ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0348
Είναι εύκολο να μετανιώσεις για κάτι, να το κατανοήσεις όμως είναι δύσκολο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Το έργο "Τα πικρά δάκρυα της Πετρά φον Καντ" υπήρξε πρώτα θεατρικό και ύστερα ο Φασμπίντερ το κινηματογράφησε με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Έγινε γνωστό στο 22ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου, όπου παρουσιάστηκε ως γερμανική δραματική ταινία το 1972. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα απλό μελόδραμα, αν δεν υπήρχε η ματιά του Φασμπίντερ, που δημιουργεί μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα η οποία υποδηλώνει ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0110
Όλο κάτι πρέπει να κάνω, ξέρεις. Δεν τα βγάζω πέρα. Όχι μ' όλους μαζί. Σίγουρα δεν έκανα για οικογένεια. Είναι κακό πράγμα η οικογένεια. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο άσχημος
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0326
Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εμένα. Όταν βλέπω τα μάτια μου, ξεχνώ όλα τα άλλα. Δεν θα με εγκαταλείψω ποτέ. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΞΥΡΙΣΤΑ ΠΗΓΟΥΝΙΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0217
Νομίζω ότι μετά τα σαράντα, σαράντα πέντε, η υποκρισία που κουβαλάει ο άνθρωπος γίνεται δηλητήριο και τον αρρωσταίνει... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟΣ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0107
Όταν προσπαθήσαμε να εντάξουμε τον Χαρτοπόλεμο σε κάποιο θεατρικό είδος, χάριν δελτίων τύπου και προώθησης της παράστασης, βρεθήκαμε σε μία πολύ γλυκιά αμηχανία. Μετά από τρία χρόνια δουλειάς στο κείμενο και τέσσερις μήνες προβών, δεν μας ήταν εύκολο να πούμε ότι το έργο ανήκει στο "τάδε" είδος. Δράμα ή κωμωδία; Οι έννοιες αυτές ούτως ή άλλως στη σύγχρονη θεατρική γραφή συχνότερα συμπλέκονται και συλλειτουργούν, παρά διαχωρίζονται. Αστυνομικό; Σίγουρα όχι μόνο. Οικογενειακό δράμα με στοιχεία θρίλερ; Ίσως, αλλά και πάλι όχι ακριβώς. Δεν υπο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΡΑΙΑΝ ΚΑΙ ΝΟΥΡ Ή ΝΟΥΡ ΚΑΙ ΡΑΙΑΝ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0221
Τα θεατρικά έργα που απευθύνονται σε παιδικό και εφηβικό κοινό έχουν όλα τα χαρακτηριστικά ενός δραματικού κειμένου, τα οποία το διαφοροποιούν από ένα αφηγηματικό ή ποιητικό. Απαιτούν όμως και μια διαφορετική προσέγγιση, που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη ευαισθησία και γνώση των παιδαγωγικών παραμέτρων και των γνωρισμάτων του κοινού των ανήλικων θεατών, στους οποίους η δραματουργία αυτή απευθύνεται. Η ενδιαφέρουσα πλοκή με τις ανατροπές που κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, το χιούμορ και οι αστείες καταστάσεις, η αρμονική και ολόπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΤΕΛΛΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0108
Ένας μεσαιωνικός μύθος περιγράφει την επιστροφή ενός σταυροφόρου από την αιχμαλωσία, του κόμη Ερνστ φον Γκλάιχεν, ο οποίος είχε ξεκινήσει το 1227 για τους Αγίους Τόπους, αφήνοντας στον πύργο του τη σύζυγο και τα δύο παιδιά του. Εκεί αιχμαλωτίστηκε και έμεινε πολλά χρόνια σκλάβος ενός Σαρακηνού σουλτάνου. Η ωραία κόρη του σουλτάνου όμως τον ερωτεύτηκε και του υποσχέθηκε να τον ελευθερώσει, με τον όρο να την πάρει ύστερα μαζί του. Κατάφεραν να ξεφύγουν και να φτάσουν με πλοίο στη Βενετία. Ο κόμης πήγε αμέσως στη Ρώμη, όπου ο Πάπας βάπτισε τη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΓΡΙΟΣ ΣΠΟΡΟΣ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0220
Με μισές αλήθειες οι λαοί καλλιεργούν και θρέφουν τις εθνικές τους προκαταλήψεις. Μέσα σ' ένα περιβάλλον εθνικής αυταρέσκειας, οι εθνικές προκαταλήψεις, απαλλαγμένες από ατομική συνείδηση και συναισθήματα, αποκτούν τη σκληρότητα ενός λαϊκού κατηγόρου. Κανένα ελαφρυντικό δεν γίνεται δεκτό. Έτσι η απλούστευση των κατηγοριών αποκτά μια ιδιαίτερη τεχνική, και η γενίκευση γενικεύεται ως κανόνας. Φταίχτες είναι οι άλλοι. Από αντίδραση λοιπόν στις κατηγορίες αυτών των προκαταλήψεων, ίσως προκατειλημμένος κι εγώ, τοποθετώ συνειδητά τα πρόσωπα του ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο βασιλιάς Ληρ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0322
«Πλεκτάνες, δόλος, όλεθρος, απάτες. Μ' αυτά μαζί πηγαίνουμε μέχρι τον τάφο. Καλό δεν πρόκειται να δούμε... Ποτέ, ποτέ.» (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Στην ουσία, όλο το έργο δεν είναι παρά μια περιπλάνηση ενός υπέργηρου «βιβλικού» βασιλιά, που μονολογεί και καταριέται μέσα σε μια άγρια καταιγίδα και μια αφιλόξενη φύση, κατοικημένη από πλάσματα εξίσου κατατρεγμένα, αλαφροΐσκιωτα, περιθωριακά. Οι ένθετες προζαϊκές σκηνές που συγκεκριμενοποιούν και ορίζουν τη βασική πλοκή παρεμβαίνουν απλώς ως διαλείμματα σκληρότητας και φ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΗ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0071
Η προπολεμική Θεσσαλονίκη, περισσότερο μέσα από μυθικές μνήμες και διηγήσεις παρά στον ρεαλισμό της. Η ανατολίτικη και ευρωπαϊκή ατμόσφαιρά της. Τα «μέγαρα» και οι παράγκες της. Οι Εβραίοι. Οι Φραγκολεβαντίνοι. Οι πρόσφυγες. Οι φυματικοί. Οι καπνεργάτες. Το Λεμπέτ. Το επταπύργιο. Η ομίχλη, η υγρασία του λιμανιού. Οι λιακάδες και οι παγωνιές της. Το έργο διαδραματίζεται μια παγωμένη παραμονή Πρωτοχρονιάς. Είναι αργά. Δυο γυναίκες ετοιμάζονται να δεχτούν τους καλεσμένους τους στο σπίτι τους, που είναι και μαγαζί ειδών πολυτελείας. Διαφέρουν ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΤΟΝΙΟ Ή ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0073
Ένα πολύ μεγάλο δωμάτιο. Φωτισμός που δίνει την εντύπωση ομίχλης, τα έπιπλα είναι αθέατα ή μοιάζουν με ακαθόριστους όγκους και είναι σαν να βρισκόμαστε σε ύπαιθρο. Η σκηνή μένει άδεια λίγα δευτερόλεπτα. Ξαφνικά, ρυθμικοί ήχοι ταμπούρλου. Έπειτα, μακρινή ριπή πολυβόλου. Σιωπή. Μπαίνει ο Γέρος. Φορά ένα μαύρο αμπέχωνο κουμπωμένο ως τον λαιμό κι ένα μακρύ μαύρο κασκόλ. Κρατά μια λάμπα θυέλλης. Προχωρεί με μικρά, σπασμωδικά βήματα. Περπατά πάνω κάτω, σταματά σαν να ψάχνει κάτι. Ανασηκώνει τη λάμπα για να δει καλύτερα, περιεργάζεται τους χώρους... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0281
|
||||||
Η ΤΡΙΚΥΜΙΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0295
Το κίνητρό μου για να μεταφράσω αυτό το αριστουργηματικό έργο του Σαίξπηρ βρίσκεται κατά έναν παράξενο τρόπο στο τέλος του έργου, στον επίλογό του. Έναν επίλογο που απευθύνεται ξεκάθαρα στο κοινό της παράστασης. Ειπωμένος από τον Πρόσπερο. Όχι από τον ηθοποιό που τον υποδύεται, αλλά από τον χαρακτήρα του έργου που δεν έχει εγκαταλείψει τον ρόλο, εξακολουθεί να είναι αδιαμφισβήτητα μέσα στην αφηγηματική του κατασκευή, κομμάτι της, εκεί στο έρημο νησί της μαγείας και της μοναξιάς, έχοντας όμως ταυτόχρονα συνείδηση της παρουσίας του κοινού. Έ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΡΦΑΝΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0307
Το βάθος του κοινωνικού προβληματισμού και το εύρος των συνδηλώσεων που γεννούν στον αναγνώστη-θεατή η επαφή με τα Ορφανά είναι τα στοιχεία που κάνουν αυτό το αριστουργηματικό δραματικό κείμενο του Ντένις Κέλι να παραμένει, σχεδόν δεκαπέντε χρόνια μετά τη συγγραφή του, τραγικά επίκαιρο. Με φόντο τις δυσλειτουργικές ενδοοικογενειακές σχέσεις, το έργο κρύβει στον πυρήνα του έναν πολυδιάστατο κριτικό στοχασμό απέναντι στις έννοιες "ασφάλεια", "προστασία", "συνείδηση", "αποδοχή του διαφορετικού". Αποδεικνύεται διαχρονικό έδαφος γόνιμου επαναπρ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Μ.Ε.Μ.
ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0076
Στα χρόνια του Σερν το Μ.Ε.Μ. είναι το σωματίδιο για τον Έρωτα. Πάνω από Φύλα. Και Σώματα. Και Πλάσματα. Το ίδιο Ωδή, Ύμνος και Θρήνος του εαυτού Του. Του Ίδιου προς το Ίδιο. Του Ίδιου προς το Άλλο. Το Μ.Ε.Μ. είναι το Σωματίδιο του Θεού που παραμένει αδιάσπαστο. Από τον Έρωτα. Για τον Έρωτα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο) Το δύσκολο έργο του ποιητή συνίσταται στο να συνδυάσει σκέψη και ποίηση. Και μάλιστα, με τρόπο απλό. Ασκούμενος στην απλότητα ο ποιητής μπορεί να γίνει μύστης. Πώς όμως με τρόπο απλό να ανοίξει κανείς στη φυσική το... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΓΛΑΡΟΣ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0000
Ο Γλάρος είναι το πλέον σηματοδοτημένο φορμαλιστικά έργο του παγκόσμιου θεάτρου. Η εμβληματική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας του 1898 με την σκηνοθεσία του Κωνσταντίν Στανισλάφσκι υπήρξε η πρώτη σκηνική εφαρμογή της κλασικής πια υποκριτικής μεθόδου που έμεινε στην Ιστορία του Θεάτρου ως η Μέθοδος Στανισλάφσκι και η οποία κυριάρχησε στο παγκόσμιο θέατρο του 20ού αιώνα. Ξεκίνησα να μεταφράζω το έργο έχοντας την υποψία πως ο Γλάρος είναι κάτι μεγαλύτερο από τη Μέθοδο Στανισλάφσκι, της οποίας ο ρεαλισμός μου προκαλούσε -ειδικά για αυ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΗΔΕΙΑ / ΜΗΔΕΙΑΣ ΠΑΤΟΥΣΕΣ, ΜΗΔΕΙΑΣ ΜΠΟΥΡΚΑ, ΜΗΔΕΙΑΣ ΠΟΛΕΙΣ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0303
Αυτή είναι η μεγαλύτερη τιμωρία μου: να μην τιμωρούμαι. Αλίμονο στον επόμενο που θα βρεθεί στον δρόμο μου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Η τριλογία Μήδεια περιλαμβάνει τα θεατρικά έργα Μήδειας Πατούσες, Μήδειας Μπούρκα, Μήδειας Πόλεις. Πρόκειται για τρία έργα, καθένα από τα οποία έχει μια ξεχωριστή θεατρική αυθυπαρξία και σημασία. Το Μήδειας Μπούρκα γράφτηκε το 2010 και παρουσιάστηκε στο Θέατρο Επί Κολωνώ (Αθήνα, 2014), στην 1η Πλατφόρμα Μονοδράματος (Πάφος, 2016), στο Εθνικό Θέατρο Αλβανίας (Τίρανα, 2016), στο Teatrit ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Κακούργα πεθερά
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0329
Να ξέρεις, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ' την ταμπέλα που σου βάζουνε. Στο τέλος, ζεις μόνο για να πληρώνεις την ταμπέλα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΜΑΘΩ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0269
κάθε μέρα εφευρίσκω και από μία νέα θρησκεία μήπως τυχόν την ασπαστείς και συναντηθούμε σε καμιά εκκλησία (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ...
Εκδότης: ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 7308-0141
Πολλά χρόνια πριν, στις Σέρρες, ο καλύτερός μου φίλος μού είχε πει: "Εσένα το ταλέντο σου είναι να μαζεύεις κόσμο, να κάθεσαι στο κέντρο και να τους λες ιστορίες. Δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει αυτό επάγγελμα, αλλά μακάρι να το καταφέρεις". Ακολούθησα τη συμβουλή του. Ξεκίνησα να διηγούμαι ιστορίες, μέσα από τηλεοπτικά σενάρια. Στην πορεία, όμως, ανακάλυψα πως περισσότερο από το να διηγούμαι μια ιστορία, να φτιάχνω την πλοκή και να καταστρώνω εκπλήξεις, που θα ξαφνιάσουν τον θεατή ή τον αναγνώστη, μου άρεσε να δημιουργώ τους ήρωες. Να αποφασ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής