Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Σσστ! Ο Χρήστος Λαμπράκης κοιμάται...
Η άνοδος και η πτώση της πιο αμφιλεγόμενης προσωπικότητας του 20ού αιώνα στην Ελλάδα
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-1380

Ποιος ήταν ο Χρήστος Λαμπράκης; Γιατί άλλοι τον θεωρούσαν το πιο ευγενικό και άλλοι το πιο μισητό πρόσωπο στην Ελλάδα; Κάτω από ποιες συνθήκες κληρονόμησε την αυτοκρατορία του ΔΟΛ; Πώς εγκατέλειψε το τραγούδι και παντρεύτηκε τη δημοσιογραφία; Και πως, μετά, την "απάτησε" με την όπερα και το Μέγαρο Μουσικής; Πώς από την εσωστρέφεια πέρασε στη δημοσιότητα; Πόσοι γνωρίζουν την όπερα που έγραψε και παρουσιάστηκε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό; Πόσο ρόλο έπαιξε στην πολιτική ζωή του τόπου, τα τελευταία 60 χρόνια; Ποιες ήταν οι σχέσεις του με του...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΤΟΥ 1907
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4260

Στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργείται συχνά η λανθασμένη εντύπωση πως φαινόμενα όπως η διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων με την πολιτική αποτελούν «προϊόντα» της σύγχρονης εποχής και ιδίως της περιόδου που ονομάζουμε Μεταπολίτευση. Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη στάση του αθηναϊκού Τύπου απέναντι σε μια ιστορική «αγορά του αιώνα», δηλαδή τις προμήθειες στρατιωτικών εξοπλισμών του 1907, που ως σκάνδαλον αιχμαλώτισε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, και αναλύει τις καθοριστικές δομές του ζητήματος, οι οποίες από πολλές απόψεις εί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0726

Με την κυριαρχία της τηλεόρασης επανέρχεται ένα ιδιότυπος συνδυασμός υπερτροφικής κοινωνικότητας και ηθικής αμετροέπειας, που καταλήγει σε εκχυδαϊσμό της πολιτικής και του πολιτικού λόγου. Η περίπου πανταχόθεν διεκδικούμενη «διαφάνεια», το «δικαίωμα του κοινού να ξέρει την αλήθεια» για την ζωή των πολιτικών αλλοιώνει την έννοια του δημοσίου συμφέροντος. Το μεν «δημόσιο» γίνεται προέκταση του ιδιωτικού, το δε «συμφέρον» συρρικνώνεται στην ανάγκη της απλής περιέργειας. Στην κοινωνία του θεάματος αυτό που κυρίως έλκει, είναι το προσωπικό ήθος...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1997-0108

Ο λόγος των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, πολλαπλασιασμένος αντίλαλος των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων ή αυθεντικό προϊόν της εγχώριας κοινότητας των επαγγελματιών δημοσιογράφων και των συνεργατών αρθρογράφων που εκλαϊκεύουν τον λόγο των επιστημών, της τεχνολογίας και της θεωρητικής κριτικής, αποτελεί σε μεγάλο βαθμό μιαν αχαρτογράφητη επικράτεια. Εξίσου άγνωστος, ως προς το ιστορικό του διάνυσμα και τη γλωσσική/ειδολογική του σύσταση, είναι και ο πρωτεϊκός λόγος της μαζικής επικοινωνίας (διαφήμιση, ντοκιμαντέρ, τηλεοπτικές σειρές, κόμικς κ....
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΑΣΙΘΙΩΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ (1900-2021)
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΤΥΠΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 6218-0000

Η συγγραφή και έκδοση του βιβλίου αυτού έχει ως στόχο να φωτίσει και να κάνει γνωστές στον αναγνώστη τις ιστορικές, κοινωνικές, πολιτικές και πολιτιστικές πτυχές της λασιθιώτικης κοινωνίας κατά την περίοδο κυκλοφορίας των εντύπων που περιλαμβάνονται σ' αυτό. Μέσα από την προβολή της ειδησεογραφίας εμφανίζεται το πανόραμα ολόκληρου του 20ού και των δύο πρώτων δεκαετιών του 21ου αιώνα, με έμφαση στις δυσκολότερες περιόδους της νεότερης τοπικής ιστορίας, όπως η κατοχική. Στις 816 σελίδες του παρουσιάζονται τεκμηριωμένα και αναλυτικά τα 233 έν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2883

Το βιβλίο αυτό ασχολείται σε βάθος με τις εφαρμογές της θεωρίας της επικοινωνίας και αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για όσους ασχολούνται με τις δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες, την ενημέρωση του κοινού για θέματα υγείας, τις δημόσιες σχέσεις και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την επικοινωνιακή πρακτική. Βασικός του στόχος είναι να συνδυάσει τη θεωρία της επικοινωνίας με την εφαρμογή της στις πραγματικές συνθήκες, και γι’ αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τη χάραξη στρατηγικών στις δημόσιες εκστρατείες. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΩΣΤΑ Σ' ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Εκδότης: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0300-0001

Είναι κάτι καθημερινό. Ωστόσο η συνομιλία με τους ανθρώπους, ιδιαίτερα όσους δε γνωρίζουμε, μπορεί κάποτε να γίνει βασανιστική πρόκληση. Τώρα ο Λάρι Κινγκ, ο κορυφαίος συζητητής του CNN, που συζήτησε με όλους, από το Μιχαήλ Γκορμπατσόφ μέχρι το Μάικλ Τζόρνταν, μοιράζεται το μυστικό του: πώς θα επικοινωνήσετε με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικά σε κάθε περίσταση. Ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε σε κοκτέιλ πάρτι, επαγγελματική συνέντευξη ή κάνετε εσείς κάποια ομιλία, υπάρχουν απλά μυστικά που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τους ακροατές με το μέρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ WAR ROOM)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2398

Η σωστή και αποτελεσματική Επικοινωνία είναι μία ιδιαίτερα σύνθετη υπόθεση. Αυτή η ερευνητική εργασία επιδιώκει σε τέσσερα κεφάλαια να εξετάσει μεθοδικά και διεξοδικά τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία ενός Πολυχώρου Επικοινωνίας, η εισαγωγή καινοτόμων εργαλείων, η αξιοποίηση των ώριμων νέων τεχνολογιών, η ποιότητα στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος και η ενίσχυση, (ή η αποκατάσταση) μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πολίτες. Η εργασία, προορισμένη για διεθνή έκδοση, χρησιμοποιεί εντατικώς δίγλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0611

Κάθε ριζική αλλαγή στα μέσα επικοινωνίας έχει συνοδευτεί από μια έκρηξη θετικών προσδοκιών αλλά και δυσοίωνων προφητειών. Το ίδιο συνέβη και με την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, τα οποία συχνά αντιμετωπίζονται με ένα μείγμα ενθουσιώδους μελλοντολογίας και ακραίας καταστροφολογίας. Οι συγγραφείς του συλλογικού αυτού τόμου δεν επιδιώκουν να καταθέσουν μια ακόμα προφητεία ή πρόγνωση, αλλά να συμβάλουν στη νηφάλια διάγνωση, τη μεθοδική διερεύνηση και κατανόηση της ψηφιακής συνθήκης. Τι ακριβώς είναι τα ψηφιακά μέσα; Πώς αλλάζουν τα ήθη και τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΣ ΤΟ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-3233

Το εγχειρίδιο αυτό είναι ένας πρακτικός οδηγός που βοηθά τους σπουδαστές της δημοσιογραφίας να κατανοήσουν με ποιον τρόπο ένας επαγγελματίας δημοσιογράφος αξιολογεί, κρίνει, επεξεργάζεται και μεταδίδει την είδηση. Μπορεί, ωστόσο, να φανεί ενδιαφέρον και σε όποιον θα ήθελε να περιπλανηθεί στις αρχές της δημοσιογραφίας, ώστε να παρακολουθεί με διαφορετικό μάτι τις ειδήσεις στην τηλεόραση ή να διαβάζει με μεγαλύτερη προσοχή την εφημερίδα του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ (ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΩΝ PETER WINTONICK KAI MARK ACHBAR)
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0014

Το Κατασκευάζοντας Συναίνεση: Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είναι το βιβλίο της ονομαστής ταινίας με τον ίδιο τίτλο για τον παγκοσμίως ξακουστό γλωσσολόγο και κοινωνικό θεωρητικό Νόαμ Τσόμσκυ. Με 12 βραβεύσεις σε φεστιβάλ, η ταινία έχει παιχτεί σε κατάμεστες αίθουσες σε πάνω από 220 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Χαρτογραφεί τη ζωή του πιο περίφημου διαφωνούντος της Αμερικής, από τις ημέρες της παιδικής του ηλικίας που δούλευε στον πάγκο πώλησης εφημερίδων του θείου του στο Μανχάταν μέχρι το σημερινό του ρόλο ως ειλικρινούς κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1109

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2413

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια συνολική επισκόπηση των τηλεοπτικών σπουδών υπό το φως των νέων τεχνολογικών εξελίξεων. Το πρώτο μέρος εξερευνά τις κύριες θεωρητικές προσεγγίσεις στο μέσο, με ιδιαίτερη προσοχή στην εξέλιξη και στην κριτική παρουσίασή τους. Στο δεύτερο μέρος αναλύονται τα βασικά τηλεοπτικά είδη με έμφαση στην ανάπτυξή τους στον χρόνο αλλά και στον συνδυασμό τους, γνωστό και ως υβριδικότητα. Όλο το βιβλίο λαμβάνει υπόψη την αλλαγή που έχει επιφέρει στην τηλεόραση το διαδίκτυο και το τρίτο μέρος αφιερώνεται εξολοκλήρου σε αυτή τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0507

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σ' αυτούς που είτε έχουν θεωρητικό ενδιαφέρον για το ραδιόφωνο και γενικότερα για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, είτε κάποια πρακτική σχέση με τη ραδιοφωνική παραγωγή. Οι σκοποί του μπορούν να διατυπωθούν με παραπλανητική απλότητα. Ο πρώτος είναι να προσδιορίσει τα διακριτικά χαρακτηριστικά του ραδιοφωνικού μέσου, συγκρίνοντάς το με άλλους τρόπους επικοινωνίας, ατομικούς και συλλογικούς, λογοτεχνικούς και οπτικούς, και επίσης αναπτύσσοντας μια θεωρία σημείων, κωδίκων και συμβάσεων βάση της οποίας το ραδιοφωνικό μέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Εκδότης: ΑΙΩΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0098-0106

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0005

Το βιβλίο «Εισαγωγή στην πολιτική επικοινωνία» φιλοδοξεί να προσφέρει μια συνολική κριτική θεώρηση των σχέσεων που συνδέουν τη σύγχρονη πολιτική με τα ΜΜΕ και τους δημοκρατικούς θεσμούς, χρησιμοποιώντας ως αφετηριακό παράδειγμα τη βρετανική περίπτωση, αλλά και με εκτεταμένες αναφορές σε άλλες σύγχρονες κοινωνίες. Ο συγγραφέας αναλύει τη χρησιμοποίηση των ΜΜΕ από πολιτικά πρόσωπα όλων των κατηγοριών (κοινοβουλευτικούς, εκπροσώπους κομμάτων, συνδικαλιστές, ακόμη και τρομοκράτες), θέτοντας το ερώτημα κατά πόσο η πολιτική πράξη στη σύγχρονη κο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0130

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μας μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δυο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (FAKE NEWS)
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1792

Η συγκεκριμένη μελέτη εξετάζει ένα σημαντικό πρόβλημα που απασχολεί σήμερα τον δημοσιογραφικό, πολιτικό και ακαδημαϊκό κόσμο, διεθνώς: τις παραποιημένες ειδήσεις (fake news), τις οποίες όμως διαχωρίζει από τις ψευδείς. Αν και τέτοιες ειδήσεις συναντάμε από τις απαρχές του Τύπου, στις μέρες μας αποτελούν πλέον ένα σύνθετο επικοινωνιακό, πολιτικό και οικονομικό φαινόμενο. Παρατηρείται στις "κοινωνίες της ενημέρωσης", στις οποίες κυριαρχούν τα (νέα) Μέσα και οι ειδήσεις, όταν πλέον δεν παρουσιάζονται τα γεγονότα υπό το πρίσμα κάποιων απόψεων,...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΕΛΛΙΔΗΣ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0363

Ο Γιάννης Βελλίδης ανήκει σε μια κοινωνική κατηγορία που μοιάζει να έχει εκλείψει οριστικά και αμετάκλητα. Την κατηγορία των παραδοσιακών εκδοτών. Οι παραδοσιακοί εκδότες, σε αντιδιαστολή με τους σύγχρονους, είχαν ως μόνο αντικείμενο επιχειρηματικής δραστηριότητας τις εφημερίδες τους. Η ανάμειξή τους σε επιχειρήσεις εκτός εφημερίδων ήταν ανύπαρκτη. Κατά συνέπεια, η διαπλοκή Μέσων Ενημέρωσης και πολιτικής εξουσίας δεν είχε σε καμιά περίπτωση τη σημερινή τριγωνική μορφή -οικονομικά συμφέροντα, μέσα ενημέρωσης, πολιτική εξουσία. Θα ήταν υπερβ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (7η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0222

Έχοντας φτάσει πια στην 7η έκδοσή του, αυτό το βιβλίο-σταθμός εξακολουθεί να ορίζει το πεδίο της θεωρίας και έρευνας των μέσων και της μαζικής επικοινωνίας, προσφέροντας έναν μοναδικά συμπεριληπτικό και ισορροπημένο οδηγό. Συνεχίζει την αφήγηση των προηγούμενων εκδόσεων, επεκτείνοντάς τη στον κόσμο στον οποίο ζούμε σήμερα, με τα διάχυτα, πανταχού παρόντα, κινητά, κοινωνικής δικτύωσης και πάντοτε συνδεδεμένα μέσα. Τι είναι νέο στην παρούσα έκδοση: - Μεγαλύτερη επικέντρωση στην αποτύπωση των «μαζικών» μέσων και επικοινωνίας και της θεωρίας τ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΗΣ ΟΠΕΡΑΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
LEROUX GASTON
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50
Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ
PEREZ-REVERTE ARTURO
€19.90 €9.95
(-50%)
Κερδίζετε €9.95

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS