Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:   
"...ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ;"
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0656

Στο βιβλίο "Είχε μαμά ο Μιρό;" διερευνώνται και προτείνονται πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στους συσχετισμούς ανάμεσα στην Αισθητική θεωρία και την Αισθητική Αγωγή που εφαρμόζεται στο σχολείο. Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει πώς η Αισθητική μπορεί να αξιοποιηθεί ως υπόβαθρο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή συγκεκριμένων κατηγοριών βιωματικών δραστηριοτήτων τέχνης, κατάλληλων να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για το εγχείρημα αυτό ακολουθείται μια πορεία "από τη θεωρία προς την πράξη". Μελετώντα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0681

Ένα καταξιωμένο βιβλίο, το οποίο καλύπτει ένα ιδιαίτερο και ξεχωριστό θέμα: τη σχέση της πολιτισμικής ανθρωπολογίας με την εκπαίδευση και ειδικότερα τι η πρώτη μπορεί να προσφέρει στη δεύτερη. Απευθύνεται σε όσους έμμεσα ή άμεσα ασχολούνται με την εκπαίδευση και με εκπαιδευτικές διεργασίες, αλλά ενδιαφέρει και τον μη ειδικό αναγνώστη. Οι στόχοι του βιβλίου είναι: πρώτον, να αποσαφηνιστεί ότι οι λειτουργίες της εκπαίδευσης δεν συνίστανται μόνο στη μετάδοση συγκεκριμένων γνώσεων δεύτερον, να διευκρινιστεί ότι η μάθηση και η εκπαίδευση δεν π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ - ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0588
Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
Απαντήσεις στα θέματα εξετάσεων πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης ειδικότητας ΙΕΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-2192

Σκοπός του πονήματος αυτού είναι να παρέχει έναν πλήρη οδηγό για την πιο μεστή προετοιμασία των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ, οι οποίοι έχουν τη θέληση να πετύχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. Μέσα από το βιβλίο αυτό θα έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν εύκολα και με πληρότητα τις απαντήσεις επί της τράπεζας θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ αναφορικά με την ειδικότητα του ΙΕΚ «Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων». Οι απαντήσεις διακρίνονται για τη συνοχή και την απλότητά τους, χωρίς να αφήνουν δυσερμήνευτα νοήματα και επικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ
ΔΟΚΙΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ
Εκδότης: ΕΝΑΣΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1511-0160

Η έκδοση αυτή της Επιστημονικής Ένωσης και του περιοδικού Νέα Παιδεία αποτελεί ελάχιστο φόρο τιμής και αγάπης στην προσωπικότητα και το έργο του φιλολόγου, συγγραφέα και δασκάλου μας Κώστα Μπαλάσκα. Πρόκειται για ένα πρόσωπο που σημάδεψε με το έργο και τη στάση ζωής του τις εξελίξεις στον χώρο της εκπαίδευσης την περίοδο της Μεταπολίτευσης αλλά και τις εκπαιδευτικές διαδρομές όλων όσοι συναντήθηκαν μαζί του. Η μελέτη της βιογραφίας του Κώστα Μπαλάσκα αποτελεί ένα μοναδικό γοητευτικό ταξίδι αγώνα και αγωνίας για την παιδεία. Παιδί φτωχής πρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1097

Η Φιλαναγνωσία παραμένει ένας ευρύς, μάλλον ασαφής όρος με έντονο αξιακό περιεχόμενο, και με μια ιδιόμορφη και έμμεση σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ουσιαστικά, υπονοεί τη θετικά προσδιορισμένη σχέση (φιλική) του αναγνώστη με το βιβλίο (ως κατ' εξοχήν έκφραση του γραπτού έντυπου πολιτισμού) στην ευρύτερή του διάσταση και ως μορφή (εικόνα, σχήμα, υφή, αφή, οσμή) και ως περιεχόμενο (νόημα, σημασία). Θα μπορούσε να συγκατοικήσει και με τον όρο βιβλιοφιλία. Ο όρος "φιλαναγνωσία" έρχεται να προσδιορίσει ένα ευρύ πεδίο δημιουργικών δράσεω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1108

"Η παιδαγωγική έχει χάσει σήμερα τον οικουμενικό της χαρακτήρα τόσο στο χώρο όσο και στο χρόνο", αυτό αναφέρει ο Gaston Mialaret στον πρόλογο του παρόντος τόμου. Σε μια προσπάθεια να τονιστεί αυτός ο οικουμενικός χαρακτήρας της Παιδαγωγικής και στο χρόνο και στο χώρο, επιχειρείται η έκδοση αυτή η οποία ουσιαστικά αποτελεί μία "ανθολογία" κειμένων, μελετών, ομιλιών, διαλέξεων και σκέψεων του γνωστού γάλλου μελετητή, ο οποίος μας παρέδωσε και μας εμπιστεύθηκε τα κείμενά του -αφού πρώτα τα επέλεξε ο ίδιος- με βάση τη βαρύτητα και την αντιπροσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ «ΤΕΙΧΩΝ»
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1692

Ποια είναι η εικόνα που έχουμε για την παιδική ηλικία, τη γνώση και τη μάθηση, την εκπαίδευση και την κοινότητα; Οι κυρίαρχες αφηγήσεις στην εκπαίδευση συνυπάρχουν με εναλλακτικές αφηγήσεις που αντιστέκονται στην εξουσία τους και τις αμφισβητούν. Μια τέτοια εναλλακτική αφήγηση είναι των εκπαιδευτικών κοινών, η οποία παρουσιάζεται στο βιβλίο αυτό. Το παρόν εγχειρίδιο φιλοδοξεί να καλύψει ένα σημαντικό κενό της εγχώριας και διεθνούς βιβλιογραφίας για τα εκπαιδευτικά κοινά και την εννοιολόγηση των παιδιών ως κοινωνών. Απευθύνεται σε πανεπιστη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΜΕΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1845

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται την ψυχομετρική αξιολόγηση στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Ξεκινά με μια ιστορική αναδρομή, η οποία καταγράφει πώς η ψυχομετρική αξιολόγηση παιδιών και εφήβων έγινε αναπόσπαστο εργαλείο στον χώρο της εκπαίδευσης. Η ηθική, δεοντολογική και διαπολιτισμική πλευρά της αξιολόγησης είναι εξαιρετικής σημασίας και γι' αυτό τον λόγο το βιβλίο έχει επίσης στόχο να ευαισθητοποιήσει τους αναγνώστες σε αυτά τα θέματα. Αναλύεται η χρήση της τεχνολογίας στην ψυχομετρική αξιολόγηση, καταγράφονται τα βήματα ανάπτυξης ενός εργαλεί...
Διαβάστε περισσότερα...
Αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1298

Το έργο αυτό ασχολείται με την κάθε είδους αξιολόγηση που είναι δυνατό να απαιτηθεί για τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Η Αξιολόγηση είναι μια λέξη που "αβίαστα" βγαίνει από τα χείλη όλων των συμπολιτών μας και ανάλογα με τον τομέα στον οποίο αναφέρεται αποκτά και την κατάλληλη βαρύτητα. Όσον αφορά δε στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η έννοια αυτή έχει ιδιαίτερη αξία, διότι - θεωρείται δεδομένο - ότι για όλα τα δεινά του εκπαιδευτικού συστήματος ευθύνονται μόνο οι υπηρετούντες σε αυτό. Δεν λαμβάνονται βέβαι...
Διαβάστε περισσότερα...
Λογική πίστη και σχολική διδακτική πράξη
Μεταρρυθμίσεις, «Συμπληγάδες» στην Εκπαίδευση και στο μάθημα Θρησκευτικών
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1299

Στο παρόν βιβλίο για την παιδεία, συμπυκνώνεται μια ακόμα ελπίδα η οποία τελικώς «δεν πτοείται» από τη σημερινή κακοποιημένη εικόνα, θα έλεγες απλά. Ισχύει το ίδιο ακριβώς με τη λεγόμενη θρησκευτική εκδοχή της και το φερώνυμο μάθημα των θρησκευτικών. Ένα πεδίο «βαλλόμενο» όχι μόνο από, καθ' ομολογία, εχθρούς και όντως «σημείον αντιλεγόμενον», (Λουκά 2.34). Η μόνιμη αγωνία και βιούμενη πραγματικότητα, «ώθησε» επίσης τον συγγραφέα προς μια επιγραμματική αξιολόγηση, κορυφαία παράμετρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας! Κυριολεκτικά, επίμαχο γεγον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (4η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0694

Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει: - Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους - Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα - Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν - Να πραγματευθεί ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ! (+CD)
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1127

Το εγχειρίδιο "Ακούστε προσεκτικά!" - περιλαμβάνει θέματα ακουστικής κατανόησης από προηγούμενες Εξετάσεις Ελληνομάθειας (Επίπεδο Β2) του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής Γλώσσας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. - εμπεριέχει τις λύσεις και απομαγνητοφωνημένα τα κείμενα ακουστικής κατανόησης. - απευθύνεται σε μαθητές της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας που προετοιμάζονται για τις εν λόγω εξετάσεις, ενώ παράλληλα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως υλικό προετοιμασίας και για εξετάσεις ανάλογου τύπου και επιπέδου. (Από την πα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1060

Ο ρόλος των κινήτρων στη μάθηση είναι σημαντικός. Τα κίνητρα μπορούν να επηρεάσουν τι, πότε και πώς μαθαίνουμε. Οι μαθητές που κινητοποιούνται προς τη μάθηση ενός διδακτικού αντικειμένου τείνουν να εμπλέκονται σε δραστηριότητες που πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσουν, όπως να προσέχουν την ώρα της διδασκαλίας, να οργανώνουν νοητικά και να επαναλαμβάνουν το υλικό που πρέπει να μάθουν, να κρατούν σημειώσεις προκειμένου να διευκολύνουν την περαιτέρω μελέτη τους, να ελέγχουν το επίπεδο κατανόησής τους και να ζητούν βοήθεια όταν δεν κατανοούν το υλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝ, ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1376

Το συλλογικό αυτό έργο αποτελεί προϊόν συνεργασίας των μελών του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων των Τμημάτων Προσχολικής Εκπαίδευσης. Στο βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς εισηγούνται θεωρητικά πλαίσια, διαδικασίες, μεθόδους, εργαλεία και γενικότερα τρόπους υποστήριξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πρακτικής τους Άσκησης. Με αυτόν τον τρόπο σχεδιάζονται οι φάσεις ανάπτυξης της Πρακτικής Άσκησης και παρέχεται το αντίστοιχο υποστηρικτικό υλικό. Το υλικό αυτό αφορά σε ασκήσεις, δραστηριότητες, σενάρια, παραδείγματα πρακτικών, πάνω στα οποί...
Διαβάστε περισσότερα...
Εκπαίδευση και διά βίου μάθηση στην «κοινωνία των δεξιοτήτων»
Εκπαιδευτικοί μηχανισμοί και καταμερισμός της εργασίας στη μετα-νεωτερικότητα: τάσεις και επαναπροσδιορισμοί
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-2026

Το παρόν βιβλίο αποσκοπεί στη θεωρητική και κριτική αναπλαισίωση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί μηχανισμοί επιδρούν στη διαμόρφωση του καταμερισμού της εργασίας και της κοινωνικής αναπαραγωγής στην εποχή της μετα-νεωτερικότητας. Πρόκειται για πόνημα που, με κοινωνιολογικούς όρους ανάλυσης και ερμηνείας, εστιάζει σε κρίσιμα ζητήματα όπως η λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων, η σχέση της εκπαίδευσης με την παραγωγική διαδικασία, η συμβολή των εκπαιδευτικών μηχανισμών στις κοινωνικές ιεραρχήσεις, ο ρόλος της εκπαιδευτικής πολιτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0101

Ο βασικός προβληματισμός αυτού του βιβλίου εστιάζεται στα προγράμματα, ημερήσια και αναλυτικά, των κρατικών παιδικών σταθμών. Το ενδιαφέρον στρέφεται κυρίως στην αντίφαση μεταξύ θεωρίας και πράξης. Το κατά πόσο δηλαδή η θεωρία (προγράμματα, ημερήσια και αναλυτικά) συμβαδίζει με την πράξη (την πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων που αναφέρονται στα προγράμματα). Παρατίθεται μια ιστορική επισκόπηση από τη σύσταση του ελληνικού κράτους μέχρι τις ημέρες μας, εντοπίζοντας τρία στοιχεία: 1. Τη δημιουργία και εξέλιξη του θεσμού και του σκοπού των π...
Διαβάστε περισσότερα...
1001 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0590

12 μήνες του χρόνου για να συμμετέχεις, να μιλάς, να κινείσαι, να δημιουργείς και ν' ανακαλύπτεις τα πάντα παίζοντας! 1001 δραστηριότητες που ακολουθούν όσα μαθαίνεις στο Νηπιαγωγείο και οργανώνονται γύρω από πέντε θεματικούς άξονες: -Ομαδική ζωή -Αθλήματα και ομαδικά παιχνίδια -Δημιουργικότητα και πέντε αισθήσεις -Ανακάλυψη του κόσμου -Γλώσσα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0148

Η σχολική μάθηση, ως προϊόν πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού σχεδιασμού που οδηγεί στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική εξέλιξη του μαθητή, καθώς και η διδασκαλία, ως σκοποθετικά οριοθετημένο και μεθοδολογικά δομημένο εργαλείο επίτευξης της μάθησης, είναι έννοιες πολυδιάστατες ως προς τα στοιχεία που τις συνθέτουν, σύμφωνα με τη μετανεωτερική θεώρηση του εκπαιδευτικού έργου. Στην παρούσα μονογραφία εξετάζονται οι βασικές πτυχές του εκπαιδευτικού έργου, της σχολικής μάθησης και της διδακτικής αποτελεσματικότητας. Προσδιορίζονται η έννοια κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΟ "ΑΝΑΚΟΠΤΟΜΕΝΟ ΑΛΜΑ" ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1833-2000
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-2359

Το έργο αυτό έχει τέτοια δομή και εσωτερική σύνθεση ώστε να μπορεί να αποτελεί παράλληλα έγκυρο ενημερωτικό ανάγνωσμα για τον γενικό αναγνώστη, βιβλίο αναφοράς για τον ανειδίκευτο στο θέμα κοινωνικό ή ιστορικό επιστήμονα, βασικό εγχειρίδιο για τον φοιτητή των επιστημών της εκπαίδευσης και εργαλείο δουλειάς για τον ειδικό μελετητή της ιστορίας της εκπαίδευσης στη νεότερη Ελλάδα. Τα κεφάλαια του βιβλίου ακολουθούν τις καθιερωμένες στον κλάδο χρονολογικές τομές με συμβατικά - συμβολικά όρια το 1833 και το 2000. Ωστόσο η επιδιωκόμενη ερμηνευτι...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
LAWRENCE SANDRA
€15.50 €7.75
(-50%)
Κερδίζετε €7.75
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ
DELECROIX VINCENT
€5.00 €2.50
(-50%)
Κερδίζετε €2.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS