Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΑΙΔΑΛΟΣ (ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι.)

Ταξινόμηση κατά:   
ΛΟΥΚΙΑΝΟΣ: ΠΟΔΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0454
Η ΚΥΠΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0404

(. . .) Η ιστορία της Κύπρου είναι εξαιρετικά περίπλοκη δεδομένου ότι την έχουν σημαδέψει τόσο διαφορετικές επιρροές. Όπως υπάρχουν εύθραυστες γεωγραφικές ζώνες, ευνοϊκές στους σεισμικούς κινδύνους, επειδή είναι το σημείο επαφής και τριβής τεκτονικών πλακών με αντίθετες κινήσεις, έτσι και η Κύπρος είναι μία εύθραυστη «ιστορική ζώνη», επειδή εκεί Ανατολή και Δύση συναντιούνται και συγκρούονται εδώ και πολλές χιλιάδες χρόνια. Η νήσος αυτή δεν είναι η μόνη στη Μεσόγειο που χαρακτηρίζεται από την παρουσία δύο αντιφατικών συστατικών όρων. Η Μάλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΑΝΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0196

Στήν Ελλάδα, ή πρόβλεψη του μέλλοντος λεγόταν μαντική τέχνη και το όνομα μάντης του ιεροσκόπου, του προφήτη, κάθε προσώπου πού προλέγει το μέλλον, προέρχεται από το μαίνομαι, που σημαίνει παραληρώ καί, ειδικότερα, ή θεότητα με οδηγεί σε κατάσταση καταληψίας. Την ίδια έννοια ξαναβρίσκουμε στο ρήμα ενθουσιάζειν (από το θεός), πού σημαίνει κυριεύομαι από ένα θεό, διακατέχομαι από "ενθουσιασμό". Η σπουδαιότητα καί ό σημασιολογικός πλούτος του λεξιλογίου αυτού εκφράζουν πολύ καλά το ρόλο πού έπαιζε για τους Έλληνες η εμπνευσμένη μαντική. Μάντει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ: ΛΟΓΟΙ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0370
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ: ΛΟΓΟΙ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0371
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0449

Στο πρώτο δράμα της τριλογίας, τον Αγαμέμνονα, είδαμε την αλάθητη και απηνή ενέργεια της Αράς. Μετά τον απαίσιο φόνο των παιδιών του Θυέστη από τον Ατρέα, στη στέγη του σκοτεινού οίκου των Ατρειδών είχε επικαθίσει βαρύς και αδυσώπητος ο Αλάστωρ δαίμων, οι δε Ερινύες βλοσυρές και αμείλικτες είχαν αρχίσει το πένθιμο, το θλιβερό τραγούδι τους, που προμήνυε συμφορά. Ο καταραμένος αυτός οίκος είχε μέσα του τον σπόρο της φθοράς και έρρεπε από κληρονομικότητα προς την αφάνεια. Το πρώτο θύμα της ανελέητης Αράς ήταν ο Αγαμέμνων. Υβριστής ο ίδιος, π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΦΙΛΗΒΟΣ - ΚΡΙΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0102

Ο "Φίληβος" ανήκει στην τελευταία περίοδο της πλατωνικής δημιουργίας και η χρονική του τοποθέτηση είναι σχεδόν βεβαία. Είναι διάλογος υστερώτερος οπωσδήποτε από το "Σοφιστή" και τον "Πολιτικό" και νεώτερος από το τελευταίο έργο του Πλάτωνα, τους "Νόμους". Δεν είμαστε μόνο βέβαιοι αν γράφηκε πριν ή μετά από τον "Τίμαιο". Πολλοί πιστεύουν πώς γράφηκε μετά και μάλιστα γύρω στα 354 π.Χ., το έτος δηλαδή που πέθανε ο φιλόσοφος Εύδοξος ο Κνίδιος, ο αρχηγός της Σχολής της Κυζίκου. Ίσως, λένε, ο θάνατος αυτός να στάθηκε η αφορμή για να γραφή ο διάλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ: ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0086

Το βιβλίο από την "Περιήγησιν Ελλάδος", που εκδίδεται και μεταφράζεται σε τούτο τον τόμο, έχει τον τίτλο "Κορινθιακά", που δεν είναι διόλου σωστός. Θα έπρεπε να επιγράφεται Κορινθιακά και Αργολικά, γιατί ο Παυσανίας δεν περιορίζεται στο να περιγράφη μόνο τα κάθε λογής μνημεία και δημόσια ιδρύματα που είδε στην Κόρινθο, στη Σικυωνία και γενικά στην κορινθιακή περιοχή, αλλά περιγράφει με το ίδιο ενδιαφέρον και τα μνημεία και τα δημόσια ιδρύματα όλης της Αργολικής περιοχής, καθώς και της Αίγινας. Γι' αυτό και τα γραφόμενά του έχουν εξαιρετικό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ: ΛΟΓΟΙ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0369

Ένα χρόνο πριν από τον "Αρεοπαγιτικό" του ο Ισοκράτης είχε γράψει τον "Περί Ειρήνης" λόγο, όπου καθαρά πλέον και αντίθετα προς κάθε του παλαιά πίστη κατακρίνει την ηγεμονική πολιτική του Αθηναϊκού κράτους και ζητάει την κατάπαυση του συμμαχικού πολέμου και την επιβολή της ειρήνης με κάθε τρόπο, γιατί, καθώς πιστεύει, με τη συγκρότηση που είχε στα χρόνια του το Αθηναϊκό κράτος και το μισθοφορικό στρατό που συγκέντρωνε κάθε τόσο και που δεν αποτελούσε παράγοντα υπολογίσιμο, ούτε στρατιωτικό ούτε και ηθικό, δε θα ήταν εύκολο να υπολογίζη στην...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΥΜΝΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0465

Το περιεχόμενο του παρόντος τόμου είχε σχεδιασθεί ως εισαγωγή στον πρώτον τόμο της ετοιμαζομένης εκδόσεως των ύμνων του Καλλιμάχου, η οποία πρόκειται να πραγματοποιηθεί κατά τους προσεχείς μήνες. Αποφασίστηκε όμως να εκδοθεί αυτοτελώς και λόγω της εκτάσεως που πήρε και επειδή η θεματική του υπερβαίνει μία απλή εισαγωγή στους ύμνους του Καλλιμάχου. Ωστόσο η παρούσα Εισαγωγή δεν παύει να αποτελεί προάγγελο της εκδόσεως των ύμνων του Αλεξανδρινού ποιητή από τις εκδόσεις "Δαίδαλος - Ζαχαρόπουλος". Συλλέγοντας το υλικό για την παρούσα Εισαγωγή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ: ΛΟΓΟΙ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0340

Ο Ισοκράτης εγεννήθη εν Αθήναις κατά το έτος 436 και απέθανε το 338. Έζησεν εκατό χρόνια, εις μίαν περίοδον πολυτάραχον όχι μόνον δια την Ιστορίαν της Αθηναϊκής Πολιτείας, αλλά και δια την ιστορίαν όλης της Ελλάδος. Ήτο η περίοδος κατά την οποίαν η Ιστορία των Ελληνικών Πολιτειών έκαμε στροφήν ενενήντα μοιρών προς την παρακμήν, ενώ οι ατέλειωτοι εσωελλαδικοί πόλεμοι και αι εσωτερικαί στάσεις προετοίμαζον τους όρους δια να παίξουν οι Μακεδόνες ρόλον πρωταγωνιστού εις την Ιστορίαν της Μεσογείου. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ: «ΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΗΣ ΙΗΤΡΙΚΗΣ»
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0314

«Οι λόγοι για τους οποίους από το πλήθος των πραγματειών της ιπποκρατικής συλλογής αποφάσισα να ερμηνεύσω το "Περί αρχαίης ιητρικής" είναι πολλοί, μερικοί από τους οποίους είναι οι εξής: Το έργο αυτό παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον όσον αφορά την ιστορία της ιατρικής και των επιστημών γενικότερα με τον σαφή διαχωρισμό της ιατρικής τέχνης από τη φιλοσοφία και με τον περιορισμό της στην εμπειρική μέθοδο δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία του πρώτου κλάδου που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως επιστήμη, με τη σύγχρονη έννοια. Μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0202

Τα μαθηματικά συνιστούν μια γιγαντιαία περιπέτεια στον κόσμο των ιδεών. Η ιστορία τους εκτείνεται σε αναρίθμητες γενεές και αντικαθρεφτίζει ορισμένες από τις πιο εξευγενισμένες σκέψεις τους. Η συμπύκνωση αυτής της ιστορίας σε ένα βιβλίο με τριακόσιες περίπου σελίδες έγινε δυνατή μόνο επειδή υποτάξαμε τον εαυτό μας σε αυστηρή πειθαρχία: σκιαγραφήσαμε το ξετύλιγμα λίγων κύριων ιδεών και ελαχιστοποιήσαμε τις αναφορές σε άλλες εξελίξεις. Έτσι το εύρος των βιβλιογραφικών λεπτομερειών περιορίστηκε και πολλοί αρκετά σημαντικοί συγγραφείς δεν μνημ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΟΦΙΣΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0466

Η Δεύτερη Σοφιστική είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως, συχνά όμως με ριζικά διιστάμενες σημασίες. Αυτό το σύντομο βιβλίο αρχίζει διερευνώντας το τι εννοούν οι σύγχρονοι μελετητές με τον όρο αυτό, πριν στραφεί στην ενασχόλησή του με το φαινόμενο που επονόμασε έτσι ένας αρχαίος ρήτορας, ο Φλάβιος Φιλόστρατος. Για τον Φιλόστρατο, ο όρος Δεύτερη Σοφιστική δήλωνε μία πλειάδα λαμπρών ερμηνευτών, οι οποίοι ειδικεύονταν στην "εκπαιδευτική" ρητορεία. Οι σοφιστές αυτοί ανεμείγνυαν το θέατρο εντυπωσιασμού με μία περίπλοκη επιστημοσύνη, υποδυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ - ΦΑΙΔΡΟΣ - ΙΠΠΑΡΧΟΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0468

Θείος καλλιτέχνης ο Πλάτων, αριστοτεχνική μας δίνει την εικόνα του λατρευτού του δασκάλου με την οινόφλυγη, γλώσσα του ωραίου μα κακοφημισμένου Αλκιβιάδου. Σάτυρος είναι στη μορφή του λιθοξόου και της μαίας ο υιός, μα πανεύμορφος, θείος στης ψυχής του το κάλλος! Είναι το παιδί του λαού με τα βάναυσα, τα χοντρά χαρακτηριστικά, τη σιμή του την ρίνα, τα παχιά του χείλη, είναι ο προγάστωρ θύτης πότε - πότε στο Βάκχο και νικητής του, μα και ο λεπτός, ο ευγενικός, ο χαριτωμένος αστός, ο θρεμμένος μ' άφθονο το Αττικό άλας! Είναι ο ανυπόδητος τρι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0252

Όταν θέλουμε να μιλήσουμε για την ελληνική τέχνη, το πρώτο ερώτημα που τίθεται, προτού γίνει οποιαδήποτε αισθητική εκτίμηση, αφορά τα χρονολογικά όρια του θέματος: πότε πρέπει να θεωρήσουμε ότι αρχίζει η ελληνική τέχνη; Σε ποια χρονολογική στιγμή νομιμοποιούμαστε να τοποθετήσουμε το τέλος της; Ευθύς εξ αρχής επιβάλλεται να διευκρινίσουμε ότι σε αυτό το βιβλίο θα ασχοληθούμε μόνο με την αρχαία ελληνική τέχνη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι περιφρονούμε την ελληνική τέχνη των μεταγενέστερων εποχών, συμπεριλαμβανομένης και της νεότερης. Είναι ανα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0319

«Η ελληνική λέξη "κοσμογονία", που σχηματίζεται από τα συνθετικά "κόσμος" (ευταξία, τάξη) και "γόνος", ρίζα του ρήματος γίγνομαι (γεννιέμαι), δηλώνει την in illo tempore γέννηση των αρχέγονων στοιχείων και την άμεση γενεσιουργία τους. (...) Η ιδέα της γένεσης του κόσμου, στύλος της κοσμογονικής σύλληψης, αμφισβητήθηκε πολύ νωρίς. "Οι θεοί υπήρχαν πάντα, υπήρξαν ανέκαθεν" υποστηρίζει ο Επίχαρμος, ποιητής του 5ου αι. π.Χ. Στην πραγματικότητα, οι αρχέγονοι θεοί του Ησίοδου (ο λόγος του οποίου παραμένει για εμάς το κεντρικό, κύριο τεκμήριο και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0317

(...) «Οι προοπτικές που ανοίχτηκαν από τις καλύτερες θεραπείες είναι εντυπωσιακές κατ' αρχάς για τις οικογένειες που υποφέρουν και θα είναι ίσως δυνατόν να ανακουφιστούν πιο αποτελεσματικά, κατά δεύτερον από τις αλλαγές που μπορούν να έχουν σαν αποτέλεσμα μέσα στην οργάνωση της περίθαλψης, και, τέλος, γιατί αυτές μπορούν να μας οδηγήσουν να αναθεωρήσουμε τις στάσεις μας απέναντι στην τρέλα αλλά ταυτόχρονα να καταντήσουμε ανησυχητικά όργανα ιδεολογικής χειραγώγησης. Όλες αυτές οι σκέψεις δείχνουν την αναγκαιότητα να μελετηθούν οι οικογενει...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΛΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0163

Ο Πλάτων γεννήθηκε στην Αθήνα, κατά πάσα πιθανότητα το 427 π.Χ. Η οικογένειά του ήταν ευγενής και οι πρόγονοί του, τόσο από την πατρική πλευρά όσο και από την μητρική, ήταν επιφανείς. Του έδωσαν τη φυσική και πνευματική αρωγή των νέων της εποχής του. Φαίνεται ότι ακολούθησε μαθήματα του Κρατύλου, μαθητού του Ηράκλειτου. Το 407 π.Χ. συνέβη το σπουδαιότερο γεγονός της ζωής του η συνάντηση του με τον Σωκράτη. Τότε ο δάσκαλος ήταν 63 χρονών και ο μαθητής 20. Επί 8 χρόνια, παρακολούθησε την διδασκαλία του Σωκράτη. Λίγο μετά την πτώση των Τριάκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ : ΙΚΕΤΙΔΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0007

Οι "Ικέτιδες", είναι το πρώτο δράμα -το μόνο που διασώθηκε- μιας τριλογίας, που αναφερόταν στο μύθο των Δαναΐδων το δεύτερο δράμα, έφερε τον τίτλο "Αιγύπτιοι", και το τρίτο "Δαναΐδες". Ακολουθούσε το σατυρικό δράμα με τον τίτλο "Αμυμώνη". Ο Αισχύλος, δεν ήταν ο μόνος ποιητής που είχε εμπνευσθή από τον Αργείτικο αυτόν μύθο πριν από τον Αισχύλο ο Φρύνιχος είχε διαπραγματευθή δραματικά τον ίδιο μύθο. Μετά τον Αισχύλο, ο Τιμησίθεος και ο Θεοδέκτης έγραψαν αντιστοίχως τραγωδία αντλημένη από την ίδια παράδοση, και ο Αριστοφάνης και ο Δίφιλος, ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΕΤΡΟΥTΣΚΟΙ
TADDEI FRANCESCA
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37
ΝΟΥΒΕΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
TOLSTOI LEON
€27.56 €12.40
(-55%)
Κερδίζετε €15.16

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS