Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΩΔΩΝΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΛΟΚΑΝΤΙΕΡΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0312

Λοκάντα είναι το ξενοδοχείο ύπνου και φαγητού, κάτι σαν τις δικιές μας πανσιόν. Σε μια τέτοια λοκάντα παίζεται η κωμωδία: σκηνικό που μας θυμίζει τη «Βαβυλωνία» του Βυζαντίου. Μόνο που εδώ το κύριο πρόσωπο είναι γυναίκα, η γεμάτη τσαχπινιά και χάρες Μιραντολίνα (τ' όνομά της σημαίνει «θαυμαστούτσικη») και γύρω απ' το πρόσωπό της πλέκεται όλη η δράση. Όλα σχεδόν τ' ανδρικά πρόσωπα της κωμωδίας μ' αυτήν έχουν να κάνουν, ενώ οι δυο θεατρίνες μπαίνουν για να διευκολύνουν τη δράση· δίνουν την ευκαιρία οι δυο ερωτοχτυπημένοι άντρες ν' απομακρυνθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0027

"Τα μαθήματα για έναν επαγγελματία ηθοποιό", είναι μια συλλογή από εξαιρετικά ασυνήθιστες διαλέξεις και ασκήσεις που παρουσίασε ο Μιχαήλ Τσέχωφ στο στούντιό του, στη Νέα Υόρκη το 1941. Στόχος αυτών των διαλέξεων ήταν να εκπαιδεύσουν επαγγελματίες ηθοποιούς σε μια τεχνική και φιλοσοφία παιξίματος που, αρχικά επηρεασμένη απ' τη συνεργασία του με τον Στανισλάφσκι, πήρε αργότερα τη δική της αυτόνομη και γεμάτη φαντασία δύναμη. Ο Τσέχωφ, που ο Στανισλάφσκι τον ανέφερε ως τον "πιο έξυπνο μαθητή του", παρουσιάζεται εδώ ως ένας απαιτητικός καλλιτέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΡΕΜΗ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0371

Η Γκέσε δηλητηριάζει τον άντρα της γιατί είναι βάναυσος και εξουσιαστικός. Δηλητηριάζει τη μάνα της γιατί δεν αντέχει τις κούφιες ηθικολογικές παρατηρήσεις της. Δηλητηριάζει τα παιδιά της γιατί οι τσιρίδες τους διώχνουν από το σπίτι κάθε καινούργιο σύντροφο. Ζητά από τον ερωμένο της να την παντρευτεί γιατί περιμένει παιδί. Η γκροτέσκα τελετουργία πραγματοποιείται μετά από βάσανα, όταν το δηλητήριο έχει ήδη αρχίσει να ενεργεί. Τον ύστερο φόνο της θα τον κάνει από συμπόνοια: «Ήθελα να σε προστατέψω από το να συνεχίσεις να ζεις τη ζωή που ζει...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΕ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0970

Το θεατρικό έργο της Γεωργίας Παρασκευά ξεκινά από την Κιβωτό του Νώε και τον κόσμο των πουλιών του Αριστοφάνη, για να καταλήξει να είναι ένα κείμενο για μικρούς και μεγάλους θεατές, αλλά και ιντερνετικούς αναγνώστες. Οι ήρωες των κλασικών παραμυθιών δεν επιστρέφουν στη γη - από εκεί κατάγονται. Εξαπλώνονται όμως στον κόσμο του θεάτρου και στον κόσμο του διαδικτύου, μόνο με το πέρασμά τους ξανά από τη γη εν είδει αγγέλων. [...] (Από το σημείωμα της Κατερίνας Χάλκου - Ιστορικού, Θεατρολόγου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΤΟΥ ΜΑΛΦΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0271

"Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΤΟΥ ΜΑΛΦΙ, Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ": Η Δούκισσα του Μάλφι πρωτοπαίχτηκε στο Λονδίνο γύρω στα 1613-14. Βρίσκεται κοντά στο τέλος μιας μεγάλης θεατρικής παράδοσης - ίσως να αποτελεί το αποκορύφωμά της - της τραγωδίας της αιματοβαμμένης εκδίκησης, πού το λαμπρότερο παράδειγμά της είναι ο Άμλετ. Σύμφωνα με τη θεατρική συνήθεια της εποχής, τα πρόσωπα του έργου ανήκουν στην ιταλική αναγέννηση. Αυτό γινόταν, για δύο κυρίως λόγους. Οι Άγγλοι συγγραφείς μπορούσαν έτσι να επενδύσουν στους αλλοδαπούς ήρωές τους πιο εύκολα οποιαδήποτε πάθη καί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΚΗΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΦΡΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ, ΤΣΕΖΑΡΕ ΠΑΒΕΖΕ, ΠΑΟΛΟ ΠΟΥΠΠΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0144

"Σημείωμα για τον Αναγνώστη": Έχουν επιλεχθεί και δημοσιεύονται σ' αυτό το βιβλίο μικρά θεατρικά κείμενα τριών σημαντικών Ευρωπαίων συγγραφέων, η ιδιόρρυθμη δροσερή τριλογία που απαρτίζει το Σύντομο Θέατρο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, ένας διάλογος που έχει εμπνευστεί από την ελληνική μυθολογία ο Τζέζαρε Παβέζε κι ένας βενετικός δραματικός μονόλογος του Πάολο Πούππα. Τα μεταφρασμένα κείμενα συνοδεύονται από τα απαραίτητα επεξηγηματικά σχόλια, ένα σημείωμα για το έργο και ένα σύντομο βιογραφικό για τους συγγραφείς Παβέζε και Πούππα. Δεν κρί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΧ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ
ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΕΣ ΟΠΤΑΣΙΕΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΡΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0060

ΡΑΦΑΕΛΕ, από μέσα: Τράβα μπροστά!... Μπράβο, έτσι: εσύ τραβάς μπροστά κι εγώ σου φέγγω από πίσω. Έτσι κάναμε όταν φέραμε και τ' άλλα πράγματα. Εγώ πρέπει να στέκω πάντα πίσω... Αυτό βαλ' το καλά στο κεφάλι σου... (Μπαίνει ένας αχθοφόρος κουβαλώντας δύο καρέκλες, μια βαλίτσα, και πολλά ανδρικά καπέλα, το ένα μέσα στ' άλλο, που μόλις κατορθώνει να τα ισορροπήσει στο κεφάλι του. Ο Ραφαέλε που τον ακολουθεί του φωνάζει.) Περίμενε, στάσου! Δεν ήρθε ακόμα το φως, τα πράγματα είναι όλα μεσ' στη μέση και κινδυνεύουμε να σπάσουμε τα μούτρα μας. Μια...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΛΑΡΟΣ - ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΑΜΟΥ - Η ΑΡΚΟΥΔΑ
ΘΕΑΤΡΟ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0316

Πέρασαν σχεδόν ενενήντα χρόνια από τότε που το περίφημο Θέατρο Τέχνης της Μόσχας, που ιδρύθηκε το 1898, ανέβασε σαν τρίτο έργο, από την έναρξη της λειτουργίας του, το Γλάρο του Τσέχωφ. Με το έργο αυτό -το τρίτο στη σειρά πολύπραχτο έργο του συγγραφέα- εγκαινιάστηκε η ολοκληρωμένη, αυτούσια μορφή της τσεχωφικής δραματουργίας. Τα αποθεωτικά χειροκροτήματα του κοινού το βράδυ εκείνο της ιστορικής πρεμιέρας, το Δεκέμβρη του 1898, επισφράγισαν όχι μόνο τη θριαμβευτική επιτυχία ενός θεατρικού έργου και μιας παράστασης, αλλά σημάδεψαν και μια νέα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΚΧΟΣ
Η' ΑΓΝΩΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, 300 π.Χ. - 1600 μ.Χ.
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0672

Πρωτογνώρισα τον Άγιο Βάκχο στην εκκλησιά του Δαφνιού, στο λαμπερό του μωσαϊκό. Ανάμεσα στους Ιουδαίους ψαράδες, τους φτωχούς ιερομόναχους και τους άλλους ταπεινούς κατοίκους του ναού, ο Βάκχος κι ο Σέργιος ξεχωρίζουν με τις άσπρες και μαλαματένιες στολές τους σαν διόσκουροι ενός πανάρχαιου αρχοντικού πολιτισμού που ξαφνικά κι αναπάντεχα βρέθηκε νικημένος από μια πιο απλή και πιο λαϊκή πίστη. Δεν ήταν τόσο η μορφή κι ο βίος του Σύρου μάρτυρα που με τράβηξαν, όσο η αλληγορία που προβάλλει απ’ τ’ όνομά του - αλληγορία που φωτίζει μια μεταβατ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0324

«Ο Marc Ferro πρώτος, αλλά και οι άλλοι θεωρητικοί, όπως ο Edgar Morin και ο Pierre Sorlin, υποστηρίζουν ότι ο κινηματογράφος μπορεί να μας αποκαλύψει πολλά για την ιστορία, την πολιτική, την ιδεολογία. Κάθε ταινία, ακόμη κι αυτή που παρουσιάζεται ως επιφανειακά ουδέτερη, είναι φορέας μιας ιδεολογίας και λειτουργεί ως αντανάκλαση των πεποιθήσεων και των μηχανισμών της κοινωνίας, ως καταγγελία και ως προειδοποίηση ή, στην αντίθετη περίπτωση, ως εφησυχασμός. Η Μικρασιατική εκστρατεία, η καταστροφή, η έξοδος των Ελλήνων από τις πατρογονικές ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΡΟΒΑ
Ή Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0697

"ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ, Εικόνα Α'": Σαλόνι. Μπαίνουν η Κόμισσα κι ο κύριος Νταμιέν. Κοστούμια εποχής Λουδοβίκου 15ου. Η ΚΟΜΙΣΣΑ: Κύριε Νταμιέν, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δανείσατε τη βαφτιστικιά σας. ΝΤΑΜΙΕΝ: Να σας εξυπηρετήσω, κυρία Κόμισσα, είναι το πρώτο μου καθήκον και το πιο ευχάριστο. Μόλις μου είπανε, πως τη χρειάζεστε, ήταν φυσικό να τη φέρω αμέσως στον πύργο σας. Η ΚΟΜΙΣΣΑ: Θεέ μου! Τι θα γινόμαστε χωρίς αυτήν;.. Η καημένη μου η θεία, η μαρκησία, δεν ζούσε παρά με χίμαιρες. Μας κληροδότησε τον πύργο του Φερμπρόκ, με τον όρο, όπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΠΗΝΤΕΡΜΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ
ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΧΩΡΙΣ ΔΙΔΑΓΜΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0063

Από τη στιγμή που ο πρώτος εμπρηστής θα πατήσει το πόδι του στο κατώφλι του κ. Μπήντερμαν, ο αγαθός σπιτονοικοκύρης νιώθει πως κάτι πρόκειται να συμβεί. Κάπου εκεί στις άκρες των συναισθημάτων του κάποια προαίσθηση του λέει πως η επίσκεψη αυτή θα έχει δυσάρεστα επακόλουθα, τόσο γι' αυτόν όσο και για τη γυναίκα του και το σπίτι του, αυτό το ωραίο σπίτι, που με τόσο μόχθο κατόρθωσε να το αποκτήσει. Ένας υγιής άνθρωπος δε θ' άφηνε φυσικά ένα απλό χτύπημα στην πόρτα του σπιτιού του να πάρει τις διαστάσεις μιας τέτοιας απειλής. Οι αντιδράσεις τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΖΩΝ ΓΑΒΡΙΗΛ ΜΠΟΡΚΜΑΝ
(ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 2021)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0221

"Ο Μπόρκμαν είναι ένας Ναπολέων της δημοσιονομίας, με κλίση στα οικονομικά και ένα έμφυτο πάθος για το χρήμα. Συναντά τις δεσποινίδες Ρέντχαϊμ· δύο αδελφές, η μεγαλύτερη πλουσιότερη από τη μικρότερη. Ερωτεύεται τη μικρή, που ανταποδίδει τον έρωτά του· όμως η αγάπη του χρυσού είναι το κυρίαρχο πάθος του κι έτσι παντρεύεται τη μεγάλη. Την ώρα που είναι έτοιμος να κάνει ένα μεγάλο οικονομικό άλμα, φυλακίζεται για κατάχρηση. Αυτό είναι το τέλος του. Βγαίνει από τη φυλακή, κατεστραμμένος και ουσιαστικά νεκρός· και δεν θα είχε ούτε καν έναν τάφο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ
ΑΠΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΥ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0165

Αυτή εδώ η μελέτη έχει σκοπό να πραγματευτεί την έννοια «αγωνία» ψυχολογικά, έχοντας πάντα in mente [κατά νου] και κατάντικρύ της το δόγμα του προπατορικού αμαρτήματος. Κατά κάποιον τρόπο θα την απασχολήσει, αν και σιωπηλά, η έννοια «αμαρτία». Κι όμως η αμαρτία δεν προσφέρεται για ψυχολογικό ενδιαφέρον, κι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως αυτός που θέλει να την πραγματευτεί έτσι, αφήνεται να υπηρετεί έναν παρανοημένο αισθητισμό. Η αμαρτία έχει την καθορισμένη της θέση, ή μάλλον δεν έχει καμία θέση, γιατί αυτό ακριβώς είναι και ο ορισμός τη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0755
ΔΕΥΤΕΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0044

Μίλησα στην αρχή για "θέατρο του απροσδόκητου" το στοιχείο αυτό, που πρυτανεύει και στη "Δεύτερη Υπηρεσία" χωρίς να εμφανίζεται πάντοτε ως συνέπεια της καθόλου δραματικής ανάγκης, είναι κατ' εξοχήν χαρακτηριστικό, όχι της παραλογικής αλλά της ρεαλιστικής αφετηρίας. Και η αφετηρία στον Μρόζεκ είναι σχεδόν πάντα ρεαλιστική γιατί, εκτός από τους αντίστοιχους τρόπους στην πρόοδο της σύνθεσης, απαντά και ως φόρμα του θεματικού υλικού του οικείου κοινωνικοπολιτικού περίγυρου. Αν η μεταβολή των συνθηκών μιας συγκεκριμένης του πλοκής υπακούει στο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΟΡΜΑ
Ή Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0991

Το απόγευμα είδα τη Νόρμα και ξαφνικά διαφωτίστηκα: η Βουλή είναι ένα σώμα που έχει ευλογηθεί με τα δώρα του θεάτρου! Δεν θα προσπαθήσω να αιτιολογήσω, ούτε στον εαυτό μου ούτε στον αναγνώστη, με ποια επιχειρήματα οδηγήθηκα στο συμπέρασμα αυτό· γιατί ποιος δεν γνωρίζει τη δύναμη της μουσικής; ποιος δεν γνωρίζει πως η μουσική λύνει τους γόρδιους δεσμούς και τα νήματα που συνδέουν τις σκέψεις μεταξύ τους, με σπαθί σαν του Αλέξανδρου, και μας οδηγεί με την ταχύτητα του φωτός μέσα από τους σπειροειδείς λαβυρίνθους του μυαλού, σε δρόμους που πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΙΟΣ ΠΑΠΑΡΟΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0048

Στο "Θείο Πάπαρο" ξεπροβάλλει καθαρά η Αμερική με το διπλό της πρόσωπο. Την ανέμελη ευθυμία της (Ρίο ντε Ζανέιρο) και το σύμπλεγμα των πολιτικών της υποθέσεων μέσα από ένα δίκτυο οικονομικών συμφερόντων πού καταλήγουν στη βία. Η συμβιβασμένη Νότια Αμερική και η άρχουσα Βόρεια Αμερική. Την τελευταία ο Μπόαλ θέλησε να τη ζωγραφίσει με σύμβολα βγαλμένα από το σχηματικό και αντιδραστικό κόσμο των "κόμικς" και των κινουμένων σχεδίων, πού είναι πια γνωστά σε ευρύτερες λαϊκές μάζες. Στο βάθος όμως όλων των έργων του υπάρχει πρωταρχικά η άγνωστη γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΔΙΔΥΜΟΙ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0266

Το αίτημα του Γκολντόνι για ανανέωση της ιταλικής κωμωδίας, βρίσκει τη σαφή του έκφραση και στην κωμωδία Οι δίδυμοι της Βενετίας. Η χρήση του μοτίβου των ομοίων είναι προσφιλής στους συγγραφείς των σεναρίων της Κομέντια ντελ Άρτε. Μεταμφιεσμένα πρόσωπα που στο τέλος του έργου αποδεικνύονται αδέλφια, χαμένα παιδιά σε ναυάγια ξαναβρίσκονται μέσα σε επεισόδια γεμάτα παρεξηγήσεις, που βασίζονται στο ότι οι θεατές ξέρουν ό,τι οι ρόλοι δεν γνωρίζουν κατά τη στιγμή της παρεξήγησης, αυτή είναι η πιο δοκιμασμένη μέθοδος για την ευρωπαϊκή κωμωδία. [...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΑΟΥΣΤ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0607

Ο Φάουστ, ως πραγματικό πρόσωπο που γεννήθηκε μεταξύ 1460 και 1470, ήταν γερμανός μάγος που εμφανιζόταν άλλοτε ως γιατρός, άλλοτε ως αστρονόμος ή αλχημιστής. Η φήμη του εξαπλώθηκε γρήγορα καθώς περιγράφονταν σκηνές με τα κατορθώματά του στις οποίες εμφανιζόταν μαζί με τον Διάβολο με τον οποίο, όπως έλεγαν οι θρύλοι, είχε συνάψει "σύμφωνο αμοιβαίας υποστήριξης και συμφωνίας". Το 1587, ο τυπογράφος Johan Spiess κυκλοφόρησε μια λαϊκή φυλλάδα με τίτλο "Ιστορία του Δόκτορα Ιωάννου Φάουστ, θαυματοποιού και τεχνίτη της μαύρης μαγείας". Η επιτυχία...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΚΑΛΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ
LESSING DORIS (NOBEL 2007)
€26.50 €11.92
(-55%)
Κερδίζετε €14.58
ΔΕΙΠΝΟ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ
ΦΡΥΓΑΝΑ ΕΥΗ
€12.90 €6.45
(-50%)
Κερδίζετε €6.45

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS