Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0038

Στο διάστημα 1998-2004 δημοσίευσα σε περιοδικό απευθυνόμενο κατεξοχήν σε νηπιαγωγούς τα μικρά σημειώματα που βρίσκει ο αναγνώστης τώρα συγκεντρωμένα στον παρόντα μικρό τόμο. Μετά παρέλευση αρκετών έκτοτε χρόνων θεώρησα σκόπιμο να έχουν μια σταθερή θέση σ' ένα βιβλίο, καθώς σ' αυτά περιέχονται αρκετές από τις σκέψεις που έχω διατυπώσει, τις ιδέες που έχω διαμορφώσει για το ηγεμονικό αυτό είδος της παραδοσιακής λαϊκής προφορικής λογοτεχνίας. Δεν υποτιμώ καθόλου τη μεγάλην αξία του δημοτικού τραγουδιού ή της συγγενούς σε πολλά προς το παραμύθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0155

Είκοσι πέντε χρόνια μετά την πρώτη δημοσίευση της Παιδαγωγικής του Καταπιεζόμενου, του κλασικού βιβλίου που έχει χαιρετιστεί από πολλούς ως ο κανόνας της ριζοσπαστικής εκπαιδευτικής παιδαγωγικής, ο Freire ξεκίνησε να επανεξετάσει αυτό το κείμενο, για να αποκαλύψει το νόημά του, για να περιγράψει τη διαδικασία γραφής του. Στην Παιδαγωγική της Ελπίδας, ο Freire ολοκληρώνει αυτό το έργο με ειλικρίνεια και έντονο αυτοστοχασμό, αναδεικνύοντας ξανά την αντίληψή του για μια διαλογική και αντιεξουσιαστική πρακτική της εκπαίδευσης. Για τον Freire,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0024

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. Π...
Διαβάστε περισσότερα...
Παιδαγωγική της συμπερίληψης και περιβαλλοντική εκπαίδευση
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0738

Η παιδαγωγική της Συμπερίληψης (inclusion) προσβλέπει σε ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες για όλα τα παιδιά στη βάση της αρχής της ισότητας και της δημοκρατίας. Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 που διατυπώθηκε η ιδέα αυτή στη Σαλαμάνκα αναζητήθηκαν τρόποι για να επιτευχθεί στην πράξη. Η επίτευξη της συμπερίληψης και της ισότιμης συμμετοχής των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ε.ε.α) και αναπηρία παραμένει ένας στόχος η υλοποίηση του οποίου συναντά εμπόδια ένα από τα οποία είναι η ελλιπής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Προκειμένου η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ
13. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0339

Μια καινούρια ενότητα βιβλίων εγκαινιάζουν οι εκδόσεις 24γράμματα. Πρόκειται για μια σειρά βιβλίων, που θα εμπλουτίζεται διαρκώς και θα περιλαμβάνει έγκυρες απαντήσεις στην τράπεζα θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ. Σκοπός είναι πληρέστερη προετοιμασία των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ που επιθυμούν να πετύχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. (Από τον εκδότη)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΑ ΜΑΘΗΣΗ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0689

Σε μια εποχή ραγδαίων κοινωνικών αλλαγών, η εκπαίδευση προσφέρει πλουσιότερες ευκαιρίες και δυνατότητες. Στη "Νέα Μάθηση" οι καταξιωμένοι συγγραφείς Mary Kalantzis και Bill Cope διερευνούν τις σύγχρονες προκλήσεις για την εκπαίδευση και το διάλογο σε εκπαιδευτικά θέματα. Με γλώσσα προσιτή και ζωντανό ύφος, το βιβλίο χαρτογραφεί την επιστήμη της εκπαίδευσης. Εξετάζει τη διαδικασία και τα περιβάλλοντα μάθησης, με έμφαση τόσο στην τέχνη της διδασκαλίας όσο και στη συμμετοχή των μαθητών, αναδεικνύοντας τρόπους που θα επιτρέψουν στα σχολεία και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΘΙ ΤΟ CURRICULUM
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0039

Tο βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, απευθύνεται ταυτόχρονα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για τα θέματα και τη διαδικασία της παιδείας. Ο σκοπός του συγγραφέα είναι να βοηθήσει στο να κατανοηθούν, αφενός τα βασικά και γενικά στοιχεία από τη γνωστική περιοχή των αναλυτικών προγραμμάτων, αφετέρου τα ειδικότερα θέματα που άπτονται της διδασκαλίας και της μάθησης. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία και περιλαμβάνει τα θέματα του προσανατολισμού των αναλυτικών προγραμμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0034

Η μαζική μετακίνηση ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τη δημογραφική σύνθεση των "χωρών υποδοχής" μεταναστών και αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης του "πολυπολιτισμικού" χαρακτήρα των κοινωνιών τους. Η βασική πρόκληση που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες συνίσταται κυρίως στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ ντόπιων και των αλλοδαπών κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ο κατε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΧΑΙΔΕΛΒΕΡΓΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΧΑΙΔΕΛΒΕΡΓΗΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΙΔΕΛΒΕΡΓΗΣ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0344

Το ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ αστικό κράτος κατοχυρώνει το δικαίωμα συνένωσης των πολιτών σε συλλογικότητες που αυτοί ιδρύουν ή επιλέγουν να γίνουν μέλη. Έτσι υπάρχουν πολλών ειδών συλλογικότητες, ανάλογα με το σκοπό που θέλουν να υπηρετήσουν τα μέλη τους, ο οποίος περιλαμβάνει και τον τρόπο επίτευξής του. Η έννομη τάξη επιτρέπει την πολλαπλότητα των σκοπών των συλλογικοτήτων αλλά περιορίζει και δεν νομιμοποιεί εκείνους τους τρόπους που επιδιώκουν την βίαιη ανατροπή της. Ένα κράτος μπορεί να θέτει τους κανόνες με βάση τους οποίους θεωρεί ότι πρέπει να ορ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΜΕ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1035

Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου τα παιδιά θα καταλάβουν ότι η βία ποτέ δεν βγαίνει σε καλό. Κάθε παιδί μπορεί να κάνει με τα χέρια του διασκεδαστικά και εποικοδομητικά πράγματα, να τιθασεύσει τα έντονα συναισθήματα θυμού ή ζήλιας βρίσκοντας εναλλακτικές λύσεις όταν του έρχεται να χτυπήσει κάποιον. Πώς; Χοροπηδώντας, ζωγραφίζοντας, συζητώντας. [...] (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
48 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1145

Το βιβλίο "Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση, 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής" αποτελεί εισαγωγή στο Εκπαιδευτικό Δράμα (Drama in Education), και αφορά κυρίως το σχεδιασμό σχετικών μαθημάτων. Παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο κινείται το Εκπαιδευτικό Δράμα, περιγράφει αναλυτικά τη διαδικασία του σχεδιασμού και περιλαμβάνει 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής. Πρόκειται για μαθήματα Δράματος που σχεδίασαν φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ με την εποπτεία των συγγραφέων και τα εφάρμοσαν με επιτυχία σε σχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1241

Οι επιστήμες της εκπαίδευσης στη Γαλλία, αν και συμπληρώνουν αισίως μισό αιώνα ζωής, παραμένουν ακόμη αντιμέτωπες με δυσκολίες και προβλήματα που αναζητούν τη λύση τους, καθώς και με εμπόδια που χρειάζεται να ξεπεραστούν. Πολλοί συγγραφείς διατύπωσαν σε διάφορα κείμενα τη δική τους άποψη για αυτούς τους νεοεμφανιζόμενους, στο χώρο της σύγχρονης επιστήμης, κλάδους. Ο Gaston Mialaret, ένας από τους ιδρυτές του επιστημονικού κλάδου των επιστημών της εκπαίδευσης (μαζί με τους Maurice Debesse και Jean Chateau) επιχειρεί να συγκεντρώσει όλα εκεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
22. ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0381

Το βιβλίο τούτο αποσκοπεί στη διευλκόλυνση των υποψηφίων για τις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ στην ειδικότητητα «εκπαιδευτές ενηλίκων». Στηρίχτηκε, αποκλειστικά, στις απαντήσεις που προτείνει η επιστημονική ομάδα του ΕΟΠΠΕΠ αλλά τις πυκνώνει για να βοηθηθούν οι υποψήφιοι στην προετοίμασα τους για τις εξετάσεις πιστοποίησης. Ως προς τη δομή, η Τράπεζα Θεμάτων είναι διαρθρωμένη σε εννέα (9) Θεματικές Ομάδες: Θεματική Ομάδα 1: Ομάδα Εκπαιδευομένων - Ομάδες στόχοι Θεματική Ομάδα 2: Δυναμική Ομάδας Θεματική Ομάδα 3: Θεωρητικό Πλαίσιο - Αρχ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΑΔΑΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ
ΠΕΝΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗΣ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0115

Το 1818, ο Ζοζέφ Ζακοτό, ένας εξόριστος Γάλλος δάσκαλος στο Πανεπιστήμιο της Λουβέν, ανακάλυψε μια αντισυμβατική μέθοδο διδασκαλίας που έσπειρε τον πανικό στη μορφωμένη Ευρώπη. Μη γνωρίζοντας φλαμανδικά, ο Ζακοτό κατάφερε να διδάξει στα γαλλικά Φλαμανδούς μαθητές που δεν γνώριζαν γαλλικά. Η γνώση, συμπέρανε ο Ζακοτό, δεν είναι απαραίτητη στη διδασκαλία, ούτε η εξήγηση απαραίτητη στη μάθηση. Τα αποτελέσματα αυτού του ασυνήθιστου πειράματος παιδαγωγικής τον οδήγησαν στη διαπίστωση ότι όλοι οι άνθρωποι είναι εξίσου νοήμονες. Βασισμένος σε αυτ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0835

Οι συγγραφείς προτείνουν έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης του λογοτεχνικού φαινομένου μέσω της σταδιακής άσκησης στην κριτική ανάγνωση, στην άρθρωση ερμηνευτικού λόγου και στη δημιουργική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα. Στους ειδικότερους στόχους του βιβλίου περιλαμβάνονται: - Η επεξηγηματική παρουσίαση όρων, σχημάτων και τρόπων ανάγνωσης των λογοτεχνικών έργων, ποιητικών και πεζών, όπως η μεταφορά, η συνδήλωση, η συσχέτιση, η μετωνυμία, η ειρωνεία, η αφηγηματική φωνή και η εστίαση, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, και με τρόπο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η' ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-3190

Το Η’ γυμνάσιο Αθηνών ιδρύθηκε στις αρχές του 20ού αιώνα (1914), σε μια εποχή που η δευτεροβάθμια εκπαίδευση ήταν αγαθό για λίγους. Από τις σελίδες αυτού του βιβλίου παρουσιάζεται η διαδρομή του από την ίδρυσή του μέχρι τις μέρες μας. Η εγκατάστασή του από το σχολικό έτος 1930 - 1931 στα Πατήσια, χάρη στο κληροδότημα του Μιχαήλ Κ. Νομικού, σε επιβλητικό σχολικό κτίριο πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής για την εποχή του, σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Γεώργιο Θ. Πάνζαρη, σε συνδυασμό με το εκλεκτό διδακτικό προσωπικό του, αποτέλεσε πόλο έλξης. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5828

Τα τελευταία χρόνια αυξάνεται συνεχώς και στην Ελλάδα το ενδιαφέρον για θέματα που αφορούν τα μουσεία, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ένα ολοένα και διευρυνόμενο πεδίο συζήτησης για ζητήματα σχετικά με τη μουσειολογία, τη μουσειογραφία και τη μουσειοπαιδαγωγική. Η μελέτη με τίτλο Μουσειοπαιδαγωγική: Από τη θεωρία στην πράξη στοχεύει στο να συμβάλει στο συγκεκριμένο πεδίο συζήτησης εστιάζοντας στη μουσειοπαιδαγωγική, χωρίς, ωστόσο, να παραγνωρίζει την αδιάρρηκτη σχέση αλληλεπίδρασης στην οποία αυτή βρίσκεται με τις άλλες δύο επιστημονικές κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΑΛΙ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-0809

Το παιχνίδι ήταν και είναι για το παιδί ένα αντιστάθμισμα για όλες τις απαγορεύσεις που του επιβάλλει η καθημερινή ζωή. Όταν το παιδί παίζει, βρίσκεται «κάπου αλλού». Κι αυτή η προσωρινή και τόσο έντονη ζωή στους υπέροχους κόσμους της χαράς και της φαντασίας το ανακουφίζει και πλουτίζει την ψυχή του με μια αίσθηση ελευθερίας και δημιουργικότητας. Στόχος αυτής της συλλογής είναι να ικανοποιήσει την ανάγκη του παιδιού για παιχνίδι, προσφέροντάς του ένα πλούσιο υλικό από ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια -ομαδικά, ζευγαρωτά, παιχνίδια-αντικείμε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5085-0055

Το βιβλίο "Εγκέφαλος και Εκπαίδευση" στην δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση, παρουσιάζει με τρόπο σαφή, κατανοητό και συχνά γλαφυρό, τα ευρήματα των Νευροεπιστημών για τη δομή και λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου καθώς και την αξία αυτών των ευρημάτων για το σχεδιασμό αποτελεσματικών αναλυτικών προγραμμάτων στο χώρο της εκπαίδευσης γενικά, με ιδιαίτερη έμφαση στα προγράμματα της προσχολικής εκπαίδευσης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-6506

Στην εκπαίδευση, η διδασκαλία των μαθημάτων που αναφέρονται στις φυσικές επιστήμες αποδεικνύεται καθημερινά ένα σύνθετο εγχείρημα για τον εκπαιδευτικό. Απαιτεί την αξιοποίηση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές, όπως είναι οι φυσικές επιστήμες, η γνωσιακή ψυχολογία, η κοινωνιολογία και η επιστημολογία, με βασικό στόχο το βαθμιαίο πέρασμα των μαθητών από τον εμπειρικό και καθημερινό τρόπο σκέψης στον επιστημονικό τρόπο σκέψης. Στο παρόν βιβλίο παρουσιάζονται βασικά ζητήματα της διδακτικής των φυσικών επιστημών που απασχολούν τη διεθνή ακαδημα...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΚΛΗΡΟΙ ΡΟΚΑΔΕΣ
MARGERIN FRANK
€6.70 €2.68
(-60%)
Κερδίζετε €4.02
ΒΕΡΝΟΝ ΣΟΥΜΠΟΥΤΕΞ (ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ)
DESPENTES VIRGINIE
€22.00 €11.00
(-50%)
Κερδίζετε €11.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS