ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
BEZONOMICS
ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΜΑΖΟΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Εκδότης: ΨΥΧΟΓΙΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 4580-4574
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Μια αποκαλυπτική, αμερόληπτη, σε βάθος παρουσίαση του επιχειρηματικού μοντέλου της Amazon: Πώς τα Bezonomics διαμορφώνουν τον τρόπο που οι άνθρωποι καταναλώνουν παγκοσμίως. Πώς ο ανταγωνισμός προσπαθεί να τα μιμηθεί ή να τα ξεπεράσει. Ο Τζεφ Μπέζος είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον πλανήτη, έχοντας δημιουργήσει έναν από τους αποτελεσματικότερους μηχανισμούς παραγωγής πλούτου στην Ιστορία. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Amazon δεν έχει αλλάξει μόνο τα δεδομένα σε ό,τι αφορά τη λιανική πώληση και τα υπολογιστικά νέφη, αλλά έχει απλώσει τα πλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Πλούσιος μπαμπάς, φτωχός μπαμπάς (νέα έκδοση)
Τι διδάσκουν οι πλούσιοι τα παιδιά τους για το χρήμα και τι δεν τους διδάσκουν οι φτωχοί και οι μικρομεσαίοι
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2150
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Το 2022 συμπληρώθηκαν 25 χρόνια από την πρώτη έκδοση του Πλούσιος Μπαμπάς, Φτωχός Μπαμπάς, το οποίο μέχρι σήμερα θεωρείται ως το κορυφαίο βιβλίο προσωπικής χρηματοοικονομικής ανάπτυξης όλων των εποχών. Σήμερα, καθώς το χρήμα συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο στη ζωή μας, τα μηνύματα του κλασικού πλέον βιβλίου του Robert Kiyosaki είναι περισσότερο επίκαιρα και σημαντικά από ποτέ. Η διατήρηση του αρχικού περιεχομένου του Πλούσιος Μπαμπάς, Φτωχός Μπαμπάς αποδεικνύει ότι το βιβλίο άντεξε στον χρόνο. Οι θεμελιώδεις αρχές του παραμένουν ίδιε... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Fake (χαρτόδετη έκδοση)
Ψεύτικο χρήμα, ψεύτικοι δάσκαλοι, ψεύτικες περιουσίες
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2215
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% ΨΕΥΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ Το 1971 ο πρόεδρος Ρίτσαρντ Νίξον αποσυνέδεσε το αμερικανικό δολάριο από τον Κανόνα του Χρυσού. Το 1971 το δολάριο έγινε παραστατικό χρήμα. Το παραστατικό χρήμα είναι το χρήμα του κράτους. Ο πλούσιος μπαμπάς αποκαλούσε το κρατικό χρήμα "χάρτινο χρήμα". Το χάρτινο χρήμα κάνει τους πλούσιους πλουσιότερους. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι το χάρτινο χρήμα κάνει τους φτωχούς και τους μικρομεσαίους φτωχότερους. ΨΕΥΤΙΚΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ Τι σας δίδαξαν στο σχολείο για το χρήμα; Τι γνώριζαν οι γονείς σας για το χρήμα; Τι ξέρει ο χρηματοοικονομ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΤΑ 4 ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2034
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Μέσα από τη διαδικασία που μας παρουσιάζει ο δις βραβευμένος επιχειρηματίας και επενδυτής Χρήστος Τσούνης, η οικονομική ελευθερία είναι εφικτή για όλους. Δεν χρειάζεται να είμαστε έξυπνοι ή διορατικοί. Και σίγουρα δεν χρειάζεται να έχουμε πτυχίο Οικονομικών! Τα 4 βήματα του πλούτου είναι ένα βιβλίο απλό, πρακτικό και άμεσο. Μας καθοδηγεί βήμα βήμα πώς να βάλουμε σε τάξη τα λεφτά μας· από το πώς να αποταμιεύσουμε μέχρι το πώς να κάνουμε τις πρώτες μας μικρές επενδύσεις, μας δείχνει ολόκληρη την πορεία προς την οικονομική ανεξαρτησία. Και το... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 3220-2813
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Μπορούμε να φανταστούμε πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς καταστήματα; Αυτό και μόνο αρκεί για να αναλογιστούμε τη μεγάλη σημασία του λιανεμπορίου, όχι μόνο για την οικονομία, αλλά και για ολόκληρη την κοινωνική μας ζωή. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι το λιανεμπόριο είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένο με τον χαρακτήρα των Ελλήνων, ενός ιστορικά ναυτικού και εμπορικού λαού. Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του λιανικού εμπορίου, εξετάζοντας όλες τις διαστάσεις του: τη φύση, τη λειτουργία, την ιστορία και τη χρησιμότητά του, τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 3220-2134
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια κλασική εισαγωγή στις βασικές έννοιες της οικονομικής θεωρίας. Είναι ένα μπεστ σέλερ εκατομμυρίων αντιτύπων που επέδρασε ριζικά στον σύγχρονο φιλελευθερισμό. Ο συγγραφέας υπερασπίζεται τον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά, και καταρρίπτει οικονομικούς μύθους που επιμένουν ακόμα και σήμερα. Συνοπτικό, περιεκτικό και διδακτικό, το έργο αυτό εντυπωσιάζει με τη δύναμη των επιχειρημάτων του και με το εύρος που επιδεικνύει ο συγγραφέας στην προσπάθειά του να διαλύσει οικονομικές πλάνες που ακόμα κυριαρχούν, σε τέτοι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ιστορία του ελληνικού τουρισμού
Από τον περιηγητισμό στον οργανωμενο τουρισμό (1850-2020)
Εκδότης: ΔΙΑΝΟΙΑ Κωδ. Πολιτείας: 5774-0105
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% Οι πρώτες σκέψεις και η ερευνητική προσέγγιση για το παρόν βιβλίο έγιναν το 2000 με την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής μου στο τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου με την ανεκτίμηση συμβολή του καθηγητή Δημήτριο Αγωγιάτη - Πελέ. Γράφτηκε σε μια περίοδο την οποία ο Τουρισμός διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στην οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική κατάσταση της χώρας. [...] Η ιστορική προσέγγιση του ταξιδιωτικού και του τουριστικού φαινομένου στη χώρα μας είναι πολύ περιορισμένη και οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι το φαινόμεν... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (+ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ)
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0071
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται θεωρητικά αλλά κυρίως εφαρμοσμένα θέματα εσωτερικού ελέγχου και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες εσωτερικούς ελεγκτές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Μετά το απαραίτητο θεωρητικό πλαίσιο και τα πρότυπα ελέγχου ακολουθούν 120 παραδείγματα, ερωτήματα κατανόησης, υποδείγματα και μελέτες περίπτωσης και για τα 17 κεφάλαια. Επίσης, παρουσιάζονται εφαρμοσμένα θέματα που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν τα σύγχρονα τμήματα εσωτερικού ελέγχου επιχειρήσεων. Πιο συ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Διαχείριση και ανάπτυξη κοινού για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς παραστατικών τεχνών
Εκδότης: ΔΙΣΙΓΜΑ Κωδ. Πολιτείας: 1192-0208
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Η ανάπτυξη κοινού έχει αναγνωριστεί πλέον ως μια καίρια και απολύτως απαραίτητη πρακτική για τους πολιτιστικούς οργανισμούς, όπως διαφαίνεται από την ανάδειξή της σε κεντρικό άξονα του Προγράμματος Δημιουργική Ευρώπη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και από την αύξηση της σχετικής ερευνητικής, επιστημονικής βιβλιογραφίας. Με επίκεντρο τους μη κερδοσκοπικούς πολιτιστικούς οργανισμούς, και με ιδιαίτερη αναφορά στις παραστατικές τέχνες, το βιβλίο εξετάζει την ανάπτυξη κοινού ως σύνολο στρατηγικών, που επιδιώκουν την αύξηση, την εμβάθυνση και τη δ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Μέθοδοι επιστημονικής έρευνας στις επιχειρήσεις και τη διοίκηση (χαρτόδετη έκδοση)
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-2144
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% Το εγχειρίδιο "Μέθοδοι Επιστημονικής Έρευνας στις Επιχειρήσεις και τη Διοίκηση" εισάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες και μεθόδους της επιστημονικής έρευνας στον χώρο των επιχειρήσεων και της διοίκησης παρέχοντάς του ουσιαστικές οδηγίες για την πραγματοποίηση των δικών του ερευνητικών έργων. Είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο μέρος του βιβλίου πραγματεύεται βασικές έννοιες σχετικά με τη φύση και το περιεχόμενο της έρευνας, καθώς και θέματα που αφορούν στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση ερευνητικών έργων. Τα δύο ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
BUY-OLOGY
Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ
Εκδότης: ΕΣΟΠΤΡΟΝ Κωδ. Πολιτείας: 1700-0228
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola; Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες, στην πράξη, ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει; Γιατί η οσμή του πεπονιού βοηθά στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων; Τελικά πουλάει το σεξ στη διαφήμιση; Πώς γινόμαστε θύματα του νευρομάρκετινγκ; Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Μάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου, το «Buy-ology» ξεκαθαρίζει το τοπίο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Εκδότης: ΦΑΙΔΙΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 9458-0000
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Το βιβλίο αυτό δεν επιδιώκει να αναπτύξει τη θεωρία της φιλοσοφίας ή της ηθικής. Χρησιμοποιεί όμως περιληπτικές αναφορές σε αυτά τα θέματα ως βάση, στην οποία στηρίζει έννοιες της επιχειρηματικής ηθικής. Βέβαια, η θεωρία της φιλοσοφίας και της ηθικής αναπτύχθηκε μέσα σε χιλιάδες χρόνια και σε ποικίλες γεωπολιτικές πραγματικότητες, αντικατοπτρίζοντας τον τρόπο ζωής, τις αντιθέσεις και την διαφορετικότητα περιοχών του πλανήτη. Επί πλέον, η επιχείρηση όπως την ξέρουμε σήμερα, είναι προϊόν των τελευταίων πενήντα-εκατό ετών. Η φιλοσοφική σκέψη ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
40 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ
Εκδότης: ΠΑΡΙΣΙΑΝΟΥ Α.Ε. Κωδ. Πολιτείας: 3300-0555
Τα προγράμματα εκπαίδευσης συμβούλων σε όλον τον κόσμο επιτελούν μια εξαιρετική δουλειά, προετοιμάζοντας τους συμβούλους να αντεπεξέλθουν με υψηλό βαθμό ικανότητας. Αυτό που οδήγησε στη σύνθεση αυτού του κειμένου ήταν η πραγματική συνειδητοποίηση ότι ακόμα και οι επαγγελματίες σύμβουλοι αντιμετωπίζουν μερικές φορές δυσκολία στο να μετακινήσουν τον συμβουλευόμενο προς τους συμφωνημένους στόχους της συμβουλευτικής εμπειρίας. Οι εκπαιδευόμενοι σύμβουλοι βιώνουν πολύ συχνά αυτές τις δυσκολίες και έχουν την ανάγκη για συγκεκριμένη, άμεση καθοδή... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ
Εκδότης: ΣΤΟΥΠΑΣ PUBLICATIONS Κωδ. Πολιτείας: 3979-0005
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 55% «Όταν έχεις ένα φίλο, χάρισε του ένα ψάρι. Αν όμως τον αγαπάς στ' αλήθεια τότε μάθε του να ψαρεύει!». Αυτή την κινέζικη παροιμία έδινε πάντα ως απάντηση ο Αντρέ Κοστολάνι, ένας από τους κορυφαίους επαγγελματίες χρηματιστές, όταν του ζητούσαν «πληροφορίες» και τον ρωτούσαν ποια είναι τα κόλπα του χρηματιστηριακού επαγγέλματος. Αν θέλει κανείς να είναι επιτυχημένος, ισχυρίζεται ο Κοστολάνι, δεν πρέπει να παρασύρεται από «πληροφορίες», αλλά να έχει τις δικές του ιδέες και απόψεις, τη δική του έμπνευση, και να «πιάνει» ο ίδιος τις πραγματικές ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ψυχολογία του χρήματος
Διαχρονικά μαθήματα για τον πλούτο, την απληστία και την ευτυχία
Εκδότης: ΙΡΙΔΑ Κωδ. Πολιτείας: 2028-0069
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Το να τα πηγαίνετε καλά μετά χρήματα δεν εξαρτάται απαραίτητα από τις γνώσεις που έχετε. Εξαρτάται από το πώς συμπεριφέρεστε. Και η συμπεριφορά είναι κάτι που δύσκολα διδάσκεται, ακόμα και σε πραγματικά έξυπνους ανθρώπους. Τα χρηματοοικονομικά -επενδύσεις, διαχείριση των δικών μας οικονομικών θεμάτων και επιχειρηματικές αποφάσεις- διδάσκονται συνήθως ως ένας κλάδος βασισμένος στα μαθηματικά, στον οποίο τα δεδομένα και οι τύποι μας λένε ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε. Στον πραγματικό κόσμο, όμως, οι άνθρωποι δεν παίρνουν χρηματοοικονομικές απ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0511
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ο ρόλος των εργαζομένων μοιάζει να κινείται σε ένα αντιφατικό δίπολο: Από τη μία πλευρά αυτοί θεωρούνται ο πολυτιμότερος πόρος κάθε επιχείρησης, ενώ από την άλλη η εργασιακή καθημερινότητα των συνεχών εξαγορών, συγχωνεύσεων και μειώσεων προσωπικού, συχνά τους καθιστά «αναλώσιμους». Στα νέα αυτά δεδομένα, η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού καλείται να παίξει ένα ρόλο απαιτητικό και γεμάτο προκλήσεις. Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει μια πυξίδα στην πορεία που ακολουθεί η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυνα... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Μακροπρόθεσμη στρατηγική ανάλυση (foresight) για την ελληνική οικονομία και κοινωνία ως το 2035
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-2919
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% Το μέλλον δε μπορεί να προβλεφθεί. Μπορούμε όμως να προετοιμάσουμε τους εαυτούς μας για τις πιθανές εναλλακτικές προοπτικές του μέλλοντος. Ακόμα όμως πιο σημαντικό είναι ότι μπορούν να προετοιμαστούν οι κοινωνικοί εκπρόσωποι (κοινωνική διοίκηση και πολιτική), να εφοδιαστούν με τις κατάλληλες δυνατότητες για να είναι σε θέση να διαχειριστούν εναλλακτικές μελλοντικές καταστάσεις. Το παρόν έργο, επιχειρεί να θεμελιώσει την πολιτική οικονομία της ενόρασης του μέλλοντος στην Ελλάδα, εμβαθύνοντας στους παράγοντες που επηρεάζουν την ανθρώπινη σκέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-0694
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματα του βιβλίου αυτού είναι η δυνατότητα προσαρμογής της ύλης, που θα καλυφθεί ανάλογα με το υπόβαθρο και τις δυνατότητες των διδασκομένων. Στο βιβλίο περιλαμβάνεται όλη η ύλη που είναι απαραίτητη για να κατανοηθούν η λειτουργία και τα προβλήματα των σύγχρονων οικονομιών, ο τρόπος προσδιορισμού των βασικών μακροοικονομικών μεγεθών, οι επιπτώσεις από διάφορα μέτρα πολιτικής και άλλα σημαντικά μακροοικονομικά θέματα. Ύλη που είναι περισσότερο τεχνική ή δύσκολη παρουσιάζεται σε παραρτήματα, τα οποία θα είναι ι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-2621
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Σκοπός της παρούσης επικαιροποιημένης έκδοσης είναι η ανάδειξη της σημασίας των οικονομικών για τις θαλάσσιες μεταφορές και την ναυτιλία. Μέσα από ένα εύρος 13 κεφαλαίων και πολλών επιμέρους υποενοτήτων ο αναγνώστης εξοικειώνεται με σημαντικά ζητήματα των ναυτιλιακών οικονομικών. Το βιβλίο χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος, αναπτύσσονται σημαντικές εισαγωγικές οικονομικές έννοιες όπως της κατανομής των πόρων και των συντελεστών παραγωγής, του κόστους ευκαιρίας, της παραγωγής και χρησιμότητας κλπ. Εν συνεχεία, αναφέρονται οι βασικές τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Διεθνείς εμπορικές συμφωνίες
Εθνικές, περιφερειακές και παγκόσμιες προσεγγίσεις
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-3034
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 10% Το διεθνές εμπόριο έχει, εδώ και δεκαετίες, κομβική σημασία για την οικονομική ανάπτυξη και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των εθνών και των περιφερειών παγκοσμίως. Για τις περισσότερες από τις προηγμένες χώρες, το εμπόριο έχει συμβάλλει στην αύξηση του βιοτικού επιπέδου, ενώ για τις περισσότερες αναδυόμενες οικονομίες, η ανάπτυξη ξεκίνησε μετά την ενσωμάτωσή τους στην παγκόσμια οικονομία. Η οικονομική εξήγηση είναι απλή: το διεθνές εμπόριο διευκολύνει την εξειδίκευση, την αύξηση της αποτελεσματικότητας και τη βελτίωση της παραγωγικότητ... Διαβάστε περισσότερα... |