Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

ΑΦΟΙ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΕ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ CAMBRIDGE ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0026

Η φιλοσοφία της βιολογίας συνιστά έναν από τους πλέον συναρπαστικούς σύγχρονους κλάδους της φιλοσοφίας, που έλκουν την προσοχή των εν δράσει επιστημόνων και όχι μόνον. Το Εγχειρίδιο αυτό, επιμελημένο από δύο θεμελιωτές του κλάδου, περιλαμβάνει τις πρόσφατες απόψεις παλαιών και νέων ανερχόμενων ακαδημαϊκών, που από κοινού την εξετάζουν μέσα από τις κυριότερες περιοχές του αντικειμένου - τη φύση της εξελικτικής θεωρίας, τη συστηματική, την τελεολογία και λειτουργία, την οικολογία και την προβληματική σχέση ανάμεσα στη βιολογία και τη θρησκεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0094

Το βιβλίο άρχισε να γράφεται το 1991, στο πλαίσιο του μαθήματος "Θεωρία Προσχολικής Αγωγής" που δίδασκα στους δευτεροετείς φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Για τρεις συνεχείς χρονιές χορηγούσα στους φοιτητές ένα τεύχος διδακτικών σημειώσεων, που περιείχε ένα τμήμα του σημερινού βιβλίου, που είχε σκοπό να αντιμετωπίσει τις ανάγκες του ομώνυμου μαθήματος. Με τη νέα μορφή και επεξεργασία, αυτό το βιβλίο απευθύνεται σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή (εκπαιδευτικούς, φοιτητές πα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0042

Η αναθεωρημένη έκδοση της κλίμακας ECERS-R περιέχει περισσότερες πρακτικές πληροφορίες στα φύλλα βαθμολόγησης και επιπρόσθετες διευκρινιστικές σημειώσεις που βοηθούν στη βαθμολόγηση με μεγαλύτερη ακρίβεια. Η κλίμακα είναι σχεδιασμένη για παιδικούς σταθμούς και προσχολικά κέντρα στα οποία φοιτούν παιδιά ηλικίας από 2,5 μέχρι 5 ετών. Αυτό το εργαλείο αξιολόγησης της ποιότητας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από διευθυντές προσχολικών κέντρων για την επίβλεψη και βελτίωση του προγράμματος, από το εκπαιδευτικό προσωπικό για αυτό-αξιόλογηση καθώς και ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΙΚΡΟΝ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0090

Αέτσ' πα επέμ'να μαναχός. Μετά καν'νάν 'κ' επόρ'να να συντζώνω δύο λόγια. Ούσπου έρθεν εύρε με κ' η αναποδία απέσ' 'ς ση μέσ' τ' ερημιάς, απέσ' 'ς σ' άοικον τη Σαχάραν. Ας ατότε κιάν' πάνε έξ χρόνα... Κάτ' ετσακώθεν απέσ' 'ς ση μεχανήν τ' αερόπλανονος ιμ'. Κ' εγώ να είμαι μαναχός, να μη έν' ολόερα ψή Θεού! Θέλω 'κί θέλω επέρα την απόφασην να ογρασεύω και διορθώνω τη ζεμίαν. Γιά θα εζήν'να γιά θα επεθάν'να, απέσ' 'ς σο γουμψαλένον τ' έρημον το μέρος, άλλο μινκίν 'κ' έτον! Το καλόν, είχα νερόν μετ' εμέν. Αμάν ατό πα 'κ' έτον πολλά. Εκανείτον...
Διαβάστε περισσότερα...
Παιδαγωγική ανθρωπολογία
Αναγκαιότητα, δυνατότητες και όρια της αγωγής
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0159

Η κεντρική ιδέα αυτού του βιβλίου βρίσκεται στην έννοια δύο αρχαίων αποφθεγμάτων. Το πρώτο προέρχεται από τον Β' Πυθιόνικο, στ. 72 του Πινδάρου (περίπου 520-440 π.Χ.), όπου αναφέρεται "γένοι' οιος εσσί μαθών" (το "εσσί" είναι δωρικός τύπος του β' προσώπου του ρήματος "ειμί" αντί του αττικού "εί"), δηλ. "γένοιο οίος εί μαθών", με άλλα λόγια γίνε αυτός που είσαι, αφού μάθεις πρώτα ποιος είσαι, ή μάθε πρώτα αυτό που είσαι, ώστε να γίνεις στην συνέχεια αυτός που είσαι. Μην περιμένεις βεβαίως να σου πουν οι άλλοι ποιος είσαι και τί είσαι. Πρέπε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΛΑΒΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0123

Το βιβλίο αυτό είναι αφιερωμένο στην ιστορία της γραμματείας του ορθόδοξου σλαβικού κόσμου από τις απαρχές της, που εντοπίζονται στο έργο των θεσσαλονικέων αδελφών Κυρίλλου και Μεθοδίου, και μέχρι την ανατολή των νεότερων χρόνων. Στόχος του είναι η εισαγωγή των φοιτητών του Τμήματος Θεολογίας του Α.Π.Θ., στους οποίους πρωτίστως απευθύνεται και οι ανάγκες των οποίων αποτέλεσαν τον οδηγό για τη συγγραφή του, αλλά παράλληλα και η γνωριμία του ελληνικού αναγνωστικού κοινού με τα ειδικά ζητήματα που αφορούν την ιστορία της γραμματείας και τον π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΑΙΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0137

Νοέμβριος 1904. Ένας νεαρός δημοσιογράφος ξεκινάει από την ελεύθερη Αθήνα και προσπερνώντας όλα τα εμπόδια που συναντάει στο διάβα του κατορθώνει να συναντήσει τον γέρο-Αργυρό. Έναν γέροντα, ο οποίος βαδίζει τα εκατόν τέσσερα χρόνια και ζει μόνος του στην κορυφή του βουνού. Με την επιμονή του τον πείθει να του εξιστορήσει τα γεγονότα του 1821, όπου ο ίδιος ήταν αυτόπτης μάρτυρας και κάποιες φορές και πρωταγωνιστής. Ο γερο-Αργυρός μάς πιάνει από το χέρι και μέσα από τα γέρικα αλλά σοφά μάτια του, φωτίζει τις άγνωστες πτυχές της ιστορίας του...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0028

Μέσα στην πολύπλοκη και ραγδαίως εξελισσόμενη σημερινή οικονομική πραγματικότητα, ο ρόλος του Ελεγκτή αποκτά μια συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Ο έλεγχος των μεγάλων οικονομικών μονάδων, που συγκεντρώνουν συνήθως αξιόλογο πλούτο, ο οποίος είναι κτήμα ενός ευρύτερου φάσματος κοινωνικών τάξεων, καθίσταται σήμερα όλο και πιο επιτακτικός. Ο πειρασμός για ατασθαλίες, καταχρήσεις, απόκρυψη στοιχείων και άλλες διαχειριστικές ανωμαλίες, προκειμένου να προσποριστούν διάφορα άτομα οικονομικά ωφέλη, είναι μεγάλος. Παράλληλα, η ανάγκη για να διασαφηνιστο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0027

Η αποδοχή του ρόλου της αθλητικής ψυχολογίας στον αθλητισμό είναι μεγάλη και αποτυπώνεται στις δημόσιες δηλώσεις αθλητών, προπονητών, παραγόντων και γονέων. Σχεδόν πάντα γίνεται αναφορά στον ψυχολογικό παράγοντα, είτε ως ερμηνεία της πετυχημένης απόδοσης, είτε ως αιτιολογία της αποτυχίας. Ακόμα και μεταξύ των μη ειδικών η αναφορά στην "ψυχολογία" των αθλητών είναι συχνότατη. Τα τελευταία 30 χρόνια η Αθλητική Ψυχολογία καθιερώθηκε ως βασικός κάδος της αθλητικής επιστήμης και σήμερα έχει πλέον καθολική αναγνώριση. Ειδικότερα στην Ελλάδα, κατ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0011

Η σχολική αξιολόγηση αποτελεί ένα πολύ σημαντικό εκπαιδευτικό ζήτημα, και το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στην πληρέστερη ενημέρωση των υποψηφίων εκπαιδευτικών, των εκπαιδευτικών της πράξης, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενου για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν, ώστε να αποκτήσουν την απαραίτητη θωράκιση για την εφαρμογή μίας σύγχρονης αξιολόγησης. Οι εκπαιδευτικοί έχουν ανοικτές προσλαμβάνουσες στα καινούρια μηνύματα, και το πάντα επίκαιρο θέμα της αξιολόγησης, ίσως βοηθήσει προς την κατεύθυνση αυτή. Στο παρόν βιβλίο συζητούνται, λοιπόν, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΡΟΠΟΙΟΙ ΚΑΡΑΓΩΓΕΙΣ ΤΟΥ ΛΕΣΒΙΑΚΟΥ ΚΑΡΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0106

Αυτή η εργασία καταγράφει μια πολύτιμη ανθρώπινη κατασκευή. Το μαγικό κάρο, που δυο περίπου αιώνες, προσέφερε έργο στο νησί. Το βιβλίο της Κας Αναγνωστοπούλου έδωσε στον συγγραφέα την αφορμή να αναζητήσει κάθε τι που αφορούσε στο κάρο. Έτσι, ψάχνοντας βρήκε πως υπήρχαν στο νησί 16 καροποιία. Στη Μυτιλήνη 8 και 8 στα χωριά και κωμοπόλεις. Σε αυτό το αποτέλεσμα βασίστηκε και εξελίχθηκε η παρούσα μελέτη και ανάλυση: - Το παρελθόν του κάρου (Λεσβιακού κάρου) - Τα Λεσβιακά κάρα - Τύπο κάρων - Κάρα με ρόδες ποδηλάτου, αυτοκινήτου - Καραγωγείς - ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0038

Βασικός στόχος αυτού του συγγράμματος είναι να εισάγει τον φοιτητή και το μελλοντικό προπονητή στον χώρο του αθλήματος που λέγεται Άρση Βαρών, δίνοντάς του έτσι τη δυνατότητα να γνωρίσει και να εξετάσει με πνεύμα κριτικό, όλες εκείνες τις αρχές που είναι απαραίτητες για τη σωστή προπονητική εκπαίδευση των αθλητών του. Καταβλήθηκε ιδιαίτερη προσπάθεια ώστε το περιεχόμενο αυτού του βιβλίου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις των φοιτητών και να εναρμονίζεται με το πνεύμα της προσπάθειας για αναβάθμιση των σπουδών. Κατά την παρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0114

Έξι λαογραφικά παραμύθια με τη γοητεία των κρυμμένων θησαυρών που έβγαζε η γιαγιά από το σεντούκι των αναμνήσεων, για να ντύσει τη ζωή μας στα γιορτινά! Ένα εισιτήριο απόδρασης σε χρόνους αλλοτινούς... σε τόπους μαγικούς... Ο συγγραφέας - παραμυθάς Φυλαχτός, γαλουχημένος κι ο ίδιος με τους χτύπους της καρδιάς του Χολομώντα, αναβιώνει -με σεβασμό κι ευαισθησία- την ατμόσφαιρα της παράδοσης του τόπου και χτίζει γέφυρες με τα σημερινά βιώματα των παιδιών μας. Το φυσικό και το υπερφυσικό στοιχείο, οι άνθρωποι του μόχθου και τα ξωτικά, συνυπάρχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0072

Για τα θέματα υγείας, το εκπαιδευτικό σύστημα δεν πρέπει να εστιάζει μόνο σε διαδικασίες μετάδοσης γνώσεων, αλλά σε πολλαπλές μεθόδους, ευαισθητοποίησης, αλληλεπίδρασης και βιωματικής προσέγγισης. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς ή άλλους επαγγελματίες που θα ήθελαν να οργανώσουν προγράμματα αγωγής υγείας. Στο πρώτο μέρος, περιγράφονται έρευνες και ψυχοκοινωνικές θεωρίες που χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για την κατανόηση και ερμηνεία των σκέψεων και των επιλογών των ατόμων, όπως και των διαδικασιών αλλαγής στάσεων και ανθυγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0039

Με το παρόν σύγγραμμα αυτό που επιχειρείται είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με το ρόλο του φύλου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η ευρύτητα της θεματικής που ο συγγραφέας πραγματεύεται επέβαλε τον περιορισμό της προβληματικής σε ορισμένα πεδία της σύγχρονης ελληνικής εκπαιδευτικής πραγματικότητας: τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το ρόλο του φύλου αναφορικά με τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στο σχολικό περιβάλλον, τις επιδόσεις των μαθητών και των μαθητριών και, τέλος, τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΣΑ ΕΖΗΣΑ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0036

Αν κάποιος απ' την Ελλάδα έπεφτε κατά λάθος με αλεξίπτωτο στο Πέρα, και όχι μόνο, θα πίστευε ότι προσγειώθηκε σε μια Ελληνική πόλη. Ο κόσμος, τα καταστήματα, οι εκκλησίες, τα κέντρα διασκέδασης με τα ελληνικά τραγούδια σε έκαναν να πεις μήπως έκανε λάθος η ιστορία που μιλάει για την Άλωση της Πόλης. Το πρωί οι Ζαππίδες, οι Κεντρικιάδες με τις ποδιές, οι Ζωγραφιώτες με τα καπέλα που έγραφαν με κεφαλαία ΖΛ, δηλ. Ζωγράφειο Λύκειο, γέμιζαν το πεζοδρόμιο που τους πήγαινε στο σχολείο, με τα γέλια, με τις φωνές, με την ζωντάνια τους και τα βράδια...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΣΕΛΙΔΗ
Η ''ΟΔΥΣΣΕΙΑ'' ΕΝΟΣ ΚΑΥΚΑΣΙΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΑ (1914-1923)
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0141

Για τον Αλέξανδρο Τσελίδη άκουσα για πρώτη φορά να μιλά τρυφερά η εγγονή του Κασσιανή Τσελίδου-Τσακίρη, όταν ξεκίνησα να συγκεντρώνω προφορικές μαρτυρίες για τη μεταπτυχιακή μου εργασία. Εκείνη την εποχή τα ερευνητικά μου ενδιαφέροντα επικεντρώνονταν στην Καππαδοκία και η συζήτηση περιστρεφόταν κυρίως γύρω από τις πατρογονικές ρίζες της μητέρας της που καταγόταν από την Αξό της Καππαδοκίας. Ωστόσο η πληροφορήτρια έφερνε συχνά στην κουβέντα και τον πόντιο παππού της τον Αλέξανδρο, αφού στο χωριό της, τη Χρυσή Αλμωπίας, συνυπήρχαν Πόντιοι κα...
Διαβάστε περισσότερα...
Οι κριτικές φιλίες στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών - θεωρητική και εμπειρική διερεύνηση
Νέοι δρόμοι στην εκπαίδευση 20
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0155

Η ανά χείρας θεωρητική και ερευνητική μελέτη πραγματεύεται ένα σύγχρονο και επίκαιρο εκπαιδευτικό μοντέλο-θεσμό που σχετίζεται με τις κριτικές φιλίες. Αποτελεί κοινό τόπο -ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια- η επισήμανση ότι οι εκπαιδευτικοί κατά την επαγγελματική πορεία και σταδιοδρομία τους αλλάζουν κατά πολλούς τρόπους, εξελίσσονται και αναμένεται από αυτούς να ακολουθούν ένα μοτίβο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, ενδοϋπηρεσιακής εκπαίδευσης, δηλ. επιμόρφωσης, κάτι που εν τέλει συμβάλει και στην επαγγελματική τους ανάπτυξη. Σκοπός της μελέτης αυτ...
Διαβάστε περισσότερα...
Μου το 'πε ένα πουλάκι...
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0156

Μια ελιά, 212 ετών, ήταν η πιο έμπειρη και η πιο σοφή ανάμεσα στα χιλιάδες δέντρα που φύτρωναν στην περιοχή. Ήταν ριζωμένη στο πιο όμορφο μέρος της Χαλκιδικής! Όταν ήταν ακόμα μικρό και αδύνατο δεντράκι λαχταρούσε να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο... Οι ρίζες της όμως την κρατούσαν πεισματικά μέσα στη γη. Και ενώ έστεκε στον ίδιο τόπο αιώνες τώρα, γνώριζε πολλά, λες και είχε γυρίσει τον κόσμο όλο! Μιλούσε για χώρες μακρινές, για ανθρώπους και για τόπους που κανείς άλλος δε είχε ακούσει. - Πώς τα ξέρεις όλα αυτά; την ρωτούσαν. - Μου το 'πε ένα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
71 ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0051

Η έννοια της εκπαιδευτικής αξιολόγησης απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια πολύ κόσμο. Όμως όλοι αναφέρονται στην ίδια «αξιολόγηση»; Ο Συλλογικός αυτός τόμος αποσκοπεί να αναδείξει τις παιδαγωγικές και διδακτικές διαστάσεις της διαδικασίας της αξιολόγησης. Ειδικότερα, δημοσιεύονται ερευνητικές εργασίες που μελετούν ζητήματα που συνδέονται με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, επίσημη και ανεπίσημη, όπως: - την αξιολόγηση της διδασκαλίας και της μάθησης και τις επιπτώσεις που αυτή έχει στη σχολική επίδοση αλλά και στη στάση των μαθητών απέναντι στο σχ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS