Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΥΠΩΘΗΤΩ / ΔΑΡΔΑΝΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
«ΕΜΕΙΣ» ΚΑΙ ΟΙ «ΑΛΛΟΙ»
ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0073

Ο τρόπος κατανόησης του «άλλου» (του «διαφορετικού») προσδιορίζει την επικοινωνιακή δομή μιας κοινωνίας, αφού η ταυτότητα βρίσκεται στο επίκεντρο της διαλεκτικής του ενός και του πολλαπλού. Η ετερότητα (φύσει ανατρεπτική) είναι η αναγκαία αλλά και η πιο προβληματική συνιστώσα της ταυτότητας. Η ρατσιστική αντίληψη αποτελεί την κυρίαρχη λογική ως προς τη διαφορετικότητα και το βασικό χαρακτηριστικό της αστικής ιδεολογίας (έχοντας αναγάγει τη «διαφορά» σε «φυλετικό γνώρισμα»). Το πιο ολοκληρωτικό στάδιο του αποκλεισμού είναι εκείνο της φυσική...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤ' ΑΚΡΟΔΑΧΤΥΛΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0276

Γράφοντας το "Θέατρο στ' ακροδάχτυλα", ο Μίκαελ Μέσκε ανακαλεί μια ζωή που δεν θα είχε τολμήσει καν να ονειρευτεί. Είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το σύγχρονο θέατρο μαριονέτας στη Σουηδία και στη συνέχεια αναγνωρίστηκε ως ο ανανεωτής αυτής της κλασικής μορφής τέχνης, έπαιξε σ' όλο τον κόσμο, έγραψαν γι' αυτόν παντού, γνώρισε όλους τους μεγάλους. . . Όποιος θέλει να μάθει πώς άρχισαν όλα αυτά, μπορεί να το κάνει - και το ταξίδι του θα είναι συναρπαστικό: το ταξίδι του γιου ενός Γερμανού πάστορα που γεννήθηκε στο Ντάντσινγκ το 1931. Το δικ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0181

Από την προσχολική ηλικία, τα παιδιά αναπτύσσουν την ικανότητα να κατανοούν ότι οι άνθρωποι ενεργούν με βάση τις προθέσεις, τις επιθυμίες και τις πεποιθήσεις στο νου τους. Η ικανότητα αυτή, που στη σχετική βιβλιογραφία αναφέρεται με τον όρο κατανόηση του νου, δίνει νόημα στη δράση των άλλων και επιτρέπει την αρμονική αλληλεπίδραση με το κοινωνικό περιβάλλον. Η ικανότητα των παιδιών να κατανοούν το νου έχει απασχολήσει πολύ τους αναπτυξιακούς ψυχολόγους τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μια εξονυχιστική επισκόπηση της...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο FREUD ΚΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0323

Ο Sigmund Freud από πολύ νωρίς θεώρησε πως η ψυχανάλυση μπορεί να φωτίσει το χώρο της παιδαγωγικής όχι μ’ έναν θεωρητικό τρόπο αλλά μέσα από τη συνάντηση δύο πεδίων πράξης. Έθεσε λοιπόν τις βάσεις για τη δημιουργία μιας νέας κατεύθυνσης, της Ψυχαναλυτικής Παιδαγωγικής. Μετά τον Freud, ψυχαναλυτές και παιδαγωγοί μπήκαν στη διαδικασία αναζήτησης των θεωρητικών και πρακτικών εργαλείων που θα δώσουν τη δυνατότητα να εκπαιδεύσουμε και να διδάξουμε αναγνωρίζοντας τις ασυνείδητες διαστάσεις του υποκειμένου. Η Mireille Cifali, καθηγήτρια των επιστ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ... ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0281

Η «Συναισθηματική Γλώσσα» αποτελεί ένα πρωτότυπο εγχείρημα στην έρευνα της γλωσσικής μάθησης και των σύγχρονων αναγκών της ανθρωπιστικής παιδείας. Αποτελεί νέα θεώρηση μιας παλιάς ιδέας για τη δύναμη της ανάγνωσης, που περιγράφεται ως μέθοδος σε συγκεκριμένα στάδια αξιοποίησής της με τη βοήθεια του διαλόγου στην τάξη. Η θεώρηση της συναισθηματικής νοημοσύνης σε ένα μοντέλο γλωσσικής διδασκαλίας και προσέγγισης συναισθηματικών στόχων στην εκπαίδευση, η οποία υπήρξε μέχρι σήμερα μονομερώς προσανατολισμένη στη γνώση ως αποθήκευση πληροφοριών,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0387

Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση των θεμελιωδών θεωρητικών παραδοχών που καθοδηγούν τα διδακτικά βήματα του διδάσκοντα κατά την οργάνωση και το σχεδιασμό μιας ωριαίας αποτελεσματικής διδασκαλίας με παραδείγματα από όλα τα φιλολογικά μαθήματα. Ο διδάσκων θα ανιχνεύσει στα δεδομένα τις αιτιατικές ή τις λειτουργικές σχέσεις που τα διέπουν (προσδιορισμούς, αίτια, αντιστοιχίες, προϋποθέσεις, αλληλεπιδράσεις κλπ.), τις συμβολικές ή νοηματικές σχέσεις (συνοχή, δομική συνάφεια, υφολογικές αναλογίες, συνδέσεις κλπ.), τις μορφολογικές σχέσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΦΗΒΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0215

Η ανάπτυξη είναι μια διεργασία που εμπλέκει το παιδί σε ένα δυναμικά μεταλλασσόμενο πλαίσιο. Το παρόν βιβλίο είναι το μοναδικό που την περιγράφει τόσο εξαντλητικά και σφαιρικά, από την πρώτη-πρώτη στιγμή της σύλληψης του παιδιού έως και τα πρόθυρα της ενηλικίωσής του, μετατοπίζοντας διαρκώς την οπτική του από το βιολογικό στο κοινωνικό και το ψυχολογικό πεδίο. Οι συγγραφείς του, αντλώντας υλικό από μια εκτενέστατη βιβλιογραφία επί του θέματος αλλά και με καθαρά ερευνητική «δι αυτοψίας» δουλειά σε πολλά μέρη του κόσμου, εστίασαν το ενδιαφέρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0177

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με στόχο να βοηθήσει τον αναγνώστη να έλθει σε μια πρώτη επαφή με τον φιλοσοφικό στοχασμό. Εξετάζει το οικουμενικό και διαχρονικό πνευματικό γεγονός της φιλοσοφίας σε σχέση με τ’ άλλα στοιχεία του ανθρώπινου πολιτισμού, και δείχνει ότι η φιλοσοφία δεν είναι μόνο έκφραση πολιτισμού αλλά και το μέσο με το οποίο κρίνονται και αξιολογούνται τα υπόλοιπα πολιτιστικά στοιχεία. Μ’ αυτόν τον τρόπο - και όχι μόνο - η Φιλοσοφία παρεμβαίνει στο «γίγνεσθαι» της ιστορίας και του πολιτισμού. Αν η ενασχόληση με τη φιλοσοφία ήταν στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΣΙ ΕΡΩΤΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑΝ ΕΛΠΙΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0306

Είκοσι χρονώ είταν και δεν είταν ο Νεφταλί Ρικάρδο Ρέγιες Μπασοάλτο - γνωστός σήμερα ανά την υφήλιο με το ψευδώνυμο Πάμπλο Νερούδα -, όταν δημοσίευσε μια μικρή συλλογή ποιημάτων με τίτλο "Veinte poemas de amor y una cacnion deseperada". Και έμελλε το βιβλιαράκι ετούτο όχι μόνο να γίνει ο μηνύτορας της έλευσης του νεαρού ποιητή από το Παρράλ της Χιλής στην επικράτεια των ύψιστων λυρικών κατορθωμάτων (εξ όνυχος γάρ...), και μια από τις διαχρονικώς δημοφιλέστερες αναφορές στη λεγόμενη ερωτική ποίηση, αλλά και να είναι πια έργο κλασικό της παγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΝΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0149

«Η κλινική Φαρμακολογία και Φαρμακοθεραπεία» του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης προσφέρει στους φοιτητές της Ιατρικής και τους κλινικούς γιατρούς μια μοναδική διεισδυτική ματιά στους μηχανισμούς δράσης των φαρμάκων, παρουσιάζοντας τις βασικές αρχές της Φαρμακολογίας που σχετίζονται με τη Θεραπευτική. Η κατανόηση των αρχών της Κλινικής Φαρμακολογίας είναι θεμελιώδης για την ορθολογιστική, ασφαλή, αποτελεσματική και οικονομική συνταγογράφηση, ενώ οι επιστημονικές γνώσεις για τις ιδιότητες των φαρμάκων μπορούν να συμβάλουν αποφασιστικά στη μεγιστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0300

Πιο γνωστός στην Ελλάδα ως σκηνοθέτης, ο Pier Paolo Pasolini έγραψε και συναρπαστική ποίηση. Πραγματεύεται τα πολιτικά, κοινωνικά και περιβαλλοντολογικά προβλήματα της εποχής μας κατά έναν τρόπο που καυτηριάζει πολλές εδραιωμένες παραδοχές και προτείνει στον αναγνώστη (που έχει τη διάθεση να «συζητήσει» μαζί του) μιαν άλλη άποψη από εκείνη που έχει συνηθίσει να πιστεύει. Η αίσθηση και η σκέψη του ποιητή είναι σα μια καλά ακονισμένη λεπίδα που σκίζει πεποιθήσεις και συνθήκες και προχωρά πολύ βαθιά. Μια ποίηση, σίγουρα, που δεν ταιριάζει σε ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΤΑΞΕΙΣ: Δ', Ε' ΚΑΙ ΣΤ'
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0497

Πώς θα μπορούσες χωρίς να μιλήσεις... Μάντεψε τι λένε Η γλώσσα του σώματος Ποιος είπε τι Οι διαφημιστές Κάτι δεν πάει καλά...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0007

Οι έρευνες ασφαλώς δεν μπορούν να συγκροτήσουν έναν ισχυρό σκελετό όπου πάνω του θα χτιστεί ολόκληρο το οικοδόμημα της κοινωνιολογίας -μπορούν όμως ν' αποτελέσουν έναν διακριτικό και συνάμα διεισδυτικό καθρέφτη της ανθρώπινης ετερογένειας, μπορούν να μας βοηθήσουν να δούμε κάτω (έστω και λίγο πιο κάτω, μόνο) από τον πολύχρωμο ιστό της κοινωνικής πανσπερμίας. Αρκεί απλώς οι ερευνητές να γνωρίζουν καλά τα ακριβή όρια και τους κανόνες της δουλειάς τους. Στο παρόν - εύκολο στην ανάγνωση και τη χρήση - βιβλίο αναλύονται τα προβλήματα και τα εμπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0179

Στο βιβλίο αυτό οι διακεκριμένοι καθηγητές Mankiw και Taylor παρουσιάζουν και αναλύουν το υλικό που αποτελεί το σύνηθες περιεχόμενο των εισαγωγικών εγχειριδίων της Οικονομικής Θεωρίας βασιζόμενοι σε δύο στοιχεία: στο δεδομένο θεσμικό πλαίσιο της ελεύθερης αγοράς και σε δέκα αρχές οικονομικής συϊιπεριφοράς των ατόμων. Το περιεχόμενο του βιβλίου είναι η ύλη που διδάσκεται στα μαθήματα Μικροοικονομίας και Μακροοικονομίας, δηλαδή η θεωρία του προσδιορισμού των τιμών των αγαθών και των παραγωγικών συντελεστών, ο προσδιορισμός του εισοδήματος, τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0402

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τη θεωρία της Πολιτικής Οικονομίας (Κλασικής και Μαρξιστικής) έτσι όπως αυτή συγκροτήθηκε και αναπτύχθηκε μέσα τόσο από επιστημονικές συζητήσεις όσο και από κοινωνικές αντιπαραθέσεις και συγκρούσεις. Στο πρώτο τμήμα του αναλύεται γιατί η επιστήμη των οικονομικών σχέσεων είναι μία "νεαρή" επιστήμη. Επίσης, εξηγείται γιατί και πώς μαζί με τη συγκρότηση των καπιταλιστικών οικονομιών γεννήθηκε και αυτός ο επιστημονικός κλάδος αλλά και γιατί η πρώτη κυρίαρχη εκδοχή του πήρε τη μορφή της Κλασικής Πολιτικής Οικονομίας. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ - ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0078

Η γνώση του γεωγραφικού χώρου, των διασχέσεων μεταξύ των στοιχείων του, των φαινομένων και των διεργασιών που λαμβάνουν χώρα σ' αυτόν, συνιστούν προϋποθέσεις άρρηκτα συνδεδεμένες με την παρουσία, τη διαβίωση και την επιβίωση του ανθρώπινου γένους στον πλανήτη μας. Η Γεωγραφική Εκπαίδευση, στο σύνολο των εκφράσεών της, αποτελεί το θεσμό μέσω του οποίου κάθε άτομο αποκτά κατάλληλα γνωστικά εφόδια, ανακαλύπτει και καλλιεργεί ικανότητες, δεξιότητες και αξίες για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ζωής. Η επίτευξη των στόχων της Γεωγραφικής Εκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η' ΟΥΤΟΠΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0114

Με το βιβλίο «Αποτελεσματικά Σχολεία: Πραγματικότητα ή Ουτοπία» ξεκινάει ένα ταξίδι αναζήτησης της αποτελεσματικότητας. Μελλοντικοί εκπαιδευτικοί και εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν τώρα στα χέρια τους μια πρωτότυπη εργασία που μέσα από διαλόγους παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού σχολείου και απαντά στο ερώτημα: "Αποτελεσματικός εκπαιδευτικός: Υπαρκτό πρόσωπο;" Το βιβλίο προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία αυτοανάλυσης και στοχασμού σε κάθε εκπαιδευτικό, καθώς προσπαθεί να δώσει απαντήσει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΥΝΟΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0470

Έχοντας τις βάσεις του στην πιο πρόσφατη θεωρία και έρευνα, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει καινοτόμες στρατηγικές για εφαρμογή μέσα στην τάξη, με στόχο την προαγωγή της σχολικής ικανότητας και της ψυχικής υγείας των μαθητών που βρίσκονται σε επικινδυνότητα. Περιγράφονται εύκολες στην εφαρμογή τους διαδικασίες που περιλαμβάνουν τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών, των σχολικών ψυχολόγων και των μαθητών στη δημιουργία ενός φιλικού, προσανατολισμένου στην επιτυχία περιβάλλοντος των τάξεων. Οι αναγνώστες καθοδηγούνται βήμα-βήμα, ώστε να κατανοήσουν τι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΙΙ: ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Γ', Δ', Ε', ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΝΤΟΣΙΕ)
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0508

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ για το ρόλο του σχολείου ως πλαισίου που νοιάζεται και φροντίζει, που προάγει όχι μόνο τη μάθηση, αλλά και την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή των παιδιών, έχει προσδώσει μια νέα προοπτική στο πάγιο αίτημα για ποιοτική εκπαίδευση και ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον. Φιλοδοξία, λοιπόν, όλων όσων ασχολούμαστε με τα παιδιά μέσα από οποιονδήποτε ρόλο είναι να συμβάλουμε προς αυτήν την κατεύθυνση. Τα προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στο χώρο του σχολείου αφορούν είτε όλο το μαθητικό πληθυσμό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ (ΝΤΟΣΙΕ)
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0509

Η σύγχρονη αντίληψη για το ρόλο του σχολείου ως πλαισίου που νοιάζεται και φροντίζει, που προάγει όχι μόνο τη μάθηση, αλλά και την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή των παιδιών, έχει προσδώσει μια νέα προοπτική στο πάγιο αίτημα για ποιοτική εκπαίδευση και ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον. Φιλοδοξία, λοιπόν, όλων όσων ασχολούμαστε με τα παιδιά μέσα από οποιονδήποτε ρόλο είναι να συμβάλουμε προς αυτήν την κατεύθυνση. Τα προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στο χώρο του σχολείου αφορούν είτε όλο το μαθητικό πληθυσμό...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΘΡΥΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΑΝΕΣ
ΓΟΛΟΣΟΒΚΕΡ ΙΑΚΩΒΟΣ
€15.90 €7.95
(-50%)
Κερδίζετε €7.95

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS