Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Ο πόλεμος δεν τελείωσε ακόμη - ιστορικό μυθιστόρημα (χαρτόδετη έκδοση)
Λογοτεχνία
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0770

Χωρίς φόβο και πάθος. Χωρίς παρωπίδες και υπερβολές. Η σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδος από τη Μικρασιατική Καταστροφή εώς τον Εμφύλιο και τα Ιουλιανά. Η μυθοπλασία διαδραματίζεται και εξιστορεί τα χρόνια του Εθνικού Διχασμού, της Κατοχής, των Δεκεμβριανών, του Εμφυλίου και των πρώτων μετεμφυλιακών χρόνων (1922-1965). Οι κεντρικοί χαρακτήρες και ο περίγυρός τους είναι φανταστικά πρόσωπα που συναναστρέφονται με ιστορικές προσωπικότητες, χωρίς να παραποιούνται και να αλλοιώνονται περιστατικά και γεγονότα, ενώ προκρίθηκε ένας κεφαλαιώδους σημασία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ελληνική κινηματογραφική παραγωγή (1942-1990)
Πολιτισμικές και παραγωγικές μεταβολές
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0757

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση, η περιγραφή και ο σχολιασμός της κινηματογραφικής παραγωγής στον ελληνικό κινηματογράφο την περίοδο 1942 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Η έρευνα σε αυτό το πλαίσιο στην παραγωγή, αναπόφευκτα, επεκτείνεται και σε πτυχές της, όπως η καθετοποίηση ή η ευελιξία της, η τυποποίηση ή η διαφοροποίηση των προϊόντων της, οι εταιρικές δομές, η απασχόληση, η διανομή και εκμετάλλευση, οι επαγγελματικές πρακτικές και, γενικότερα, η μαζική παραγωγή (περίοδος Παλαιού Ελληνικού Κινηματογράφου) ή η ανεξά...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0361

Θα ήταν ενδιαφέρον ν' ανιχνεύσουμε τα διάφορα μονοπάτια που ακολούθησαν οι εργάτες του κινηματογράφου, από τις δημιουργικές τους αρχές μέχρι τη σημερινή τους κατάληξη, τα οποία συναποτελούν το πολύχρωμο φόντο του σοβιετικού κινηματογράφου. Στις αρχές της δεκαετίας του '20 όλοι μας ήρθαμε στον σοβιετικό κινηματογράφο σαν σε κάτι που ακόμη δεν υπήρχε. Δεν ήρθαμε σε μια πόλη ήδη χτισμένη δεν υπήρχαν πλατείες, ούτε δρόμοι ούτε καν μικρά στριφογυριστά δρομάκια κι αδιέξοδα, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε σήμερα στην κινηματογραφική μας μητρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣ ΘΕΟΣ
47ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0405

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΟΥΖΑΚΗ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΕΡΣΑΝΙΔΗ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΕΡΣΑΝΙΔΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΟΥ ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΕΡΓΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΝΤΕΟΤΕΧΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0726

Η βιντεοτέχνη ανήκει στις εικαστικές τέχνες. Σ' αυτό το βιβλίο θα την πραγματευτώ σ' αυτό το πλαίσιο. Με την πάροδο του χρόνου ο καλλιτέχνης όλο και περισσότερο και όλο και πιο συνειδητά χρησιμοποιεί τα βασικά χαρακτηριστικά του βίντεο ως μέσου και κατ' αυτόν τον τρόπο έχει προσδώσει στη βιντεοτέχνη τον δικό της χαρακτήρα. Ελπίζω ότι αυτό θα το αποδείξω προσεγγίζοντας την ανάπτυξη της βιντεοτέχνης από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της. Μια και είμαι πεπεισμένος ότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί ή αναγκάζεται να λειτουργεί η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0667

Η Ιστορία της σκηνογραφίας ακολουθεί τα ίχνη της δυτικής σκηνογραφίας και ενδυματολογίας από την αρχαιότητα μέχρι τον 20ό αιώνα. Με αφετηρία το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό θέατρο εξετάζεται η αρχιτεκτονική, η σκηνογραφία και η ενδυματολογία της περιόδου, καθώς και η μεταφορά του αρχαίου δράματος στη σύγχρονη σκηνή. Το αρχαίο θέατρο διαδέχεται εκείνο της περιόδου μεταξύ 15ου-19ου αιώνα, ανιχνεύοντας τις σκηνογραφικές πρακτικές του αναγεννησιακού θεάτρου της Ιταλίας, της Αγγλίας και της Ισπανίας, του Κρητικού Θεάτρου της ώριμης Αναγέννησης, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0403

Η μελέτη ταινιών και η σύγκρισή τους με τα μυθιστορήματα, από τα οποία προέρχονται, αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο των κινηματογραφικών σπουδών, τις τελευταίες δύο δεκαετίες στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου. Στόχοι του συγγράμματος αυτού είναι η εισαγωγή του φοιτητή του κινηματογράφου, αλλά και του κάθε φίλου της μεγάλης οθόνης, στην έννοια της μεταφοράς, η ιστορική αναδρομή του φαινομένου και οι θεωρητικές και μεθοδολογικές έρευνες γύρω από το εν λόγω πεδίο, που πλέον έχουν αποδυναμώσει τις φωνές εκείνων που εμμένουν στην «πισ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η QUEER ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (1924-2016)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0615

Παρά τη σύνταξη ενός διεξοδικού καταλόγου με απαιτήσεις εξαντλητικής καταγραφής, η ανά χείρας μελέτη δεν αποτελεί μόνο ένα γενικό χρονικό των αναπαραστάσεων του ομοερωτισμού στον ελληνικό κινηματογράφο. Ο σχολιασμός και η κατάταξη σε κατηγορίες οκτακοσίων πενήντα ταινιών αποσκοπεί τόσο στη θεματολογική τους χαρτογράφηση όσο και στην ανασύσταση του "ομοφυλόφιλου κανόνα" της ελληνικής κινηματογραφίας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου επιχειρήθηκε ο συγκερασμός δύο μεθοδολογικών κατευθύνσεων: η ιστοριογραφική συνέχεια (από την "απόκρυψη" στη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0386

Ο κινηματογράφος διανύει ήδη τον δεύτερο αιώνα της προσφοράς του στην ανθρωπότητα. Όταν βρισκόταν ακόμα στα πρώτα του βήματα, τότε που κανένας δεν τον λογάριαζε σαν τέχνη, ο Μελιές, έκπληκτος, είδε να μεταμορφώνεται μια παρισινή άμαξα σε νεκροφόρα. Ένα σκάλωμα της μηχανής λήψης του γέννησε την ιδέα των κινηματογραφικών τρικ. Αυτό ήταν και η αρχή του μοντάζ, έννοια άγνωστη, τότε. Η φιλμική δράση δεν ταυτίζεται με τον φυσικό χρόνο. Δυο δεκαετίες αργότερα θα έρθει η δαιμόνια παρέα των Κουλέσοφ, Αϊζενστάϊν, Βερτόφ, να ανακαλύψει ξανά τον κινη...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ STUDIO
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0711

Ένας ζεστός άνεμος φυσούσε στο νεκροταφείο έξω από την Πάτρα όπου τελικά τον έθαψαν. Την ώρα που έκλειναν το φέρετρο για να τον κατεβάσουν, ένα κόκκινο γαρίφαλο ξέφυγε από τ' άλλα λουλούδια, πέρασε από τα μάτια του κι έμεινε στο πλάι. Το φέρετρο κατέβηκε στο χώμα μ' ένα γαρίφαλο που έφεγγε στο πρόσωπό του. "Για κοίτα" σκέφτηκα εκείνη την στιγμή, "ο Βασίλης φεύγει μ' ένα γαρίφαλο στο αφτί". Και χαμογέλασα. (Θόδωρος Αγγελόπουλος, από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0663

Ο Σαίξπηρ οριζοντίως και καθέτως, στη σκηνή και στο πανί. Πώς παίρνουν σάρκα και οστά τα έργα του μεγάλου ελισαβετιανού δραματουργού στο οριζόντιο επίπεδο της θεατρικής σκηνής και στο κάθετο της κινηματογραφικής οθόνης; Το βιβλίο αυτό διερευνά την απόδοση των σαιξπηρικών έργων σε τρεις ή δύο διαστάσεις, περιλαμβάνοντας μια ενότητα για το θέατρο και μια για τον κινηματογράφο, καθώς κι ένα παράρτημα με θεατρικές κριτικές. Αποτελείται ως επί το πλείστον από κείμενα που αρχικά δημοσιεύτηκαν ή παρουσιάστηκαν στα αγγλικά, κυρίως στο εξωτερικό. Ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΧΕΡΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0216

Ένα ισόγειο σπιτάκι δίπλα στο μεγάλο δρόμο. Δεξιά η είσοδος και ένα παράθυρο με κλειστά τα παντζούρια. Στο βάθος, το τηλέφωνο πάνω σ' ένα κομοδίνο. Αριστερά, προς το βάθος, μια πόρτα. Τραπέζι, καρέκλες. Έπιπλα ετερόκλητα και φτηνά. Αισθάνεσαι πως το πρόσωπο που μένει μέσα σ' αυτό το χώρο δεν ενδιαφέρεται καθόλου για την επίπλωση. Αριστερά, δίπλα στην πόρτα, ένα τζάκι. Πάνω απ' το τζάκι ένας καθρέφτης. Ακούγονται αυτοκίνητα που περνάνε έξω στο δρόμο. Κορναρίσματα. Κλάξον. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗ ΜΕΡΚΕΛ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0622

Όταν μπήκε ΕΝΦΙΑ στην καλύβα του Καραγκιόζη και φόρος μεταποίησης στο αυγό που έκανε μια κότα που είχανε, επειδή η Αγλαΐα το τηγάνιζε με αλατοπίπερο, η καραγκιόζικη οικογένεια βρέθηκε άστεγη στο βασίλειο των Εξαρχείων. Σ' αυτό το ιδιότυπο κράτος εν κράτει ο καθένας διάλεξε τον ρόλο του και άρχισαν να τους επισκέπτονται οι ήρωες του ευρύτερου θιάσου, ως τον Μεγαλέξανδρο και την Ωραία Ελένη. Βασικό πρόσωπο ο Μορφονιός που έγινε πρωθυπουργός και μεγαλώνει η μύτη του ανάλογα με τα ψέματα που λέει. Εκεί θα τους επισκεφτεί μια μέρα και η καγκελά...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0618

Ο Αρτό έπαιξε ένα ιδιοφυές παιχνίδι με τη φθορά: Όλες οι φωτογραφίες του που διασώζονται, και που είτε τον εμφανίζουν σαν σταρ του σινεμά στα νεανικά του χρόνια είτε σαν "κομμάτι φθαρμένης γεωλογίας", όπως θα αυτοαποκληθεί αργότερα, κλεισμένος στο ψυχιατρείο, είναι στημένες. Εκμεταλλεύτηκε τη φωτογραφία, το σημαντικότερο ερζάτς του εικοστού αιώνα, προκειμένου να μας οδηγήσει και να μας εγκλωβίσει σε μία και μοναδική παρατήρηση: Κοιτάξτε με πώς ήμουν και πώς έγινα. Και, βέβαια, η χρονική διαφορά ανάμεσα στον Αρτό της άφθαρτης και της φθαρμέ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η νόηση μιας μηχανής
Μια φιλοσοφική θεώρηση του κινηματογράφου
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0011

Το δοκίμιο αυτό δημοσιεύτηκε το 1946 στις εκδόσεις Jacques Melot με το παρακάτω σημείωμα του συγγραφέα: "Η κινούμενη εικόνα φέρνει μέσα της τα στοιχεία μιας γενικής αναπαράστασης του σύμπαντος που τείνει λίγο-πολύ να μετασχηματίσει ολόκληρη τη σκέψη. Έτσι, πολύ παλιά, αιώνια προβλήματα (ο ανταγωνισμός ανάμεσα στην ύλη και το πνεύμα, ανάμεσα στη συνέχεια και την ασυνέχεια, ανάμεσα στην κίνηση και την ακινησία, τη φύση του χώρου και του χρόνου, την ύπαρξη ή την ανυπαρξία κάθε αλήθειας) φαίνονται κάτω από ένα καινούργιο φως. Μια φιλοσοφία μπο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0447

«BELLA VENEZIA: [...] Στο έργο του Διαλεγμένου μια μητέρα, μια κόρη και ο πατριός της συγκροτούν ένα αλληλοευνουχιστικό τρίγωνο που, εκτός των άλλων, έρχεται να πλουτίσει τη δραματουργία με μια νέα -θα 'λεγα αποκαλυπτική- διάσταση του γνωστού ιψενικού. Ίσως, αν πρέπει να προχωρήσω τον συλλογισμό, το ιψενικό τρίγωνο συναντά και πολλαπλασιάζει την ευνουχιστική στρατηγική του στριντμπεργκικού ζεύγους. Μία βαθιά έλξη, μια ενστικτώδης χήμευση ανάμεσα στην κόρη και τον πατριό, δημιουργεί το σκάνδαλο. Η μητέρα του κοριτσιού και σύζυγος του πατριο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟΥ
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0276

Στον τόμο αυτό των διηγημάτων του Έντγκαρ Άλαν Πόε περιλαμβάνονται μερικά από τα λιγότερο γνωστά διηγήματα του συγγραφέα, όπως είναι: Ο άγγελος του παράξενου, Η σφίγγα, Μεσμερική αποκάλυψη, Ο διάλογος ανάμεσα στην Ειράδα και τη Χάρμιον, Μέλλοντα ταύτα, Ο διάλογος ανάμεσα στο Μόνο και την Ούνα, Η δύναμη των λόγων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0672

Αγάπη μου, σε φιλώ, σε φιλώ... Αγαπημένε μου Γιάννη, είμαστε τόσο μακριά... Η γλυκιά μορφή σου σχηματισμένη για πάντα στο μυαλό μου, έγινες ψυχή της ψυχής μου, ταυτίστηκες με το εγώ μου, είσαι ο πρωταγωνιστής σε κάθε μου σκέψη, η ζωή μου, τα όνειρά μου... Κουράγιο, αγαπημένε μου, θα κυλήσει ο χρόνος και θα βρεθείς πάλι ελεύθερος... Ουδέν κακόν αμιγές καλού... έλεγαν σοφά οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Και ο χωρισμός αυτός έχει ένα καλό. Καταλάβαμε ότι η αγάπη μας είναι αληθινή... αφού η μεγάλη απόσταση, ο χωρισμός, οι δοκιμασίες δεν μπόρεσαν να ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΤΑΥΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0623

Ο Άγγελος του Παράξενου Το σύστημα του δρος Πίσσα και του καθηγητού Φτερά Μη στοιχηματίζεις το κεφάλι σου με το διάβολο Ο διάλογος ανάμεσα στην Ειράδα και τη Χάρμιον Ο διάλογος ανάμεσα στον Μόνο και την Ούνα Ταξίδι του Χανς Πφάαλ στη Σελήνη Η ρουφήχτρα του Μάελστρομ Τρεις Κυριακές σε μια βδομάδα Ο διάβολος στο καμπαναριό Η δύναμη των λόγων Το ερωτικό ραντεβού Το βαρέλι του Αμοντιλάδο Η αυτού διασημότης Το νησί της νεράιδας Μεσμερική αποκάλυψη Τα ματογυάλια Μέλλοντα ταύτα Ουίλιαμ Ουίλσον Σιωπή Η σφίγγα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ...
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0706

Για να είσαι κάποιος, πρέπει να έχεις ένα κόκαλο... Να μη φοβάσαι να δείξεις το κόκαλο και να διακινδυνεύσεις να χάσεις τη σάρκα. Θέλω να καταγγείλω έναν αριθμό κοινωνικών αισχών, που είναι επίσημα αναγνωρισμένα. Οι Ινδιάνοι, πριν από τον Κολόμβο, ήταν λαός που γνώρισε μια μορφή πολιτισμού, βασισμένη αποκλειστικά στη σκληρότητα. Σκληρότητα είναι να ξεριζώνεις με το αίμα και μέχρι αίματος τον Θεό... Υπάρχει στον άνθρωπο ένα είδος σπασμού που παράγει θηρία και τη μορφή τους οι αρχαίοι λαοί την απέδιδαν στον Θεό. Αυτό ήταν που ονομάζουμε πνε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS