Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΛΑΤΩΝ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΠΛΑΤΩΝ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ζ΄
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0317

Η ανά χείρας επιστημονική απόπειρά μου, επηυξημένη και βιβλιογραφικά ενισχυμένη, εκπονήθηκε εν έτει 2008 στο Τμήμα Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου Πατρών και κατατέθηκε ως μεταδιδακτορική έρευνα υπό την καθοδήγηση του Καθηγητή της Αρχαίας Ελληνικής και της Βυζαντινής Φιλοσοφίας κ. Χρήστου Τερέζη. Βέβαια, η ενασχόληση με το κείμενο της Ζ' Επιστολής εκκινεί ήδη από την περίοδο των προπτυχιακών σπουδών μου, καθώς ένα μέρος του απετέλεσε το ερευνητικό-συγγραφικό προϊόν της διπλωματικής εργασίας που εκπόνησα. Η επιμονή μου, λοιπόν, στην κριτική επ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΛΑΧΗΣ - ΜΕΝΩΝ - ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0099

Ο "Λάχης", στενός συνεργάτης του Νικία στην ειρηνευτική του προσπάθεια, ανήκει στους Αθηναίους στρατηγούς που διακρίθηκαν στον Πελοποννησιακό πόλεμο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο διάλογος "περί ανδρείας" πήρε το δικό του όνομα. Στον "Μένωνα", ο Πλάτων για να στηρίξη το δυνατόν της γνώσεως, φεύγει από τη λογική έρευνα και ανάλυση και προβάλλει τη θεωρία της μετεμψυχώσεως και μαζί την θεωρία της αναμνήσεως. Ο "Παρμενίδης" κατατάσσεται στους αξιολογώτερους διάλογους του Πλάτωνος και μπορεί να χαρακτηρισθή ως το πρώτο φιλοσοφικό σύγγραμμα, με το οπο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΩΝ
ΚΕΙΜΕΝΟΝ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΣΧΟΛΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ - ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ - ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ - ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΛΟΓΩΝ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3210-0210

Προς ευκολωτέραν και ασφαλεστέραν διεξαγωγήν της ερμηνείας "του Πρωταγόρου" ανάγκη ο διδάσκων α') να είναι τελείως κάτοχος της Λογικής μηδείς αλογίκευτος εισίτω εις Πρωταγόραν και (β') να μελετήσει καλώς τας πραγματείας πάσας από σ. 120 μέχρι τέλους, ίνα κατευθύνη την διδασκαλίαν κατά τας θεμελειώδεις γραμμάς τας εξαιρομένας εκεί. Η φιλοσοφική και αισθητική ανάλυσις των κ. XXXIII-XXXIX παρελείφθη και διότι τα κεφάλαια ταύτα δι' έλλειψιν χρόνου αδύνατον να ερμηνευθώσι και διότι η εκεί αναπτυσσομένη θεωρία περί αγαθού και ηδέος κατελείφθη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ
ΦΑΙΔΡΟΣ Α' (ΤΕΥΧΟΣ 306)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0014

Εάν, ως εγράφη υπό επιφανούς μελετητού της αρχαίας Ελλάδος, ο Πλάτων τάσσεται παρά το πλευρόν του θείου Ομήρου και μετ' αυτού μόνον δύναται να παραβληθή εν τη ιστορία της ελληνικής σκέψεως και λογοτεχνίας, ευκόλως αντιλαμβανόμεθα ποίαν θέσιν κατέχει εν αυτή ο "Φαίδρος", ο οποίος θεωρείται ως εν από τα σπουδαιότατα και ωραιότατα έργα του μεγάλου Αθηναίου συγγραφέως και φιλοσόφου. Πράγματι ο "Φαίδρος", του οποίου η γνησιότης ουδέ καν τίθεται υπό συζήτησιν, είναι δε από τα ολίγα πλατωνικά συγγράμματα των οποίων δεν ημφεσβητήθη η πατρότης, απο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ
ΦΑΙΔΡΟΣ Β' (ΤΕΥΧΟΣ 307)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0015
ΠΛΑΤΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ
ΧΑΡΜΙΔΗΣ Η' ΠΕΡΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ, ΠΕΙΡΑΣΤΙΚΟΣ (ΤΕΥΧΟΣ 316)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0246

Ο «Χαρμίδης» ομοιάζει προς τον «Λάχητα». Όπως εν τω «Λάχητι» τόπος του διαλόγου είναι γυμνάσιόν τι, ούτω και εν τω «Χαρμίδη» ο διάλογος διεξάγεται εν τη παλαίστρα του Ταυρέου, εις την οποίαν συνέρρεον οι έφηβοι και οι παίδες των Αθηναίων. Ομοίως ο «Χαρμίδης» κατά το περιεχόμενον μάς υπενθυμίζει τον «Λάχητα» όπως εν τω «Λάχητι» ερευνάται εν μόριον της αρετής, η ανδρεία, ούτω και εν τω «Χαρμίδη» εξετάζεται άλλο μόριον της αρετής, η σωφροσύνη, αλλ' υπό ευρυτέραν έννοιαν. Εν τω «Χαρμίδη» τέλος η συζήτησις, κατά το φαινόμενον τουλάχιστον, δεν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0270

Έχουμε στον "Πολιτικό" μία εκπληκτική ένδειξη - κατάδειξη αυτής της μεγαλοφυΐας του θειοτέρου των θειοτάτων Πλάτωνος, γιατί μέσα στον "Πολιτικό", ίσως καθαρότερα από κάθε άλλο σύγγραμμά του, κατορθώνει ο ίδιος να είναι αμφισβητητικός (. . .) του ίδιου του Πλάτωνος, του εαυτού του! Ο Πλάτων κατορθώνει να είναι αντιρρητικός του Πλάτωνος. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ «ΙΩΝ»
Εκδότης: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1360-0033

Ο «Ίων» είναι ένας από τους απλούστερους και συντομότερους σωκρατικούς διάλογους που έγραψε ο Πλάτωνας, και διακρίνεται για το ευτράπελο, σχεδόν αριστοφανικό σε ορισμένα σημεία, ύφος του. Εκ πρώτης όψεως, εδώ μοιάζει να απουσιάζουν εντελώς οι ζοφεροί ή ενίοτε και δραματικοί τόνοι που χρωματίζουν το σκηνικό ορισμένων άλλων πρώιμων διαλόγων σε ευθύ λόγο, με παρόμοια δηλαδή δραματουργική τεχνική, όπως λ.χ. ο «Ευθύφρων», ο «Κρίτων», ο «Λάχης» και ο «Γοργίας». Η κουβέντα αναδίνει κάτι από την άθολη χάρη και τη σπιρτάδα των ανέμελων λεκτικών δι...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) PLATO: PHAEDRUS
Κωδ. Πολιτείας: 3933-2284

Ostensibly a discussion about love, the debate in the Phaedrus also encompasses the art of rhetoric and how it should be practised. This new edition contains an introductory essay outlining the argument of the dialogue as a whole and Plato's arguments about rhetoric and eros in particular. The Introduction also considers Plato's style and offers an account of the reception of the dialogue from its composition to the twentieth century. A new Greek text of the dialogue is accompanied by a select textual apparatus. The greater part of the boo...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΝΟΜΟΙ
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ - ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0330

Στο παρόν πόνημα, το οποίο αποτελεί την απαρχή μίας ενδεχομένως μακράς πορείας μας στον χώρο της πολιτικής φιλοσοφίας του ιδρυτή της Ακαδημίας, φιλοδοξούμε να αποτυπώσουμε την ανατολή του εγχειρήματός μας για ενδελεχή προσέγγιση των Νόμων, του εκτενέστερου πλατωνικού διαλόγου, ο οποίος εμπεριέχει και τις ωριμότερες σκέψεις του αναφορικά με θεμελιώδους σημασίας τομείς, τόσο για την εποχή συγγραφής του έργου όσο και διαχρονικά. Πιο συγκεκριμένα, έχοντας εισαχθεί στην ούτως ειπείν σπειροειδή νοητική λειτουργία των συλλογισμών του Πλάτωνα, επι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΤΙΜΑΙΟΣ - ΚΡΙΤΙΑΣ
Εκδότης: ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0810-0173

Ο "Τίμαιος" ανήκει στην τρίτη συγγραφική περίοδο του Πλάτωνος, την περίοδο των γηρατειών (366 - 348), και αποτελεί συνέχεια της "Πολιτείας", ένα τμήμα της οποίας αναφέρεται στην εισαγωγή του διαλόγου αυτού. Θέμα του διαλόγου είναι η Δημιουργία του Σύμπαντος: πώς και πότε έγινε αυτή, πώς προήλθαν από το χάος ο Ουρανός και η Γη. Αρχίζει με μία αναφορά στον μύθο της Ατλαντίδος, όπως αυτός περιγράφεται από τον Σόλωνα (19Α - 27C), αναφέρεται στην δημιουργία της ψυχής του Όντος, προσεγγίζοντας στην φύσι της ύλης και γενικώτερα του αισθητού κόσμο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΣΟΦΙΣΤΗΣ
'Η ΠΕΡΙ ΟΝΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0174

Διάλογος που πραγματεύεται ειδικά το ζήτημα του "όντος". Η διαλεκτική σχέση μεταξύ του μη όντος, που αντιπροσωπεύει ο σοφιστής, και του όντος. Η έννοια του τελευταίου κατανοείται στον συσχετισμό της με αυτή του αντιθέτου του. Η αντίθεση φιλοσόφου και σοφιστή. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ
Ή ΣΟΦΙΣΤΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0172

Διάλογος που πραγματεύεται το βασικό ζήτημα της πλατωνικής ηθικής φιλοσοφίας, την αρετή. Κρίσεις του Σωκράτη για τους σοφιστές. Το διδακτό της αρετής. Κριτική των σοφιστικών μεθόδων διδασκαλίας. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων στη φιλοσοφία, και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ - ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ
Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ - Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0184

ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ: Διάλογος του Σωκράτη με τον σοφιστή Ιππία με θέμα τον ορισμό του ωραίου. Το ωραίο και το χρήσιμο. Σκοπός της ύπαρξης του ανθρώπου η αναζήτηση της αλήθειας και της γνώσης. ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ: Με αφορμή μιαν απόφανση που αξιολογεί συγκριτικά την Ιλιάδα και την Οδύσσεια, ο Σωκράτης, ο Ιππίας και ο Εύδικος συζητούν περί ψεύδους. Η γνώση της αλήθειας προϋπόθεση του εκούσιου ψεύδους. Οι παραδοξολογίες των συμπερασμάτων του διαλόγου απορρίπτονται από τους συνομιλητές. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ.,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΙΠΠΑΡΧΟΣ - ΘΕΑΓΗΣ - ΧΑΡΜΙΔΗΣ
Ή ΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ - Ή ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - Ή ΠΕΡΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0185

ΙΠΠΑΡΧΟΣ ή ΦΙΛΟΚΕΡΔΗΣ: Ο Σωκράτης συζητά με ανώνυμο φίλο του σχετικά με την έννοια της φιλοκέρδειας και με το ποιος άνθρωπος είναι φιλοκερδής. Πρόκειται πιθανότατα για νόθο έργο. ΘΕΑΓΗΣ ή ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ: Η συζήτηση για την εκπαίδευση που μπορεί να λάβει κάποιος νέος κοντά στους σοφιστές μετατρέπεται σε λόγο για το δαιμόνιο του Σωκράτη. Αμφισβητούμενη η γνησιότητα του έργου. ΧΑΡΜΙΔΗΣ ή ΠΕΡΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ: Ο Σωκράτης αναδιηγείται σε φίλους του τη συζήτηση που είχε με τον Χαρμίδη σχετικά με τη σωφροσύνη, μία από τις κυριότερες αρετές. Η ενότητα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΜΕΝΩΝ - ΚΛΕΙΤΟΦΩΝ - ΜΙΝΩΣ
Ή ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ - Ή ΠΡΟΤΡΕΠΤΙΚΟΣ - Ή ΠΕΡΙ ΝΟΜΟΥ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0186

ΜΕΝΩΝ ή ΠΕΡΙ ΑΡΕΤΗΣ: Διάλογος που εξετάζει το πρόβλημα της αρετής. Πώς αποκτάται η αρετή. Ορισμός της αρετής. Η πλατωνική θεωρία της ανάμνησης. Το ψυχολογικό πείραμα με τον δούλο του Μένωνα. Είναι η αρετή διδακτή; Οι δάσκαλοι της αρετής. Η απορία ως μεθοδολογική αρχή της έρευνας. ΚΛΕΙΤΟΦΩΝ ή ΠΡΟΤΡΕΠΤΙΚΟΣ: Μικρό απόσπασμα με αντικείμενο τον προσδιορισμό της έννοιας της δικαιοσύνης. Κείμενο αμφισβητούμενης γνησιότητας. ΜΙΝΩΣ ή ΠΕΡΙ ΝΟΜΟΥ: Διάλογος όπου εξετάζεται η φύση του νόμου. Σκοπός είναι να δειχτεί πως η εντολή δεν αποτελεί στοιχείο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1797-0045

Το δράμα της δίκης και της καταδίκης του Σωκράτους, και κυρίως η απλή και σοφή εξιστόρηση της ζωής και της διδασκαλίας του, όπως μας δίδεται από τον ίδιον τον Σωκράτη, ενώ απολογείται υπερασπιζόμενος τον εαυτόν του κατά των κατηγόρων του. Ανασύνθεση και δραματουργική επεξεργασία κειμένου, με σκοπό την σκηνική του παρουσίαση εν είδει μονολόγου από την Ματίνα Μοσχοβη και τον Κων/νο Κωνσταντόπουλο. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΦΑΙΔΡΟΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0043

Η πλατωνική θεωρία του προσωπικού έρωτα αναπτύσσεται στον «Φαίδρο». Εδώ, με άξονα την ανάλυση της έλξης προς το κάλλος των ανθρώπινων μορφών, ο Πλάτωνας διερευνά (με τη διαλογική -διαλεκτική του μέθοδο) τα ζητήματα της υφής του έρωτα, καθώς και της φύσης και της σύνθετης δυναμικής της ερωτικής σχέσης. Κατά την πορεία της συλλογιστικής τού φιλοσόφου προβάλλουν με συστηματικό τρόπο στοιχεία της σκέψης του, που ευνοούν την εξέταση των απόψεών του και ως προς τα ειδικά και κρίσιμα θέματα της ηδονής, της ετερότητας και της ανταπόκρισης στον έρω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΕΡΥΞΙΑΣ Ή ΠΕΡΙ ΠΛΟΥΤΟΥ
Εκδότης: ΕΝΑΛΙΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1506-0093

Δεν χωράει αμφιβολία ότι ο άνθρωπος είναι σωστό να αγωνίζεται για να αποκτήσει τα αγαθά που χρειάζεται για να ζει καλά. Όταν όμως αγωνίζεται για να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερα αγαθά, πράττει άραγε το σωστό; Οι πλούσιοι που επιδιώκουν όλο και περισσότερη χλιδή, έχουν επιτύχει την ευδαιμονία; Ή μήπως η μία επιθυμία γεννά την άλλη και η συσσώρευση του πλούτου γίνεται αυτοσκοπός και στην ουσία αιτία δυστυχίας; (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΕΥΘΥΔΗΜΟΣ - ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ Ή ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0180

ΕΥΘΥΔΗΜΟΣ: Διάλογος όπου κρίνεται και διακωμωδείται η σοφιστική μέθοδος και κυρίως η εριστική δεξιοτεχνία των σοφιστών. Υπόδειγμα περί του πώς ανατρέπονται τα σοφιστικά επιχειρήματα. Προτροπές του Σωκράτη για την άσκηση της αρετής. ΜΕΝΕΞΕΝΟΣ: Ο Σωκράτης παρέχει ως υπόδειγμα ρητορικής τον επιτάφιο λόγο που είχε συνθέσει η σύζυγος του Περικλή Ασπασία και που του είχε ανακοινώσει η ίδια. Η σημασία της πλατωνικής υπερβολής στον λόγο και η έννοια της παρωδίας των ρητορικών τύπων. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΠΤΗ (ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ)
GAINES BILL
€12.00 €5.40
(-55%)
Κερδίζετε €6.60
Ο ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ
HAIG FRANCESCA
€18.80 €7.52
(-60%)
Κερδίζετε €11.28

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS