Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΣΧΥΛΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1204

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ Ειν' αλήθεια ότι κάποια μέρα, ακόμη κι ο Ζευς που τώρα αναίσχυντα φρονεί, θα ταπεινωθεί, με τον γάμο που ετοιμάζει, αυτός από τον θρόνο της τυραννίδας θα τον ρίξει, θα τον εξαφανίσει, για να βγει σωστή η κατάρα που ο πατέρας του ο Κρόνος έριξε όταν από τον πανάρχαιο θρόνο γκρεμιζόταν. Πώς ν' αποτρέψει τέτοια δεινά, κανείς από τους θεούς δεν θα μπορούσε καθαρά να του δείξει, εκτός από μένα. Εγώ ξέρω το πώς και τι. Ας κάθεται λοιπόν ασύστολος τώρα, πιστός στους κεραυνούς του, το φλογοβόλο βέλος απ' τα χέρια εκτινάζοντας. Καθόλου δε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΙΚΕΤΙΔΕΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0197

Ο Αισχύλος είναι ένας μεγάλος ποιητής που βρίσκεται στην αρχή της μορφοποίησης της αρχαίας ελληνικής δραματικής ποίησης. Στα έργα του θίγονται ποικίλα θέματα: κοινωνικά, ποιητικά, μεταφυσικά. Όλα τα έργα του δίνονται με στέρεη δομή και με λυρικές εξάρσεις. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται επτά τραγωδίες: Πέρσαι, Επτά επί Θήβας, Ικέτιδες, Προμηθεύς δεσμώτης, Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμένιδες - τα τρία τελευταία (με κοινό τίτλο Ορέστεια) αποτελούν τη μόνη σωζόμενη τριλογία δραματικών έργων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0201

Ο Αισχύλος είναι ένας μεγάλος ποιητής που βρίσκεται στην αρχή της μορφοποίησης της αρχαίας ελληνικής δραματικής ποίησης. Στα έργα του θίγονται ποικίλα θέματα: κοινωνικά, ποιητικά, μεταφυσικά. Όλα τα έργα του δίνονται με στέρεη δομή και με λυρικές εξάρσεις. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται επτά τραγωδίες: Πέρσαι, Επτά επί Θήβας, Ικέτιδες, Προμηθεύς δεσμώτης, Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμένιδες - τα τρία τελευταία (με κοινό τίτλο Ορέστεια) αποτελούν τη μόνη σωζόμενη τριλογία δραματικών έργων. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΠΕΡΣΑΙ
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1560-0039

"Οι Πέρσες είναι ένα ιστορικό δράμα, που όμως ξεπερνά τα όρια του είδους, ανιχνεύοντας το νόημα που κρύβεται στο συγκεκριμένο γεγονός. Η νίκη των Ελλήνων είναι επίτευγμα δικό τους, καθώς και των θεών, που τιμωρούν την υπέρμετρη δύναμη αλλά και την ασέβεια. Ούτε λέξη χλευασμού για τον αντίπαλο δεν ακούγεται. Εξίσου σοβαρά αντιμετωπίζεται και η δύναμή του και η τραγικότητα της πτώσης του. Φυσικά, το δράμα είναι ταυτόχρονα και ιστορικό ντοκουμέντο: η μεγαλειώδης αφήγηση της ναυμαχίας γράφτηκε από κάποιον που έλαβε μέρος σ' αυτήν". (Albin Lesk...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΣΤΙΧΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΛΕΚΑΚΗ (ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΕΛΑΣΓΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3360-0504

«Αυτό το ΒΙΒΛΙΟ είναι ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ! Τα παιδιά θα έχουν την δυνατότητα να προσεγγίσουν ένα κλασσικό έργο με έναν σημερινό τρόπο, μέσω του δεκαπεντασύλλαβου! Ο Γ. Λεκάκης, εκτός από εξαίρετος ερευνητής και συγγραφέας, είναι και αξιόλογος στιχουργός, με σημαντικές επιτυχίες στο ενεργητικό του. Αυτό το ταλέντο τον βοήθησε, ώστε να προσεγγίση τόσο εύληπτα τον λόγο, τον στοχασμό και την σκέψη του μεγάλου μας τραγικού ποιητή». (Αντώνιος Α. Αντωνάκος) «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ, έργο ιερό! Αναζητούσα μίαν ιδιαίτερη μετάφραση, διαφορετική από τις...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0014

Ο Ορέστης ικετεύει τον Απόλλωνα για τον εξαγνισμό του οίκου του. Με εντολή του θεού πηγαίνει στην Αθήνα, όπου, καταδιωκώμενος πάντα από τις Ερινύες, προσπέφτει στο άγαλμα της Αθηνάς. Δικάζεται και με την ψήφο της θεάς αθωώνεται. Οι εκδικήτριες Ερινύες μεταβάλλονται σε πνεύματα συγχώρησης, Ευμενίδες, και εγκαθίστανται στο ιερό τους στον Άρειο Πάγο. Το αναπόδραστο της τιμωρίας, η ταλάντευση του ανθρώπου ανάμεσα στη βούλησή του και το θείο θέλημα, η τύφλωση από το πάθος, η εκδίκηση και ο εξιλασμός είναι το σκηνικό των ιδεών της Ορέστειας που ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ
ΠΕΡΣΑΙ - ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ - ΙΚΕΤΙΔΕΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ - ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΧΟΗΦΟΡΟΙ - ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0144

Η δραματική ποίηση της ελληνικής αρχαιότητας είναι η Τρίτη χρονολογικά ποιητική δημιουργία μετά την επική και τη λυρική ποίηση. Είναι μια από τις κορυφαίες λειτουργίες στο χώρο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. [...] Στον τόμο περιέχονται εισαγωγικά στη δραματική ποίηση και στον Αισχύλο, ευρεία περίληψη κάθε δράματος, μετάφραση, σχόλια, ανάλυση και διδακτική επεξεργασία. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΟΗΦΟΡΟΙ
Εκδότης: ΒΑΚΧΙΚΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5347-0293

Το κείμενο της αρχαίας τραγωδίας δεν αποτελεί ένα σταθερό σώμα, που περιμένει απλώς να μεταφραστεί, αλλά κουβαλά πίσω του μια μεγάλη ιστορία από αρχαίους σχολιαστές, εκδότες της Αναγέννησης και νεότερους ερευνητές. Μάλιστα, σε αρκετά σημεία ο στίχος έχει χαθεί εντελώς και η αποκατάσταση βασίζεται σε ελάχιστες ενδείξεις. Η επαφή με αυτόν τον εκδοτικό λαβύρινθο δίνει τη δυνατότητα στον μεταφραστή να αποφύγει την απλή λυρική απόδοση των στίχων, η οποία καταλήγει να θυσιάσει το περιεχόμενο των λεγομένων στο πλαίσιο μιας συγκεχυμένης αισθητικής...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΧΟΗΦΟΡΟΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0013

Ο Ορέστης επιστρέφει από τη Φώκαια και πάνω από τον τάφο του πατέρα του αναγνωρίζεται με την αδελφή του Ηλέκτρα. Εκδικείται τον φόνο του Αγαμέμνονα, σκοτώνοντας τους δύο εραστές, τη μητέρα του Κλυταιμνήστρα και τον Αίγισθο. Οι Ερινύες καταδιώκουν για την πράξη της μητροκτονίας τον Ορέστη, που φεύγει για τους Δελφούς. Ο Αισχύλος, ο αρχαιότερος των τριών τραγικών, γεννήθηκε στην Ελευσίνα το 525 π.Χ. Πήρε μέρος στους Περσικούς πολέμους, στον Μαραθώνα, τη Σαλαμίνα και τις Πλαταιές. Το 484 π.Χ. κέρδισε το πρώτο έπαθλο σε θεατρικούς αγώνες, για ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ : ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1560-0042

Διαδοχικές στιγμές αυξανόμενης αναμονής. Το μισό σχεδόν έργο έχει τελειώσει, όταν φτάνει ο Αγαμέμνων με την αιχμάλωτη πριγκίπισσα Κασσάνδρα και η Κλυταιμνήστρα τον πειθαναγκάζει να διαπράξει το αμάρτημα της υπερηφάνειας περπατώντας σε κατακόκκινο χαλί μέχρι την είσοδο του παλατιού. Η Κασσάνδρα, μ' ένα έξαλλο τραγούδι, λέει στον άπιστο χορό ότι είδε σε όραμα την καταδίκη της οικογένειας από την αρχή ως το τέλος, με αποκορύφωμα τα επικείμενα εγκλήματα - το θάνατο του βασιλιά και το δικό της. Μπαίνει μέσα και μόνο τώρα ακούγεται από το παλάτι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0449

Στο πρώτο δράμα της τριλογίας, τον Αγαμέμνονα, είδαμε την αλάθητη και απηνή ενέργεια της Αράς. Μετά τον απαίσιο φόνο των παιδιών του Θυέστη από τον Ατρέα, στη στέγη του σκοτεινού οίκου των Ατρειδών είχε επικαθίσει βαρύς και αδυσώπητος ο Αλάστωρ δαίμων, οι δε Ερινύες βλοσυρές και αμείλικτες είχαν αρχίσει το πένθιμο, το θλιβερό τραγούδι τους, που προμήνυε συμφορά. Ο καταραμένος αυτός οίκος είχε μέσα του τον σπόρο της φθοράς και έρρεπε από κληρονομικότητα προς την αφάνεια. Το πρώτο θύμα της ανελέητης Αράς ήταν ο Αγαμέμνων. Υβριστής ο ίδιος, π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΧΟΗΦΟΡΟΙ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0326

Η λατρεία των νεκρών είναι συνδεδεμένη στενά κατά τους αρχαίους χρόνους με τη βαθιά ριζωμένη πίστη και την ακράδαντη πεποίθηση ότι ο νεκρός και πέραν του τάφου ζει και αισθάνεται και παρακολουθεί τα εγκόσμια. Ακούει και βλέπει ο νεκρός κάτω από την υπόγεια, την καταχθόνια κατοικία του χαίρεται και λυπάται, συγκινείται και οργίζεται. Εκτός από τα "νόμιμα", τα οποία θα γίνουν κατά την ταφή του, οι ζώντες συγγενείς, και προ παντός οι του αμέσου γένους, πρέπει τακτικά να αποθέτουν επί του τάφου τα σύμβολα της μνήμης και του ιερού σεβασμού που...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ
Εκδότης: ΤΣΟΥΡΕΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4326-0033

Η «Ορέστεια» του Αισχύλου είναι ένας ύμνος της Δικαιοσύνης, που στηρίζεται στον ηθικό νόμο. Οι «Ευμενίδες» καταργούν την αυτοδικία και επιβάλουν την κρατική Δικαιοσύνη. Παραμερίζουν τις επάρσεις και τις άνομες πράξεις. Επιβάλλουν το «μέτρο» που πρέπει να είναι ο χρυσός κανόνας. Ο Αισχύλος με τις «Ευμενίδες» του συνιστά στους Αθηναίους πολίτες να σέβονται τον Άρειο Πάγο, του οποίου τα δικαστικά έργα συνδέονταν στενά με τη λατρεία των Ευμενίδων. Έπειτα αποτρέπει τους Αθηναίους να μεταθέσουν τις φονικές δίκες απ' τον Άρειο Πάγο στα δικαστήρια...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΠΕΡΣΑΙ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0195

Ο Αισχύλος είναι ένας μεγάλος ποιητής που βρίσκεται στην αρχή της μορφοποίησης της αρχαίας ελληνικής δραματικής ποίησης. Στα έργα του θίγονται ποικίλα θέματα: κοινωνικά, ποιητικά, μεταφυσικά. Όλα τα έργα του δίνονται με στέρεη δομή και με λυρικές εξάρσεις. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται επτά τραγωδίες: Πέρσαι, Επτά επί Θήβας, Ικέτιδες, Προμηθεύς δεσμώτης, Αγαμέμνων, Χοηφόροι, Ευμένιδες - τα τρία τελευταία (με κοινό τίτλο Ορέστεια) αποτελούν τη μόνη σωζόμενη τριλογία δραματικών έργων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΠΕΡΣΕΣ
Εκδότης: ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2772-0116

Οι Πέρσες είναι το παλαιότερο έργο του Αισχύλου από αυτά που έχουν σωθεί αλλά και το παλαιότερο μάλλον από όλα τα θεατρικά έργα της ανθρωπότητας. Το πρώτο, δηλαδή, γραμμένο κείμενο που σώζεται με τη μορφή αυτού που ως και σήμερα ονομάζουμε Θέατρο. Υπάρχουν πολλές και υπέροχες αναλύσεις για το περιεχόμενο αυτής της Τραγωδίας. Αυτό που εμένα, όμως, με έβαλε σε αυτήν την πολυετή αισχυλική μου εμμονή και περιπέτεια είναι η μορφή των έργων του μεγάλου αυτού δημιουργού. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ : ΙΚΕΤΙΔΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0007

Οι "Ικέτιδες", είναι το πρώτο δράμα -το μόνο που διασώθηκε- μιας τριλογίας, που αναφερόταν στο μύθο των Δαναΐδων το δεύτερο δράμα, έφερε τον τίτλο "Αιγύπτιοι", και το τρίτο "Δαναΐδες". Ακολουθούσε το σατυρικό δράμα με τον τίτλο "Αμυμώνη". Ο Αισχύλος, δεν ήταν ο μόνος ποιητής που είχε εμπνευσθή από τον Αργείτικο αυτόν μύθο πριν από τον Αισχύλο ο Φρύνιχος είχε διαπραγματευθή δραματικά τον ίδιο μύθο. Μετά τον Αισχύλο, ο Τιμησίθεος και ο Θεοδέκτης έγραψαν αντιστοίχως τραγωδία αντλημένη από την ίδια παράδοση, και ο Αριστοφάνης και ο Δίφιλος, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΠΕΡΣΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0460

[...] Οι Πέρσες, που παρουσιάστηκαν το 472 π.Χ. ως δεύτερο δράμα μιας τριάδας τραγωδιών με διαφορετική υπόθεση, απελευθερώνονται από την καθιερωμένη θεματική τριλογία. Εξάλλου, το έργο εκφράζει έναν μοναδικό σεβασμό απέναντι στις άλλες διασωθείσες τραγωδίες, διότι ο ποιητής αναπτύσσει, στα πλαίσια του μύθου, μια ιστορική πραγματικότητα ζώσας επικαιρότητας, ήτοι τη νίκη των Ελλήνων έναντι των περσικών στρατευμάτων του Ξέρξη. Η αλήθεια είναι ότι ο δράμα δεν έχει ως στόχο την πατριωτική εξύμνηση της ελληνικής στρατιωτικής δύναμης. Οι σκηνές δ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΥ: ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3384

Στην τραγωδία αυτή εκτός από τη σύγκρουση του Προμηθέα με το Δία, υπάρχουν και άλλες συγκρούσεις και αντιθέσεις, όπως αυτή του Προμηθέα και των οργάνων του Δία, του Κράτους, της Βίας, του Ηφαίστου και του Ερμή, και αυτή του Δία με την Ιώ και τις Ωκεανίδες. Όλες αυτές οι αντιθέσεις εκφράζουν την αλήθεια και προβάλλουν το μήνυμα πως η αντίδραση στην εξουσία είναι ο μόνος τρόπος για τον εξανθρωπισμό του ανθρώπου, με την κατάκτηση της ελευθερίας, του αμοιβαίου σεβασμού και της δικαιοσύνης. Ο αγώνας του Προμηθέα είναι αγώνας για την εξέλιξη και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΥ: ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ
Εκδότης: ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2772-0139

Πιστεύω πως δεν είναι ούτε παραδοξολογία ούτε υπερβολή ότι οι μεταφράσεις της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας στα νέα ελληνικά, αν θεωρηθούν από την περιορισμένη σκοπιά του νεοελληνικού πνευματικού βίου, συνιστούν μια μακρά ιστορία όχι πολύ μικρότερη από την ιστορία της ίδιας της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας. Κι αυτό επειδή αυτές, οι λεγάμενες "ενδογλωσσικές", μεταφράσεις της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, όσες έγιναν από τις αρχές του 19ου αιώνα μέχρι τις μέρες μας, έτσι όπως αθροίστηκαν μέσα στον χρόνο, φτάνοντας πλέον τις εκατοντάδες, συγκρότη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΣΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1552-0021

Σύμφωνα, λοιπόν, με την αρχαία υπόθεση, οι Πέρσες παραστάθηκαν το 472 π.Χ., κοντά οκτώ χρόνια ύστερα από τη ναυμαχία της Σαλαμίνας, όταν ο ποιητής ήταν περίπου πενήντα ετών. Αποτελούν συνεπώς οι Πέρσες το παλαιότερο σωζόμενο έργο της παγκόσμιας δραματουργίας. Στην πραγμάτευση του θέματος είχε προηγηθεί, όπως μας πληροφορεί η υπόθεση, πιθανώς τέσσερα χρόνια πιο πριν ο Φρύνιχος με τις Φοίνισσές του, στις οποίες η ήττα της Σαλαμίνας αναγγελλόταν από έναν ευνούχο, ενώ ο Χορός αποτελούνταν από γυναίκες της Φοινίκης. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΡΟΜΠΕΤΑ
KAY JACKIE
€17.25 €6.04
(-65%)
Κερδίζετε €11.21
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
KONSTAM ANGUS
€24.70 €9.88
(-60%)
Κερδίζετε €14.82

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS