Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Η ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΥΡΩ ΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0153

Για περισσότερο από πέντε αιώνες οι Οθωμανοί σουλτάνοι υπήρξαν οι σημαντικότεροι ηγεμόνες του μουσουλμανικού κόσμου. Κυριάρχησαν στη νοτιανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική και έθεσαν τους ιερούς τόπους του Ισλάμ υπό την προστασία τους. Οι σχέσεις του οθωμανικού κράτους με τους κοντινούς και μακρινούς του γείτονες, αλλά και οι επαφές ανάμεσα σε Οθωμανούς υπηκόους και ξένους, τόσο εντός όσο και εκτός της οθωμανικής επικράτειας, είναι τα ζητήματα που απασχολούν τη Σουράγια Φαρόκι στο «Η Οθωμανική Αυτοκρατορία και ο κόσμος ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΟΥ
ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0176

Η νεότερη Ελλάδα καταλαμβάνει ιδιάζουσα θέση στο δυτικό φαντασιακό, τοποθετούμενη στο κέντρο του, ως άμεσος κληρονόμος του κλασικού παρελθόντος, και ταυτόχρονα στην περιφέρειά του, ως ένα σύγχρονο κράτος με μικρή επιρροή στην τρέχουσα παγκόσμια σκηνή. Ο Γιάννης Χαμηλάκης διερευνά μια παραμελημένη πτυχή αυτού του φαινομένου: την αμοιβαία και αδιάλειπτη συγκρότηση των υλικών εκφάνσεων της αρχαιότητας, της αρχαιολογικής πρακτικής και του εθνικού φαντασιακού. Επίκαιρο όσο ποτέ στη σημερινή συγκυρία, το Έθνος και τα ερείπιά του εστιάζει στη δύν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0150

Η εξελικτική ψυχολογία, εξειδικευμένο και κάπως μονόπλευρο παρακλάδι της κοινωνιοβιολογίας, έχει κατορθώσει να επιβάλλει την παρουσία της, αν όχι και τόσο στον ακαδημαϊκό χώρο γενικά, τουλάχιστον στον τομέα της εκλαϊκευμένης επιστήμης. Καθώς βρίσκει εύκολη πρόσβαση και πρόθυμη αντανάκλαση στα ΜΜΕ, ακούμε κάθε τόσο ότι βρέθηκε π.χ. «το γονίδιο της απιστίας» ή «το γονίδιο του αλτρουισμού» και διαβάζουμε βαθυστόχαστα άρθρα που εξηγούν «γιατί αρέσει στις γυναίκες το ροζ χρώμα». Όμως, αν τέτοιες θεωρήσεις φαντάζουν εύλογες σε μια μερίδα του κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ
ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0238

Γιατί πληγώνει ο έρωτας - τουλάχιστον κάποιες φορές; Τι είναι τόσο συναρπαστικό στην ιστορία χαρακτήρων όπως η Έμμα Μποβαρύ ή η Κάθριν και ο Χίθκλιφ, οι άτυχοι εραστές στα Ανεμοδαρμένα ύψη της Emily Bronte; Γιατί συμπάσχουμε με αυτούς τους ήρωες μέχρι σήμερα; Και, κυρίως, τι μας διακρίνει από αυτούς; Υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στην ερωτική οδύνη που βίωναν οι άνδρες και οι γυναίκες την εποχή της Jane Austen και στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε αυτόν τον πόνο σήμερα; Σύμφωνα με την οπτική της Eva Illuz, σαφώς υπάρχει. Κατά τρόπο αληθινά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ
ΟΥ ΤΟΠΩ ΑΛΛΑ ΤΡΟΠΩ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0051

Ο λόγος για τη μοναξιά. Λόγος που διατρέχει τον κίνδυνο, αν θελήσει να μιλήσει ακριβώς και να επωμιστεί το βάρος της, να πέσει στη σιωπή. Μπορεί η τέχνη, ο λόγος της τέχνης, ιδιαίτερα της λογο-τεχνίας, να επωφεληθεί από τη σιωπή; Μοιάζει η μοναξιά με σιωπή ή με ανεκπλήρωτη και ανεπίδοτη ομιλία; Μήπως η τέχνη ξεκινάει από τη μοναξιά και καταλήγει στη σιωπή ενώ στο διάμεσο, όπου και φτάνει κάποτε στην ακμή του λόγου της, πασχίζει να καταλάβει τι θα πει, και για ποιο λόγο; (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΛΑΜΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0139

Σε πολεμική με τη θεωρία της «Σύγκρουσης των Πολιτισμών» ο Bulliet προτείνει μια νέα ανάγνωση της ιστορίας που γεφυρώνει το χάσμα Ισλάμ - Δύσης, υποστηρίζοντας πως και οι δύο πλευρές μπορούν να κατανοηθούν καλύτερα μέσα στο πλαίσιο ενός ενιαίου ισλαμοχριστιανικού πολιτισμού. Πέρα από τις κοινές κειμενικές ρίζες κι ένα κοινό πολιτισμικό υπόβαθρο, οι δίδυμες κοινωνίες διέγραψαν παράλληλες τροχιές σε γεωγραφικά γειτονικές περιοχές, πέρασαν από ανάλογα στάδια εξέλιξης και αντιμετώπισαν παρόμοια εσωτερικά προβλήματα, στα οποία απάντησαν με όχι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0151

Η σύνθεση των τριών «μικρομυθιστορημάτων» απλώνεται σε τέσσερις δεκαετίες. «Οι Μέρες καφενείων» είναι το πρώτο σημαντικό έργο του Ισμαήλ Κανταρέ και χρονολογείται στις αρχές της δεκαετίας του ’60, ενώ οι «Ιστορίες τρέλας» γράφτηκαν προς το τέλος του 2004. Ο Κανταρέ ήταν φοιτητής στη Μόσχα όταν άρχισε να γράφει τις «Μέρες καφενείων», έργο που τελείωσε στα Τίρανα και εξέδωσε το 1962 σε μια εφημερίδα για τη νεολαία. Το έργο απαγορεύτηκε γιατί χαρακτηρίστηκε «παρακμιακό», ξένο προς τη σοσιαλιστική πραγματικότητα. Η «Περιφρόνηση» είναι ένα χρον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΛΟΚΟΤΑ, ΠΑΡΑΞΕΝΑ
«...ΟΠΟΥ ΕΔΙΧΑΖΕΤΟ ΤΟ ΡΕΥΜΑ...»
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0039

Το αλλόκοτο αναστέλλει την καθησυχαστική, την εφησυχασμένη συναλλαγή μας με τον κόσμο. Καταργεί την προσχηματική γραμμή που διαιρεί τον χώρο σε μέσα και έξω. Καταλύει τη συμβατική δομή του χρόνου. Το σώμα και η σκευή του εκτίθενται στον αόριστο χώρο και στον απερίγραπτο χρόνο. Εκεί όπου ενεργείται η αλλοίωση του αλλόκοτου, δεν υπάρχει υπόσχεση: κινδυνεύουμε. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 1000 ΠΑΓΙΩΜΕΝΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0185

Ποια είναι η Μιχαλού και γιατί της χρωστάμε; Υπάρχουν πράσινα άλογα, και αν όχι, πώς εξηγείται η σχετική έκφραση; Γιατί δίνουμε τα παπούτσια στο χέρι; Από πού προήλθε η έκφραση "περνάει ζωή χαρισάμενη"; Ποιος έχασε τ' αυγά και τα καλάθια; Γιατί όσοι έρχονταν από την Πόλη έβαζαν κανέλα στην κορφή; Σε ποια αρχαία πηγή ανάγονται εκφράσεις όπως "αντί πινακίου φακής", "φωνή βοώντος εν τη ερήμω", "ήξεις αφήξεις", "εξ απαλών ονύχων"; Η απάντηση σε αυτά και σε πολλά άλλα ερωτήματα βρίσκεται σε τούτο εδώ το βιβλίο, τα "Λόγια του αέρα" του Νίκου Σαρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0148

"Σήμερα, [..] θεωρείται ότι η κοινωνική διαδικασία κυριαρχείται από ένα ανώνυμο Πεπρωμένο επέκεινα του κοινωνικού ελέγχου. Η ανάδυση του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού μάς παρουσιάζεται σαν ένα τέτοιο Πεπρωμένο, ενάντια στο οποίο κανείς δεν μπορεί να πολεμήσει -μπορεί είτε να προσαρμοστεί σε αυτό είτε να ξεστρατίσει απ' την ιστορία και να συντριβεί. Το μόνο πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς είναι να κάνει τον παγκόσμιο καπιταλισμό όσο το δυνατό πιο ανθρώπινο, να πολεμήσει υπέρ του "παγκόσμιου καπιταλισμού με ανθρώπινο πρόσωπο" (σε αυτό συ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
ΒΙΩΜΑ, ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝ-ΚΙΝΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0200

Η αρχαιολογία θα μπορούσε να προσφέρει μια πλουσιότερη ματιά στην ανθρώπινη αισθητηριακή εμπειρία, ξεπερνώντας την έως τώρα περιορισμένη και βασικά προβληματική αντιμετώπιση των σωματικών αισθήσεων. Ο Γιάννης Χαμηλάκης προτείνει μια αισθητηριακή αρχαιολογία που μπορεί να ανακαλύψει τις χα-μένες, καταπνιγμένες και ξεχασμένες αισθητηριακές και συν-κινητικές τροπικότητες των ανθρώπων. Χρησιμοποιώντας την Κρήτη της Εποχής του Χαλκού σαν μελέτη περίπτωσης, δείχνει πως μπορεί να μας βοηθήσει η αισθητηριακή μνήμη για να επανεξετάσουμε προβλήματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0190

Η αθηναϊκή δημοκρατία, στην ολοκληρωμένη της μορφή, λειτούργησε λιγότερο από δύο αιώνες. Η ιδέα της ωστόσο αναγεννάται διαρκώς, προσφέροντας διδάγματα και πρότυπα για προβληματισμό και μίμηση. Το βιβλίο του Δημήτρη Ι. Κυρτάτα "Μαθήματα από την αθηναϊκή δημοκρατία" περιστρέφεται ιδιαιτέρως γύρω από σημαντικά προβλήματα του πολιτεύματος. Εξετάζει τις απαρχές και την κατάρρευσή του, τη διαπλοκή της πολιτικής με την οικονομία, τη θέση των δούλων και της θρησκείας, με αναφορά στην καταδίκη του Σωκράτη. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0230

Είναι αλήθεια όχι υπάρχει αρχαία ελληνική φράση μόνο με φωνήεντα; Πού βρίσκεται η θρυλική Νομανσλάνδη; Από πού πάνε για το Παλιοκατσικόρεμα; Πότε έζησε ο περίφημος βιολιστής Ροβιόλης; Τι είναι τα παντογράμματα και σε τι διαφέρουν από τα λιπογράμματα; Μπορείτε να φτιάξετε μια λέξη με έξι Υ; Ποιος μεγάλος ποιητής αγαπούσε πολύ τις ομοιοκαταληξίες με ομόηχες λέξεις; Σε ποιο μέρος κατοικούν οι Σούρδοι; Ποια είναι η μεγαλύτερη ελληνική λέξη και τι σημαίνει; Γιατί λέμε ψιλόν το ύψιλον και το έψιλον; Πού γεννήθηκε ο Δαίμονας του τυπογραφείου; Πού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0142

Η πραγματολογία αφορά τη μελέτη της γλωσσικής παραγωγής σε συγκεκριμένες περιστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι η γλώσσα μας εξετάζεται στο συμφραστικό της πλαίσιο, δηλαδή σε σχέση με τους συμμετέχοντες, το χρόνο, τον τόπο, κλπ. Έτσι, δίνεται έμφαση στο διαδραστικό χαρακτήρα της γλώσσας και επισημαίνεται η εξάρτησή της από τις ανάγκες και τους στόχους που εξυπηρετεί στις καθημερινές μας φιλοσοφίες. Η πραγματολογία έχει φιλοσοφικές καταβολές και αρχικά εντάχθηκε στη γλωσσολογία για να καλύψει τα κενά των τυπικών (φορμαλιστικών) προσεγγίσεων του γλω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0113

Ένας ειδικός μελετητής του φανταστικού κινηματογράφου, ο Ζαν Πιέρ Μπουιξού, μέτρησε το 1978 τους κινηματογραφικούς δράκουλες και βρικόλακες, που είναι τα μυθικά παρακλάδια στο γενεαλογικό δέντρο του, και τους βρήκε έξι χιλιάδες! Ο διασημότερος και πλέον φιλοσοφημένος, αλλά και ο τελειότερος από αισθητικής απόψεως κινηματογραφικός Δράκουλας κυκλοφορεί στη μεγάλη κλασική ταινία του Φρίντριχ Βίλχελμ Μουρνάου "Νοσφεράτου, ο βρικόλακας" (1922), μια διασκευή του μυθιστορήματος του Μπραμ Στόουκερ, ενός μετριότατου άγγλου συγγραφέα του τέλους του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0201

Το 1943 η Χάνα Άρεντ μιλάει, μ' ένα σπαραχτικό και σαρκαστικό κείμενο, για την κατάσταση του εβραίου πρόσφυγα, γι' αυτό το καινούργιο είδος ανθρώπου "που κλείνεται στα στρατόπεδα συγκέντρωσης από τους εχθρούς του και στα στρατόπεδα εγκλεισμού από τους φίλους του". Πενήντα χρόνια μετά κι αφού ένα νέο κύμα προσφύγων έχει μόλις αρχίσει να διασχίζει τα ευρωπαϊκά σύνορα, ο Αγκάμπεν σχολιάζει το κείμενο της Άρεντ διαπιστώνοντας ταυτόχρονα τα κενά της σύγχρονης φαντασμαγορικής ρητορείας περί δικαιωμάτων του ανθρώπου. Στις αρχές του επόμενου αιών...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΙΜΟΝΟΦ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0222

"Ο Λιμόνοφ δεν είναι μυθιστορηματικός χαρακτήρας. Υπάρχει. Γνωριζόμαστε. Υπήρξε αλήτης στην Ουκρανία, είδωλο του σοβιετικού αντεργκράουντ, άστεγος και μετά θαλαμηπόλος ενός δισεκατομμυριούχου στο Μανχάταν, μοδάτος συγγραφέας στο Παρίσι, στρατιώτης χαμένος στα Βαλκάνια και τώρα, στο απέραντο μπουρδέλο του μετακομμουνισμού, γηραιός χαρισματικός ηγέτης ενός κόμματος νεαρών ντεσπεράντο. Ο ίδιος βλέπει τον εαυτό του σαν ήρωα, άλλοι μπορεί να τον θεωρούν αγύρτη: επ' αυτού, επιφυλάσσομαι. Είναι μια ζωή επικίνδυνη, αμφίσημη: ένα κανονικό περιπετει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΓΩΜΕΝΑ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0213

Αλγέρι, 1956. Ο Φερνάν Ιβτόν είναι τριάντα χρονών όταν τοποθετεί μια βόμβα στο εργοστάσιο όπου δουλεύει. Αριστερός εργάτης, διάλεξε ένα κτίριο μακριά από τους χώρους εργασίας γι' αυτή τη συμβολική ενέργεια: στόχος του είναι να σημαδέψει τα πνεύματα, όχι τα σώματα. Συλλαμβάνεται πριν εκραγεί ο μηχανισμός, δεν έχει σκοτώσει ούτε τραυματίσει κανέναν, είναι ένοχος μόνο για απόπειρα δολιοφθοράς κι όμως, καταδικάζεται σε θάνατο. Το μυθιστόρημα αφηγείται την ανάκριση, τη φυλάκιση και τη δίκη του Ιβτόν, ανατρέχοντας συγχρόνως στην παιδική ηλικία ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0209

Στο μυθιστόρημα "Ο φύλακας άγγελος" εκτυλίσσεται η ιστορία τριών προσώπων επί ένα τέταρτο του αιώνα. Το πρώτο, ο Μπερτέ, είναι ένας από τους καλύτερους πράκτορες της Μονάδας, μιας μυστικής υπηρεσίας που με τον καιρό έχει γίνει πραγματικό κράτος εν κρατεί. Μα ο Μπερτέ γερνάει κι αναρωτιέται πότε οι αρχηγοί του θα αποφασίσουν να τον ξεφορτωθούν. Δεν έχει πια καμιά αυταπάτη: εργάζεται πολλά χρόνια για τη Μονάδα και γνωρίζει πάρα πολλά πράγματα. Το δεύτερο πρόσωπο είναι ο Μαρτέν Ζιουμπέρ. Ο Ζιουμπέρ είναι ένας συγγραφέας που εδώ και καιρό δεν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΥΦΑΝΣΗ
ΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0197

Μέσα στα τελευταία χρόνια, είδαμε, στις κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, μια "επιστροφή στα πράγματα" - σε αντιπαράθεση με μια μακρόχρονη πνευματική παράδοση που διαχώριζε το υποκείμενο από το αντικείμενο, το νου από την ύλη. Ο Hodder ξεκινάει με μια κριτική επισκόπηση των σχετικών θεωριών, από τη φαινομενολογία και τις σπουδές υλικού πολιτισμού και υλικότητας ως τον "εκτεταμένο νου" των γνωσιακών θεωρήσεων και τη θεωρία Δράστη-Δικτύου, για να επισημάνει ότι όλες αυτές οι προσεγγίσεις συνήθως δεν φτάνουν ως τα ίδια τα πράγματα καθώς...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
RICHIE ROBERT
€24.70 €9.88
(-60%)
Κερδίζετε €14.82
ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ
MILLAEVA LIOUDMILA
€12.05 €5.42
(-55%)
Κερδίζετε €6.63

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS