Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0105

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται θέματα και ζητήματα παιδαγωγικής, εκπαιδευτικής και εκπαιδευτικο-πολιτικής φύσης τα οποία διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στα σχολικά, εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά και ακαδημαϊκά δρώμενα της χώρας. Τα θέματα αυτά αναφέρονται: α) στην πρόοδο που έχει σημειωθεί (αν έχει σημειωθεί) στον ακαδημαϊκό χώρο για την Παιδαγωγική Επιστήμη, σε διάφορες απόψεις και θέσεις που εκφράζονται και διατυπώνονται κατά καιρούς στον εκπαιδευτικό και ακαδημαϊκό χώρο (αλλά και αλλού, για παράδειγμα στον χώρο των Μ.Μ.Ε.) τόσο για την επιστήμη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
ΣΚΟΠΟΙ - ΣΤΟΧΟΙ Σ- ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0081

«Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ» αποτελεί ένα βοήθημα για τον καθηγητή φυσικής αγωγής (ΚΦΑ), παρέχοντας συγκεκριμένες κατευθύνσεις για το σχεδιασμό αποτελεσματικών μαθημάτων. Εισάγει τη λογική κτισίματος της μάθησης και άρα της γνώσης δια μέσου των σκοπών, των στόχων και των επιδιώξεων της φυσικής αγωγής, όπως θα πρέπει να ορίζονται σε συνάρτηση με τις δυνατότητες και τις ανάγκες των μαθητών, αλλά και τις επίκαιρες διεθνείς τάσεις στην εκπαίδευση. Η κυρίαρχη επιδίωξη της φυσικής αγωγής σήμερα είναι όχι απλά να καταστούν οι μαθητές...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0038

Βασικός στόχος αυτού του συγγράμματος είναι να εισάγει τον φοιτητή και το μελλοντικό προπονητή στον χώρο του αθλήματος που λέγεται Άρση Βαρών, δίνοντάς του έτσι τη δυνατότητα να γνωρίσει και να εξετάσει με πνεύμα κριτικό, όλες εκείνες τις αρχές που είναι απαραίτητες για τη σωστή προπονητική εκπαίδευση των αθλητών του. Καταβλήθηκε ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις των φοιτητών και να εναρμονίζεται με το πνεύμα της προσπάθειας για αναβάθμιση των σπουδών. Κατά την παρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0108

Στο επίκεντρο του βιβλίου βρίσκεται η Τέχνη και το παιδί στο πλαίσιο της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης μέσα από την ακαδημαϊκή, διδακτική και ερευνητική πορεία της Καθηγήτριας Εικαστικών Τεχνών και Ζωγράφου Έλλης Τρίμη. Τα καλλιτεχνικά υλικά και οι δυνατότητές τους οδηγούν σε μια ποικιλία ιδεών, συλλήψεων, εννοιών και θεμάτων από το περιβάλλον, τη φαντασία, την παράδοση και την καθημερινότητα αξιοποιώντας την εικαστική γλώσσα, η οποία ενσαρκώνει τη δημιουργικότητα των παιδιών και τη μετατρέπει σε παιχνίδια όπως μαρότες, μικρές και μεγάλες κούκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0001

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τις βασικές διαστάσεις της παρατήρησης διδασκαλίας. Η παρατήρηση διδασκαλίας ως παρατήρηση της συμπεριφοράς -ή των συμπεριφορών που "παράγουν" την διδασκαλία- έχει στο χώρο της Παιδαγωγικής Επιστήμης και παιδαγωγικής πρακτικής ως συστήματα αναφοράς: α) την διδακτική έρευνα, β) την παιδαγωγική-διδακτική πρακτική των μάχιμων εκπαιδευτικών και γ) την εκπαίδευση των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Αρχικά εξετάζεται η Παρατήρηση Διδασκαλίας ως μέθοδος της διδακτικής έρευνας και γίνεται εκτενής αναφορά στις μορφές, την μεθό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0065

Η αθλητική ψυχολογία έχει ως αντικείμενο μελέτης την συμπεριφορά των ατόμων τόσο στο χώρο του αγωνιστικού και σχολικού αθλητισμού, όσο και της άσκησης για υγεία και αναψυχή. Στην ελληνική γλώσσα η επιστήμη καθιερώθηκε ως αθλητική ψυχολογία. Ωστόσο, με βάση τις σύγχρονες και διεθνείς τάσεις, η επιστήμη αυτή χωρίζεται σε 3 βασικές περιοχές. Η πρώτη ονομάζεται αθλητική ψυχολογία και ασχολείται αποκλειστικά με τον αγωνιστικό αθλητισμό. Η δεύτερη ονομάζεται ψυχολογία της άσκησης και ασχολείται με τον αθλητισμό για υγεία, σωματική και ψυχική, γι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΕΡΑΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0104

Ένα θεατρικό, όχι τυχαίο. Ένα θεατρικό βασισμένο σε ένα παραμύθι: "Της Γερακίνας το πηγάδι". Ξεκίνησα να διαβάζω πρώτα το θεατρικό και μετά το παραμύθι. Λίγο ανάποδα. Κεντρικό θέμα στην όλη δομή του έργου ο έρωτας. Ένα στοιχείο που το συναντάμε συχνά σε διηγήματα, μυθιστορήματα, λαϊκούς μύθους και παραμύθια. Το συναίσθημα που διακατέχει απλούς ανθρώπους, χωρικούς, αλλά και άρχοντες, βασιλείς και πολιτικούς σε οποιαδήποτε εποχή. Γιατί το συναίσθημα δεν γνωρίζει τόπο, μήτε εποχή. Δεν έχει χρώμα, ούτε ηλικία. Δεν υπάρχει αρχή, ούτε και τέλος....
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0096

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί βάσει της σχετικής βιβλιογραφίας ένα κομβικής σημασίας ζήτημα που αφορά στο σχολείο και, πιο συγκεκριμένα, στις σχέσεις αλληλεπίδρασης, αλληλεξάρτησης και συνεργασίας μεταξύ του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τον βαθμό στον οποίο αυτές επιδρούν και προσδιορίζουν τον σχολικό οργανισμό. Αρχικά, παρουσιάζεται το σχολείο ως οργάνωση και ανοικτό σύστημα στο πλαίσιο της σύγχρονης θεώρησης της διοίκησης, καθώς και η έννοια της οργάνωσης και διοίκησης της εκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0024

Τις τελευταίες δεκαετίες οι έρευνες της επιστήμης της Διδακτικής των Μαθηματικών αλλά και της Γνωστικής Ψυχολογίας έφεραν στην επιφάνεια πολλές λεπτομέρειες σχετικές με τον τρόπο που γίνεται η μάθηση πολλών εννοιών και καταστάσεων της Στοιχειώδους Αριθμητικής, οι οποίες είναι άγνωστες στην πλειοψηφία των διδασκόντων στη χώρα μας. Με τη χρησιμοποίηση όλων αυτών των σύγχρονων δεδομένων στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο φτάνει το παιδί στην κατανόηση της έννοιας του αριθμού αρχίζοντας από τις γνώσεις και ικανότητες που διαθέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ
ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0006

Η εκπαιδευτική ανισότητα ως κοινωνιολογικό πρόβλημα, αλλά και ως αποτύπωση στην κοινωνική πραγματικότητα έχει μελετηθεί μέσα από πολλές εμπειρικές έρευνες και έχει αναλυθεί μέσα από ένα σύνολο θεωρητικών προτάσεων και εννοιολογικών παραμέτρων. Η συγκεκριμένη εργασία στοχεύει να παρουσιάσει μια συνοπτική κωδικοποίηση των εκφάνσεων της εκπαιδευτικής ανισότητας, ιδιαίτερα όπως αυτή εμφανίζεται στο επίπεδο της πρόσβασης στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση και να παρουσιάσει τις κυριότερες προσπάθειες οριοθέτησης του φαινομένου, οι οποίες διατυπώνον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0042

Η αναθεωρημένη έκδοση της κλίμακας ECERS-R περιέχει περισσότερες πρακτικές πληροφορίες στα φύλλα βαθμολόγησης και επιπρόσθετες διευκρινιστικές σημειώσεις που βοηθούν στη βαθμολόγηση με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η κλίμακα είναι σχεδιασμένη για παιδικούς σταθμούς και προσχολικά κέντρα στα οποία φοιτούν παιδιά ηλικίας από 2,5 μέχρι 5 ετών. Αυτό το εργαλείο αξιολόγησης της ποιότητας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από διευθυντές προσχολικών κέντρων για την επίβλεψη και βελτίωση του προγράμματος, από το εκπαιδευτικό προσωπικό για αυτό-αξιόλογηση καθώς και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0017

Ο εκπαιδευτικός παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της διδασκαλίας και συνεπώς και στην αποτελεσματικότητα της μάθησης μέσα στην τάξη. Η αισιόδοξη αυτή προοπτική επιβεβαιώνεται όλο και περισσότερο με την πάροδο του χρόνου, καθώς από τα ερευνητικά δεδομένα προκύπτει ότι τα κίνητρα μάθησης και οι επιδόσεις των μαθητών επηρεάζονται σημαντικά από την αρχική εκπαίδευση και την γενικότερη συγκρότηση, αλλά και από την συνεχή επιμόρφωση και την επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε βεβαίως το γεγονός ότι η διδασκα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0058

Η θεμελίωση της αντίληψης περί αξιολόγησης με τις βασικότερες επιστημονικές αρχές και θέσεις είναι προφανώς το πρώτο βήμα για την υλοποίησή της, με τρόπο κατάλληλο και αποτελεσματικό. Με αφετηρία αυτή τη σκέψη, το παρόν βιβλίο επιχειρεί να προσφέρει το γνωστικό, και κατά προέκταση το ιδεολογικό υπόβαθρο, σε όποιον βρίσκεται στο χώρο της εκπαίδευσης και σχετίζεται -άμεσα ή έμμεσα- με αυτή. Με τον τρόπο αυτό επιχειρεί να συμβάλλει στον προβληματισμό που συνεχίζεται εδώ και αρκετά χρόνια, σχετικά με μία σειρά από θέματα που προκύπτουν κατά το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0084

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται και αναλύεται η έννοια της Δραματοποίησης, όπως αυτή εφαρμόζεται σε σχολικό περιβάλλον. Προτείνονται νέες ασκήσεις, κατάλληλες για μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και για φοιτητές και πτυχιούχους Παιδαγωγικών Τμημάτων, οι οποίοι καλούνται να διδάξουν το αντικείμενο σε αντίστοιχες ηλικίες όταν εισέρχονται σε σχολικές αίθουσες. Τα εδώ κεφάλαια εισάγουν, σε ένα μεγάλο ποσοστό, νέα δεδομένα στο πεδίο της Δραματοποίησης και δεν βασίζονται σε παλαιότερα βιβλία, άρθρα ή ιδέες. (Από την παρουσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0003

Στο βιβλίο αυτό αναπτύσσεται εν συντομία η προβληματική της Παιδαγωγικής επιστήμης από συστηματική κυρίως σκοπιά σε έξι κεφάλαια. Οριοθετείται πρώτα το γνωστικό αντικείμενο και η βασική ορολογία της Παιδαγωγικής και προσδιορίζονται τα δομικά γνωρίσματα και οι βασικές προϋποθέσεις αγωγής και μάθησης (παιδαγωγικής διαδικασίας). Στη συνέχεια εξετάζονται οι σκοποί της εκπαίδευσης, τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την επίτευξή τους, καθώς και η συμπεριφορά γονέων, εκπαιδευτικών και ενηλίκων γενικά απέναντι σε παιδιά και εφήβους. Μια επόμενη θεμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΡΟΠΟΙΟΙ ΚΑΡΑΓΩΓΕΙΣ ΤΟΥ ΛΕΣΒΙΑΚΟΥ ΚΑΡΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0106

Αυτή η εργασία καταγράφει μια πολύτιμη ανθρώπινη κατασκευή. Το μαγικό κάρο, που δυο περίπου αιώνες, προσέφερε έργο στο νησί. Το βιβλίο της Κας Αναγνωστοπούλου έδωσε στον συγγραφέα την αφορμή να αναζητήσει κάθε τι που αφορούσε στο κάρο. Έτσι, ψάχνοντας βρήκε πως υπήρχαν στο νησί 16 καροποιία. Στη Μυτιλήνη 8 και 8 στα χωριά και κωμοπόλεις. Σε αυτό το αποτέλεσμα βασίστηκε και εξελίχθηκε η παρούσα μελέτη και ανάλυση: - Το παρελθόν του κάρου (Λεσβιακού κάρου) - Τα Λεσβιακά κάρα - Τύπο κάρων - Κάρα με ρόδες ποδηλάτου, αυτοκινήτου - Καραγωγείς - ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΜΕΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΞΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0095

Η ψηφιακή οικονομία -λόγω του διαβρωτικού χαρακτήρα της ψηφιακής τεχνολογίας που εισδύει και στις πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις- τείνει να γίνει η ίδια η οικονομία κι επομένως, η αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ψηφιακής οικονομίας αποτελεί αναζήτηση της δίκαιης φορολογίας της ίδιας της οικονομίας. Στην παρούσα μονογραφία εντοπίζεται, μέσα από τη νομοθεσία και τη νομολογία, η ανεπάρκεια του κλασικού φορολογικού δικαίου να συλλάβει εισοδήματα της ψηφιακής οικονομίας που "εξατμίζονται", μην έχοντας εδαφικό σύνδεσμο με ένα κράτος κι επομέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0040

Η Περιβαλλοντική Ψυχολογία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου και φυσικού περιβάλλοντος. Με το διεπιστημονικό της χαρακτήρα άρχισε τελευταία να αποτελεί και στην Ελλάδα, όπως και στις άλλες χώρες, ένα πεδίο διεπιστημονικής συνάντησης στο οποίο επιστήμονες ποικίλων ειδικοτήτων βρίσκουν κοινό σημείο έρευνας και προβληματισμού γύρω από την επίδραση του χτιστού ή φυσικού, γενικότερα, περιβάλλοντος στη συμπεριφορά. Το βιβλίο αυτό, με την παρουσίαση των νέων τάσεων που δειλά, και από διαφορετικές αφετηρίες, εκδηλώνονται στον ελλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΓΕΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΗΓΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0032

Τα τελευταία χρόνια η εκπαιδευτική κοινότητα στη χώρα μας, ίσως με καθυστέρηση σε σχέση με άλλες, έχει αρχίσει να διαπιστώνει αυτό που είναι κοινός τόπος σε πολλά εκπαιδευτικά συστήματα σε όλο τον κόσμο, ότι δηλαδή η επιτυχημένη ηγεσία στα σχολεία είναι ένα ουσιαστικός παράγοντας για καλύτερα σχολεία και καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα χαρακτηριστικά αυτής της ηγεσίας, ο τρόπος που εφαρμόζεται στα σχολεία, οι αξίες και οι στάσεις που συνδέονται με αυτήν έχουν ερευνηθεί και συζητηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό, κυρίως τα τελευταία χρόνια και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
200 ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0031

Η διατήρηση υψηλού ενδιαφέροντος των μαθητών στο μάθημα φυσικής αγωγής είναι δείκτης επιτυχίας της διδασκαλίας. Στην Ελληνική βιβλιογραφία, το θεωρητικό πλαίσιο και οι πρακτικές υποδείξεις για αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών περιγράφονται στο βιβλίο «Για μια καλύτερη διδασκαλία της φυσικής αγωγής» (Παπαϊωάννου, Θεοδωράκης και Γούδας, 1999) όπως και σε άλλα βιβλία διδακτικής που κυκλοφόρησαν τα τελευταία χρόνια (π.χ., Mosston και Ashworth, 1997). Ωστόσο, αυτό που ως τώρα έλειπε είναι συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς αυτές οι υποδε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
FAURE PAUL
€21.20 €9.54
(-55%)
Κερδίζετε €11.66
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΕΦΕΣΙΟΣ
€25.44 €12.72
(-50%)
Κερδίζετε €12.72

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS