Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0382

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη σχέση του κινηματογράφου με τον έρωτα, με τις σχέσεις των δύο φύλων, τη σεξουαλικότητα και τον ερωτισμό τη νοηματοδότηση των θεμάτων αυτών μέσα στο αισθητικό φιλμικό σύνολο, την κινηματογραφική μορφή που παίρνουν αυτές οι σημασίες, και την ιδιαίτερη αισθητική και το νόημά τους στο κινηματογραφικό σύμπαν, ανά ταινία και σκηνοθέτη. Η επιλογή των σκηνοθετών έγινε με αφετηρία την αισθαντικότητά τους, αλλά όχι μόνον. Έγινε γιατί έχουν αναπτύξει στα έργα τους έναν προβληματισμό γύρω από το θέμα του έρωτα, γιατί έ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ Ν-Ω)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0041

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0637

Η Βιτάλη διακρίνεται για μια οξύτατη κριτική ματιά, για μια σχεδόν απελπισμένη για τα ανθρώπινα στάση και για μια βαθιά ειρωνική σχεδόν χλευαστική θέση. Ο ιδιάζων τρόπος της γραφής της είναι πλησιέστερος στη σάτιρα και ο τρόπος που αντιμετωπίζει τα κοινωνικά, τα ηθικά προβλήματα του καιρού μας είναι ο ψύχραιμος χειρουργικός. Απ' αυτή την άποψη, αν λάβουμε υπόψη μας τη δραματουργική παράδοση, όχι μόνο στον τόπο μας, η γραφή της Βιτάλη είναι αρκούντως "ανδρική", με την έννοια ότι δεν καταφεύγει σε μέσα που προσιδιάζουν σε πλέον ευαίσθητες ιδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0471

Με βάση το υλικό του Ντάριο Φο, προσπαθήσαμε να στήσουμε μια παράσταση, στην οποία παράλληλα με το καυστικό χιούμορ και τη σάτιρα του συγγραφέα, χρησιμοποιήσαμε και στοιχεία από τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, η οποία ελάχιστα διαφέρει από την κοινωνία που ο Ντάριο Φο περιγράφει στο έργο του. Αντιπαραβάλλοντας κομμάτια που αντλούν από τη σύγχρονη πραγματικότητα και κομμάτια από το κείμενο του Ντάριο Φο και μέσα από τους κώδικες της φάρσας και της επιθεώρησης, στόχος μας είναι να γελάσουμε με τις καθημερινές μας τραγωδίες, αλλά ταυτόχρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0505

«ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΡΑΓΩΔΙΕΣ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ»: Ο Συγγραφέας που θα ξέρει τον άνθρωπο όπως ο Μπαλζάκ, και το θέατρο όπως ο Σκριμπ, θα είναι ο μεγαλύτερος δραματουργός του κόσμου», έγραφε ο Αλέξανδρος Δουμάς, ένας από τους πρωτοπόρους του ρεαλισμού. Η Λεία Βιτάλη γράφει ένα θέατρο σκληρό, ένα θα το έλεγα, «ρεαλιστικό μελόδραμα», που φτάνει σε μια τραγική ρεαλιστική «φάρσα». Η Βιτάλη με το τελευταίο της έργο Rock Story αλλά και το παλαιότερο που πρόσφατα διάβασα "Θηρία στην αποθήκη" μάς δείχνει πως οι αγώνες και η πάλη στο κοινωνικό γίγνεσθαι τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0553

Το λογοτεχνικό αφήγημα μέσω του κειμένου, όπως και το κινηματογραφικό αφήγημα μέσω της διαδοχικής ροής των φιλμικών εικόνων και των ήχων που τις συνοδεύουν, παρουσιάζουν κοινές σταθερές σχετικά με λειτουργίες και δομικά στοιχεία της αφήγησης. Για τον λόγο αυτό, η συγκριτική προσέγγισή τους πραγματοποιείται υπό το πρίσμα της αφηγηματολογίας. Η αναπαράσταση της αλληλουχίας γεγονότων μιας ιστορίας με αρχή και τέλος, ο τρόπος με τον οποίο τα γεγονότα αυτά διαδραματίζονται στον χώρο και τον χρόνο, οι χαρακτήρες και οι καταστάσεις αυτών, ο τρόπο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ Ο ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΚΗΡΥΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
(ΒΟΙΔΑΓΓΕΛΟΙ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0476

«Εντός της ημέρας να παραταχθεί έξω από την οικία μου σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο, οι αρχές και οι εξουσίες, ο υπουργός της Δημόσιας Τάξης και Αταξίας... Ο υπουργός Συντονισμού και Αποσυντονισμού, η μπάντα του Δήμου και η Συμφωνική ορχήστρα Άνω και Κάτω Πετραλώνων και όλο το παπαδαριό, να ψάλλουν δέηση και λιτανεία... Να ξορκίσουνε την οργή μου, αλλιώς θα σας πάρει ο διάολος τον πατέρα, θα βρέξει φωτιά και λαύρα στη στράτα σας, δεν θα μείνει ρουθούνι Χαλκιδάνθρωπου...» Ήρωας αυτής της παραληρηματικής κωμωδίας είναι ο μεγάλος μας πεζογράφ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0184

«Κοίτα» του είπε ο Χάρι, «κοίτα εκεί κάτω. Θα αισθανόσουν πραγματικά οίκτο, αν μια απ' αυτές τις κηλίδες έπαυε να κινείται για πάντα; Αν σου έλεγα πως θα είχες είκοσι χιλιάδες λίρες για κάθε κηλίδα που θα σταματούσε, στ' αλήθεια, παλιόφιλε, θα μου 'λεγες, χωρίς δισταγμό, να κρατήσω τα λεφτά μου;» Με κύριο χαρακτηριστικό την αγωνία, στο κέντρο ενός σκληρού κόσμου, οι ήρωες του Γκράχαμ Γκρην διαλέγουν ή οδηγούνται σε σύγκρουση με τον αμοραλισμό της εξουσίας ή και του ατόμου. "Ο τρίτος άνθρωπος" γράφτηκε για τον κινηματογράφο κι έγινε η γνωστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΦΡΕΝΤ ΧΙΤΣΚΟΚ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0354

Τίποτα δε μ' ευχαριστεί όσο το να γκρεμίζω τις κοσμικές κυρίες από το βάθρο τους. Γι' αυτό, επίτηδες στέρησα από τη Μάντλεν Κάρολ τη δυνατότητα να φανεί γοητευτική και αξιοπρεπής στα 39 σκαλοπάτια (όπου αν θυμάστε, σ' όλη την ταινία είναι δεμένη με χειροπέδες με τον Ρόμπερτ Ντόνατ). Το ίδιο έκανα και στον Μυστικό πράκτορα: όταν την πρωτοβλέπουμε, το πρόσωπό της είναι σκεπασμένο με κρέμα! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΡΝΤΕ
ΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟΝ 20ό ΚΑΙ ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0661

Το ελληνικό θέατρο σκιών καθιερώνεται σταδιακά από τον 19ο αιώνα και έκτοτε ο Καραγκιόζης τριγυρνά ανάμεσά μας, άλλοτε περιθωριακός και άλλοτε ένδοξος. Στα χρόνια της πολυτάραχης ζωής του ο ξυπόλητος ήρωας τολμά να περάσει μπροστά από τον μπερντέ, να βαδίσει στη σάλα του θεάτρου και να εμφανιστεί με σάρκα και οστά στη σκηνή. Οι Νεοέλληνες δραματουργοί εκμεταλλεύονται τη δυναμική του θεάτρου σκιών σε έργα που παρουσιάζονται από ερασιτεχνικούς και επαγγελματικούς θιάσους· οι επιθεωρησιογράφοι εντάσσουν από πολύ νωρίς τον φτωχό και πειναλέο κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΣΤΟΝ ΒΕΓΓΟ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1950-1969
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0430

Κατά τον Γιόζεφ φον Στέρνμπεργκ «ο κινηματογράφος δεν είναι παρά ένα Θέατρο σκιών τεχνικά ανεπτυγμένο». Η Αν Ζιλ συμπληρώνει ότι «το Θέατρο σκιών είναι μια αρχαϊκή μορφή του κινηματογράφου». Ξαναβλέποντας τις ελληνικές κινηματογραφικές κωμωδίες, δε θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε την παρουσία του Καραγκιόζη στη μεγάλη οθόνη. Η ελληνική κωμωδία προσπαθεί να ακολουθήσει τις υπόλοιπες κινηματογραφίες των ανεπτυγμένων χωρών, αλλά κρατά βαθιά μέσα της έναν «ανατολίτικο» χαρακτήρα μιας κοινωνίας που ανήκει θεωρητικά στο δυτικό κόσμο: χαρακτηριστικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1900-1967, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0319

Η εξέλιξη ενός πολιτιστικού φαινομένου και ειδικά ενός φαινομένου με κοινωνική απήχηση, όπως αυτή του κινηματογράφου, δεν είναι ανεξάρτητη από την πολιτική, και κοινωνική ιστορία του τόπου που το φιλοξενεί από την υπόλοιπη πνευματική ζωή, καθώς και από την παγκόσμια θέση του εν λόγω φαινομένου στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτό το έργο, ο "Ελληνικός Κινηματογράφος", είναι συνάρτηση, παράλληλα και δεσμώτης των δύο συνθετικών του. Πρώτον: είναι "ελληνικός" οπότε, δέχτηκε την επίδραση του ιστορικού χώρου - ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0020

Στα χρόνια που ακολούθησαν αμέσως μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η Γερμανία βρέθηκε αντιμέτωπη με ασυνήθιστες γι' αυτήν καταστάσεις. Το γερμανικό μυαλό συναντούσε δυσκολίες να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το όνειρο για την αυτοκρατορία είχε καταρρεύσει και στα πρώτα χρόνια της σύντομης ζωής της η Δημοκρατία της Βαϊμάρης είχε να επιτελέσει το δυσχερές έργο από τη μια μεριά να ανταποκριθεί στις εξωτερικές απαιτήσεις (τους βαρείς όρους που είχαν επιβληθεί στη Γερμανία κατά τη συνθήκη των Βερσαλλιών) και από την άλλη να διατηρήσει την ισορροπί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0409

ΛΕΑΝΔΡΟΣ: Λεοντιάδης, Κίμων Λεοντιάδης. Χέρια πιθήκου, βλέμμα κουκουβάγιας και περπάτημα ελέφαντα. Τον θυμάμαι καλά. ΠΑΥΛΟΣ: Τώρα δουλεύει μηχανοδηγός στο σιδηρόδρομο, στην καινούρια γραμμή της Κιγκόμα. Ζει με μια Μαροκινή, έχουν μαζί εφτά παιδιά. ΛΕΑΝΔΡΟΣ: Όσα και τα θανάσιμα αμαρτήματα. (Μικρή παύση) Ώστε θυμάται ακόμη τα ψάρια; ΠΑΥΛΟΣ: Ολόκληρα καλάθια, μου λέει, ξέχειλα μέχρι πάνω. Το ψάρεμα μαζί σου φαίνεται πως ήταν γι' αυτόν δοκιμασία. Λες και τα ψάρια σ' αναγνώριζαν κι έρχονταν κατευθείαν στο αγκίστρι σου. (Παύση) Δεν ήξερα ότι είχ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0565

[...] Θα περίμενε κανείς ότι σ' ένα έργο με τίτλο "Η κωμωδία του έρωτα", θα παρακολουθούσε μια ερωτική ιστορία σαν κι αυτές που κατακλύζουν το αστικό θέατρο στα τέλη του 19ου αιώνα. Από τον χώρο του βωντεβίλ μέχρι τη νατουραλιστική σκηνή, οι έρωτες, οι μοιχείες, οι ζήλιες και οι αντιζηλίες, οι ταξικοί φραγμοί, οι υποκριτικές συμπεριφορές και τα ερωτικά τεχνάσματα, συνθέτουν κωμωδίες ή δράματα, ανάλογα με την οπτική ή την ιδιοσυγκρασία του κάθε συγγραφέα. Σ' αυτό, όμως, το έργο του Ibsen, είναι ευδιάκριτα δύο τουλάχιστον στοιχεία που το δι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΖΕΡΙ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΟΥΙΛΙΑΜ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0625

Η Άννυ Ουίλκς διασώζει, τον διάσημο συγγραφέα Πωλ Σέλντον από το αυτοκινητικό του δυστύχημα, τον περιποιείται και ταυτόχρονα τον αιχμαλωτίζει ανελέητα στο σπίτι της. Μεταξύ ονείρου και πραγματικότητας, η νούμερο ένα θαυμάστρια του συγγραφέα Paul Seldon μετατρέπεται σε έναν ξέφρενο εφιαλτικό δυνάστη. Η επιβίωση της Μίζερι, της αγαπημένης της ηρωίδας από τα βιβλία του Πολ, γίνεται θεόσταλτος σκοπός της Άννυ. Ο Πωλ, στην εναγώνια προσπάθειά του να επιβιώσει, συνειδητοποιεί την τεράστια ευθύνη που φέρει ως δημιουργός και πόσο ακριβά πληρώνει τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΤΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟ;
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0633

Ο Feydeau θεωρείται ο εκπρόσωπος και ο αξεπέραστος αρχιτέκτονας της κωμωδίας παρεξηγήσεων, ο πρόδρομος του θεάτρου του παραλόγου και αυτός που οδήγησε το Vaudeville (είδος μουσικής κωμωδίας) στην τελειότητα, μέσα από μία βαθύτερη σπουδή των χαρακτήρων. Το έργο του είναι ένας μεγεθυντικός παραμορφωτικός καθρέπτης των ηθών και των αξιών της αστικής κοινωνίας της εποχής του, μιας εποχής που τα ήθη της δε διαφέρουν και πολύ από τα ήθη της σημερινής κοινωνίας. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0521

Το έργο αυτό επιχειρεί να περιγράψει το λυκόφως ενός κόσμου. Ένα τρίγωνο: ο Φραντς Κάφκα, η Ντόρα Ντιαμάντ, η κοπέλα που τον συντρόφευσε στα τελευταία χρόνια της ζωής του και ένα φανταστικό πρόσωπο, ο γιατρός Λέοπολντ Μάγιερ, αντιμέτωποι με τον τρόμο της ίδιας της ύπαρξης αλλά και με την εφιαλτική κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1920 στο Βερολίνο. Στο Βερολίνο της πείνας, της εξαθλίωσης και μιας αόριστης τρομακτικής απειλής καθώς ο ναζισμός βρίσκεται ήδη έξω από τις πύλες. Τρία πρόσωπα που προσπαθούν να ζήσουν και να διασώσουν τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0478

Το αρχαίο ελληνικό δράμα αποτελεί πάγια πηγή έμπνευσης νεότερων δημιουργών που συχνά ανατρέχουν, συμπληρωματικά, σε παράπλευρες μυθολογικές πηγές των θεμάτων τους. Τα σύγχρονα δράματα, με άμεση ή έμμεση αναφορά σε έργα της αρχαιοελληνικής δραματικής ποίησης, ανασκευάζουν τον δραματικό μύθο ή χρησιμοποιούν μυθολογικές παραλλαγές του προκειμένου να ικανοποιήσουν τις πολιτικο-κοινωνικές απαιτήσεις της εποχής τους. Συχνά αυτό γίνεται σε βαθμό ανατρεπτικό του έργου αναφοράς οδηγώντας σε παρερμηνείες ή παραναγνώσεις του. Το ίδιο συμβαίνει άλλωστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0672

Αγάπη μου, σε φιλώ, σε φιλώ... Αγαπημένε μου Γιάννη, είμαστε τόσο μακριά... Η γλυκιά μορφή σου σχηματισμένη για πάντα στο μυαλό μου, έγινες ψυχή της ψυχής μου, ταυτίστηκες με το εγώ μου, είσαι ο πρωταγωνιστής σε κάθε μου σκέψη, η ζωή μου, τα όνειρά μου... Κουράγιο, αγαπημένε μου, θα κυλήσει ο χρόνος και θα βρεθείς πάλι ελεύθερος... Ουδέν κακόν αμιγές καλού... έλεγαν σοφά οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Και ο χωρισμός αυτός έχει ένα καλό. Καταλάβαμε ότι η αγάπη μας είναι αληθινή... αφού η μεγάλη απόσταση, ο χωρισμός, οι δοκιμασίες δεν μπόρεσαν να ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΗΣΙΟΔΟΣ: ΘΕΟΓΟΝΙΑ
ΗΣΙΟΔΟΣ
€13.25 €5.96
(-55%)
Κερδίζετε €7.29
ΘΩΜΑΣ ΑΚΥΙΝΑΤΗΣ
KENNY ANTHONY
€16.00 €8.00
(-50%)
Κερδίζετε €8.00

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Στρατής Τσίρκας: Κάπου μέσα του, ένα άλλος Ένας άνθρωπος μπορεί να είναι ολόψυχα δοσμένος σε μια ιδέα, ευγενικιά και δίκια, να ζει και ν' ανασαίνει για κείνη και μόνο για κείνη, κι ωστόσο να ξε...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS