Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΧΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0113

Η διασύνδεση της αειφόρου ανάπτυξης, της εδαφικής συνοχής και του πολιτιστικού κεφαλαίου με την κοινωνική και την οικονομική συνοχή απεικονίζεται σε έναν μηχανισμό που τις συνθέτει, αναδεικνύοντας συνάμα την προστιθέμενη αξία που μπορεί να επιδιωχθεί σ' ένα διεπιστημονικό πλαίσιο. Συσχετίζοντας δύο -εκ πρώτης όψεως- ακραίους κόμβους προσέγγισης της αναπτυξιακής και περιβαλλοντικής εξισορρόπησης, τη "συνοχή" και την "κλιματική αλλαγή", με έναν κεντρικό, την "πολιτιστική κληρονομιά", επιχειρείται μια πρώτη διασύνδεση και λείανση τυχόν αντιθέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0100

Το Βιβλίο «Εκπαιδευτιική Έρευνα» καλύπτει τις ανάγκες του μαθήματος «Μεθοδολογία Έρευνας» σε επίπεδο προπτυχιακού αλλά και μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών. Τα κύρια χαρακτηριστικά του: - αναλύει τις ποσοτικές, τις ποιοτικές και τις μικτές μεθόδους έρευνας - χρησιμοποιεί πλήρη επιστημονικά άρθρα που χρησιμεύουν ως παραδείγματα «πραγματικής» έρευνας - δίνει έμφαση στην εφαρμογή της μεθοδολογίας έρευνας - εμβαθύνει στα ζητήματα θεωρίας της μεθοδολογίας έρευνας - είναι γραμμένο με τρόπο που απομυθοποιεί τη δυσκολία της ερευνητικής διαδικασί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΗΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0088

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα εύχρηστο σύγγραμμα σχετικά με την κοινωνιολογία. Η ποικιλία των θεωρητικών προσεγγίσεων, τα διαφορετικά σημεία εκκίνησής τους, αλλά και η πολυπλοκότητα των σημείων σύγκλισης και απόκλισης μεταξύ τους δημιουργεί στους πρωτο-εισερχόμενους στην σπουδή της κοινωνιολογίας σύγχυση και αποπροσανατολισμό. Τα δέκα τέσσερα κεφάλαια ξεκινούν από την γέννηση της κοινωνιολογικής σκέψεις μέσα από τις προσεγγίσεις κάποιων από τους θεμελιωτές της, και ολοκληρώνονται με μια συγκριτική αποτίμησή τους. Στα ενδιάμεσα κεφάλαια έχουν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0111

Το βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της διαπίστωσης ότι τα προϊόντα διατροφής βρίσκονται στο επίκεντρο των ενεργειών του μάρκετινγκ, χωρίς ωστόσο να έχουν τη θέση που τους αξίζει στις βιβλιοθήκες. Πράγματι, τα προϊόντα διατροφής αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων συχνής αγοράς και μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε ότι αποτελούν το κύριο πεδίο εφαρμογής του λεγόμενου μάρκετινγκ "μαζικής κατανάλωσης". Κατά συνέπεια, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να γραφεί ένα βιβλίο αφιερωμένο αποκλειστικά σε αυτά. Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να είναι ταυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0000

Η λέξη τουρισμός πρωτοεμφανίζεται στις αρχές του 19ου αιώνα, αλλά η δραστηριότητα που υποδηλώνει δεν είναι τόσο πρόσφατη. Αυτή εξελίχθηκε παράλληλα με τα στάδια που διαμόρφωσαν την ανθρωπότητα κατά την διάρκεια των χιλιετηρίδων. Σήμερα ο τουρισμός ορίζεται ως ένα αυτοδύναμο φαινόμενο, συνώνυμο της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου. Παρουσίασε μια ταχύτατη ανάπτυξη, μια χωρική εξάπλωση και μια κοινωνική αποδοχή σε παγκόσμιο επίπεδο, που τείνει να θεωρείται ως ένα κοινότυπο (banal) και αναπόσπαστο τμήμα της σύγχρονης καθημερινότητας. [.....
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SPSS ΤΗΣ IBM
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0092

Με λίγη βοήθεια από μια εκκεντρική ομάδα χαρακτήρων, ο Andy Field μετασχημάτισε τον τρόπο που οι φοιτητές/τριες διαβάζουν και μαθαίνουν στατιστική με αυτό το πολλαπλώς και πολλές φορές βραβευμένο βιβλίο. Η τέταρτη έκδοσή του συνεχίζει την παράδοση των προηγούμενων εκδόσεων με το χαρακτηριστικό χιούμορ και τα παράδοξα παραδείγματα και διδάσκει τη στατιστική -από τις στοιχειώδεις έως τις προχωρημένες έννοιές της- αξιοποιώντας το στατιστικό πακέτο IBM SPSS Statistics. Ποιος είπε ότι η στατιστική πρέπει να είναι βαρετή; (Από την παρουσίαση στο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ, ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0057

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, ο μαζικός τουρισμός συνώνυμο της κατανάλωσης και του ελεύθερου χρόνου, έχει εξελιχθεί σε μία δυναμική οικονομική δραστηριότητα που διαθέτει τα δικά της χαρακτηριστικά και κατέχει σημαντική θέση στην παγκόσμια οικονομία, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζώνες προέλευσης και υποδοχής των διεθνών τουριστικών ρευμάτων. Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει: -στις εννοιολογικές προσεγγίσεις, -στις προσπάθειες οριοθέτησης του τουριστικού φαινομένου, -στις στατιστικές του τουρισμού, -στις τυπολογίες του τουρίστα και του τουρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0066

Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο του "Οίνου και των οινικών αποσταγμάτων". Σ' ένα εθνικό και διεθνές περιβάλλον όλο και πιο δύσκολο, έγινε αναπόφευκτη για τους επαγγελματίες του κρασιού και των οινικών αποσταγμάτων η προσφυγή στο μάρκετινγκ και στις ειδικές τεχνικές πώλησης προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Η "ποιότητα" παραμένει απαραίτητη, αλλά δεν αρκεί πια σήμερα. Είναι επιτακτική ανάγκη να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην πώληση εξίσου με τις γνώσεις τους στην παραγωγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0087

Το συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει ιδιαίτερα υψηλή αναγνωσιμότητα στη Γερμανία. Είναι ένα βιβλίο μύησης των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών στις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την εμπειρική κοινωνική έρευνα. Συζητά και αναλύει διάφορες προσεγγίσεις και τρόπους με τους οποίους γεφυρώνεται μεθοδολογικά η εμπειρική κοινωνική έρευνα με την κοινωνική θεωρία. Η συζήτηση της διαλεκτικής σχέσης μεταξύ της θεωρίας και του ερευνητικού σχεδιασμού είναι ιδιαίτερα κατατοπιστική. Τα κεφάλαια σχετικά με τις διαδικασίες...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ MANAGEMENT ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0034

Η παρούσα έκδοση αποτελεί ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο βιβλίο, στο οποίο αναλύονται τα ζητήματα του "Οικονομικού management των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων". Η παρουσίαση και ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιείται με τη βοήθεια παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα. Προσεγγίζονται, μεταξύ άλλων, θέματα όπως: -η τεχνική ανάλυσης αριθμοδεικτών -ο λειτουργικός προϋπολογισμός -οι μέθοδοι κοστολόγησης -ο επιμερισμός του πακέτου υπηρεσιών -οι μέθοδοι τιμολόγησης ξενοδοχειακών υπηρεσιών ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΙΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0067

Οι αμοιβαία μετασχηματιστικές σχέσεις οικονομίας-χώρου βρίσκονταν πάντα στο επίκεντρο των κρίσιμων καμπών στην ιστορία και γεωγραφία της καπιταλιστικής ανάπτυξης. Οι προσεγγίσεις όμως των σχέσεων αυτών διέφεραν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να έχει διαμορφωθεί ένα σημαντικό απόθεμα εννοιολογικών και αναλυτικών εργαλείων, μεθόδων και ερμηνειών, παλιότερων αλλά και νεότερων. Μια τέτοια κρίσιμη καμπή παρατηρείται στη δεκαετία του 1970 και σηματοδοτεί μια ευρείας κλίμακας κοινωνικοοικονομική και γεωγραφική αναδιάρθρωση του σύγχρονου καπιταλισμού....
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0085

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ακαδημαϊκό σύγγραμμα και ταυτόχρονα έναν εξαίρετο οδηγό πρακτικής για το μάρκετινγκ. Στο επίκεντρό του βρίσκεται το κλασικό καταναλωτικό μάρκετινγκ. - Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζονται οι βασικοί ορισμοί και η εξέλιξη της θεωρίας του μάρκετινγκ. - Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται μία διεξοδική ανάλυση των επιχειρήσεων, της αγοράς, καθώς και του περιβάλλοντος λειτουργίας τους, που αποτελούν τη βάση πάνω στις οποίες εδράζουν οι έννοιες του μάρκετινγκ. - Στο τρίτο μέρος εξηγούνται ο σκοπός και οι στρατηγικοί στόχοι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0084

Σε αυτό το επιστημονικό σύγγραμμα δίνονται με δόκιμο τρόπο οι βασικές έννοιες και οι μέθοδοι της Στατιστικής, εξηγώντας την μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, και ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα στον αναγνώστη, μέσα από ασκήσεις, να ελέγξει την επάρκειά του. Οι αντίστοιχες λύσεις των ασκήσεων δίνονται ξεχωριστά στο τέλος του βιβλίου. Το εκπαιδευτικό περιεχόμενο αφορά την Περιγραφική Στατιστική, τις Πιθανότητες και την Επαγωγική Στατιστική. Για τον σκοπό αυτό οι συγγραφείς προσφέρουν μία βαθύτερη ματιά σε θέματα Στατιστικής όπως ο Υπολογ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0016
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0080

Λένε πολλοί ότι ο κόσμος των Μαθηματικών είναι συναρπαστικός, κάποιοι άλλοι ότι τα μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτοσκοπός αλλά και εργαλείο. Η αλήθεια αφήνεται στην κρίση του αναγνώστη... Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί μια συνολική προσέγγιση στις μαθηματικές και οικονομικές έννοιες. Συγκεκριμένα, από μαθηματικής πλευράς εξετάζονται οι έννοιες της συνάρτησης, των ορίων, της συνέχειας, της ακολουθίας, του διαφορικού και ολοκληρωτικού λογισμού. Από οικονομικής πλευράς παρουσιάζονται οι έννοιες της προσφοράς, της ζήτησης, της κατανάλωσης, της...
Διαβάστε περισσότερα...
FRONT OFFICE MANAGEMENT
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ. ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0050

Η παρούσα, έκδοση αποτελεί ένα επίκαιρο και ολοκληρωμένο βιβλίο, μέσα από το οποίο επιχειρείται η ανάλυση και η εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών στις δραστηριότητες και λειτουργίες του τμήματος υποδοχής μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδας. Η παρουσίαση και η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιείται με τη βοήθεια παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και αναλύονται θέματα που αφορούν: -λειτουργίες διοίκησης και οργάνωσης του τμήματος υποδοχής...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ MAX WEBER ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0098

Η αμερικανική κουλτούρα ήταν εξαρχής οραματική-προγραμματική και, ως εκ τούτου, ιδεολογική. Δεν αποτελεί έναν ανάκατο τρόπο σύλληψης της πραγματικότητας, αλλά έναν ενσυνείδητο τρόπο οικοδόμησης μιας κοινωνίας και διαμόρφωσης μιας στάσης ζωής. Αντί λοιπόν η Αμερική να είναι ένα προϋπάρχον «έθνος» που στο πέρασμα του χρόνου ενδύεται διάφορες νεωτερικές ιδεολογίες (φιλελεύθερη, σοσιαλδημοκρατική, κομμουνιστική, συντηρητική, φασιστική κ.λπ.), είναι ένα έθνος που σφυρηλατήθηκε από μία πρωτότυπη και μοναδική ιδεολογία. Η ιδεολογία αυτή, ως εμπεδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0109

Ο όρος "Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ)" χρησιμοποιείται συχνά για να περιγράφει τις σημερινές κοινωνίες, τις οποίες κατέχουν κυρίαρχη θέση οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Ο εν λόγω όρος συνδέθηκε με έναν τεχνολογικό ντετερμινισμό που υποστηρίζει ότι οι ΚτΠ είναι το αποτέλεσμα μιας μεγάλης τεχνολογικής επανάστασης. Επομένως, η ανάπτυξη των ΤΠΕ προσεγγίζεται ως το κύριο αίτιο για μια σειρά σημαντικών κοινωνικών αλλαγών, που οδηγούν στις Κοινωνίες της Πληροφορίας. Η άποψη αυτή και ο όρος "Κοινωνία της Πληροφορίας" αμφισβητ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0012

Η μαύρη βίβλος της δημόσιας διοίκησης. Όλα όσα γνωρίζετε, αλλά ποτέ δεν σκεφτήκατε να χρησιμοποιήσετε. Όλα όσα υποψιάζεστε, αλλά ποτέ δεν επιβεβαιώσατε προς όφελός σας. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τους ανθρώπους, την εργασία, και τις διαδικασίες στο δημόσιο τομέα, για να κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη. Η προσωπική εμπειρία η ειδική γνώση του χώρου και τα αμέτρητα περιστατικά, εμποτισμένα με καυστικό χιούμορ και αυθεντικό υλικό, από το συγγραφέα Ιούλιο Αύγουστο, σε μια εικονογραφημένη έκδοση για την επαναστατική φόρμουλα της «Αναρχίας του δη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0052

Το σύγγραμμα αυτό περιλαμβάνει το σύνολο των διατάξεων οι οποίες διέπουν την ίδρυση και αδειοδότηση, τη χρηματοδότηση καθώς και τα θέματα λειτουργίας όλων των μορφών τουριστικών εγκαταστάσεων, όπως είναι τα τουριστικά καταλύματα όλων των λειτουργικών μορφών, οι εγκαταστάσεις διημέρευσης και οι εγκαταστάσεις τουριστικής υποδομής (μαρίνες, γκολφ, συνεδριακά κέντρα, κέντρα θαλασσοθεραπείας, υδροθεραπευτήρια σε ιαματικές πηγές, κέντρα τουρισμού υγείας, θεματικά πάρκα, αυτοκινητοδρόμια), καθώς και των επαγγελμάτων που ασκούν διαμεσολάβηση στον ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΑΦΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ. . . ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ!
ΒΕΝΕΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
€9.90 €4.46
(-55%)
Κερδίζετε €5.44
ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ ΨΩΜΙΑ
ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
€24.01 €12.00
(-50%)
Κερδίζετε €12.01

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καχτίτσης: Μὲ σηκωμένο τὸ γιακὰ τοῦ πανωφοριοῦ καὶ στραβὰ τὸ καβουράκι Θὰ ἔχετε παρατηρήσει ὅτι ὅταν κανεὶς φοβᾶται γιὰ κάτι, ἀκόμα καὶ ὅταν πρόκειται γιὰ ἀρρώστια, τότε εἶναι ποὺ συμμαχοῦν ὅλες οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις, μὲ ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS