Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΑΙΔΑΛΟΣ (ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.)

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΜΗΡΟΣ: ΟΔΥΣΣΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΡΑΨΩΔΙΕΣ Α-Κ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0081

Η αρχαία ελληνική ποίηση αρχίζει από τήν Ιλιάδα καί τήν Οδύσσεια. Τά δύο αυτά μεγάλα έπη, πού θαυμάζουν οι αιώνες καί παίρνουν τήν πρώτη θέση μέσα στά αριστουργήματα τού έμμετρου λόγου τής παγκόσμιας γραμματολογίας, θεωρούνται η πρώτη "γραπτή" πηγή της ελληνικής ιστορίας. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0053

Ο Θουκυδίδης γεννήθηκε στον δήμο Αττικής Αλιμούντα περί το 470 π.Χ. Έγινε μαθητής του φιλόσοφου Αναξαγόρα και του ρήτορα Αντιφώντα. Επίσης μεγάλη επίδραση στο χαρακτήρα του άσκησε ο μεγάλος πολιτικός της εποχής του ο Περικλής. Ο Θουκυδίδης τον θαύμαζε ειλικρινά παρότι ανήκε στο αντίπαλο κόμμα. Όταν άρχισε ο Πελοποννησιακός πόλεμος, ο Θουκυδίδης προβλέποντας την σοβαρότητα και τις διαστάσεις που επρόκειτο να έχει, αποφάσισε να γράψει την ιστορία του. Ο Θουκυδίδης ήταν στρατηγός όταν χάθηκε για τους Αθηναίους η Αμφίπολις. Επί είκοσι χρόνια ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0138

Οι σπουδαιότερες πρόοδοι, που επιτελέσθηκαν στον τομέα της σκέψης και που αφορούσαν κοινωνικά φαινόμενα, είδαν το φως σε περιόδους κρίσης ή με την ευκαιρία μιας κρίσης, όταν τα γεγονότα υπερβαίνουν τα συνηθισμένα πλαίσια και τις, από παράδοση, λύσεις. Κι αυτό γιατί δεν διακρίνουμε αυθόρμητα παρά μόνο τη μεταβολή. Σε ένα ομοιόμορφο και σταθερό Κράτος η προσοχή μας δεν διεγείρεται. Οι απρόβλεπτες όμως καταστάσεις επιβάλλουν μία προσπάθεια σκέψης, εφευρετικότητας και προσαρμογής. Η κοινωνιολογία είναι η μόνη επιστήμη που από τη γένεσή της ακο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0202

Τα μαθηματικά συνιστούν μια γιγαντιαία περιπέτεια στον κόσμο των ιδεών. Η ιστορία τους εκτείνεται σε αναρίθμητες γενεές και αντικαθρεφτίζει ορισμένες από τις πιο εξευγενισμένες σκέψεις τους. Η συμπύκνωση αυτής της ιστορίας σε ένα βιβλίο με τριακόσιες περίπου σελίδες έγινε δυνατή μόνο επειδή υποτάξαμε τον εαυτό μας σε αυστηρή πειθαρχία: σκιαγραφήσαμε το ξετύλιγμα λίγων κύριων ιδεών και ελαχιστοποιήσαμε τις αναφορές σε άλλες εξελίξεις. Έτσι το εύρος των βιβλιογραφικών λεπτομερειών περιορίστηκε και πολλοί αρκετά σημαντικοί συγγραφείς δεν μνημ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙ ΦΥΣΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0273

Η μελέτη έργων της αρχαιότητας που ασχολούνταν με τομείς οι οποίοι σήμερα εμπίπτουν στις επιμέρους επιστήμες, όπως συμβαίνει με την αρχαία ιατρική, αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα γενικής φύσης· πρόκειται για την αναγκαιότητα συνεργασίας ανάμεσα στους φιλολόγους και στους ιστορικούς των διάφορων τεχνών της αρχαιότητας ή στους ειδικούς των αντίστοιχων σημερινών επιστημών, οι οποίες από την αλεξανδρινή εποχή και ύστερα υπάρχουν πια ως ανεξάρτητοι τομείς γνώσης, αφού έπαψαν να υπάγονται κάτω από το γενικό τίτλο "φιλοσοφία". Στην περίπτωση όμως που...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΣΟΦΙΣΤΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0455

Ο Γοργίας συνέγραψε ένα Ελένης Εγκώμιο και την Υπέρ Παλαμήδους Απολογία. Επιδίωκε με αυτόν τον τρόπο να αντιστρέψει την κακή γνώμη με την οποία είχε συνδυασθεί η ανάμνησή τους, αφού η Ελένη είχε κατηγορηθεί για μοιχεία και ο Παλαμήδης για προδοσία. Δεν θα άρμοζε, άραγε, σήμερα, χωρίς καμμία φιλοδοξία ρητορικής δεξιότητας, αλλά με την απλή βούληση για ιστορική και επιστημονική αλήθεια, να συγγράψει κανείς, αν όχι ένα Σοφιστών Εγκώμιο, τουλάχιστον ένα έργο Υπέρ Σοφιστών, Πράγματι, τα κείμενα των Σοφιστών έχουν σχεδόν στο σύνολό τους χαθεί κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΕΛΕΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0038

Δεν υπάρχει γυναικείο πρόσωπο της αρχαίας μυθολογίας που να απασχόλησε τόσο πολύ και να σαγήνεψε τόσο επίμονα την πλαστική φαντασία της λογοτεχνίας, όσο το πρόσωπο της Ελένης. Το περίεργο είναι ότι δεν ήταν το περιώνυμο κάλλος της, που άσκησε τη σαγήνη αυτή, αλλά οι οδυνηρές και ολέθριες επιπτώσεις του στο ελληνικό και το τρωικό γένος, με τον πόλεμο, ο οποίος προκλήθηκε εξαιτίας του. Αν εξαιρέσει κανείς την περίφημη σκηνή στο Γ της Ιλιάδας, όπου τα γεροντάκια της Τροίας ξεσπούν σε αυθόρμητο θαυμασμό βλέποντας την Ελένη να περνά τις Σκαιές ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0191

Είναι περιττό να ξαναθυμίσουμε το κύριο χαρακτηριστικό που αποδίδεται στους Γάλλους: δηλαδή ότι η κριτική τους γρήγορα μετατρέπεται σε πνεύμα κριτικής. Οι επόμενες όμως σελίδες θα δείξουν ότι δεν είναι πάντα έτσι. Ακόμα και ο Βολταίρος που θεωρείται ο καλύτερος εκπρόσωπος του γαλλικού πνεύματος και ειδικά σ' ό,τι έχει σχέση με την αμφισβήτηση, δεν παρέλειψε να τονίσει, στο Φιλοσοφικό Λεξικό, ότι οι λογοτέχνες στον XVI και ακόμα στον XVII αιώνα είχαν ασχοληθεί πολύ με τη γραμματολογική κριτική των ελλήνων και λατίνων συγγραφέων. Στις μελέτε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0319

«Η ελληνική λέξη "κοσμογονία", που σχηματίζεται από τα συνθετικά "κόσμος" (ευταξία, τάξη) και "γόνος", ρίζα του ρήματος γίγνομαι (γεννιέμαι), δηλώνει την in illo tempore γέννηση των αρχέγονων στοιχείων και την άμεση γενεσιουργία τους. (...) Η ιδέα της γένεσης του κόσμου, στύλος της κοσμογονικής σύλληψης, αμφισβητήθηκε πολύ νωρίς. "Οι θεοί υπήρχαν πάντα, υπήρξαν ανέκαθεν" υποστηρίζει ο Επίχαρμος, ποιητής του 5ου αι. π.Χ. Στην πραγματικότητα, οι αρχέγονοι θεοί του Ησίοδου (ο λόγος του οποίου παραμένει για εμάς το κεντρικό, κύριο τεκμήριο και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΚΥΡΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0074
ΤΟ ΑΓΧΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0411

Μήπως το άγχος (stress) αποτελεί την καινούργια «δυσφορία μέσα στον πολιτισμό;» (. . .) Ο σημασιολογικός πλούτος αυτής της έννοιας ή αντίληψης, που βρίσκεται στα όρια της μεταλλουργίας, της ψυχολογίας, της ψυχιατρικής, της νευροφυσιολογίας, της νευροχημείας, της ανοσολογίας, της κοινωνικής ψυχολογίας, της ψυχανάλυσης, της ψυχοσωματικής κ.λπ., δεν μπορεί να αφήσει αδιάφορο έναν ερευνητή, γιατί το άγχος κατέχει αυτή τη σπάνια ιδιαιτερότητα, να κάνει γόνιμες σχεδόν όλες τις επιστήμες. (. . .) Ο στόχος μου είναι να διατρέξω και να εκθέσω τις π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (15ος - 19ος ΑΙΩΝΑΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0215

Η παρούσα μελέτη χωρίζεται σε δύο μεγάλα μέρη. Στο πρώτο μέρος δίνεται το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινήθηκε, κατά την περίοδο εκείνη στον ελληνικό χώρο, το έργο της παιδείας με άξονα τίς Φυσικές, Θετικές Επιστήμες, ενώ στο δεύτερο γίνεται μια προσπάθεια -στη βάση πάντα των στοιχείων που μας προσφέρει ο κατάλογος- να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη των επιστημών αυτών, την εξέλιξη της επιστημονικής-φιλοσοφικής σκέψης στον ίδιο πάντα χώρο και χρόνο. Ειδικότερα στο πρώτο μέρος, γίνεται μια προσπάθεια να δοθεί το περίγραμμα της παιδείας, ορισμένα χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΩΣΗΠΟΣ: ΚΑΤ' ΑΠΙΩΝΟΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0453

(. . .) Ο αντισημιτισμός της εποχής εκείνης και οι διάφοροι λίβελλοι και μύθοι, που είχαν δημιουργηθεί για την Ιουδαϊκή φυλή και που κυκλοφορούσαν και χρησιμοποιήθηκαν κι από συγγραφείς στις ιστορίες τους, έγιναν αφορμή να γραφτεί από τον Ιώσηπο η πραγματεία αυτή. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0094

Η βάση και το θεμέλιο της "Πολιτείας" του Πλάτωνος είναι ναποδειχτή πώς συνταυτίζουνται και αποτελούν ένα πράγμα η ευτυχία και η δικαιοσύνη. Το περιεχόμενο δηλαδή του πολυφημισμένου αυτού έργου είναι καθαρά ηθικό, και μολαταύτα από τους δύο τίτλους, που μας διέσωσε η αρχαιοτάτη παράδοση: "Πολιτεία ή περί δικαίου", επεκράτησε ο πρώτος κ' έτσι ξεχωρίστηκε μ' αυτόν πιό αποκλειστικά το πολιτικό και κοινωνικό περιεχόμενο του διαλόγου. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΧΟΗΦΟΡΟΙ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0326

Η λατρεία των νεκρών είναι συνδεδεμένη στενά κατά τους αρχαίους χρόνους με τη βαθιά ριζωμένη πίστη και την ακράδαντη πεποίθηση ότι ο νεκρός και πέραν του τάφου ζει και αισθάνεται και παρακολουθεί τα εγκόσμια. Ακούει και βλέπει ο νεκρός κάτω από την υπόγεια, την καταχθόνια κατοικία του χαίρεται και λυπάται, συγκινείται και οργίζεται. Εκτός από τα "νόμιμα", τα οποία θα γίνουν κατά την ταφή του, οι ζώντες συγγενείς, και προ παντός οι του αμέσου γένους, πρέπει τακτικά να αποθέτουν επί του τάφου τα σύμβολα της μνήμης και του ιερού σεβασμού που...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0449

Στο πρώτο δράμα της τριλογίας, τον Αγαμέμνονα, είδαμε την αλάθητη και απηνή ενέργεια της Αράς. Μετά τον απαίσιο φόνο των παιδιών του Θυέστη από τον Ατρέα, στη στέγη του σκοτεινού οίκου των Ατρειδών είχε επικαθίσει βαρύς και αδυσώπητος ο Αλάστωρ δαίμων, οι δε Ερινύες βλοσυρές και αμείλικτες είχαν αρχίσει το πένθιμο, το θλιβερό τραγούδι τους, που προμήνυε συμφορά. Ο καταραμένος αυτός οίκος είχε μέσα του τον σπόρο της φθοράς και έρρεπε από κληρονομικότητα προς την αφάνεια. Το πρώτο θύμα της ανελέητης Αράς ήταν ο Αγαμέμνων. Υβριστής ο ίδιος, π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΞΕΝΟΦΩΝ: ΚΥΡΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0075
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0236

Στο βιβλίο αυτό θα ασχοληθούμε με τη φιλοσοφία της λογικής με τη σημασία που δίνει στη λογική ο Tweedledee. Αυτή η σημασία δεν είναι αμετάβλητη. Θα μπορούσε να αναφέρει κανείς προηγούμενες περιπτώσεις όπου η λέξη εφαρμόζεται σε διαφορετικές μελέτες, στην παραγωγική (deductive) και επαγωγική (inductive) λογική. Η φιλοσοφία της επαγωγικής λογικής όμως, δεν θα διακρινόταν από την κύρια κατεύθυνση της φιλοσοφίας, τη θεωρία της γνώσης. Αυτό που απαιτεί κάπως ξεχωριστή φιλοσοφία είναι η παραγωγική λογική, το αντικείμενο μελέτης που είχε στο νου ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ: ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0086

Το βιβλίο από την "Περιήγησιν Ελλάδος", που εκδίδεται και μεταφράζεται σε τούτο τον τόμο, έχει τον τίτλο "Κορινθιακά", που δεν είναι διόλου σωστός. Θα έπρεπε να επιγράφεται Κορινθιακά και Αργολικά, γιατί ο Παυσανίας δεν περιορίζεται στο να περιγράφη μόνο τα κάθε λογής μνημεία και δημόσια ιδρύματα που είδε στην Κόρινθο, στη Σικυωνία και γενικά στην κορινθιακή περιοχή, αλλά περιγράφει με το ίδιο ενδιαφέρον και τα μνημεία και τα δημόσια ιδρύματα όλης της Αργολικής περιοχής, καθώς και της Αίγινας. Γι' αυτό και τα γραφόμενά του έχουν εξαιρετικό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΦΗΜΙΣΜΕΝΟΙ ΚΟΥΡΣΑΡΟΙ
ΑΠΟ ΤΑ 1700 ΩΣ ΤΑ 1800
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0227

Τούτο το βιβλίο, που το γυρίζω στα ελληνικά από ξένη γλώσσα, γράφτηκε από 'ναν άνθρωπο, που δεν είχε την ιδέα πως είναι συγγραφέας. Κι άλλη φορά είχα γράψει πως τα τέτοια βιβλία είναι από τα πιο όμορφα, προ πάντων ημερολόγια κυνηγιού ή κανενός καραβιού, αρπαγμένα με οικονομία του καιρού, του χαρτιού, του μελανιού και της φαντασίας. Δεν είναι οι ακριβοί ρεμβασμοί κανενός τεμπέλη, που τον τρώγει η έγνοια με τι τρόπο να πει ό,τι θέλει να πει, ενώ καλά καλά δεν έχει να πει τίποτα. Από δω μέσα λείπουνε τα έξυπνα κείνα πυροτεχνήματα, που συνηθίζ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΖΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΦΙΛΕΥΑΝ (+CD)
ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ Κ. ΑΝΝΑ
€9.86 €2.96
(-70%)
Κερδίζετε €6.90
ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ: ΤΑ ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ
MARCUS AURELIUS
€17.49 €8.74
(-50%)
Κερδίζετε €8.75

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS