Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΑΙΔΑΛΟΣ (ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.)

Ταξινόμηση κατά:   
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0189

Οι Έλληνες επινόησαν την πολιτική. Πέρα από την ίδια την λέξη, όλοι οι όροι της σημερινής πολιτικής επιστήμης έχουν ελληνική προέλευση: δημοκρατία, αριστοκρατία, μοναρχία, πλουτοκρατία, ολιγαρχία, τυραννία. Μονάχα η δικτατορία έχει ρωμαϊκή προέλευση. Επιπλέον, δεν είχε στην αρχαία Ρώμη την έννοια με την οποία φορτίστηκε κατοπινά, όταν άνθρωποι σαν τον Σύλλα ή τον Καίσαρα έκαναν τη δικτατορία σα μια εκδοχή της ελληνικής τυραννίδας. Και κυρίως οι Έλληνες είναι εκείνοι που πρώτοι στοχάστηκαν πάνω στα προβλήματα του κράτους, της διακυβέρνησής ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0421

Γεωπολιτική. - Η γεωπολιτική έχει ως αντικείμενο τη μελέτη των παρόντων και παρελθόντων αποτελεσμάτων της πολιτικής δράσης στον γεωγραφικό χώρο. Πολιτική δράση υπάρχει σε όλες τις κοινωνίες, ακόμη και στις κοινωνίες δίχως κράτος, οι οποίες αντιμετωπίζουν, επίσης, εσωτερικά και εξωτερικά προβλήματα διοίκησης προς επίλυση, γεγονός που τις οδηγεί στην πολιτική δράση υπό την ευρεία έννοια. Με τη γέννηση του κράτους, όμως, πριν από τρεις χιλιάδες χρόνια, στην περιφέρεια αυτή, τουλάχιστον, ο χώρος αποκτά μόνιμη γεωπολιτική διάσταση. Εφεξής, ο χώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ: ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΚΙΚΕΡΩΝ - ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ - ΚΟΡΙΟΛΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0109

Εκείνος που έγραψε το εγκώμιον του Αλκιβιάδη δια την νίκη του στην ιπποδρομία της Ολυμπίας, είτε ο Ευριπίδης ήταν -όπως οι πολλοί πιστεύουν- είτε κάποιος άλλος, Σόσσιε, λέγει ότι δια την επιτυχίαν ενός ανθρώπου απαιτείται προ παντός να ανήκη εις περίφημον πόλιν. Εγώ όμως για κείνον, που πρόκειται να σημειώση στη ζωή πραγματικήν επιτυχίαν, της οποίας η βάσις εξαρτάται κυρίως από το ήθος και την διάθεσιν, νομίζω ότι δεν διαφέρει καθόλου το να κατάγεται από άδοξον και ταπεινή πατρίδα, από το να έχη γεννηθή από ταπεινή και αμόρφωτη μητέρα. Διό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ
ΟΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0220

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε ύστερα από την πρόσκληση του εκδοτικού οίκου Β. G. Teubner, που επιθυμούσε ένα εγχειρίδιο για να αντικαταστήσει την Textkritik του Paul Maas (3η έκδ., 1957) και την Editionstechnik του Ο. Stahlin (2η έκδ., 1914). Το έργο του Stahlin, η μόνη λεπτομερειακή πραγμάτευση της εκδοτικής τεχνικής που υπάρχει, στάθηκε υπέροχο στις μέρες του, οι εκδότες όμως έχουν πάψει να ακολουθούν πολλές από τις πρακτικές συμβουλές και υποδείξεις που περιέχει. Το έργο του Maas δεν πρόκειται να παλιώσει με παρόμοιο τρόπο, γιατί οι γενικές α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΜΗΡΟΣ: ΟΔΥΣΣΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΡΑΨΩΔΙΕΣ Α-Κ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0081

Η αρχαία ελληνική ποίηση αρχίζει από τήν Ιλιάδα καί τήν Οδύσσεια. Τά δύο αυτά μεγάλα έπη, πού θαυμάζουν οι αιώνες καί παίρνουν τήν πρώτη θέση μέσα στά αριστουργήματα τού έμμετρου λόγου τής παγκόσμιας γραμματολογίας, θεωρούνται η πρώτη "γραπτή" πηγή της ελληνικής ιστορίας. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0053

Ο Θουκυδίδης γεννήθηκε στον δήμο Αττικής Αλιμούντα περί το 470 π.Χ. Έγινε μαθητής του φιλόσοφου Αναξαγόρα και του ρήτορα Αντιφώντα. Επίσης μεγάλη επίδραση στο χαρακτήρα του άσκησε ο μεγάλος πολιτικός της εποχής του ο Περικλής. Ο Θουκυδίδης τον θαύμαζε ειλικρινά παρότι ανήκε στο αντίπαλο κόμμα. Όταν άρχισε ο Πελοποννησιακός πόλεμος, ο Θουκυδίδης προβλέποντας την σοβαρότητα και τις διαστάσεις που επρόκειτο να έχει, αποφάσισε να γράψει την ιστορία του. Ο Θουκυδίδης ήταν στρατηγός όταν χάθηκε για τους Αθηναίους η Αμφίπολις. Επί είκοσι χρόνια ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0138

Οι σπουδαιότερες πρόοδοι, που επιτελέσθηκαν στον τομέα της σκέψης και που αφορούσαν κοινωνικά φαινόμενα, είδαν το φως σε περιόδους κρίσης ή με την ευκαιρία μιας κρίσης, όταν τα γεγονότα υπερβαίνουν τα συνηθισμένα πλαίσια και τις, από παράδοση, λύσεις. Κι αυτό γιατί δεν διακρίνουμε αυθόρμητα παρά μόνο τη μεταβολή. Σε ένα ομοιόμορφο και σταθερό Κράτος η προσοχή μας δεν διεγείρεται. Οι απρόβλεπτες όμως καταστάσεις επιβάλλουν μία προσπάθεια σκέψης, εφευρετικότητας και προσαρμογής. Η κοινωνιολογία είναι η μόνη επιστήμη που από τη γένεσή της ακο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΣΟΦΙΣΤΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0455

Ο Γοργίας συνέγραψε ένα Ελένης Εγκώμιο και την Υπέρ Παλαμήδους Απολογία. Επιδίωκε με αυτόν τον τρόπο να αντιστρέψει την κακή γνώμη με την οποία είχε συνδυασθεί η ανάμνησή τους, αφού η Ελένη είχε κατηγορηθεί για μοιχεία και ο Παλαμήδης για προδοσία. Δεν θα άρμοζε, άραγε, σήμερα, χωρίς καμμία φιλοδοξία ρητορικής δεξιότητας, αλλά με την απλή βούληση για ιστορική και επιστημονική αλήθεια, να συγγράψει κανείς, αν όχι ένα Σοφιστών Εγκώμιο, τουλάχιστον ένα έργο Υπέρ Σοφιστών, Πράγματι, τα κείμενα των Σοφιστών έχουν σχεδόν στο σύνολό τους χαθεί κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0191

Είναι περιττό να ξαναθυμίσουμε το κύριο χαρακτηριστικό που αποδίδεται στους Γάλλους: δηλαδή ότι η κριτική τους γρήγορα μετατρέπεται σε πνεύμα κριτικής. Οι επόμενες όμως σελίδες θα δείξουν ότι δεν είναι πάντα έτσι. Ακόμα και ο Βολταίρος που θεωρείται ο καλύτερος εκπρόσωπος του γαλλικού πνεύματος και ειδικά σ' ό,τι έχει σχέση με την αμφισβήτηση, δεν παρέλειψε να τονίσει, στο Φιλοσοφικό Λεξικό, ότι οι λογοτέχνες στον XVI και ακόμα στον XVII αιώνα είχαν ασχοληθεί πολύ με τη γραμματολογική κριτική των ελλήνων και λατίνων συγγραφέων. Στις μελέτε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0319

«Η ελληνική λέξη "κοσμογονία", που σχηματίζεται από τα συνθετικά "κόσμος" (ευταξία, τάξη) και "γόνος", ρίζα του ρήματος γίγνομαι (γεννιέμαι), δηλώνει την in illo tempore γέννηση των αρχέγονων στοιχείων και την άμεση γενεσιουργία τους. (...) Η ιδέα της γένεσης του κόσμου, στύλος της κοσμογονικής σύλληψης, αμφισβητήθηκε πολύ νωρίς. "Οι θεοί υπήρχαν πάντα, υπήρξαν ανέκαθεν" υποστηρίζει ο Επίχαρμος, ποιητής του 5ου αι. π.Χ. Στην πραγματικότητα, οι αρχέγονοι θεοί του Ησίοδου (ο λόγος του οποίου παραμένει για εμάς το κεντρικό, κύριο τεκμήριο και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΚΥΡΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0074
ΤΟ ΑΓΧΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0411

Μήπως το άγχος (stress) αποτελεί την καινούργια «δυσφορία μέσα στον πολιτισμό;» (. . .) Ο σημασιολογικός πλούτος αυτής της έννοιας ή αντίληψης, που βρίσκεται στα όρια της μεταλλουργίας, της ψυχολογίας, της ψυχιατρικής, της νευροφυσιολογίας, της νευροχημείας, της ανοσολογίας, της κοινωνικής ψυχολογίας, της ψυχανάλυσης, της ψυχοσωματικής κ.λπ., δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορο έναν ερευνητή, γιατί το άγχος κατέχει αυτή τη σπάνια ιδιαιτερότητα, να κάνει γόνιμες σχεδόν όλες τις επιστήμες. (. . .) Ο στόχος μου είναι να διατρέξω και να εκθέσω τις π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (15ος - 19ος ΑΙΩΝΑΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0215

Η παρούσα μελέτη χωρίζεται σε δύο μεγάλα μέρη. Στο πρώτο μέρος δίνεται το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινήθηκε, κατά την περίοδο εκείνη στον ελληνικό χώρο, το έργο της παιδείας με άξονα τίς Φυσικές, Θετικές Επιστήμες, ενώ στο δεύτερο γίνεται μια προσπάθεια -στη βάση πάντα των στοιχείων που μας προσφέρει ο κατάλογος- να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη των επιστημών αυτών, την εξέλιξη της επιστημονικής-φιλοσοφικής σκέψης στον ίδιο πάντα χώρο και χρόνο. Ειδικότερα στο πρώτο μέρος, γίνεται μια προσπάθεια να δοθεί το περίγραμμα της παιδείας, ορισμένα χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΩΣΗΠΟΣ: ΚΑΤ' ΑΠΙΩΝΟΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0453

(. . .) Ο αντισημιτισμός της εποχής εκείνης και οι διάφοροι λίβελλοι και μύθοι, που είχαν δημιουργηθεί για την Ιουδαϊκή φυλή και που κυκλοφορούσαν και χρησιμοποιήθηκαν κι από συγγραφείς στις ιστορίες τους, έγιναν αφορμή να γραφτεί από τον Ιώσηπο η πραγματεία αυτή. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΧΟΗΦΟΡΟΙ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0326

Η λατρεία των νεκρών είναι συνδεδεμένη στενά κατά τους αρχαίους χρόνους με τη βαθιά ριζωμένη πίστη και την ακράδαντη πεποίθηση ότι ο νεκρός και πέραν του τάφου ζει και αισθάνεται και παρακολουθεί τα εγκόσμια. Ακούει και βλέπει ο νεκρός κάτω από την υπόγεια, την καταχθόνια κατοικία του χαίρεται και λυπάται, συγκινείται και οργίζεται. Εκτός από τα "νόμιμα", τα οποία θα γίνουν κατά την ταφή του, οι ζώντες συγγενείς, και προ παντός οι του αμέσου γένους, πρέπει τακτικά να αποθέτουν επί του τάφου τα σύμβολα της μνήμης και του ιερού σεβασμού που...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0449

Στο πρώτο δράμα της τριλογίας, τον Αγαμέμνονα, είδαμε την αλάθητη και απηνή ενέργεια της Αράς. Μετά τον απαίσιο φόνο των παιδιών του Θυέστη από τον Ατρέα, στη στέγη του σκοτεινού οίκου των Ατρειδών είχε επικαθίσει βαρύς και αδυσώπητος ο Αλάστωρ δαίμων, οι δε Ερινύες βλοσυρές και αμείλικτες είχαν αρχίσει το πένθιμο, το θλιβερό τραγούδι τους, που προμήνυε συμφορά. Ο καταραμένος αυτός οίκος είχε μέσα του τον σπόρο της φθοράς και έρρεπε από κληρονομικότητα προς την αφάνεια. Το πρώτο θύμα της ανελέητης Αράς ήταν ο Αγαμέμνων. Υβριστής ο ίδιος, π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΚΥΡΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0075
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ: ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0086

Το βιβλίο από την "Περιήγησιν Ελλάδος", που εκδίδεται και μεταφράζεται σε τούτο τον τόμο, έχει τον τίτλο "Κορινθιακά", που δεν είναι διόλου σωστός. Θα έπρεπε να επιγράφεται Κορινθιακά και Αργολικά, γιατί ο Παυσανίας δεν περιορίζεται στο να περιγράφη μόνο τα κάθε λογής μνημεία και δημόσια ιδρύματα που είδε στην Κόρινθο, στη Σικυωνία και γενικά στην κορινθιακή περιοχή, αλλά περιγράφει με το ίδιο ενδιαφέρον και τα μνημεία και τα δημόσια ιδρύματα όλης της Αργολικής περιοχής, καθώς και της Αίγινας. Γι' αυτό και τα γραφόμενά του έχουν εξαιρετικό...
Διαβάστε περισσότερα...
Σοφοκλής: Οιδίπους τύραννος - Οιδίπους επί Κολωνώ (χαρτόδετη έκδοση)
Βιβλιοθήκη αρχαίων συγγραφέων 16
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0119

Ο "Οιδίπους Τύραννος" θεωρήθηκε κι από τους αρχαίους κι απ' τους νεώτερους ως το αριστούργημα του Σοφοκλέους και της αρχαίας γενικά τραγωδίας μετά την "Ορέστεια" του Αισχύλου. Ο Αριστοτέλης στην "Ποιητική" του καθώρισε τους κανόνες της τραγωδίας με βάση αυτό τα δράμα ως υποδειγματικό. Ο "Οιδίπους Τύραννος" με τον "Οιδίποδα επί Κολωνώ" και την "Αντιγόνη" ανήκουν στον ίδιο Θηβαϊκό μύθο κ' έχουν συνέχεια την ίδια υπόθεση σε διαφορετικά σημεία, αλλά ο "Οιδίπους επί Κολωνω" γράφηκε τριάντα περίπου χρόνια μετά τον πρώτο, στα 406 π.Χ., τον τελευτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΧΑΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0431

Το βιβλίο δεν γράφτηκε γι' αυτούς που είναι μυημένοι στο θέμα, ούτε και απαιτεί μαθηματικές γνώσεις. Αντί για εξισώσεις, προτίμησα να χρησιμοποιήσω απλά γεωμετρικά σχήματα, που μας βοηθούν να έχουμε μια εποπτεία του χώρου. Δεν ισχυρίζομαι, βέβαια, ότι θα εκθέσω εδώ με ακρίβεια όλες εκείνες τις ιδέες και τις ανακαλύψεις που συγκαταλέγονται σε αυτό που γενικά ονομάζουμε "χάος". Δυστυχώς, δεν υπάρχει "βασιλική οδός" για την επιστήμη. Ο πυρήνας αυτής της θεωρίας είναι μαθηματικός, και χωρίς τα μαθηματικά η εικόνα που θα δώσουμε δεν μπορεί να ε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Ο ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
DICK K. PHILIP
€14.20 €7.10
(-50%)
Κερδίζετε €7.10
ΑΣΤΡΟΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΓΟΥΔΗΣ Δ. ΧΡΙΣΤΟΣ
€7.10 €2.48
(-65%)
Κερδίζετε €4.62

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS