Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΛΑΤΩΝ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-0139

Όχι χωρίς ιδιαιτέραν συγκίνησιν παραδίδω εις την δημοσιότητα την παρούσαν έκδοσιν του Συμποσίου. Είναι ο πρώτος τόμος σειράς εκδόσεων, η οποία, ιδρυθείσα κατά το έτος της 100ετηρίδος του Αδαμαντίου Κοραή, του μεγάλου αρχηγέτου των νεωτέρων ελλήνων φιλολόγων, πραγματοποιεί ό,τι είναι, ό,τι πρέπει να είναι το όνειρο κάθε έλληνος φιλολόγου, δια τον οποίον η Αρχαιότης είναι κάτι περισσότερον παρά επάγγελμα. Και είναι το πρώτο βιβλίο εις το οποίον τολμώ να παρουσιάσω εις ευρυτέραν δημοσιότητα ένα δείγμ’ από τον τρόπον, που εκατάλαβα και αγάπησα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0000

Η δίκη του μεγάλου φιλοσόφου και η απολογία του στο δικαστήριο, με την οποία φτάνει στην απόλυτη συνέπεια λόγων και πράξεων. Η κατηγορία εις βάρος του και η αντιμετώπισή της. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων στη φιλοσοφία, και η Σωκρατική εννοιο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ
Ή ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0001

Ένα από τα αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Το συμπόσιο στο σπίτι του Αγάθωνα και οι περί έρωτος συζητήσεις. Η κυρίαρχη μορφή του Σωκράτη. Μέσω των λόγων της Διοτίμας εκφράζει τις απόψεις του για τον έρωτα, οι οποίες απηχούν την πλατωνική θεωρία. Η ύψιστη μακαριότητα της θέασης του απόλυτου κάλλους. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ - ΚΡΙΤΩΝ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0099

Η πλατωνική απόδοση της Απολογίας του Σωκράτη, η Απολογία Σωκράτους, τοποθετείται στους λεγόμενους πρώιμους διαλόγους του Πλάτωνα. Με βάση τη στυλομετρική ανάλυση, αλλά και το φιλοσοφικό περιεχόμενο, τα πλατωνικά έργα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: τους πρώιμους, τους μέσους και τους ύστερους διαλόγους. Ο χωρισμός των διαλόγων σε αυτές τις κατηγορίες είναι σήμερα ουσιαστικά καθολικά αποδεκτός. [...] Η Απολογία ανήκει, κατά γενική ομολογία, στα πρώιμα έργα του Πλάτωνα. Παρόλο που είναι το μόνο πλατωνικό έργο όπου δεν υπάρχει διαλογική συζή...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΤΙΜΑΙΟΣ
ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ - ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0269

Από την τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα έχω συγκεντρώσει ένα δυναμικό επιτελείο συνεργατών, πανεπιστημιακών και εξωπανεπιστημιακών λογίων, που εντάσσουν τις εργασίες τους στις διάφορες σειρές του εκδοτικού οίκου μου, στους "Αρχαίους συγγραφείς", στους "Μεταφρασμένους συγγραφείς της αρχαίας ελληνικής γραμματείας", στους "Βυζαντινούς συγγραφείς", στη σειρά "Σκέψη", στην οποία εντάσσονται κατά επιλογή συνθετικές εργασίες ξένων ή δικών μας συγγραφέων, και σε μια σειρά κείμενων Νεοελληνικής λογοτεχνίας. Ήδη έχει σχηματισθεί μια πολύτομη και π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
ΦΑΙΔΩΝ, ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ΚΑΛΟΚΑΘΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2160-0343

Ο Πλάτων εγεννήθη εις τας Αθήνας το 428 ή 427 π. Χ. Ο πατήρ αυτού Αρίστων ήτο ευγενής, αλλ' αγνώστου πιθανώς ιστορικής γενεάς, η δε μήτηρ αυτού Περικτιόνη ανήκεν επίσης εις επιφανή οικογένειαν, ανάγουσαν το γένος αυτής εις τον Σόλωνα. Το αρχικόν όνομα του Πλάτωνος ήτο Αριστοκλής, το όνομα του πάππου του, Πλάτων δε ωνομάσθη, ως αναφέρεται, διότι είχεν ευρέα στέρνα και μέτωπον. Περί της παιδείας αυτού δεν γνωρίζομεν πολλά, αλλά πάντως έτυχεν επιμεμελημένης ανατροφής, ως υιός πλούσιας και ευγενούς οικογενείας, και εις τον πατρικόν οίκον κατετ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ
Ή ΣΟΦΙΣΤΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0172

Διάλογος που πραγματεύεται το βασικό ζήτημα της πλατωνικής ηθικής φιλοσοφίας, την αρετή. Κρίσεις του Σωκράτη για τους σοφιστές. Το διδακτό της αρετής. Κριτική των σοφιστικών μεθόδων διδασκαλίας. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων στη φιλοσοφία, και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΓΟΡΓΙΑΣ
Ή ΠΕΡΙ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0173

Από τα κορυφαία συγγράμματα της ηθικής γραμματείας. Η σημασία και η αξία της ρητορικής τέχνης. Οι έννοιες της δύναμης, της αρετής και της ευδαιμονίας. Ο ορθός τρόπος ζωής, ο προορισμός του ανθρώπου. Οι συνέπειες της διαφθοράς. Εσχατολογικός μύθος με στοιχεία της ορφικής παράδοσης. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ - ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ
Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ - Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0184

ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ: Διάλογος του Σωκράτη με τον σοφιστή Ιππία με θέμα τον ορισμό του ωραίου. Το ωραίο και το χρήσιμο. Σκοπός της ύπαρξης του ανθρώπου η αναζήτηση της αλήθειας και της γνώσης. ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ: Με αφορμή μιαν απόφανση που αξιολογεί συγκριτικά την Ιλιάδα και την Οδύσσεια, ο Σωκράτης, ο Ιππίας και ο Εύδικος συζητούν περί ψεύδους. Η γνώση της αλήθειας προϋπόθεση του εκούσιου ψεύδους. Οι παραδοξολογίες των συμπερασμάτων του διαλόγου απορρίπτονται από τους συνομιλητές. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ.,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Ή ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ (ΒΙΒΛΙΑ Ε', ΣΤ')
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0067

Βιβλία Ε΄, ΣΤ΄. Ο εσωτερικός χαρακτήρας της πολιτείας. Η ισότητα των δύο φύλων. Κοινοκτημοσύνη γυναικών και παιδιών. Η αναγκαιότητα να συμπέσουν στο ίδιο πρόσωπο η πολιτική εξουσία και η φιλοσοφική διάνοια. Η φύση του φιλοσόφου. Η Ιδέα του Αγαθού. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ : ΦΑΙΔΡΟΣ
'Η ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0169

Διάλογος μεταξύ του Σωκράτη και του Φαίδρου με αντικείμενο την ουσία του έρωτα, τη ρητορική τέχνη ως ικανή να ανταποκριθεί σε επιστημονικές αξιώσεις και την αθανασία της ψυχής. Ο μύθος για την καταγωγή της γραφής. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΘΕΑΙΤΗΤΟΣ
Ή ΠΕΡΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0171

Διάλογος που διερευνά το ζήτημα της γνώσης. Ορισμοί της γνώσης και ανασκευή τους. Η σωκρατική μαιευτική μέθοδος. Ο φιλοσοφικός βίος. Αποτύπωση της προσωπικότητας του Σωκράτη ως μεγάλου διαλεκτικού. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων στη φιλοσοφία, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΣΟΦΙΣΤΗΣ
'Η ΠΕΡΙ ΟΝΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0174

Διάλογος που πραγματεύεται ειδικά το ζήτημα του "όντος". Η διαλεκτική σχέση μεταξύ του μη όντος, που αντιπροσωπεύει ο σοφιστής, και του όντος. Η έννοια του τελευταίου κατανοείται στον συσχετισμό της με αυτή του αντιθέτου του. Η αντίθεση φιλοσόφου και σοφιστή. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ
Ή ΠΕΡΙ ΙΔΕΩΝ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0177

Αναδιήγηση διαλόγου μεταξύ του Σωκράτη και των Ελεατών φιλοσόφων, με αντικείμενο το πρόβλημα των ιδεών. Η κριτική της θεωρίας των ιδεών. Το Εν ως υπαρκτό και ως ανύπαρκτο. Οι συνέπειες της μιας ή της άλλης παραδοχής. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ - ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΙΙ - ΕΡΑΣΤΑΙ
Ή ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΦΥΣΕΩΣ - 'Η ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ - 'Η ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0182

ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ή ΠΕΡΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΦΥΣΕΩΣ: Στιγμιότυπο από την περίφημη παιδαγωγική σχέση του Σωκράτη με τον Αλκιβιάδη. Συζήτηση για την αδικία και τη δικαιοσύνη. Η γνώση που πρέπει να έχει ο ηγέτης σχετικά με τις έννοιες αυτές. Η αυτογνωσία ως τρόπος κατάκτησης της αρετής. Η επιμέλεια του εαυτού μας και η ανάγκη για διαρκή αυτοέλεγχο. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΙΙ ή ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ: Ο Αλκιβιάδης πηγαίνει να αφιερώσει στεφάνι σε κάποιον ναό και να προσευχηθεί. Συναντά τον Σωκράτη και κάνουν σύντομη συζήτηση περί προσευχής. Τι πρέπει να ζητάμε από τον Θεό. Το υπόδε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΦΙΛΗΒΟΣ - ΚΡΙΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0102

Ο "Φίληβος" ανήκει στην τελευταία περίοδο της πλατωνικής δημιουργίας και η χρονική του τοποθέτηση είναι σχεδόν βεβαία. Είναι διάλογος υστερώτερος οπωσδήποτε από το "Σοφιστή" και τον "Πολιτικό" και νεώτερος από το τελευταίο έργο του Πλάτωνα, τους "Νόμους". Δεν είμαστε μόνο βέβαιοι αν γράφηκε πριν ή μετά από τον "Τίμαιο". Πολλοί πιστεύουν πώς γράφηκε μετά και μάλιστα γύρω στα 354 π.Χ., το έτος δηλαδή που πέθανε ο φιλόσοφος Εύδοξος ο Κνίδιος, ο αρχηγός της Σχολής της Κυζίκου. Ίσως, λένε, ο θάνατος αυτός να στάθηκε η αφορμή για να γραφή ο διάλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΚΡΑΤΥΛΟΣ - ΕΥΘΥΔΗΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0100

Πρόλογος (383α-384β). Εδώ προβάλλεται το θέμα του διαλόγου. Ο διάλογος αρχίζει αμέσως χωρίς να προηγηθή περιγραφή του τόπου και του χρόνου, κατά τον οποίο διεξάγεται ή συζήτηση. Μπαίνουν στη σκηνή τρία πρόσωπα : ό Ερμιογένης, ό Κρατύλος και ό Σωκράτης. Πρώτα συνδιαλέγονται ό Ερμογένης και ό Κρατύλος και, με την άφιξη του Σωκράτη, διακόπτουν τη συζήτησή τους. Τότε ό Ερμογένης προτείνει να πάρη μέρος στη συζήτηση και ό Σωκράτης. Το θέμα που τους απασχολεί παρουσιάζει δυο απόψεις κατά τον Κρατύλο υπάρχει από τη φύση για κάθε πράγμα ορθότητα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΑΠΑΝΤΑ
ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ Η' ΠΕΡΙ ΕΡΩΤΟΣ
Εκδότης: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0810-0169

Το θέμα της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα είναι ένα ζήτημα καυτό. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τις συνεχείς αιτιάσεις διαφόρων "κύκλων", από φτηνά περιοδικά ποικίλης ύλης και ημερήσιες εφημερίδες, έως και υποτιθέμενα "σοβαρά" και "επιστημονικά" βιβλία, που παρουσίαζαν το θέμα αυτό, θέλοντας προφανώς να μας πείσουν για το ότι η αρχαία Ελλάδα, ήταν ο παράδεισος της ομοφυλοφιλίας ή, ακόμη καλύτερα, ένα παγκόσμια μοναδικό κέντρο ανωμάλων κάθε τύπου. Τόσο ο Σωκράτης, όσο και ο Πλάτων θεωρούν την σωματική ηδονή σαν κάτι το περιττό, προκρίνουν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΤΙΜΑΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΑΣ
Εκδότης: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0810-0173

Ο "Τίμαιος" ανήκει στην τρίτη συγγραφική περίοδο του Πλάτωνος, την περίοδο των γηρατειών (366 - 348), και αποτελεί συνέχεια της "Πολιτείας", ένα τμήμα της οποίας αναφέρεται στην εισαγωγή του διαλόγου αυτού. Θέμα του διαλόγου είναι η Δημιουργία του Σύμπαντος: πώς και πότε έγινε αυτή, πώς προήλθαν από το χάος ο Ουρανός και η Γη. Αρχίζει με μία αναφορά στον μύθο της Ατλαντίδος, όπως αυτός περιγράφεται από τον Σόλωνα (19Α - 27C), αναφέρεται στην δημιουργία της ψυχής του Όντος, προσεγγίζοντας στην φύσι της ύλης και γενικώτερα του αισθητού κόσμο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΘΕΑΙΤΗΤΟΣ
Εκδότης: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0810-0340

Στον "Θεαίτητο" για πρώτη φορά γίνεται έρευνα του ουσιαστικού περιεχομένου του όρου "επιστήμη" (αντί "γνώσις") και επιχειρείται η διατύπωσις κάποιου ορισμού αυτής. Ο Σωκράτης εφαρμόζοντας την "μαιευτική" του μέθοδο βοηθάει τον νεαρό Θεαίτητο να "γεννήση" την απάντησι στο ερώτημα "τι εστί επιστήμη". Ο Θεαίτητος την ορίζει ως "δόξα", ήτοι απλή γνώμη, που ο καθένας σχηματίζει με την βοήθεια των αισθήσεων, για να διορθώση λέγοντας ότι είναι η "αληθής δόξα" και να καταλήξη ότι είναι "μετά λόγου αληθής δόξα". Αλλά και με την προσθήκη του όρου "...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ
PICKOVER CLIFFORD
€7.87 €3.15
(-60%)
Κερδίζετε €4.72
ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΖΟΜΠΙ
AUSTEN JANE
€16.23 €5.68
(-65%)
Κερδίζετε €10.55

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS