Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ Α-Μ)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0040

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ, ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0480

Στον 21ο αιώνα, οι ταινίες ντοκιμαντέρ δεν είναι πια αυτές που ήταν στις προηγούμενες δεκαετίες. Όχι μόνο κερδίζουν τα μεγάλα βραβεία σε φεστιβάλ που κατ' εξοχήν ευνοούσαν τη μυθοπλασία (όπως έγινε το 2004 στις Κάννες με το Farenheit 9/11 του Michael Moore), αλλά παίρνουν θριαμβευτικά τα Όσκαρ που τους αναλογούν, καταλαμβάνουν αναρίθμητες ώρες προγράμματος σε κανάλια γενικού ενδιαφέροντος και παίζονται σε κινηματογραφικές αίθουσες μπροστά σε εκατομμύρια θεατές με κέρδη πολλαπλάσια του κόστους τους (7 στα 10 ντοκιμαντέρ με τις μεγαλύτερες ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0305

Η παρούσα συλλογή κειμένων αναφέρεται στον εθνογραφικό κινηματογράφο και το ντοκιμαντέρ. Τα κείμενα που ακολουθούν ανήκουν σε διακεκριμένους εκπροσώπους και πρωτοπόρους αυτού του κινηματογράφου. Επίσης, οι περισσότεροι από τους συγγραφείς είναι ανθρωπολόγοι ή εθνογράφοι και, παράλληλα, κινηματογραφιστές ή άνθρωποι που είχαν την εμπειρία του φιλμ και μπορούν να μιλήσουν γι' αυτή. Ο Marc Ferro είναι ο μόνος ιστορικός. Η μέθοδος ανάλυσης που προτείνει, όπως και ο τρόπος με τον οποίο νομιμοποιεί το φιλμ ως ιστορικό τεκμήριο, πιστεύουμε πως παρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤ- ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0734

Ευρισκόμενος, όπως και πολλοί άλλοι, σε πλήρη αδυναμία να δώσω μιαν απάντηση στο ερώτημα, αν αυτό που συντελείται τα τελευταία χρόνια υπό τον τίτλο ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ οφείλεται σε εγκληματική ανευθυνότητα ή σε απολύτως υπεύθυνη εγκληματικότητα, έκατσα κι έγραψα αυτό το κείμενο. Παρακολουθούμε μια παράσταση της Αντιγόνης του Σοφοκλή να λαμβάνει χώρα, σύμφωνα με όλους τους κανόνες της σύγχρονης, αποδομητικής αντίληψης περί Αρχαίου Δράματος. Και ξαφνικά μια διακοπή ρεύματος προκαλεί την εμφάνιση ενός "Αρχαίου" ηθοποιού που λέγεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0448

Στον ελληνικό κινηματογράφο, η ενασχόληση με το φανταστικό ήταν τυχαία και περιστασιακή - ήταν και εξακολουθεί να είναι! Δεν υπήρξε ποτέ μια ελληνική Hammer Films, δηλαδή μια εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών ειδικευόμενη σε φιλμ τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, ούτε μια ελληνική Universal, δηλαδή ένα μεγάλο στούντιο, που για κάποια σημαντική χρονική περίοδο να υπηρέτησε με συνέπεια το είδος. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΚΙΡΑ ΚΟΥΡΟΣΑΒΑ - ΝΑΓΚΙΣΑ ΟΣΙΜΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0664

Ένα χαρακτηριστικό, ωστόσο, κοινό σε πολλές από τις ταινίες του Κουροσάβα, θεματικό και μορφικό, είναι αυτό που παρέχει, στα περισσότερα από τα ώριμα αριστουργήματά του, την κύρια άρθρωση ανάμεσα στα δύο επίπεδα. Πρόκειται για το χαρακτηριστικό πείσμα των πρωταγωνιστών του. Πράγματι, «επιμονή ακόμα και ανάμεσα στα δόντια του εχθρού» είναι μια φράση που περιγράφει όλους τους πρωταγωνιστές του Κουροσάβα. Το ενδιαφέρον του Οσίμα και των ομοίων του σ' ένα πλήθος ταινιών τους, κληρονομημένο πρωταρχικά από τον Μπρεχτ και τον Αϊζενστάιν -ή/και α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0630

15 ΛΕΠΤΑ - ΘΥΜΑΣΑΙ; (ζεύγος μονόπρακτων) 15 ΛΕΠΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ; ΖΩΕΣ ΓΙΑ ΦΑΓΩΜΑ (15 μονόπρακτα) ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ Παραστασιογραφία Κριτικογραφία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0631

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ ΛΙΩΜΕΝΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΜΑΜ Παραστασιογραφία Κριτικογραφία...
Διαβάστε περισσότερα...
Φράνσις Φορντ Κόπολα - Ρόμαν Πολάνσκι - Τζόζεφ Λόουζι
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0780

Οι εκδόσεις ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ επανακυκλοφορούν, σε νέα συγκεντρωτική έκδοση, τρεις μονογραφίες πάνω σε τρεις σημαντικούς κινηματογραφικούς δημιουργούς. Από τον Μπάμπη Ακτσόγλου (1954-2007) Οι τρεις σκηνοθέτες εκδόθηκαν αρχικά σε ισάριθμα αυτόνομα βιβλία, όταν γράφτηκαν από τον Μπάμπη Ακτσόγλου. Το βιβλίο για τον Φράνσις Φορντ Κόπολα γράφτηκε το 1985, και το κείμενο αυτής εδώ της έκδοσης είναι το ίδιο, όπως γράφτηκε τότε. Το βιβλίο για τον Ρομάν Πολάνσκι γράφτηκε το 1985 και επανεκδόθηκε το 2005, συμπληρωμένο από τον συγγραφέα μέχρι τότε. Το βιβλίο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0045

Αυτό το βιβλίο περιέχει είκοσι σχετικά αυτοτελή κείμενα, που θα μπορούσαν να διαβαστούν είτε μεμονωμένα είτε στη σειρά τους. Ωστόσο, γράφηκαν για να αποτελέσουν, ακριβώς, μια σειρά με συγκεκριμένο στόχο: την εκλαΐκευση των βασικών εννοιών της κινηματογραφικής αισθητικής, χωρίς όμως τη μεθοδικότητα που θα ταίριαζε σε μια αισθητική πραγματεία για τον κινηματογράφο. Από δω και η σχετική αυτοτέλειά τους. [...] (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΟΥ ΝΤΟΡΙΑΝ ΓΚΡΕΙ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΟΜΟΤΙΤΛΗΣ ΝΟΥΒΕΛΑΣ ΤΟΥ ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΙΛΝΤ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0688

«Το πορτρέτο μου θα μείνει για πάντα νέο... Μακάρι να μπορούσε να συμβεί το αντίθετο. Θα 'δινε κανείς τα πάντα γι' αυτό». Μαγεμένος από την τελειότητα της εικόνας του, ο νεαρός Ντόριαν Γκρέι εύχεται να μη γεράσει ποτέ και τα ανελέητα σημάδια του χρόνου να αποτυπωθούν στο πορτρέτο του. Η ευχή του πραγματοποιείται κι ένα φρενήρες ταξίδι στον κόσμο της διαφθοράς ξεκινά, με τραγικές συνέπειες. Το «κακό παιδί» της βρετανικής σκηνής, Τζον Όσμπορν, διασκευάζει για το θέατρο τη νουβέλα του Όσκαρ Ουάιλντ "Το πορτρέτο του Ντόριαν Γκρέι", με ήρωα τον...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0075

Ο κινηματογράφος, σαν γραπτή γλώσσα της πραγματικότητας, έχει ενδεχομένως (κι αυτό θα φανεί καλύτερα στο μέλλον) την ίδια επαναστατική σημασία που είχε στο παρελθόν η "ανακάλυψη της γραφής". Η γραφή έδειξε πάνω απ' όλα στον άνθρωπο, τι ήταν η προφορική του γλώσσα. Αυτό ήταν σίγουρα το πρώτο βήμα της νέας πολιτισμικής συνείδησης του ανθρώπου που γεννήθηκε από την ανακάλυψη του αλφάβητου: η συνείδηση της προφορικής γλώσσας, ή με δυο λόγια, η συνείδηση της γλώσσας. Τις ίδιες επαναστατικές διαδικασίες που η γραπτή γλώσσα επέφερε σε σχέση με τη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0564

Είναι τρομακτικό, όπως και η ίδια η ζωή, όταν πέφτουν τα λέπια από τα μάτια μας και βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Το έργο έχει στέρεη φόρμα και περιεχόμενο, τη σοφία που έρχεται με την πάροδο της ηλικίας, καθώς η γνώση συσσωρεύεται και μαθαίνουμε να κατανοούμε. Με αυτόν τον τρόπο ο "υφαντής" υφαίνει τη μοίρα των ανθρώπων. Μυστικά σαν αυτά (του έργου) υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Οι άνθρωποι είναι πολύ εγωιστές για να το παραδεχτούν. Οι περισσότεροι κομπάζουν για την καλή τους τύχη και κρύβουν τη μιζέρια τους. Ο Συνταγματάρχης παίζει την προσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0508

Η επικοινωνία είναι μία από εκείνες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που ο καθένας αναγνωρίζει, αλλά ελάχιστοι μπορούν να την ορίσουν ικανοποιητικά. Επικοινωνία είναι να μιλάει ο ένας στον άλλον, είναι η τηλεόραση, η διάδοση πληροφοριών, ο τρόπος που χτενιζόμαστε, η λογοτεχνική κριτική, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τους ειδικούς είναι αν σωστά χρησιμοποιούμε τον όρο "αντικείμενο μελέτης", για κάτι τόσο ετερογενές και πολύπλευρο όπως στην πραγματικότητα είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Υπάρχει π.χ. προο...
Διαβάστε περισσότερα...
Το ελληνικό σινεμά του φανταστικού, 1970-2010
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0758

Εστιάζοντας στη μελέτη του κινηματογράφου του φανταστικού, δηλαδή την προβολή στη μεγάλη οθόνη μιας πραγματικότητας που διαφεύγει των ορίων της αισθητηριακά αντιληπτής πραγματικότητας, όπως αποδίδεται μέσα από την οπτική του κινηματογραφικού δημιουργού, προσεγγίζουμε την προσπάθεια των σκηνοθετών που ασχολούνται με το συγκεκριμένο είδος να διερευνήσουν μια άλλη, πολλές φορές πιο σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης υπόστασης και να δώσουν στον θεατή "μια εναλλακτική αντίληψη της πραγματικότητας". Οι ταινίες αυτές αναφέρονται σε μια πραγματικότητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΝΙΦΕΣΤΑ ΤΟΥ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0211

[...] Με τον τρόπο του ο Μαρινέττι έζησε τη ζωή του σαν ένας αγνός ιδεαλιστής: ανάμεσα σε μονομαχίες, δίκες, γρονθοκοπήματα, σκάνδαλα, και πάντα στα χέρια με την αστυνομία. Και μέσα στον κοινό στόχο που ήταν η ανανέωση του πνεύματος, μπορούσαν να συνεργαστούν με απόλυτη αρμονία τα πιο διαφορετικά ταμπεραμέντα. Σ' αυτή τη χιονοστιβάδα εικόνων και θεωριών που συνέθεταν τον Φουτουρισμό, ανευρίσκονταν όλα τα σπέρματα αυτού που αργότερα θα ήταν ο χαρακτήρας του αιώνα μας. [...] (Άλντο Παλατσέσκι, "Ο Μαρινέττι και ο Φουτουρισμός", από την έκδοση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΦΙΛΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0551

Η πραγματική δύναμη του κινηματογράφου συνίσταται στην ικανότητά του να μεταφράζει σημεία και σύμβολα, τις νοερές μορφές της γλώσσας, σε δυναμικές κινούμενες εικόνες. Η οπτική προσαρμογή του ανθρώπου παράγει τη θετική του αντίδραση στην κίνηση -ένα στοιχείο κλειδί της κινούμενης εικόνας- και την πρόσληψη των κωδικοποιημένων οπτικών πληροφοριών -των συμβόλων. Η συμβολική δύναμη στην τέχνη, επομένως, είναι τεράστια και ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του νου είναι η αποδοχή και η χρήση πραγμάτων ως συμβόλων που αντικαθιστούν άλλα πρά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΤΑΦΟΙ ΝΕΚΡΟΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0215

ΛΟΥΣΥ: Πέθανες και τα μάτια σου είναι στεγνά, συχώρεσέ με, δεν έχω πια δάκρυα κι ο θάνατος δεν έχει πια καμιά σημασία. Έξω είναι τρακόσιοι ξαπλωμένοι στα χορτάρια, κι εγώ η ίδια θα 'μαι αύριο γυμνή και παγωμένη χωρίς να 'χω ένα χέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Δεν έχασες τίποτα, να ξέρεις. Ούτε η ζωή έχει πια κανένα ενδιαφέρον. Γεια σου, έκανες ό,τι μπόρεσες. Αν έμεινες στη μέση του δρόμου, είναι γιατί σου λείψανε οι δυνάμεις. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να σε κατηγορήσει. [...] Η ζωή μας, ναι. Το μέλλον μας. Ζούσα μέσα στην προσμονή, σ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΕΡΕΙΠΙΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ, ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0677

Ο Προμηθέας έδωσε στον άνθρωπο τη φωτιά και τις τεχνικές του Ηφαίστου και της Αθηνάς, αλλά έλειπε η πολιτική (αυτή βρισκόταν δίπλα στον θρόνο του Δία), ο τρόπος διαχείρισης, το σύστημα αξιών, ο αυτοπεριορισμός. Η τιμωρία του ανθρώπου ήταν η Πανδώρα που μέσα στο κουτί της είχε φυλακισμένη και την Ελπίδα που έμεινε μόνη στην άκρη του πιθαριού: πρόκειται για την αμφισημία του κόσμου της τέχνης και της μηχανής, της περιέργειας, της εύρεσης. Η ένταση ανάμεσα στην τεχνική και τον πολιτισμό υφίσταται από τον μύθο μέχρι και σήμερα: ο άνθρωπος του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0147

Οι "ωραίοι παράφρονες" του Καρυωτάκη είναι δονκιχώτες που πάνε κι έρχονται κόντρα στο αίτημα της κοινωνίας για διατήρηση και επίδειξη του ορθολογικού της προσωπείου του προσωπείου που οδήγησε τον ποιητή στον επίλογο της Πρέβεζας. Αυτού που, όχι σπάνια, κρύβει τον παραλογισμό της συνύπαρξης των κατά συνθήκην ελλόγων όντων. Και ο τρελός έρχεται σαν η φανερή εκδήλωση της χρόνιας κοινωνικής ασθένειας, σαν η ένοχη συνείδησή της, ο άτεγκτος κριτής που μαζί με το παιδί φαντάζουν οι μοναδικοί φορείς της αλήθειας, κατά μία λαϊκή ρήση. Αλήθεια και ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΣΕΜΠΕΡΛΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
€11.90 €5.95
(-50%)
Κερδίζετε €5.95
ΗΣΙΟΔΟΣ: ΘΕΟΓΟΝΙΑ
HESIOD
€13.25 €5.96
(-55%)
Κερδίζετε €7.29

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS