Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

INTERBOOKS

Ταξινόμηση κατά:   
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0035

Ο Τουρισμός είναι μία δραστηριότητα με σημαντικό οικονομικό ενδιαφέρον, τόσο από πλευράς επιχειρηματικότητας όσο και σε Εθνικό επίπεδο. Σήμερα υπάρχει σημαντικός ανταγωνισμός, τόσο ανάμεσα στις διάφορες ομοειδείς Τουριστικές επιχειρήσεις όσο και μεταξύ διαφόρων Τουριστικών περιοχών. Με βάση το σκεπτικό ότι το σημαντικότερο κεφάλαιο της κάθε Τουριστικής Επιχείρησης είναι οι εργαζόμενοι σ' αυτήν, η επιστημονική "Διοίκηση του Προσωπικού των Τουριστικών Επιχειρήσεων", είναι το πλέον σημαντικό στοιχείο για την επιβίωσή τους μέσα σε μία αγορά πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0032

Το βιβλίο αυτό είναι μια απόπειρα μόνο παρέμβασης στον τεράστιο χώρο της Επικοινωνίας και των μέσων που υποτίθεται ότι τη διακονούν και την προάγουν. Οι σελίδες που ακολουθούν επομένως δε φιλοδοξούν να εξαντλήσουν κάποιον από τους τομείς της Επικοινωνίας. Αλλά να προβληματίσουν και περισσότερο να ανοίξουν κάποιους δρόμους (νέους;) για την κατανόηση της βαθύτερης σημασίας που έχει η επικοινωνία στις καθημερινές διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων. Έτσι οι εκδοχές και οι τοποθετήσεις μας αποτελούν πρόκληση, ίσως, μα και προσφορά στη διασάφηση...
Διαβάστε περισσότερα...
ESSENTIAL BUSINESS TERMINOLOGY FOR NATIVE SPEAKERS OF GREEK
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0086

CHAPTER 1: FINANCE AND ECONOMICS CHAPTER 2: ACCOUNTING CHAPTER 3: BUSINESS ADMINISTRATION CHAPTER 4: CORPORATE LAW CHAPTER 5: MARKETING AND COMMUNICATION CHAPTER 6: THE EUROPEAN UNION...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0053

Η Επιχειρηματικότητα, ως έννοια και κοινωνικοοικονομικό χαρακτηριστικό, υπερβαίνει το αντικειμενικό φαινόμενο της Επιχείρησης. Κατά μία έννοια, η Επιχείρηση αποτελεί έκφραση επιχειρηματικότητας, χωρίς όμως η τελευταία να εξαντλείται σ’ αυτό. Επιπλέον, η Επιχειρηματικότητα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως «διεργασία» μάλλον, παρά ως ιδιότητα τοποθετημένη χωρο-χρονικά σε συγκεκριμένες περιόδους της οικονομικής και κοινωνικής ανέλιξης των ατόμων. Πλήθος παραμέτρων επηρεάζουν και προσανατολίζουν τη διεργασία αυτή. Της επιτρέπουν άλλοτε μεν να εκφρ...
Διαβάστε περισσότερα...
LANGUAGE POLICY AND TRANSLATION IN THE EUROPEAN UNION AND WORLD ORGANISATIONS
IS TRANSLATION THE LANGUAGE OF EUROPE?
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0099

The materials in this book give the theoretical background to the issue of language policy, and multilingualism in the European Union legislation. It also describes the main linguistic features of purely legal texts in comparison to EU law texts. In particular, reference is made to some highly significant European Union, and World Organisation documents such as: Council of the European Union / Resolutions, Presidency Conclusions and Decisions, European Union Treaties / Rule of Law , United Nations-Security Council Resolutions , World Organ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ / ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΟΣΤΟΥΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0128

Η έκδοση του παρόντος έργου δεν επιδιώκει να διευκολύνει τον σπουδαστή στην αντιγραφή της λύσης κάθε προτεινόμενης άσκησης, αλλά αποσκοπεί στη μεθόδευση και τη συστηματική της κατ' οίκον μελέτη του. Αφού γίνει κάτοχος του θεωρητικού μέρους κάθε κεφαλαίου, αφού επεξεργαστεί το παρατιθέμενο αριθμητικό παράδειγμα και αφού κατορθώσει να απαντήσει ευχερώς και να ερμηνεύσει πλήρως τις παρατιθέμενες ερωτήσεις κάθε κεφαλαίου, θα μπορεί να προβεί στη λύση της προτεινόμενης άσκησης, χρησιμοποιώντας στην αρχή ένα πρόχειρο φύλλο χαρτιού. (Από τον πρόλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΘΕΣΗ ΕΔΕΣΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0109

Όλοι οι άνθρωποι ανά τον πλανήτη έχουμε έναν απαίσιο μπελά, έναν επαναλαμβανόμενο καταναγκασμό με στόχο την επιβίωση. Τρώμε για να μην πεθάνουμε. Όσο πολύ και να φάμε σήμερα, αύριο θα ξαναπεινάσουμε. Επτακόσιες φορές ετησίως, χωρίς ν' αναφέρουμε τα πρωινά, θα μας απασχολήσει η διάθρεψή μας. Ευτυχώς την πράξη αυτή την κάνουμε μ' ευχαρίστηση και τις περισσότερες φορές μας χαρίζει και απόλαυση. Η τροφή μας έχει να κάνει με το ένστικτο και τη βιολογική μας ευρυθμία. Επειδή εκπηγάζει από την ουσία, τον πυρήνα και σ' αυτά επιστρέφει για να τα σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΜΕΛΕΤΕΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0038

(. . .) Στο βιβλίο μας αυτό προσπαθούμε να δείξουμε ότι η Οικονομική Επιστήμη έστω και αργά άρχισε να ασχολείται με τις δυνατότητες και τα προβλήματα όχι του απλού ''μηχανιστικού παραγωγού'', αλλά του ατόμου - επιχειρηματία. Ελπίζουμε ότι τα πανεπιστημιακά μας ιδρύματα θα αντιληφθούν την ανάγκη της εκπαίδευσης όχι μόνο νέων ''managers'', αλλά και επιχειρηματιών, ώστε η χώρα μας να αρχίσει να ωφελείται περισσότερο από το ''ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο''. Με αυτό τον σκοπό συγκεντρώσαμε ορισμένες δημοσιευμένες μελέτες μας της τελευταίας ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0132

Τα τελευταία χρόνια, συχνά, σε συνέδρια (επιστημονικά και επαγγελματικά) για τον τουρισμό γίνονται αναφορές στα οικονομικά οφέλη που επιφυλάσσει η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού για τη χώρα. Στις αναφορές αυτές, όμως, είναι εμφανής η πολυσημία της έννοιας του θαλάσσιου τουρισμού. Ο θαλάσσιος τουρισμός, όπως και ο τουρισμός γενικά, απαιτεί διεπιστημονική προσέγγιση. Αυτή τη διεπιστημονική προσέγγιση του θαλάσσιου τουρισμού προσπαθεί να επιτύχει το ανά χείρας εγχειρίδιο. Οι συγγραφείς, ως πολύ-πτυχιούχοι, ως έχοντες δεκαοκταετή επαγγελματι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0108

Η έβδομη έκδοση του παρόντος έργου ανανεώθηκε και εκδόθηκε σε ενιαίο τόμο, για να καλύψει τις ανάγκες των προγραμμάτων των Ι.Ε.Κ.. Πλουτίστηκε με τα νέα και σύγχρονα κεφάλαια, όπως είναι η χρηματοδότηση των βιομηχανικών και βιοτεχνικών επιχειρήσεων, οι μορφές των τραπεζικών συναλλαγών, οι πιστωτικές κάρτες, τα συστήματα αυτόματης συναλλαγής και οι Τραπεζικές τηλεσυναλλαγές (Tellebanking), ενώ δεν περιλαμβάνει τις ενότητες: έγγραφα αγοραπωλησιών, τελωνεία, γενικές αποθήκες και αγορές και εκθέσεις, γιατί δεν περιέχονται στη διδακτέα ύλη. Και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0130

Ο επιστημονικός κλάδος που εξετάζει την οικονομία ονομάζεται Οικονομική Επιστήμη και αποβλέπει να περιγράφει, να αναλύσει, να εξηγήσει τα φαινόμενα της οικονομικής ζωής των ανθρώπων και να μελετήσει τους τρόπους που επιλέγουν οι άνθρωποι (είτε σαν μεμονωμένοι καταναλωτές, είτε σαν οργανωμένες κοινωνίες) ώστε με την ελάχιστη δυνατή θυσία (κόστος) να απασχολήσουν τα μέσα παραγωγής αγαθών και δίκαια να τα κατανέμουν μεταξύ των μελών της κοινωνίας. Το αντικείμενο της οικονομικής επιστήμης από τα μέσα του 1930 χωρίστηκε σε δύο μεγάλα πεδία: τη ...
Διαβάστε περισσότερα...
WRITING AND TRANSLATING IN BUSINESS ENGLISH
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0120

Writing and Translating in Business English is designed for upper-intermediate and advanced level students of English as a second or foreign language. The book is divided into 15 units and covers a wide range of business and economic issues: European Union, Currency policy, Banking, Taxation, Statistics, Marketing, Economics and Ecology, Technology, Industrial relations, the role of Government, Stock Exchange, Tourist industry, Takeovers-Mergers, Market structure and competition, Business enterprises. The focus of the individual units is o...
Διαβάστε περισσότερα...
ENGLISH FOR INTERNATIONAL POLITICS, LAW AND FINANCE
AN ACADEMIC COURSE SKILLS OF READING, WRITING AND SPEAKING FOR STUDENTS OF INTERNATIONAL RELATIONS
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0107

An Academic Course Developing the Language Skills of Reading, Writing and Speaking for Students of International Relations. English for International Politics, Law and Finance is designed to assist those who wish to develop and enhance their skills in the use of English as a foreign language within an international relations context. English for International Politics, Law and Finance: - Provides definitions of some of the major political concepts encountered in political analysis, law and finance - Includes exercises which progressively e...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ MARKETING
ΑΓΓΛΟ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0124

Η ύπαρξη και στη χώρα μας ενός, όσο το δυνατό, πλήρους, κατανοητού και εύχρηστου αγγλο-ελληνικού λεξικού των όρων του Μάρκετινγκ έχει καταστεί αναγκαία εδώ και αρκετά χρόνια. Η ορολογία του Μάρκετινγκ δημιουργήθηκε, αναπτύχθηκε και καθιερώθηκε στην αγγλική γλώσσα. Κάθε προσπάθεια για τη μεταγλώττιση των όρων αυτών σε οποιαδήποτε άλλη ξένη γλώσσα απέβη άκαρπη ή έμεινε ημιτελής. Το ίδιο έχει συμβεί και με τις ελάχιστες ως τώρα ελληνικές απόπειρες προς την κατεύθυνση αυτή, με αποτέλεσμα να δίνονται, πολλές φορές, εσφαλμένες, ασαφείς ή ελλιπεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0081

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΘΕ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0021

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Ή ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ΣΥΝΤΑΘΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΥΠΟΔΟΧΗ Η ΤΗΡΗΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0100

Θέμα του βιβλίου είναι η διαδικασία και η τεχνική της χρηματοοικονομικής ανάλυσης οργανισμών με βάση τα στοιχεία που παράγει και διαθέτει το ισχύον λογιστικό σύστημα αναφορικά με την εκμετάλλευση των σ' αυτούς επενδεδυμένων οικονομικών πόρων και η οποία ανάλυση έχει στόχο τον εντοπισμό δυστιμημένων επενδυτικών ευκαιριών στην ευρύτερη οικονομία. Βεβαίως οι λογιστικές καταστάσεις συμβάλλουν και σε άλλους δευτερεύοντες στόχους/αποφάσεις όπως η διανομή κερδών, επιβολή φόρων και άλλων επιμερισμών αν και αυτοί πλην των φόρων, ίσως, μπορούν να θε...
Διαβάστε περισσότερα...
BAR ΠΟΤΑ ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0011

Το βιβλίο Bar-Ποτά-Οινολογία, έγινε για να καλύψει το κενό της Ελληνικής βιβλιογραφίας στον τομέα αυτόν της εκπαίδευσης, αλλά και για όλους όσους ασχολούνται με την οργάνωση και λειτουργία παρόμοιων επισιτιστικών εκμεταλλεύσεων εντός ή εκτός ξενοδοχειακών μονάδων. Κύριο αντικείμενο ανάλυσης έχει το ποτό, το κρασί και την οργάνωση και λειτουργία κάθε μορφής Bar σαν το κατ' εξοχήν αρμόδιο τμήμα καλύπτοντας όλες, θέλω να πιστεύω, τις παραμέτρους του σημαντικού αυτού τομέα. Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να ευχαριστήσω μέσα από αυτές τις γραμμές, ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ - ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0094

Στα πλαίσια του μαθήματος "Περιφερειακή πολιτική και τουρισμός", που μου έγινε η τιμή της ανάθεσης από το τμήμα της Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου, μετά και από διάλογο με τους φοιτητές μου, αποφάσισα ν' ασχοληθώ γενικότερα με την ουσία και ιστορική εξέλιξη του τουριστικού φαινομένου. Θέλησα να ερευνήσω τα ιστορικά δεδομένα και να δώσω μια συνολική εικόνα με χρονολογική σειρά της διαμόρφωσης και εξελικτικής πορείας του τουρισμού στις διάφορες χώρες, από το 1500 π.Χ. που έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του μέχρι και σήμερα....
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΕΝΝΟΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0010

Η παρούσα έκδοση έγινε για να καλύψει τις ανάγκες των σπουδαστών που έχουν σχέση με το αντικείμενο της μελέτης της "Συμπεριφοράς του Καταναλωτή". Το βιβλίο διαιρείται σε 18 Κεφάλαια. Στην αρχή γίνεται η ανάλυση των βασικών εννοιών της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Στη συνέχεια εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του (ατομικοί, ψυχολογικοί, κοινωνικοί, πολιτιστικοί κ.ά.). Μετά παρουσιάζονται οι κατηγορίες της αγοραστικής συμπεριφοράς και αναλύεται η διαδικασία της λήψης της αγοραστικής απόφασης. Ακόμα αναλύονται οι κατηγ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΛΗ Η ΣΟΦΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ
HUI ANDREW
€17.49 €8.74
(-50%)
Κερδίζετε €8.75
ΑΣΤΑΝΓΚΑ ΓΙΟΓΚΑ
SIMMHA ANTON
€9.00 €4.50
(-50%)
Κερδίζετε €4.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS