Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

INTERBOOKS

Ταξινόμηση κατά:   
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0091

Το βιβλίο Υπηρεσία Υποδοχής έχει ως στόχο να βοηθήσει τους σπουδαστές αλλά και τους επαγγελματίες ρεσεψιονίστ να κατανοήσουν, να οργανώσουν και να εκτελέσουν αποτελεσματικά τις λειτουργίες του τμήματος Υποδοχής, γεγονός πολύ ουσιαστικό για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου. Το βιβλίο χωρίζεται στα τέσσερα παρακάτω μέρη: - Το πρώτο μέρος, ο κόσμος των ξενοδοχείων (κεφάλαια 1 - 3), αναφέρεται στα τουριστικά καταλύματα, στην οργάνωση του ξενοδοχείου, τις λειτουργίες και το προσωπικό της Υποδοχής και τέλος στις πωλήσεις από το τμήμα Υποδοχής. - Το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0019

Η εισαγωγή ενός νέου τρόπου σκέψης και η ανάπτυξη της Δημιουργικής φαντασίας των πωλητών είναι απαραίτητο στοιχείο για τα άτομα του επαγγέλματος αυτού ώστε ν' αντιμετωπίσουν τις δύσκολες καταστάσεις που συναντούν και να πετύχουν στο προορισμό τους. Το έργο αυτό του Δρα Κώστα Γ. Μαγνήσαλη, πρωτουργού της έννοιας της Δημιουργικής και συγγραφέα πολλών βιβλίων σε σχετικά θέματα, είναι μια μέθοδος ανάπτυξης της Δημιουργικής φαντασίας των πωλητών με πρωτότυπο τρόπο (θέματα, τεστς, ασκήσεις, παιχνίδια) και αποτελεί απαραίτητο βοήθημα για τις Εται...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ
Η ΘΕΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ - ΘΕΩΡΙΑ, ΤΕΧΝΙΚΗ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0054

Κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής του Σεμιναρίου της Δημιουργικής που οργανώνω από το 1971, παρουσιάσθηκε πολλές φορές η ανάγκη αναφοράς στον ενθουσιασμό, που συνδέεται αναπόσπαστα με την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και την επίτευξη μεγάλων έργων. Στα πλαίσια της κάλυψης αυτής της ανάγκης δημοσιεύεται το παρόν βιβλίο. Η ύλη του για καλύτερη αφομοίωση και ανάλογα με το χρόνο που διαθέτει ο αναγνώστης, ακολουθεί τη σειρά: σύνοψη, ανάλυση θέματος, ερωτήσεις, ασκήσεις και πρακτική, παραπομπές για περαιτέρω μελέτη. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0002

Το βιβλίο, που έχετε στα χέρια σας, αποτελεί το απόσταγμα μιας μακράς εμπειρίας στην αγορά εργασίας και στη διδασκαλία θεμάτων διοίκησης κι οργάνωσης σε Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., και σεμινάρια ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ., Ε.Ε.Δ.Ε., Ε.Ε.Δ.Σ. (Ελληνική Εταιρία Δημοσίων Σχέσεων) Ι.Ε.Ε.Δ. (Ινστιτούτο Ερευνών Επικοινωνίας και Διοίκησης) κ.ά. Παρόλα αυτά, τα κείμενα που συγκεντρώθηκαν, δεν διεκδικούν πρωτοτυπία ή εισαγωγή καινοτόμων μεθόδων στην ελληνική πραγματικότητα. Διεκδικούν όμως την κατανόηση των αναγνωστών για το δύσκολο έργο της συγκέντρωσης κι αποδελτίωσης μιας μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΦΑΓΗΤΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0101

Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις ως ανεξάρτητες μονάδες και τα επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχειακών επιχειρήσεων αποτελούν, σήμερα, σημαντικό οικονομικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Οι επισιτιστικές, όπως και οι λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις, είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών με σημαντικές ιδιαιτερότητες και η επιτυχία τους εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά διοικούνται. Ιδιαίτερα σήμερα, με τον εντεινόμενο ανταγωνισμό και τις νέες τάσεις και εξελίξεις που παρατηρούνται σε διεθνές επίπεδο, η ανάγκη για στελέχη που έχουν σπουδάσει δ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0093

Η σημερινή διάρθρωση της Οικονομίας μας είναι τέτοια που για την κατανόηση της απαιτείται βαθιά γνώση της Οικονομικής Επιστήμης. Τα Στελέχη των Οικονομικών Μονάδων, λοιπόν, πρέπει να έχουν νομική κατάρτιση γιατί η επιχείρηση κινείται εντός ορισμένων νομικών πλαισίων. Ανάλογα με τη νομική μορφή της Επιχείρησης, θα απαιτηθούν, π.χ. κατά την ίδρυση της, αυτές ή εκείνες οι λογιστικές εγγραφές, τις οποίες οφείλουμε να γνωρίζουμε εκ των προτέρων. Συνεχώς δε, θεσπίζονται νέες διατάξεις Εμπορικού και Φορολογικού περιεχομένου και αυτές καλείται ο λ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0125

Το βιβλίο αυτό, με τίτλο «Οικονομική της Διοίκησης», εκδίδεται για τρίτη φορά και αποτελεί προϊόν βελτιωμένης και αυξημένης ύλης της πρώτης και δεύτερης έκδοσης. Η πρώτη έκδοση έγινε το 1985 και η δεύτερη το 1990 με διαφορετικό εκδότη και με πολλές επανεκδόσεις, και ακολουθεί σήμερα η τρίτη έκδοση από τον εκδοτικό οίκο «Interbooks». Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να αναπτύξει και να διευρύνει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ικανότητα των Διευθυντών των Επιχειρήσεων στην κατανόηση και ανάλυση των καθημερινών οικονομικών προβλημάτων πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0083

Στις δεκαετίες του 1970 - 1980 και στις αρχές του 1990, ο τουρισμός μας είχε σημαντική ανάπτυξη και μαζικότητα γεγονός που απορρέει κυρίως από τη συμπίεση των τιμών. Η οργάνωση και οι τεχνικές λειτουργίας των εστιατορικών χώρων, που είχαν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη κατά την περίοδο του μεσοπολέμου στη Δυτική Ευρώπη και την Αμερική, άρχισε να φθίνει εξαιτίας της ανάγκης προσαρμογής στα δεδομένα του μαζικού τουρισμού. Ο τουρισμός όμως αυτός έγινε "ανάγκη ζωής" για τον εργαζόμενο μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Παράλληλα έγινε επιτακτική η ανάγκη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0065

Ο εκδημοκρατισμός του τουρισμού δίνει το στίγμα της σπουδαιότητας του θεσμού στη νέα χιλιετηρίδα, μιας και είμαστε πολύ κοντά πλέον στα 600.000.000 τουρίστες ετησίως σε παγκόσμια κλίμακα. Ο αριθμός αυτός δεν μπορεί πλέον ν' αγνοηθεί ούτε από τις εθνικές κυβερνήσεις ούτε από τους άλλους -πέραν του τουρισμού- διεθνείς διακρατικούς οργανισμούς ούτε καν από τους πολέμιους της τουριστικής διαδικασίας, που έχουν ελαχιστοποιηθεί πλέον. (Από τον πρόλογο του συγγραφέα)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MANAGEMENT ΚΑΙ MARKETING
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0116

Το παρόν εισαγωγικό κεφάλαιο αποσκοπεί στην συνοπτική παρουσίαση των βασικών στοιχείων του ανά χείρας τόμου: (α) το σκοπό και τους στόχους του, (β) τη συνολική προσέγγιση και διαπραγματευόμενη θεματολογία, (γ) τη δομή και τα περιεχόμενα του τόμου ανά κεφάλαιο. Σκοπός και Στόχοι του Συλλογικού Τόμου: Τις δύο τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζεται στη χώρα μας ένα έντονο ενδιαφέρον, τόσο από την πλευρά των αρμοδίων του τουρισμού και αναπτυξιακών εταιρειών και οργανισμών για εκπόνηση προγραμμάτων, όσο και από τον ιδιωτικό τομέα με την ανάληψη επι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0030

(...) «Επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο (μία πηγή) επικοινωνεί με ένα άλλο άτομο (έναν δέκτη). Είναι μια εξαιρετικά πολύπλοκη διαδικασία στην οποία μια σειρά από διαφορετικά στοιχεία επηρεάζουν την αποκλειστικότητα της επικοινωνίας. Δύο θεμελιώδεις πτυχές της διαδικασίας της επικοινωνίας είναι η κωδικοποίηση και η αποκωδικοποίηση. Οποιοσδήποτε θέλει να ανακοινώσει ένα μήνυμα, επιλέγει έναν κώδικα που θεωρείται κατανοητός από τον συνεργάτη του. Ο συνεργάτης αποκωδικοποιεί το μήνυμα πιστεύοντας ότι θα αναπαράγει τέλεια τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΙ ΝΑΥΛΟΙ
ΕΚΔΟΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0042

Το παρόν βιβλίο που φέρει τον τίτλο "Αεροπορικοί Ναύλοι - Έκδοση Αεροπορικού Εισιτηρίου", έχει συγγράψει το στέλεχος της Ολυμπιακής Αεροπορίας και Επιστημονικός Συνεργάτης του Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) Αθήνας, Δρ. Ιωάννης Λαΐνος, ειδικός επί των αερομεταφορών. Το βιβλίο του κ. Λαΐνου θα καλύψει διδακτικές ανάγκες του εργαστηριακού μαθήματος "Αεροπορικοί Ναύλοι - Έκδοση Αεροπορικού Εισιτηρίου", που διδάσκεται από το 1996 στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Αθήνας και όχι μό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΓΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0025

«Το βιβλίο βασίστηκε στην παγκόσμια σχετική βιβλιογραφία αλλά και στην πείρα μας η οποία αποκομίσθηκε από τη συμμετοχή μας σε μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Όπως σε πολλές γλώσσες, έτσι και στην ελληνική δεν είναι δυνατή ακριβής και πλήρης απόδοση των όρων της "Διοίκησης επιχειρήσεων" όπως αυτοί διαμορφώθηκαν στην αγγλική γλώσσα. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό από τότε που άρχισε η διάδοση των εννοιών και των όρων αυτών στην Ελλάδα, σε βαθμό ώστε και αυτός ακόμη ο όρος "Μάνατζμεντ" να χρησιμοποιεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0119

Εξαιρετικά απλό και κατανοητό, το βιβλίο που κρατάς στα χέρια σου θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα και να χρησιμοποιήσεις πιο αποτελεσματικά τους μηχανισμούς του Μάρκετινγκ στο χώρο των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Πώς διαμορφώνεται σήμερα το τουριστικό προϊόν; Πώς αντιμετωπίζεται αποτελεσματικά ο ανταγωνισμός; Πώς συμπεριφέρεται και πως επηρεάζεται ο ταξιδιώτης και ο τουρίστας; Πώς θα βελτιώσουμε την ποιότητά μας; Πώς στήνονται δίκτυα πληροφόρησης και πώλησης; Πώς προβάλλουμε τις υπηρεσίες μας; Πώς τις πουλάμε; Πώς αξιοποιούμε «Τεχνολογ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ SPSS FOR WINDOWS
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0073

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να βοηθήσει τον αναγνώστη να διεξάγει τη δική του έρευνα, είτε έρευνα αγοράς, είτε ψυχομετρική, είτε επιστημονική, και να επεξεργασθεί τα δεδομένα της έρευνας με το στατιστικό πακέτο SPSS (Statistical Package for the Special Sciences). Με τον όρο «έρευνα» εννοείται η διερεύνηση ανθρώπινων σχέσεων ή ιδιοτήτων αντικειμένων, προϊόντων κλπ, η οποία διεξάγεται, συνήθως, με τη βοήθεια δειγματοληπτικών μεθόδων, εντός ή εκτός του εργαστηρίου. Το βιβλίο στηρίζεται στο δόγμα της «εμπειριοκρατίας», το οποίο είναι το κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0027

Η εισαγωγή ενός νέου τρόπου σκέψης και η ανάπτυξη της δημιουργικής φαντασίας των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να είναι στόχος και καθήκον κάθε προοδευτικού δασκάλου, γονιού αλλά και φορέα της δημόσιας ζωής του τόπου, γιατί μπορεί να εξασφαλίσει καλύτερες και μεγαλύτερες επιτεύξεις τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Η πρωτοτυπία του έργου του Δρος Κώστα Γ. Μαγνήσαλη, πρωτουργού της έννοιας της Δημιουργικής και συγγραφέα πολλών βιβλίων σε θέματα ανάπτυξης της δημιουργικότητας και επικοινωνίας, κάνουν το βιβλίο αυτό -π...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0005

Η σύζευξη του Προγραμματισμού και των Δημοσίων Σχέσεων είναι ένα πρωτότυπο και ενδιαφέρον θέμα του σύγχρονου Μάνατζμεντ και απευθύνεται σ' εκείνους που γνωρίζουν τη λειτουργία των Δημοσίων Σχέσεων και επιδιώκουν να εντάξουν τις ενέργειές τους μέσα στη διαδικασία του προγραμματισμού για να μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητά τους. Ο συγγραφέας του βιβλίου Δρ. Κώστας Γ. Μαγνήσαλης, γνωστός στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και από άλλα βιβλία του, με θεωρητική ανάλυση, πρακτικά παραδείγματα, πραγματικές περιπτώσεις και με ανάλυση προτύπων εφα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0134

Μία επιχείρηση προκειμένου να αντιμετωπίσει σήμερα την ένταση του ανταγωνισμού και την τάση των συγχωνεύσεων θα πρέπει να αντιδρά δυναμικά στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του περιβάλλοντος της επιχείρησης. Έτσι είναι υποχρεωμένη όχι μόνο να αναλύει τις παρούσες συνθήκες του περιβάλλοντος, αλλά και να προβαίνει σε εκτιμήσεις και προβλέψεις σχετικά με τη διαμόρφωση των μελλοντικών συνθηκών για την επιτυχία των επιχειρηματικών στόχων. Το περιβάλλον περιλαμβάνει και παράγοντες που δεν προέρχονται από την ίδια την επιχείρηση και οι οποίοι είναι δυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΕΠΙΣΙΤΙΣΜΟΣ, ΤΜΗΜΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0085

Στις δεκαετίες του 1970-1980 και στις αρχές του 1990 ο τουρισμός μας σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, γεγονός που απορρέει κυρίως από τη συμπίεση των τιμών. Η οργάνωση και οι τεχνικές λειτουργίας των χώρων επισιτισμού και ψυχαγωγίας, που είχαν γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη κατά την περίοδο του μεσοπολέμου στη Δυτική Ευρώπη και την Αμερική, άρχισαν να φθίνουν εξ αιτίας της ανάγκης προσαρμογής στα δεδομένα του μαζικού τουρισμού. Ο τουρισμός όμως αυτός έγινε -ανάγκη ζωής- για τον εργαζόμενο μετά το Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Παράλληλα, έγινε επιτακτική η αν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0012

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ
JAMES PETER
€9.90 €4.95
(-50%)
Κερδίζετε €4.95
ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ)
CAMUS ALBERT (NOBEL 1957)
€18.80 €9.40
(-50%)
Κερδίζετε €9.40

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS