Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΙΔΙΩΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1451

"Η αφορμή": Τα νεοελληνικά γλωσσικά ιδιώματα, από τα μεταβυζαντινά χρόνια και ως τα μέσα του 20ού αιώνα, αποτελούν γνωσιολογικό και κοινωνικό πολυδιάστατο υλικό πέντε αιώνων τουλάχιστον. Η καταγραφή αυτού του υλικού έχει σημασία από ιστορική άποψη, μελέτη των πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων στο εσωτερικό της σημερινής Ελλάδας και -πολύ περισσότερο μάλλον- στις ελληνικές κοινότητες ανά τον κόσμο, ιδιαιτέρως στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, όπου η ελληνόγλωσση παρουσία υπήρξε συνεχής και καθοριστική στην παιδεία, τη συνείδηση, τον πολιτισμό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ ΠΡΟΣ ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1467

"Νυχτερινό φως": Σφαίρα στην καρδιά, χειμωνιάτικο βράδυ, γύρω στις 9.00 μμ: Η πόλη μαθαίνει για τον πυροβολισμό και κύμα ξεχύνεται στους δρόμους. Ο Αδάμ Και Η Εύα (παραμένουν) Κρυμμένοι Κάτω Από Το Τραπέζι. πολίτες, ένας νεκρός, όργανα της τάξης, ανθρώπινοι σκελετοί, νυφικό φόρεμα, πρωινό κοστούμι, λουλούδια, παπούτσια, βέρες, λάσπη, μπουκάλια αλκοόλ, τσιγάρα, γυαλιά, καθρέφτης, φρούτο, φαρμακευτικά εξαρτήματα, σταχτοδοχεία, καλαμάκια και μικρό τραπέζι ροτόντα από ξύλο πεύκης του 19ου αιώνα (...) (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ (+CD)
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1482

Όταν οι άνθρωποι άρχισαν να ντύνονται άφησαν τουλάχιστον τους θεούς τους γυμνούς. Οπότε το να κυκλοφορείς δημόσια γυμνός αποτελούσε προσβολή στα θεία. Τα σώματα είναι ιερά και μόνο Ιερείς ζωγράφοι και Ιερείς γλύπτες μπορούν να τα ξεσκεπάζουν. Τα Θεία αυτά Εικαστικά θα τα βρίσκουμε συνέχεια μπροστά μας διασχίζοντας την ιστορία του ανθρώπου. Την ιστορία ιδιαίτερα των Ευρωπαϊκών λαών και τις μεταμορφώσεις -μορφολογικές, πολιτικές, φιλοσοφικές, θρησκευτικές- που υπέστησαν οι κοινωνίες τους και τα εικαστικά τους ηφαίστεια. Θα ταξιδέψουμε πάνω σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΡΑΝΟ ΝΤΕ ΜΠΕΡΖΕΡΑΚ
ΕΜΜΕΤΡΗ ΗΡΩΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1513

Η αίθουσα του Μεγάρου της Βουργουνδίας, το 1640. Κάτι σαν παράπηγμα για σφαιροβολία που έχει διαρρυθμιστεί και εξωραϊστεί για τις ανάγκες των παραστάσεων. Η αίθουσα, ένα μεγάλο τετράγωνο. Τη βλέπουμε λοξά: μία από τις πλευρές της διαμορφώνει το βάθος, που ξεκινά από το πρώτο επίπεδο, στα δεξιά, και φτάνει ως το τελευταίο επίπεδο αριστερά, για να σχηματίσει εκεί γωνία με τη σκηνή, που φαίνεται κομμένη. Πάνω στη σκηνή, κι από τις δύο πλευρές, κατά μήκος των παρασκηνίων, ξύλινοι πάγκοι. Η αυλαία αποτελείται από δύο παραπετάσματα που ανοίγουν....
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΟΦΟΚΛΗΣ: ΗΛΕΚΤΡΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ - ΣΧΟΛΙΑ: ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1541

Ο Αγαμέμνων, μετά την επιστροφή του από την Τροία, φονεύεται με δόλο από την Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο, τον εραστή της και εξάδερφο του Αγαμέμνονα. Η Ηλέκτρα, φοβούμενη για την τύχη του μικρού της αδελφού Ορέστη, κατορθώνει να τον φυγαδεύσει κρυφά μ' έναν πιστό της δούλο στον Στρόφιο, που βασιλεύει στην Κρίσα της Φωκίδας. Ύστερα από οκτώ χρόνια, επιστρέφει ο Ορέστης στις Μυκήνες, με σκοπό να τιμωρήσει τους φονιάδες του πατέρα του, έχοντας συμβουλευτεί πρώτα το μαντείο των Δελφών. Βρίσκει την αδελφή του, η οποία θρηνεί τον χαμένο της πα...
Διαβάστε περισσότερα...
24 ΣΥΝΟΙΚΙΕΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΡΚΑΡΗ, Η ΑΘΗΝΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1558

Στον πρόλογο του βιβλίου του, Η Αθήνα της μιας διαδρομής, ο Πέτρος Μάρκαρης ομολογεί ότι δίστασε να συμφωνήσει με τον εκδότη του, όταν του πρότεινε να το εκδώσουν στα ελληνικά. Πίστευε ότι δεν είναι αυτονόητο ένα βιβλίο γραμμένο για ξένους να παρουσιάζει ενδιαφέρον για τους Έλληνες αναγνώστες. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως το συγκεκριμένο βιβλίο είναι γραμμένο κυρίως για Έλληνες. Καλοκαίρι του 2013, μόλις το βιβλίο κυκλοφόρησε, έσπευσα να το αποκτήσω. Ο βασικός λόγος δεν ήταν η θεματολογία του αλλά η αδυναμία μου στον Πέτρο Μάρκαρη κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1612

Έχω ετοιμάσει και έχω χρησιμοποιήσει αρκετά στα νιάτα μου (δηλαδή όταν ήμουν μόνο 75 χρόνων) ένα master-class για τον "αθέατο σκηνοθέτη". Βασίζεται στη θεωρία ότι ο σκηνοθέτης δεν πρέπει να φαίνεται στο έργο του γιατί τότε παρακολουθείς τον σκηνοθέτη και όχι το έργο. Υποστηρίζει πως σ' ένα έργο δεν πρέπει να φαίνονται οι "ραφές". Γιατί όλες οι τέχνες βασίζονται στο μοντάζ. Όχι μόνο ο κινηματογράφος. Μια κολόνα του Παρθενώνα είναι κομμάτια μάρμαρο το ένα πάνω στο άλλο. Αλλά δεν βλέπουμε κομμάτια. Βλέπουμε κολόνα. Ακόμα καλύτερα, βλέπουμε να...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΤΣΟΥ:ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΛΤΙΣ / ΡΙΛΚΕ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σ' ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΖΩΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1672

ΜΙΤΣΟΥ: ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΛΤΙΣ Σε ό, τι αφορά τα σχέδια καθ' εαυτά του Μιτσού ας αφήσουμε να μας μιλήσει η Σαμπίν Ρίουολντ (Sabine Rewald), έφορος του τμήματος Μοντέρνας Τέχνης του Μητροπολιτικού Μουσείου της Νέας Υόρκης: "...Όταν άρχισα να οργανώνω αυτή την έκθεση, βρήκα ένα παλιό, δακτυλογραφημένο γράμμα του 1981 που είχα στείλει στους κληρονόμους του Ρίλκε, οι οποίοι μου είχαν πει τότε πως θα με βοηθούσαν να εντοπίσω τα σχέδια του Μιτσού. Τηλεφώνησα στο άτομο που απευθυνόταν εκείνο το γράμμα και το οποίο επιθυμεί να μην αναφερθεί τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1679

Γλιστρούσε από τα χέρια μου κι έπρεπε να έχω μεγάλη τέχνη στην απόχη. Όχι βαρύ καμάκι, θα πονέσει. Όχι το αγκίστρι, θα ματώσουν τα καλοδουλεμένα του βράγχια. Κι ενώ ήταν ξένος και βουβός και κρύος ασήμιζαν τα μάτια μου όταν τον κοιτούσα κι όταν χανόταν στα βαθιά, πνιγόμουν από τα φιλντισένια του κόκαλα. "Αντίο" και "πρόσεχε, θα βρέξει" σε ποια γλώσσα να πω. Στεγνή ομηρία τα πόδια μου στο χώμα ριζωμένα. Από είδος σε είδος, δίχως μεταλλάξεις θα περπατά η σιωπή. Ίσως να συναντιόμαστε, καμιά φορά, στις όχθες. [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΩΜΑ
ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1680

Αν υποθέσουμε ότι αυτό το βιβλίο είναι μια αίθουσα σχεδίου όπου στο κέντρο στέκεται το γυμνό "θέμα", οι συγγραφείς είναι οι παρατηρητές που προσπαθούν να το αποτυπώσουν. Διαφορετική οπτική γωνία υιοθετεί ο καθένας και σε διαφορετικά γνωρίσματα εστιάζει. Τα τέσσερα σχέδια εκτίθενται στον ίδιο τοίχο, έτσι ώστε το Μεταμοντέρνο Σώμα να είναι ακριβώς αυτό που είναι: ταυτοχρόνως πλήρες και κατακερματισμένο, σαν ένα αποκαλυπτικό παζλ που δεν κρύβει τις τομές του. Η Μαρία Γιαγιάννου στο δοκίμιο "Η σημασία τού να είσαι ζώο" μελετά το ψυχοαισθητικό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1741

Το βιβλίο αυτό, είναι μια αφήγηση, μια καταγραφή των γεγονότων, όπως τα έζησε η Κατίνα Δημητρίου -κορίτσι τότε- και όπως τα περιγράφει σήμερα, εβδομήντα χρόνια μετά. Δεν έχει η αφήγηση αυτή καμιά φιλοδοξία, ούτε επιστημονικά ιστορική, ούτε λογοτεχνική βέβαια. Δεν πρόκειται για πλήρη ιστορική αποτύπωση, δεν αναλύει τις πολιτικοκοινωνικές συνθήκες, τις αφορμές, τις αιτίες και τους παράγοντες που προκάλεσαν αυτόν τον διχασμό και οδήγησαν στον τραγικό εμφύλιο σπαραγμό, τα δραματικά απομεινάρια και αποτελέσματα του οποίου ακόμα μας συνταράζουν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΜΝΗΣΟ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1758

Γέροντας τώρα πια κι εγώ τετίγγεσιν έοικώς σαν τους παλιούς εκείνους Τρωαδίτες δεν σταματώ να φλυαρώ παρόμοιος με τζιτζίκι μιλώντας για την ομορφιά όπου τη συναντήσω στους δρόμους, στα λεωφορεία στις διαβάσεις περιμένοντας το πράσινο όταν αμόλευτη από το νέφος άτρωτη από την τρομοκρατία με προσπερνάει κάποια Ελένη βιαστική τρέχοντας να σωθεί από το κόκκινο του σηματοδότη. [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΤ' ΕΜΕ
Ο ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1759

Ο Κόσμος κατ' εμέ είναι ένα χρονικό αναμνήσεων του Ροβήρου Μανθούλη: Ευδιάθετο και αποστασιωμένο από μια ζωή αναστατωμένη: μεταξική δικτατορία, Πόλεμος, Κατοχή, Αντίσταση, Δεκέμβρης '44, Εμφύλιος, "Πατάρι του Λουμίδη", σπουδές στην Αμερική, αψιμαχίες με τη συμμορία Μακάρθυ, συνομιλίες με τον Δημήτρη Μητρόπουλο και τον Ιγκόρ Στραβίνσκι, επιστροφή στο "Πατάρι" παρέα με τους Μιχάλη Κατσαρό, Δημήτρη Χριστοδούλου, Λεωνίδα Ζενάκο, Μίνωα Αργυράκη, Μάνο Χατζιδάκι, Γιάννη Τσαρούχη, Νίκο Γκάτσο, στρατιωτική θητεία ως διερμηνέας του πρωθυπουργού στρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΚΥΜΑΤΑ
ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΜΑΡΚΟΝΗ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1761

Όταν δεν υπήρχε δεύτερος μαρκόνης στο πλοίο για να σκαντζάρουμε βάρδιες, η ακρόαση του ασυρμάτου γινόταν όλο το 24ωρο. Θες από έγνοια, θες από συνήθεια, ακόμα και όταν κοιμόμουνα τα αυτιά μου τα είχα πάντα τεντωμένα. Είναι δύσκολο να σου πω τι σήμαινε για μένα αυτή η ακρόαση. Ο μαρκόνης δούλευε πάντα μόνος, κλεισμένος σε ένα στενόχωρο καμαράκι, συντροφιά με τα μηχανήματα. Γέμιζα λοιπόν τις ώρες μου ακούγοντας διάφορα μηνύματα. Άγνωστες φωνές και άγνωστες γλώσσες, από κάπου κοντά ή από κάπου πολύ μακριά. Μηνύματα από άλλα βαπόρια, αλλά και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΛΓΑΜΕΣ, ΟΜΗΡΟΣ, ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΓΕΝΗΣ ΑΚΡΙΤΗΣ: ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1779

Παλιότερα θεωρούνταν από πολλούς και μάλιστα ιδιαίτερα εδώ στην Ελλάδα, αλλά και ευρύτερα, στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, ότι ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δημιουργήθηκε από μόνος του, με ένα είδος παρθενογένεσης. Και ενώ όλοι αναγνώριζαν τη μεγάλη επίδραση και προσφορά του ελληνικού πολιτισμού στο ρωμαϊκό, ελάχιστοι ή πολύ λίγοι αναγνώριζαν αντίστοιχα την πολύ μεγάλη προσφορά και επίδραση των ανατολικών πολιτισμών στον ελληνικό. Αυτό βέβαια είχε και τις αιτίες του. Μεταξύ άλλων τους τελευταίους αιώνες είχαν αναπτυχθεί πρώτα η Ευρώπη και μετά ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΑΛΤΟ ΤΟΥ ΝΙΖΙΝΣΚΙ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1795

Ο σωματικός κόσμος ήταν απομονωμένος επί αιώνες από τον φανατισμό της ηθικής. Ο κόσμος του Νιζίνσκι, παρότι στιγματίστηκε σε κάποια φάση της ζωής του σαν κάτι ζωώδες, είχε πάντοτε τη δυνατότητα να συνεργάζεται στενά με τον άλλο κόσμο. Το σώμα, κάνοντας αισθητό ένα συγκινησιακό γεγονός, με τη ρυθμική του μετάφραση, μπορεί να γίνει, αν και είναι τόσο απτό, τόσο υλικό και τόσο συγκεκριμένο, ο πιο ασφαλής ερμηνευτής του αφηρημένου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΙΓΜΕΣ...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ POLAROID
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1808

[...] Βάζει τον Μπιθικώτση να παίξει στο κασετόφωνο και σερβίρει ένα ποτηράκι στον εαυτό του - είναι νωρίς ακόμα αλλά δεν τον νοιάζει. Πίνει τις πρώτες γουλιές καθώς ακούγονται οι πρώτοι στίχοι του Στου Μπελαμί. Το δωμάτιό του ξαφνικά μυρίζει Ελλάδα. Σηκώνει το τηλέφωνο και σχηματίζει γρήγορα έναν αριθμό. "Παρακαλώ". "Αγγελική μου... δεν ξέρω πώς το κατάφερες αλλά σ' ευχαριστώ..." [...] Δεκαοκτώ διηγήματα, δεκαοκτώ στιγμές Polaroid. Κάθε "στιγμή" αφηγείται μια απλή ανθρώπινη ιστορία, μα όλες έχουν ένα κοινό παράγοντα, την αγάπη. Αγάπη γονι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΜΑΤΑΡΟΑ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1876

Γνώρισα την ιστορία του "Ματαρόα" μέσα από τις αφηγήσεις των γονιών μου, του γλύπτη και της χαράκτριας Μέμου και Ζιζής Μακρή αλλά και αυτών των συγκεκριμένων καλλιτέχνιδων που υπήρξαν μαζί με άλλους πολλούς -άνδρες και γυναίκες- αναπόσπαστο κομμάτι της ενηλικίωσής μου. Τη δούλεψα στο συνειδητό και στο ασυνείδητο ασχολούμενη με τα αρχεία των γονιών μου, μετά το θάνατό τους. Ήθελα να δείξω ότι σ' αυτό το πλοίο που μετέφερε με τη βοήθεια του τότε διευθυντή του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Αθήνα, Οκτάβιου Μερλιέ και του γραμματέα του Ροζέ Μιλιέξ,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΣΤΗΝ «ΤΕΧΝΗ» ΤΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1917

Από την τοξοβολία έως τη διαμόρφωση του εν τω γίγνεσθαι ψυχαναλυτή και την ψυχική του λειτουργία στην ανάλυση και στη ζωή, τίθενται πολλά ζητήματα. Κατά τον Φρόυντ, "φαίνεται σχεδόν ότι το αναλύειν αποτελεί το τρίτο από τα ανέφικτα επαγγέλματα στα οποία μπορεί κανείς να είναι εκ προοιμίου βέβαιος για την ανεπαρκή επιτυχία του. Τα δύο άλλα που είναι γνωστά από πολύ παλιά είναι το εκπαιδεύειν και το κυβερνάν". Τι να σκεφτεί κανείς για τους δρόμους που οδηγούν στην άσκηση ενός "σχεδόν ανέφικτου" επαγγέλματος, αν όχι ότι είναι δύσβατοι, δύσκο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΤΡΑΧΟΙ
Εκδότης: ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0770-1924

Η κωμωδία είναι αναπαράσταση γελοίας και ασήμαντης ιστορίας, που διεκπεραιώνεται διαφορετικά σε κάθε μέρος της, πάντα με δράση και όχι με αφήγηση, κατευνάζοντας τα πάθη, που δημιουργεί, με την απόλαυση και το γέλιο. Έχει δε μητέρα το γέλιο. Το γέλιο προκαλείται με λόγια και με πράξεις. Με λόγια: χρησιμοποιώντας την ομωνυμία, τη συνωνυμία, την επανάληψη, την παρωνυμία -προσθέτοντας ή αφαιρώντας-, τα υποκοριστικά, τη μεταφορά (ηχητική ή σημασιολογική) και τον τρόπο ομιλίας. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΒΑΜΜΕΝΟ ΠΕΠΛΟ
MAUGHAM SOMERSET
€15.50 €6.20
(-60%)
Κερδίζετε €9.30
ΑΡΣΕΝ ΛΟΥΠΕΝ, Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΙΟΣΤΡΟ
LEBLANC MAURICE
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Don Carpenter: Όπου τα λόγια καίνε, ενώ τα μάτια και οι καρδιές είναι παγωμένα Όσο και να προσπαθούσε, δεν μπορούσε να την καταλάβει, εκτός κι αν ίσχυε το προφανές, ότι απλώς είχε κουραστεί να είναι παντρεμένη μαζί του. Ίσως για ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS