ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ο μοναχός που έγινε CEO
1000 χρόνια αθωνικό management
Εκδότης: TS (TED SPILIOTIS) Κωδ. Πολιτείας: 9387-0001
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Τι ήταν αυτό που ερέθισε το μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος; Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω; Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Αγίου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μία σύγχρονη επιχείρηση; Μπορεί στο Αθωνικό management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου management; Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ον... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0866
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ' ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες. Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμέν... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0299
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% [. . .] Το βιβλίο πραγματεύεται τις σημαντικότερες έννοιες και θεωρίες που σχετίζονται με την ψυχολογία των διαπραγματεύσεων, των συναλλαγών και, εντέλει, των συμφωνιών. Περιγράφει τη δυναμική των διαπροσωπικών συγκρούσεων ή των διαφωνιών μεταξύ ομάδων, και προτείνει τρόπους σύγκλισης των απόψεων και γεφύρωσης των συμφερόντων, έτσι ώστε και οι δύο πλευρές να μένουν ικανοποιημένες από το αποτέλεσμα της διαπραγμάτευσης. Το μυστικό της αποδοτικής διαπραγμάτευσης, υποστηρίζουν οι συγγραφείς, είναι ο εντοπισμός και η αξιοποίηση των κοινών σημεί... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (ΠΛΗΡΗΣ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0882
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Το βιβλίο αποτελεί μια πλήρη έκδοση των θεμελιωδών εννοιών και τεχνικών που απασχολούν τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, οι οποίες παρουσιάζονται και αναπτύσσονται εξαιρετικά δομημένα, παρέχοντας στους φοιτητές που διδάσκονται το μάθημα κι στους μάνατζερ μια ολοκληρωμένη και πρακτική εισαγωγή στις σύγχρονες έννοιες και τεχνικές της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σε κάθε κεφάλαιο θίγονται νέα θέματα, παρουσιάζονται πρακτικά παραδείγματα και ερευνητικά ευρήματα που συνοδεύονται από εκατοντάδες νέες παραπομπές σε υλικό των τελευταίων ετών. Σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3230-1807
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Η βιβλιογραφία στην Ελληνική γλώσσα όσον αφορά στην Διοίκηση Οργανισμών Κοινωνικής Πρόνοιας τόσο του δημόσιου όσο και του εθελοντικού, μη κερδοσκοπικού τομέα είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Η συγγραφή του παρόντος βιβλίου αποσκοπεί στην κάλυψη αυτού του κενού. Η συγκυρία της οικονομικής κρίσης και της προσπάθειας ριζικής διοικητικής μεταρρύθμισης της χώρας, επιβάλλει την ουσιαστική βελτίωση της διοίκησης των Κοινωνικών Υπηρεσιών. Η χρηστή επαγγελματική διοίκηση είναι απαίτηση και προσδοκία της κοινωνίας, των εξυπηρετούμενων πολιτών αλλά και των οι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0886
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Στόχος των συγγραφέων είναι η πλήρης κάλυψη της Θεωρίας και της πρακτικής των αρχών μάρκετινγκ. Συγχρόνως, όμως, εστιάζουν στους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ καθαυτό είναι ιδιαίτερα πολύτιμο, παρουσιάζοντάς το ως βασικό παράγοντα δημιουργίας αξίας τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Το μάρκετινγκ δημιουργεί ανθεκτικές και αμοιβαία επωφελείς σχέσεις ανάμεσα στις εταιρείες και τους πελάτες τους. Προσδιορίζει τι θεωρούν πολύτιμα οι καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επεκταθούν σε παγκόσμιο επ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Εισαγωγή στην οικονομική (δεύτερος τόμος) (4η χαρτόδετη έκδοση)
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0917
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η οικονομική επιστήμη σ' ένα κλασικό εγχειρίδιο. Στο εισαγωγικό αυτό βιβλίο παρουσιάζονται σε απλουστευμένη μορφή τα βασικά δέματα της οικονομικής. Συνδυάζοντας τη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική εφαρμογή, το βιβλίο φέρνει τον αναγνώστη στο προσκήνιο των πρόσφατων οικονομικών εξελίξεων. Στα χαρακτηριστικά του αυτά οφείλεται η τεράστια επιτυχία που γνωρίζει τόσο μεταξύ των φοιτητών όσο και των απλών αναγνωστών. Ειδικότερα, ο Β' τόμος εστιάζεται κυρίως σε θέματα μακροοικονομικής και παγκόσμιας οικονομί... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΤΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-3230
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Όλοι θέλουμε να φτάσουμε στο «ναι», αλλά τι συμβαίνει όταν η άλλη πλευρά συνεχίζει να λέει «όχι»; Πώς μπορείτε να διαπραγματευτείτε επιτυχώς με έναν ισχυρογνώμονα εργοδότη, έναν εκνευρισμένο πελάτη ή έναν δόλιο συνάδελφο; Στο βιβλίο «Πώς να ξεπερνάτε την άρνηση» ο Ουίλιαμ Γιούρυ, υποδιευθυντής του Προγράμματος Διαπραγμάτευσης της Νομικής Σχολής του Χάρβαρντ, προτείνει μια αποδεδειγμένη στρατηγική υπέρβασης για να μετατρέψετε τους αντιπάλους σε συνεργάτες σας κατά τις διαπραγματεύσεις. Θα μάθετε πώς να: Διατηρείτε τον αυτοέλεγχό σας υπό συν... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΗΓΕΤΗΣ ΔΙΧΩΣ ΤΙΤΛΟ
ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
Εκδότης: ΔΙΟΠΤΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 1200-0424
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Για πάνω από δεκαπέντε χρόνια, ο Robin Sharma μοιράζεται τη ριζοσπαστική του φιλοσοφία επιτυχίας με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου. Πρόκειται για τη φιλοσοφία που τον έκανε έναν από τους διασημότερους και πιο περιζήτητους συμβούλους επιχειρήσεων σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο. Τώρα, για πρώτη φορά, ο Sharma μοιράζεται το μυστικό του με όλους εμάς, έτσι ώστε όλοι μας να μπορέσουμε να απελευθερώσουμε τον αρχηγό που κρύβουμε μέσα μας... (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)... Διαβάστε περισσότερα... |
||
DEEP WORK
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ Κωδ. Πολιτείας: 3240-0224
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Μία από τις πολυτιμότερες δεξιότητες στη σύγχρονη οικονομία τείνει να γίνει όλο και πιο δυσεύρετη. Η "deep work" («δουλειά βάθους») -φράση που επινόησε ο συγγραφέας και καθηγητής Καλ Νιούπορτ- είναι η ικανότητα προσήλωσης σε μια γνωστικά απαιτητική ασχολία. Είναι μια δεξιότητα που θα σας επιτρέψει να κάνετε γρηγορότερα κτήμα σας σύνθετες πληροφορίες και να έχετε καλύτερα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο. Η δουλειά βάθους θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε σε ό,τι κάνετε και θα σας δώσει την αίσθηση πραγματικής ικανοποίησης που προσφέρει η κατάκτ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΕΥΡΥΓΝΩΣΙΑ
ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2005
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Ενώ οι πάντες σπεύδουν να εξειδικευτούν, εσείς αναπτύξτε ευρέα ενδιαφέροντα και ικανότητες για να επιτύχετε σε οποιονδήποτε τομέα. Σε αυτό το βιβλίο-ορόσημο, ο Ντέιβιντ Έπσταϊν μας δείχνει ότι ο τρόπος για να πετύχουμε είναι να δοκιμάζουμε διαφορετικούς τομείς, να αποκτούμε ευρείες εμπειρίες, να λοξοδρομούμε, να πειραματιζόμαστε αδιάκοπα, να καταγινόμαστε με πολλά, ποικίλα ενδιαφέροντα - με άλλα λόγια, να αναπτύσσουμε ευρυγνωσία. Ο Ντέιβιντ Έπσταϊν μελέτησε τους πιο επιτυχημένους παγκοσμίως αθλητές, καλλιτέχνες, μουσικούς, εφευρέτες, προγν... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2107
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Το πιο σημαντικό βιβλίο που θα διαβάσετε ποτέ για το πώς να επιτύχετε τους οικονομικούς σας στόχους. Ο μεγαλύτερος σύμβουλος επενδύσεων του εικοστού αιώνα, Μπέντζαμιν Γκράχαμ δίδαξε και ενέπνευσε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η φιλοσοφία της «επένδυσης αξίας» του Γκράχαμ -η οποία προστατεύει τους επενδυτές από ουσιώδη σφάλματα και τους διδάσκει να αναπτύξουν μακροχρόνιες στρατηγικές- έχει καταστήσει τον "Έξυπνο επενδυτή" τη χρηματιστηριακή βίβλο από την αρχική δημοσίευση της το 1949. Γιατί αυτή η έκδοση είναι μοναδική; "Ο Έξυπνος επενδυτής" ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Η ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3930-0337
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Το θεμελιώδες πρόβλημα είναι το εξής: οι άνθρωποι θεωρούν την εκτέλεση των πλάνων ως την πλευρά της επιχείρησης που αφορά την τακτική της, κάτι που οι ηγέτες αναθέτουν σε άλλους, ενώ αυτοί επικεντρώνονται στα θέματα που θεωρούνται πιο "σημαντικά". Αυτή η αντίληψη είναι τελείως λάθος. Η εκτέλεση των πλάνων δεν είναι απλώς τακτική, είναι ένα ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο(3) και ένα σύστημα. Χρειάζεται να ενσωματωθεί στη στρατηγική της εταιρείας, τους στόχους της και την κουλτούρα της. Και ο ηγέτης της εταιρείας πρέπει να ασχολείται σε βάθος... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΡΩΝΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΧΙ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-1962
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Φανταστείτε έναν κόσμο όπου η πλειοψηφία των ανθρώπων ξυπνά γεμάτη έμπνευση να πάει στη δουλειά, νιώθει ασφάλεια εκεί και γυρίζει σπίτι νιώθοντας ικανοποίηση. Δεν είναι τόσο τρελό όσο νομίζετε. Στα ταξίδια του ανά τον κόσμο, ο Σάιμον Σίνεκ παρατήρησε ότι σε κάποιες ομάδες η εμπιστοσύνη είναι τόσο βαθιά ώστε τα μέλη κυριολεκτικά θα ρίσκαραν τη ζωή τους το ένα για το άλλο. Άλλες ομάδες, όσα κίνητρα κι αν τους προσφερθούν, παραμένουν σε καθεστώς εμφυλίου, κατακερματισμένες και αποτυχημένες. Γιατί; Η απάντηση έγινε σαφής σε μια συζήτηση με ένα... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΝΑΙ
21 ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΕΙΘΟΥΣ
Εκδότης: ΔΙΟΠΤΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 1200-1148
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Όλοι θέλουμε να ακούμε το «ναι». Το «ναι» μας συνδέει με τον κόσμο και μας μεταφέρει στο μέλλον. Γιατί λοιπόν δυσκολευόμαστε τόσο να κάνουμε τους άλλους να συμφωνήσουν μαζί μας; Και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις πιθανότητές μας; Το "Μικρό Βιβλίο του Ναι" περιέχει 21 σύντομα δοκίμια με αποτελεσματικές στρατηγικές πειθούς, που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τις πιθανότητες κάποιος να συμφωνήσει με αυτό που ζητάμε. Είτε πρόκειται για έναν φίλο, έναν συγγενή, έναν σύντροφο, είτε έναν συνεργάτη, έναν διευθυντή ή ακόμα κι έναν ξένο, αυτές οι... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Εκδότης: ΔΙΟΠΤΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 1200-0986
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Από την πρώτη του έκδοση πριν από μία δεκαετία, ο πρακτικός αυτός οδηγός έχει αναδειχθεί σε κλασικό βιβλίο που έχει εμπνεύσει και βοηθήσει εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους να κατακτήσουν την επιτυχία. Σε αυτή τη μοναδική επετειακή έκδοση της Επιτυχίας Βήμα Βήμα, που πούλησε περισσότερα από 500.000 αντίτυπα, ο Jack Canfield, συνδημιουργός της εξαιρετικής best seller σειράς Βάλσαμο για την Ψυχή, στρέφεται στις αρχές που έχει μελετήσει, διδάξει και εφαρμόσει στη ζωή του για πάνω από σαράντα χρόνια, σε έναν πρακτικό οδηγό που θα εμπνεύσει και θα... Διαβάστε περισσότερα... |
||
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙΝΑΙ... ΤΩΡΑ!
Εκδότης: ΔΙΟΠΤΡΑ Κωδ. Πολιτείας: 1200-0938
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 30% Το "σενάριο της ζωής", που καθένας μας έχει προδιαγράφει από την παιδική ηλικία, μπορεί να αλλάξει πλοκή και χαρακτήρες. Το βιβλίο αυτό αναδεικνύει με πρακτικούς τρόπους και βιωματικό παραδείγματα πώς μπορούμε να απολαμβάνουμε κάθε λεπτό της ζωής μας με πληρότητα και χαρά και πώς να ζούμε και να δημιουργούμε με καλοσύνη, ομορφιά και αλήθεια για τον εαυτό μας και τους άλλους. Κάθε κεφάλαιο αναφέρεται σε βασικούς τομείς, όπως η οικογένεια, ο/η σύντροφος, η επαγγελματική απασχόληση, τα χρήματα, η διασκέδαση, αλλά και τομείς όπως η ασφάλεια, η... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Γ' ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0039
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Οι "Υπηρεσίες" αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας οικονομίας και συνιστούν την κυρίαρχη οικονομική δραστηριότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, οι πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ στον τομέα αυτό αναπτύσσονται ταχύτατα και εξελίσσονται συνεχώς. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών, καθιστά αναγκαία τη συστηματική τους διερεύνηση ξεχωριστά από τα προϊόντα. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" έρχεται να συμπληρώσει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως κα... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI Κωδ. Πολιτείας: 3823-0026
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Το μάρκετινγκ στη χώρα μας παραμένει ένας χώρος σε μεγάλο βαθμό άγνωστος και παρεξηγημένος. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες ειδικά επιχειρήσεις, είναι επιφυλακτικές ως προς το όφελος που μπορεί να τους προσφέρει και το παραμελούν σε σχέση με τις πωλήσεις. Στην ευρύτερη κοινή γνώμη, το μάρκετινγκ δέχεται αρκετές κριτικές και βρίσκει συχνά αρνητική στάση απέναντί του. Το βιβλίο που κρατάτε τα χέρια σας φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. ... Διαβάστε περισσότερα... |
||
ΞΥΡΙΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΣΥΛΛΟΓΕΣ Κωδ. Πολιτείας: 4080-0062
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με τη τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 25% Μπορεί να φανταστεί κανείς τον ανδρικό πληθυσμό της γης και ιδιαίτερα των πόλεων, αξύριστο; Ίσως όλοι να φαινόμασταν ίδιοι... Θα ήταν μια άσχημη εικόνα, με όλα τα επακόλουθα αισθητικής και υγείας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι αξύριστοι (υποχρεωτικά ή όχι) χαλούν την "εικόνα". Πρωταγωνιστής της "τελετουργίας του ξυρίσματος" είναι το ξυράφι, του οποίου η χρήση είναι πολύ αρχαία, από τη Μινωική εποχή (ήταν κοφτερή χαλύβδινη λεπίδα με ξύλινη λαβή τις περισσότερες φορές). Οι αρχαίοι Έλληνες το ονόμαζαν "ξυρό" και το συναντάμε στα κείμενα του Ο... Διαβάστε περισσότερα... |