Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΙΑΔΡΑΣΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 2019)
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0000

Τα σχολεία 21ου αιώνα χαρακτηρίζονται από την ετερότητα των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν όσον αφορά στην φυλή, στη θρησκεία, στην εθνικότητα αλλά επίσης υπάρχουν και μαθητές με αναπηρίες ή που έχουν κριθεί ως να έχουν ειδικές ανάγκες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση για τα σχολεία που προσπαθούν να παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές τους. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία των εκπαιδευτικών. Έτσι η συμπεριληπτική εκπαίδευση γίνεται πρόκληση και για τους εκπαιδευτικούς...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0090

Ένδυμα είναι καθετί με το οποίο καλύπτεται το ανθρώπινο σώμα. Ενδυμασία είναι ένα σύνολο ενδυμάτων που δημιουργούν μια εμφάνιση και "δηλώνουν συγκεκριμένη κατάσταση, περίσταση ή πολιτισμικές καταβολές". Το ρήμα ενδύω χρησιμοποιείται ήδη από τον Όμηρο (Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Γ. Μπαμπινιώτη, β' έκδοση, Αθήνα 2002, σ. 607). Ο όρος ενδυμασία είναι νεότερος (18ος αι.) και περιλαμβάνει όχι μόνο τα ρούχα, αλλά και τα συμπληρώματα τους (αξεσουάρ), δηλαδή τα παπούτσια, τις τσάντες, τα καπέλα, τα γάντια και άλλα. Περιλαμβάνει, επίσης, στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΘΕΩΡΙΑ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0140

Τα Αναλυτικά Προγράμματα είναι επίσημα έγγραφα τα οποία συντάσσονται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και εκδίδονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ως υπουργικές αποφάσεις, ενδυόμενα κατ' αυτόν τον τρόπο την αυθεντία επίσημων κρατικών εγγράφων. Τα έγγραφα αυτά κωδικοποιούν τις επίσημες εκπαιδευτικές προθέσεις και τους επίσημους σκοπούς της εκπαίδευσης, την επίτευξη των οποίων πρέπει να επιδιώξει ο εκπαιδευτικός με βάση τα περιεχόμενα τα οποία προδιαγράφονται, τα εναλλακτικά μέσα τα οποία υποδεικνύονται και τα μεθοδολογικά εργαλεία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0013

Στο βιβλίο αυτό ο συγγραφέας περιγράφει, αναλύει και ερμηνεύει βάσει θεωρητικών και εμπειρικών δεδομένων τα δρώμενα στη σχολική τάξη μέσω των οποίων πραγματοποιείται η μάθηση και συγκροτείται η προσωπικότητα του παιδιού. Τα κύρια σημεία αναφοράς αυτής της εργασίας είναι: Το φαινόμενο της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Η σχολική τάξη, η λειτουργία και η δυναμική της ως ομάδας. Ο ρόλος του δασκάλου στη λειτουργία της σχολικής τάξης, η συμπεριφορά του, το στυλ διδασκαλίας, οι προσδοκίες, οι πεποιθήσεις και οι αντιλήψεις του. Η θέση και ο ρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0038

Στο διάστημα 1998-2004 δημοσίευσα σε περιοδικό απευθυνόμενο κατεξοχήν σε νηπιαγωγούς τα μικρά σημειώματα που βρίσκει ο αναγνώστης τώρα συγκεντρωμένα στον παρόντα μικρό τόμο. Μετά παρέλευση αρκετών έκτοτε χρόνων θεώρησα σκόπιμο να έχουν μια σταθερή θέση σ' ένα βιβλίο, καθώς σ' αυτά περιέχονται αρκετές από τις σκέψεις που έχω διατυπώσει, τις ιδέες που έχω διαμορφώσει για το ηγεμονικό αυτό είδος της παραδοσιακής λαϊκής προφορικής λογοτεχνίας. Δεν υποτιμώ καθόλου τη μεγάλην αξία του δημοτικού τραγουδιού ή της συγγενούς σε πολλά προς το παραμύθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0155

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την πρώτη δημοσίευση της Παιδαγωγικής του Καταπιεζόμενου, του κλασικού βιβλίου που έχει χαιρετιστεί από πολλούς ως ο κανόνας της ριζοσπαστικής εκπαιδευτικής παιδαγωγικής, ο Freire ξεκίνησε να επανεξετάσει αυτό το κείμενο, για να αποκαλύψει το νόημά του, για να περιγράψει τη διαδικασία γραφής του. Στην Παιδαγωγική της Ελπίδας, ο Freire ολοκληρώνει αυτό το έργο με ειλικρίνεια και έντονο αυτοστοχασμό, αναδεικνύοντας ξανά την αντίληψή του για μια διαλογική και αντιεξουσιαστική πρακτική της εκπαίδευσης. Για τον Freire,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0024

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. Π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΘΙ ΤΟ CURRICULUM
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0039

Tο βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, απευθύνεται ταυτόχρονα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για τα θέματα και τη διαδικασία της παιδείας. Ο σκοπός του συγγραφέα είναι να βοηθήσει στο να κατανοηθούν, αφενός τα βασικά και γενικά στοιχεία από τη γνωστική περιοχή των αναλυτικών προγραμμάτων, αφετέρου τα ειδικότερα θέματα που άπτονται της διδασκαλίας και της μάθησης. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία και περιλαμβάνει τα θέματα του προσανατολισμού των αναλυτικών προγραμμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0147

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θέτει στη Θεολογία η σύγχρονη πολυπολιτισμική παγκόσμια κοινότητα είναι η αποτίμηση και η αξιολόγηση των άλλων μη χριστιανικών θρησκειών. Ο χριστιανός πιστός στη σύγχρονη συγκυρία είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένος να συμβιώνει στον ίδιο κόσμο, ακόμα και όταν ευρίσκεται σε γεωγραφική απόσταση, με ανθρώπους άλλων θρησκευτικών δοξασιών με διαφορετική κοσμοθεωρία και διαφορετικές πολιτιστικές αξίες. Αυτή η νέα πραγματικότητα, θα μπορούσαμε να πούμε συνέβαλε και επιτάχυνε στην ανακάλυψη ενός νέου κόσμου,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0034

Η μαζική μετακίνηση ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τη δημογραφική σύνθεση των "χωρών υποδοχής" μεταναστών και αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης του "πολυπολιτισμικού" χαρακτήρα των κοινωνιών τους. Η βασική πρόκληση που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες συνίσταται κυρίως στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ ντόπιων και των αλλοδαπών κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ο κατε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0095

Λένε πως δεν μπορείς να πάρεις πίσω μια πέτρα που έριξες, μια λέξη που είπες, μια ευκαιρία που έχασες. Όμως, παρότι δύσκολο, μπορείς. Μπορείς να ξαναβρείς την πέτρα αν ψάξεις. Μπορείς να ανακαλέσεις μια λέξη αν μετάνιωσες. Μπορείς να έχεις μια δεύτερη ευκαιρία αν πραγματικά τη χρειάζεσαι. Εκείνο που δεν μπορείς με κανέναν τρόπο να πάρεις πίσω είναι μια στιγμή που πέρασε. Κάθε στιγμή της ζωής μας είναι μοναδική και όταν φύγει, δεν ξαναγυρνά. Τα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού, και αργότερα τα χρόνια του σχολείου, είναι γεμάτα από στιγμές ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ,ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0026

Ένας "πονοκέφαλος" για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία. Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων: - Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή; - Από που θα ξεκινήσω την εργασία μου και πως θα προχωρήσω; - Πως θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό; - Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω; - Πως θα οργαν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0156

Η Παιδαγωγική της Αυτονομίας (στα αγγλικά μεταφράστηκε ωςPedagogy of Freedom) είναι το τελευταίο βιβλίο που γράφτηκε από τον Freire πριν τον θάνατό του και αποτελεί το επιστέγασμα της θεωρίας του, ένα Μανιφέστο με πρακτικές οδηγίες για μια παιδαγωγική της χειραφέτησης. Κάθε σελίδα μας καλεί να ανακτήσουμε το κάλεσμά μας και να αντισταθούμε στις απανθρωπιστικές τάσεις της «μάστιγας του νεοφιλελευθερισμού». Η Παιδαγωγική της Αυτονομίας είναι μια κραυγή που μας καλεί να «πούμε αληθινά λόγια» ως εκπαιδευτικοί που αντιδρούν στην πορεία της εντε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0070

Ο ρόλος του βιβλίου και της ανάγνωσης αποδεικνύεται καταλυτικός για την ολοκλήρωση του ανθρώπου, για την κοινωνική και επιστημονική του ανέλιξη, για την κοινωνικοποίησή του, για τον εσωτερικό του αναστοχασμό, για τη σχέση του με τον εαυτό του και με τους άλλους, για την αισθητική του απόλαυση. Ωστόσο, αν και η καλλιέργεια της αγάπης για το διάβασμα θα πρέπει να αποτελεί κεντρικό άξονα της πολιτιστικής και εκπαιδευτικής πολιτικής μιας χώρας, τα ελλείμματα των αναγνωστικών πολιτικών που διαπιστώνονται στην Ελλάδα, τόσο στο ευρύτερο όσο και σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0009

"Θεωρητικά, γονείς και δάσκαλοι έχουν πολλά κοινά, αφού και οι δυο προσπαθούν για το καλώς νοούμενο συμφέρον του παιδιού. Όμως, στην πραγματικότητα γονείς και δάσκαλοι ζουν σε συνθήκες αμοιβαίας δυσπιστίας και εχθρότητας. Θέλουν και οι δυο το καλό του παιδιού, αλλά είναι τόσο διαφορετική η έννοια του καλού που ο καθένας τους έχει στο μυαλό του, που η σύγκρουση τους είναι αναπόφευκτη. Οι γονείς και οι δάσκαλοι είναι φυσικοί εχθροί (natural enemies) που ο καθένας προσπαθεί να φέρει σε αμηχανία τον άλλο" (Waller, 1932). Σήμερα, 80 χρόνια μετ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0062

Όπως είναι γνωστό, τις τελευταίες δεκαετίες, σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Ελλάδα, επικρατεί η αντίληψη της σχολικής ένταξης και ενσωμάτωσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης και η συνεκπαίδευσή τους με τα άλλα, σε εισαγωγικά, "φυσιολογικά" άτομα. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματική η ένταξη, απαιτούνται προϋποθέσεις, συνθήκες και υποδομές, οι οποίες επηρεάζονται άμεσα από τις κοινωνικές αντιλήψεις, το εκπαιδευτικό σύστημα, την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, τις οικονομικές δυνατότητες κάθε χώρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0028

Η Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού ελέγχου, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την αξιολόγηση της μαθησιακής τους προόδου. Επίσης, αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό για την ομαδοποίηση παιδιών, με βάση τις μαθησιακές τους δυνατότητες, εάν κρίνεται απαραίτητη από τον εκπαιδευτικό προσχολικής ηλικίας. Η Κλίμακα παρέχει μια εστιασμένη βάση για αξιολόγη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0124

Το βιβλίο αυτό εξετάζει τις επιδράσεις του ευρωπαϊσμού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση εστιάζοντας σε όλα τα επίπεδα και στάδια της τροχιάς της εκπαιδευτικής πολιτικής: από το υπερεθνικό στο σχολικό επίπεδο και από την ανάπτυξη, στην υιοθέτηση και την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο «δεσποτικός» ρόλος του κράτους στη δημιουργία εκπαιδευτικής πολιτικής αντικατοπτρίζεται στα εκπαιδευτικά συστήματα των πλείστων ευρωπαϊκών κρατών. Το ευρωπαϊκό κοινωνικο-ιστορικό περιβάλλον επιβεβαιώνει την παραδοχή ότι η εκπαιδευτική πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0075

Να σας συστήσω! Από δω ο Νέστορας και η Αλεξάνδρα, ζευγάρι από τα φοιτητικά τους χρόνια, παντρεύτηκαν στα 28 τους όντας συνομήλικοι, και έχουν δυο παιδιά, τον Ευριπίδη, 10 ετών, και τη Λήδα, 7 ετών. Ζουν λίγα τετράγωνα μακριά από τους γονείς της Αλεξάνδρας, εργάζονται και οι δυο, εκείνος λογιστής και εκείνη διακοσμήτρια. Ένα απλό τυπικό ζευγάρι, μια απλή τυπική οικογένεια, όπως εκατομμύρια άλλες. Γιατί να ενδιαφέρει έναν ψυχολόγο; Αν σας έλεγα, όμως, πως ο Ευριπίδης βρέχει τακτικά το κρεβάτι του τις νύχτες; Ή ότι η Λήδα τραυλίζει; Ή ότι η ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0149

"Το νόημα που εγώ δίνω στη λέξη "διάλογος" είναι κάπως διαφορετικό από τον τρόπο που συνήθως χρησιμοποιείται. Η ετυμολογία των λέξεων συχνά μας βοηθά να εισηγηθούμε ένα βαθύτερο νόημα. [...] Και αυτό το νόημα που μοιράζονται όλοι είναι η "κολλητική ουσία" ή το "μπετόν" που κρατά μαζί τους ανθρώπους και τις κοινωνίες". (David Bohm) "Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της φιλοσοφίας δεν αφορά στους κανόνες, αλλά στους κανόνες για τη θεμελίωση των κανόνων, τους μετα-κανόνες ή τις οδηγίες που χρησιμοποιούνται για να θεμελιώσουν σύνολα κανόνων. Η ανθρώπ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
COCTEAU JEAN
€15.90 €7.16
(-55%)
Κερδίζετε €8.74
ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
MLODINOW LEONARD
€18.80 €9.40
(-50%)
Κερδίζετε €9.40

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS