ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΨΥΧΟΓΙΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 4580-1843 Το κυρίαρχο αντικείμενο του βιβλίου είναι το γυμνό σώμα, όπως εγγράφηκε στην ιστορία του κινηματογράφου μέσα από μια οδύσσεια δώδεκα δεκαετιών όπου. . . "είδαμε τα πάντα". Κάποτε η γυναικεία γάμπα αποτελούσε προσβολή της δημοσίας αιδούς. Αργά και βασανιστικά ανέβαινε η φούστα, κατέβαινε το ντεκολτέ, ανοιγόκλεινε το ψαλίδι της λογοκρισίας και της "δημοσίας αιδούς" και παράλληλα το σώμα, όπως και η γενετήσια πράξη, ήταν δέσμιο μιας καταστροφικής χριστιανικής ηθικής, που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ως ο καλύτερος διαφημιστής ανάλογων ταινιώ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1967-1990 (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0357 "ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ" Τον Απρίλιο του 1967, η Ελλάδα είδε ξανά "τον ήλιο να χαίρεται και να χαμογελάει" παράξενα, όπως σε ανάλογες στιγμές της Σύγχρονης Ιστορίας της. Η Ιστορία Αντίστασης που γράφτηκε εκ των υστέρων και, λίγο πατριωτικά, λίγο λαϊκίστικα, αποδόθηκε σ' έναν ολόκληρο λαό, μοιάζει απλοϊκή. Αφήνει ιστορικά ανερμήνευτο το περίπου 90% ποσοστό ΝΑΙ στα Συντάγματα των δικτατόρων, παρά τα περί βίας και πλάνης λεχθέντα. Και στο χώρο του ελληνικού κινηματογράφου μένει ανερμήνευτη η έξαρση της κακογουστιάς. Αυτοί που μίλησαν για λογοκρισία στ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0675
Ο Γιάννης Σολδάτος είναι ένας συγγραφέας που κινείται σε ένα ιδιαίτερο, πολύ προσωπικό, συγγραφικό σύμπαν. Άνθρωπος του βιβλίου αλλά και της πράξης, ακούραστος οραματιστής, με μια ρομαντική επιμονή που συνδυάζεται με την εμπειρία αλλά και με την επαγγελματική του αρτιότητα βρίσκεται πάντοτε στις επάλξεις με μια εφηβική ορμή. [...] (Από την έκδοση)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1900-1967, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0319 Η εξέλιξη ενός πολιτιστικού φαινομένου και ειδικά ενός φαινομένου με κοινωνική απήχηση, όπως αυτή του κινηματογράφου, δεν είναι ανεξάρτητη από την πολιτική, και κοινωνική ιστορία του τόπου που το φιλοξενεί από την υπόλοιπη πνευματική ζωή, καθώς και από την παγκόσμια θέση του εν λόγω φαινομένου στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτό το έργο, ο "Ελληνικός Κινηματογράφος", είναι συνάρτηση, παράλληλα και δεσμώτης των δύο συνθετικών του. Πρώτον: είναι "ελληνικός" οπότε, δέχτηκε την επίδραση του ιστορικού χώρου - ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ 1900-1970
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0378 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1900-1920 1920-1930 1930-1940 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1910-1940 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ 1910-1940 ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΟΥ '20 ΚΑΙ ΤΟΥ '30 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1940-1950 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1940-1950 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1940-1950) ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ 1940-1950 Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '40 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1950-1960 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1950-1960 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1950-1960) ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ 1950-1960 Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '50 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1960-1970 ΦΙΛ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΟΤΑΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟ ΒΙΖΥΗΝΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0454 Την πρώτη εβδομάδα του εγκλεισμού του Βιζυηνού στο Δρομοκαΐτειο, τον επισκέπτεται ο Παπαδιαμάντης. Ο χώρος του παγερού δωματίου του ψυχιατρικού ασύλου μετατρέπεται σε πολυχώρο φανταστικών τοπίων που πάνω τους προβάλλονται απόκρυφα της ψυχής και ανομολόγητες ιστορίες. Στα όρια της λογικής και της τρέλας, στα όρια της πίστης και της απιστίας προς τις όποιες αξίες, τα δύο ιερά τέρατα της πεζογραφίας μας, με φόντο δύο ιστορίες τους, οδηγούνται σε άλλη πνευματική διάσταση και βρίσκουν και οι δύο καταφύγιο στο Δρομοκαΐτειο. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΟΕ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0477
Ένα ψυχογράφημα του μεγάλου ποιητή. Μέσα από μια ονειρική διαδρομή οδηγείται ο συγγραφέας Έντγκαρ Άλαν ΠΟΕ σε μοιραίες συναντήσεις με τις ηρωίδες των έργων του, την Ελεονόρα, τη Μορέλα, τη Λιγεία, την Ερμενγάρδη, την κόρη της Μορέλα και τη Ροβένα, κάτω από το άγρυπνο βλέμμα της μητέρας του που τη συναντάει στο όριο της ζωής και του θανάτου. Μια συμβολική μορφή στη γέφυρα του υπαρκτού και του ανύπαρκτου και την αγωνία του ΠΟΕ να γνωρίσει την άλλη ζωή. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΜΑΙ Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ...
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0605
Στο "Είμαι η Αντιγόνη...", η ηρωίδα βρίσκεται στη σημερινή Αθήνα, της ανέχειας και του τεράστιου προσφυγικού προβλήματος, με τους νεκροζώντανους να στοιβάζονται στα πάρκα και στις πλατείες, διεκδικώντας την αποκατάσταση της ισορροπίας που διαταράχτηκε από την νέα ύβρη των κατοίκων αυτής της χώρας. Είναι η μόνη που βλέπει το μίασμα, όταν οι άλλοι δεν βλέπουν ή κάνουν πως δεν βλέπουν. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΟΛΥΞΕΝΗ
ΠΟΛΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΠΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0616
Το "Πολυξένη, Πολλοί ξένοι στον ίδιο τόπο..." ανήκει στη σειρά της Ιερής πόρνης, που ξεκίνησε το 2011 στον Αγγέλων Βήμα, με την προοπτική του "50 έργα σε 50 χρόνια" και ανέβηκαν 13, σε πέντε παραγωγές του Αιγόκερου. Η τωρινή είναι η έκτη παραγωγή με 4 έργα. Οι πόρνες που εμφανίζονται εδώ δεν έχουν άμεση σχέση με τις πραγματικές που συναντάμε στο κέντρο της Αθήνας, προ καιρού αλωμένο από το πρώην περιθώριο στο οποίο ανήκε και η πορνεία. Αντιστέκονται στην καθημερινή μιζέρια, αντιστέκονται στην ηθογραφία, στο ρεαλισμό, υπηρετούν μια ιδιόρρυθ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΠΟΙΟΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΗ ΜΕΔΟΥΣΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΕΤΡΩΝΕΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0639
"Τι είναι η τέχνη; Εκπόρνευση!" έλεγε ο Σαρλ Μπωντλαίρ και πρόσθετε: "Τι σημασία έχει η αιώνια καταδίκη για κάποιον που έχει βρει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο το άπειρο της ηδονής;" Τρία μονόπρακτα που αφορούν στην αναπαράσταση τριών μοντέλων από γλύπτες και ζωγράφους. Τρία άτομα βρίσκονται αντιμέτωπα με το παρελθόν τους, φτάνουν στην υπέρβαση και υποκύπτουν στην ηδονή... Τρεις βίαιοι θάνατοι υπό το άλλοθι της τέχνης... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0262
ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΑΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΙ ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ ΣΟΥ ΟΙ ΝΑΝΟΙ Κάποτε θα σταματήσουμε να μιλάμε. Θα σταματήσουμε και να γράφουμε. Τέρμα τα μυθιστορήματα, τα σημειώματα ο ένας στον άλλον, οι λογαριασμοί για τη δημιουργία του οικονομικού θαύματος. Ίσως και να τα έχουμε πει όλα. Ίσως να καταλαβαινόμαστε τόσο που θάναι άχρηστα τα λόγια. Αν μέχρι τότε δεν έχει καταργηθεί ο χρόνος θάχουν απομείνει μόνο δυο λέξεις: Τώρα Σιωπή. Σιωπή στην απόλυτη κυριαρχία του Χρόνου. Και η Σιωπή θάχει γίνει Αισθητική. Μέχρι τότε θέλω να πω όσο γίνεται περισσότερα για αυτό το μέλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΠΛΑΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0340
Κι εκεί που λέγαν το μακάβριο παραμύθι τους οι Λαιστρυγόνες, ήρεμα και πολιτισμένα, αγρίεψαν ξαφνικά και πέσαν σαν τα όρνια του εξολοθρεμού και τρώγαν όποιον έβρισκαν μπροστά τους. Φάγαν τους τουρίστες των παραπλεόντων σκαφών, φάγαν (φευ!) κάτι χοντρές γυμνόστηθες Γερμανίδες, που είχαν πασαλειφθεί με κρέμες και εξέθεταν τις άμορφες μάζες τους, προς άγραν καμακιών, φάγαν και μερικούς από τους συντρόφους μου, βάλανε χέρι και στην Ελένη. Δεν τους συγκίνησαν τα πανέμορφα, ροδοκόκκινα από τον ήλιο οπίσθιά της, μα τα πέρασαν για κρέας του κιλού ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΥΔΟΞΙΑ, Ο ΜΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ
Εκδότης: ΒΑΚΧΙΚΟΝ Κωδ. Πολιτείας: 5347-0091
Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και βγήκε εκείνη. Γύρισε προς τον οδηγό και του ένευσε να μην κινηθεί από τη θέση του. Κινήθηκε η ίδια στη δέσμη των φωτεινών δέκα μέτρων, αφαιρώντας στη διαδρομή τα ρούχα της. Στο όριο ανάμεσα στο λιγοστό φως και στο έρεβος η Βασιλεία δεν φορούσε τίποτε και μπήκε στην περιοχή του ερέβους. Ο Γραβάνης είχε βγάλει το μπουφάν του και περίμενε να την τυλίξει, όταν εκείνη θα γύριζε, στο αναμμένο κλιματιστικό του αυτοκινήτου. Πέρασαν μερικά λεπτά και η Βασιλεία δεν γύρισε. [...] Στη στροφή και στην άκρη από τη δέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΓΛΑΡΟΣ ΕΦΥΓΕ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0643
Σε εποχές κρίσης της τέχνης και της δημιουργίας, όχι σπάνια αυτές τρέφονται από τη σάρκα τους. Εδώ ο συγγραφέας, αδυνατώντας να εξελίξει το θέμα του, μετατρέπει σε θέμα αυτή την αδυναμία του. Χρησιμοποιεί, σαν ήρωές του, τα πρόσωπα του περιβάλλοντός του, αυτά που εμπλέκονται στο ανέβασμα ενός θεατρικού έργου, με αποτέλεσμα να εμπλακεί η καθημερινότητα τού υπό σύνθεση θιάσου με τη φανταστική αφήγηση του συγγραφέα και ο ίδιος μετατρέπεται σε δημιουργό και της ίδιας της καθημερινότητας. Βιάζοντας τις σχέσεις των ηρώων της αφήγησής του, βιάζει... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΛΕΞΗΣ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0634
"Μέχρι το πλοίο" και "Ευδοκία". Ο Αλέξης Δαμιανός, με δύο μόνο ταινίες και, μια, για την ώρα ημιτελή, τον αναμενόμενο "Ηνίοχο", κατάφερε να είναι από τις κορυφαίες περιπτώσεις του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου. Η αντοχή και η μοναδικότητα του έργου του επιβεβαιώνονται, με τρόπο θαυμαστό, κάθε φορά που η εγχώρια κινηματογραφία αναζητά, αγωνιωδώς το πρόσωπό της. Ο κινηματογράφος του Δαμιανού αγνοεί, επιδεικτικά και προκλητικά, την τεχνοκρατική δουλειά της κινηματογραφικής γραφής. Βρίσκεται στις απαρχές της δημιουργικής αγωνίας της τέχνη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ
ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0594
Χρεοκοπήσατε πνευματικά. Το έλλειμμά σας δεν είναι οικονομικό, μα έλλειμμα παιδείας και πολιτισμού. Εγώ δεν ήρθα να καταλύσω τους νόμους και τουςμ προφήτες, αλλά να τους συμπληρώσω. Θέλησα να φέρω την ανανέωση στον γερασμένο κόσμο, κι εσείς καταστρέψατε τα πάντα για να δοξάσετε εμένα που δίδαξα την ταπεινότητα. Πετύχατε τον εμπαιγμό και την αμφισβήτησή μου. Δεν είμαι Θεός. Είμαι υιός του Θεού, όπως κι εσείς. Είμαι αδελφός του Διόνυσου, του Προμηθέα και του Οιδίποδα. Είμαι παιδί του πάθους που δίδαξε ο πρώτος, και της αλαζονείας που κουβαλο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΤΣΙ
ΝΟΥΒΕΛΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0566
Η τηλεόραση συνέχισε να μεταδίδει έκτακτες εικόνες από το αστυνομικό δελτίο με την καταδίωξη τριών Ρουμάνων που αιματοκύλησαν ολόκληρη γειτονιά στου Ρέντη. Μπροστά στις κάμερες που βρέθηκαν στον χώρο των επεισοδίων, πολύ πριν από τα ασθενοφόρα και τις αστυνομικές ενισχύσεις, το πλήρωμα του τυχαία διερχόμενου περιπολικού εκτελούσε τον αρχηγό, όπως διαπιστώθηκε αργότερα, της συμμορίας με ριπή από σφαίρες που, ενώ κατευθύνονταν στα πόδια, του θέρισαν την κοιλιακή χώρα. Στο μεταξύ οι άλλοι δύο, αλλά και ο αποδημήσας προς τη μακαριότητα, πριν τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΠΟΡΝΕΙΩ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0578
Ο Απόλλωνας μου έδωσε το χάρισμα της μαντικής και ζήτησε το κορμί μου για αντάλλαγμα, γιατί ήμουν η πιο όμορφη κόρη του Πριάμου. Αρνήθηκα στον θεό και με καταράστηκε να μη δίνει κανένας πίστη στις προφητείες μου. Ο ξανθός φωτεινός ήλιος έγινε σκοτεινός εκδικητής. Δύο χιλιάδες πεντακόσιοι δεκατρείς πελάτες πέρασαν μέχρι σήμερα από πάνω μου, κρατάω ραπόρτο, αλλά το άρμα του ήλιου δεν θα περάσει πάνω από το κορμί μου. Καίνε οι αχτίδες του, το δίχτυ δεν με προστατεύει και φοβάμαι τα εγκαύματα. Δεν μου αρέσουν οι αρρενωποί άνδρες, αδερφίζουν, ο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ ΤΡΕΝΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 0080-0555
"Άλεξ!... Δεν είναι τρένο... Είναι η Ολυμπία! Δεν με ξέρει, μίλα της, πες της πως την αγαπάω..." "Σε ποια γλώσσα να της μιλήσω;" "Ξέρεις εσύ, σαν πρώην άνθρωπος". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1970-2000 (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΚΟΧΛΙΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 2402-0010 Με το τέλος της δεκαετίας του '60 η νέα διασπορά του ελληνισμού έχει ολοκληρωθεί. Αρχιερέας της ο Στέλιος Καζαντζίδης, η Βουγιουκλάκη να παίζει για μισό αιώνα τη γατούλα, ο Ξανθόπουλος να σηκώνει το κληρονομικό βάρος ενός λαού, γνήσιο ή νόθο παιδί του και ο Βέγγος, ο Θανάσης, ο άνθρωπος της σφαλιάρας, ο λάθρα βιών Ρωμιός, τρέχει ασταμάτητα να προλάβει το όνειρο, μα και ένα καρβέλι ψωμί. Ο εμπορικός κινηματογράφος βαδίζει προς τη χρεοκοπία του. Ο Ν.Ε.Κ. (Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος) γεννιέται και παλεύει για μια θέση στον ήλιο και το κοιν... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής