Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
MEDIA
ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0043

Τα «Media: Οι προεκτάσεις του ανθρώπου» είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα βιβλία του καιρού μας. Πρωτοκυκλοφόρησε στην Αμερική και την Ευρώπη πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια, προκαλώντας μια θύελλα ενθουσιασμού και αντιδράσεων. Το μήνυμά του, όμως, είναι πολύ πιο σημαντικό και επίκαιρο σήμερα. Οι επαναστατικές ιδέες του Μάρσαλ Μακλούαν για την επικοινωνιακή διαδικασία, από την εφεύρεση της τυπογραφίας ως την έλευση της τηλεόρασης και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνονται σήμερα πιο κατανοητές - όσο όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2502

Η ελληνική έκδοση του «ΜΜΕ και Κοινωνία» εγκαινιάζει τη σειρά μελετών για την επικοινωνία και τις πολιτισμικές σπουδές από τις «Εκδόσεις Πατάκη», με τη φιλοδοξία να προσθέσει ένα σημαντικό βιβλίο στην αυξανόμενη ελληνική βιβλιογραφία πάνω στα μέσα επικοινωνίας και το σύγχρονο πολιτισμό. Το «ΜΜΕ και Κοινωνία» θεωρείται πλέον ένα κλασικό βιβλίο, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των θεωρητικών προσεγγίσεων και της έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας. Πρόκειται για μια συλλογή επιστημονικών άρθρων που πρωτίστως ενδιαφέρει φοιτητές και ερευνητές στον ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0157

Το βιβλίο "Θεωρίες Ανθρώπινης Επικοινωνίας" αποτελεί ένα σημαντικό εγχειρίδιο για τη μελέτη και την κατανόηση των φαινομένων της επικοινωνίας. Παρουσιάζει μια εξαντλητική και σφαιρική επισκόπηση των θεωριών στον επιστημονικό κλάδο της επικοινωνίας και καταφέρνει να συνθέσει την πληθώρα των επιστημονικών παραδόσεων που προσεγγίζουν τα φαινόμενα επικοινωνίας με εύληπτο και συνεκτικό τρόπο. Το εγχειρίδιο μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και οδηγό για οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί με την επικοινωνία. Μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές και...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) AMUSING OURSELVES TO DEATH
Εκδότης: METHUEN PUBLISHING
Κωδ. Πολιτείας: 7746-0003

'When a population becomes distracted by trivia, when a cultural life is redefined as a perpetual round of entertainment, when serious public conversation becomes a form of baby-talk, when, in short, a people become an audience and their public business a vaudeville act, then a nation finds itself at risk; culture-death is a clear possibility.' This is the late Neil Postman's contention. First published in 1985, Amusing Ourselves to Death has established itself as a key text in cultural and media studies. Television, Postman argued, has ta...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1265-0097

Στην Ελλάδα την τελευταία δεκαετία έγιναν άλματα στη χρήση και διάδοση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ). Σε μια εποχή εξαιρετικά περιορισμένων δημόσιων πόρων, εκτιμάται πως οι ΤΠΕ μπορούν να βοηθήσουν τον δημόσιο τομέα να αναπτυχθεί καινοτομικά για την παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες, με ταυτόχρονη αύξηση της αποδοτικότητας και μείωση του κόστους. Ωστόσο, αρκετά πρέπει ακόμη να γίνουν καθώς οι επιδόσεις της χώρας είναι ιδιαιτέρως χαμηλές όσον αφορά τον δείκτη "ψηφιακής οικονομίας και κοινωνίας". Απαιτούνται προσεκτικά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-4509

Γεννιόμαστε μέσα στις ιστορίες. Μας συντροφεύουν στο προσκέφαλο της παιδικής μας ηλικίας, στις διηγήσεις των μεγάλων, στις παρέες των φίλων και στον χώρο της δουλειάς. Μας βοηθούν να εκφραστούμε, να συνδεθούμε με τους άλλους, να κατανοήσουμε το παρελθόν και να φανταστούμε το μέλλον. Μας ενώνουν με όσους αγαπούν τις ίδιες ιστορίες και μας κινητοποιούν να δράσουμε για κοινούς σκοπούς. Μας διδάσκουν, μας διασκεδάζουν και μας συγκινούν. Όλοι λέμε ιστορίες, ακόμα κι αν δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας αφηγητές. Όμως, δεν είναι όλες οι ιστορίες ίδι...
Διαβάστε περισσότερα...
Αποδελτίωση 3
Άρθρα και συνεντεύξεις
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1074

Στις Αποδελτιώσεις της η Σεμίνα δεν καταγράφει το φαίνεσθαι, δεν απαριθμεί επιτυχίες. Ψάχνει, με το μεράκι πολύπειρου ερευνητή, τις κοινωνικές, οικονομικές, οικογενειακές συνθήκες και τα γεγονότα που γέννησαν και διαμόρφωσαν κάθε προσωπικότητα. Βρίσκει για τον καθέναν την καθοριστική στιγμή κατά την οποία πήρε την κομβική απόφαση για τη ζωή του, τη στιγμή που διάλεξε στρατόπεδο. Δεν ερμηνεύει μεταφυσικά το ταλέντο και τα χαρίσματα των συνομιλητών της, αλλά με μαεστρία τα καταγράφει ως προσωπική αντανάκλαση του κλίματος κάθε εποχής. Όλοι το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0057

Η γραφή ειδήσεων μπορεί να είναι δημιουργική και συναρπαστική. Το βιβλίο αυτό στοχεύει να σας πείσει γι' αυτό. Το βιβλίο χρησιμοποιεί τις αρχές της γραπτής διδασκαλικής κίνησης που εφαρμόζουν οι εφημερίδες με σκοπό να φέρει τη διδασκαλία μέσα στην τάξη. Οι καλοί εκδότες πάντα βοηθούσαν τους συγγραφείς να βελτιώσουν τα άρθρα τους. Αλλά κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 πολλές εφημερίδες άρχισαν να προσλαμβάνουν δάσκαλους γραψίματος με την ειδικότητα του συμβούλου με σκοπό να δίνουν περισσότερη ατομική προσοχή στους συγγραφείς απ' αυτή...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0824

Τα τελευταία χρόνια, κυβερνήσεις και κόμματα στην Ελλάδα ενεργούν ως εάν να βρισκόμαστε σε διαρκή προεκλογική εκστρατεία. Πολιτικό μάρκετινγκ, δημοσκοπήσεις και μέσα ενημέρωσης αλλάζουν το πλαίσιο λειτουργίας της δημοσιότητας, το οποίο χαρακτηρίζεται πλέον από επικοινωνιακό κορεσμό και διαρκή εγρήγορση του πολιτικού προσωπικού. Παρατηρούνται έτσι μεταβολές στις σχέσεις των πολιτικών και των κομμάτων με τα ΜΜΕ, στο περιεχόμενο του πολιτικού διαλόγου και στο στιλ των προεκλογικών αναμετρήσεων. Και όλα αυτά εντός ενός κλίματος απαρέσκειας προ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0508

Η επικοινωνία είναι μία από εκείνες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που ο καθένας αναγνωρίζει, αλλά ελάχιστοι μπορούν να την ορίσουν ικανοποιητικά. Επικοινωνία είναι να μιλάει ο ένας στον άλλον, είναι η τηλεόραση, η διάδοση πληροφοριών, ο τρόπος που χτενιζόμαστε, η λογοτεχνική κριτική, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τους ειδικούς είναι αν σωστά χρησιμοποιούμε τον όρο "αντικείμενο μελέτης", για κάτι τόσο ετερογενές και πολύπλευρο όπως στην πραγματικότητα είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Υπάρχει π.χ. προο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0176

Οι «Εικόνες Εγκλήματος» δεν είναι ένα ακόμα βιβλίο εγκληματολογίας: μέσα από κείμενα συγγραφέων προερχομένων από διάφορους επιστημονικούς χώρους, το περιεχόμενό του αντλείται από το διάλογο μεταξύ επιστήμης και μέσων μαζικής κουλτούρας και μ' αυτήν την έννοια αφορά σε εικόνες, αναπαραστάσεις του εγκλήματος. Πόσο «αθώες» είναι αυτές οι εικόνες; Μέσα από ποια φίλτρα διυλίζεται, αναπλάθεται αυτό που προσλαμβάνεται κοινωνικά ως έγκλημα; Αυτά τα ερωτήματα εξετάζονται για τον αναγνώστη ο οποίος ενδιαφέρεται να «αποκωδικοποιήσει» αυτές τις εικόνε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0124

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη κοινοποιησιμότητα του ατόμου, και άρα το άτομο να παραμείνει ακαθόριστο, δηλαδή ελεύθερο να αυτοκαθοριστεί. Κατ' αυτά, το παρόν κείμενο είναι μια γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0017

«Το βιβλίο αυτό δεν "αποκαλύπτει", αλλ' αντίθετα επιδιώκει να "θυμίσει", σ' όσους ενδιαφέρονται για την επιστήμη της δημοσιογραφίας, ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα κι ότι σαν λειτούργημα, θα πρέπει ν' αντιμετωπίζεται απ' όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αλλά κι από την κοινή γνώμη. Για να υφίσταται όμως μία τέτοια "αντιμετώπιση", θα πρέπει οπωσδήποτε οι δεοντολογικοί δημοσιογραφικοί κανόνες να εφαρμόζονται και να καλλιεργούνται σωστά από τους ίδιους τους "εργάτες" της δημοσιογραφίας καθώς κι από τους υπεύθυνους δημοσιογρα...
Διαβάστε περισσότερα...
156 Μαθήματα για τις τεχνικές παρουσίασης
Εκδότης: ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3440-0466

Πολλά γεγονότα της ζωής μου με έκαναν να κατανοήσω τη σημασία του "Πώς το λες". Το βιβλίο αυτό είναι ένα εργαλείο που φιλοδοξεί να βοηθήσει όλους όσους βρίσκονται στη θέση να μιλούν σε κοινό και αυτό τους φαίνεται βουνό. Πολλοί χρειάζεται να το μάθουν και να το καλλιεργούν. Αλλά να το καλλιεργούν χρειάζεται ακόμα κι εκείνοι που μιλούν σε κοινό έτοιμοι εκ γενετής. Ορίστε το λίπασμα! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΙΔΕΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕΣΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-1314

Ένα τραπέζι φαγητού, ένα εκπαιδευτικό σύστημα, ένα καφενείο, ένας άμβωνας, μια αίθουσα βιβλιοθήκης, ένα μελανοδοχείο, μια γραφομηχανή, ένα ενσωματωμένο κύκλωμα, ένα καπηλειό, ένα κοινοβούλιο δεν έγιναν για να μεταδίδουν «πληροφορίες». Δεν είναι «μέσα ενημέρωσης», εντάσσονται όμως και αυτά στον τομέα της mediologie, ως χώροι και μηχανισμοί διάδοσης, φορείς ευαισθησιών και μήτρες κοινωνικότητας. Χωρίς αυτό ή εκείνο το «κανάλι», η τάδε ή η δείνα «ιδεολογία» δεν θα είχε την κοινωνική υπόσταση που της αναγνωρίζουμε». (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΖΩΗ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3555

Στο βιβλίο αυτό οι Κ. Ρόμπινς και Φρ. Ουέμπστερ αναλύουν τα θέματα που συνδέονται με την τεχνολογική αλλαγή, από το πεδίο της πολιτικής της πληροφορίάς έως ζητήματα που σχετίζονται με τον πολιτισμό και τον κυβερνοχώρο. Οι συγγραφείς αμφισβητούν το όραμα της εικονικής κοινωνίας. Εξετάζουν ενδελεχώς τον υπερβάλλοντα ενθουσιασμό προσωπικοτήτων μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, όπως ο Μπιλ Γκέιτς, και θέτουν το ερώτημα κατά πόσο οι νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και της επικοινωνίας καθρεφτίζουν τη νέα κοινωνία που διαμορφώνεται. Υποστηρίζουν ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0168

Το κριτικό αυτό δοκίμιο ανατέμνει το γραπτό Τύπο την ώρα που η ψηφιακή επανάσταση και η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων δυναμιτίζουν το οικοσύστημα των ΜΜΕ. Κάθε πολίτης της καινούργιας κοινωνίας-δίκτυο έχει τα προσόντα να γίνει "δημοσιογράφος" αρκεί να γνωρίζει απλά εργαλεία όπως τα ιστολογία, το Twitter ή το Facebook, τα οποία προσφέρουν ασύλληπτη επικοινωνιακή δύναμη. Για αυτό το λόγο, ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να οραματίζονται στο εγγύς μέλλον τη "δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους", κατά το πρότυπο του κοινωνικού μέσου ενημέρωσης W...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-9368

Πριν από μερικά χρόνια, η αγγλική εφημερίδα The Guardian με κάλεσε να παρουσιάσω το βιβλίο μου "Η τέχνη της καθαρής σκέψης", που μόλις είχε μεταφραστεί στα αγγλικά. Ο αρχισυντάκτης Alan Rusbridger μάζεψε τη συντακτική ομάδα και η αίθουσα είχε γεμίσει. Ο Rusbridger ξερόβηξε και είπε βλοσυρά: "Μόλις μπήκα στον ιστότοπό σας και ανακάλυψα ένα μάλλον αμφιλεγόμενο άρθρο σας. Θα θέλαμε να μιλήσετε γι' αυτό, όχι για το καινούριο σας βιβλίο". Ξεροκατάπια. Στο άρθρο αυτό πρόβαλλα επιχειρήματα εναντίον της "κατανάλωσης" αυτού που παρήγαν κάθε μέρα οι...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ
ΣΒΟΡΩΝΟΣ Ν. ΙΩΑΝΝΗΣ
€20.00 €8.00
(-60%)
Κερδίζετε €12.00
ΣΕΙΡΑ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ (3 ΤΟΜΟΙ)
ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
€41.34 €16.54
(-60%)
Κερδίζετε €24.80

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS