Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0640-0136

Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστάσεις, τροποποιούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, αναπλάθουν το πραγματικό και κατασκευάζουν έναν κόσμο ομοιωμάτων. Η σημασία της μαζικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στις σημερινές συνθήκες τα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0119

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΔΥΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0337

Το βιβλίο του John B.Thompson «Νεωτερικότητα και Μέσα Επικοινωνίας» πλεονεκτεί ως προς το ότι εντάσσει τη μελέτη των μέσων, μαζικών και εξατομικευμένων, στο ευρύτερο παραδειγματικό πλαίσιο της σύγχρονης κοινωνικής θεωρίας. Ο Thompson ενδιαφέρεται πρωτίστως για τις επιδράσεις των μέσων, ένα θέμα που συγκεντρώνει την προσοχή του μεγαλύτερου μέρους της σύγχρονης θεωρίας και έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Από πολλές και διαφορετικές σκοπιές, καταδεικνύει ότι τα μέσα επικοινωνίας μετέχουν, εξ αρχής και κατ' αρχήν, του σκληρού θε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0095

(. . .) Με άλλα λόγια, η παρούσα Κοινωνιολογία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας προσεγγίζει τα μέσα ως επιμέρους κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, η οποία αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους, και εξετάζει τη σχέση του «ειδικού» με το «γενικό», και αντίστροφα. Διερευνά, δηλαδή, τον τρόπο και το βαθμό στον οποίο η κοινωνική οργάνωση και δυναμική του σύγχρονου καπιταλισμού καθόρισε, και καθορίζει, τη μορφή και κατεύθυνση που πήρε η επικοινωνία στην εποχή μας, και, ταυτόχρονα, τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
Τα Κυριακάτικα
Σελίδες μέσα στο χρόνο - δημοσιογραφικά κείμενα μιας πενταετίας
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1066

Ποια είναι τα θέματα που περικλείονται στα τριάντα οχτώ κείμενα που αναδημοσιεύονται στο βιβλίο; Η ίδια πάντα, βαλτωμένη πολιτική σκηνή, ο ρόλος του "συστημικού" Τύπου, ο ενδημικός καταναλωτισμός και η ζωή στις μεγαλουπόλεις, ο χωρίς κανόνες γιγαντισμός των αστικών κέντρων, η μοναξιά των ανθρώπων σ' ένα πολυπρόσωπο και θορυβώδες τοπίο, είναι μερικά από αυτά. Η αγάπη του κόσμου για το ποδόσφαιρο -στον απόηχο του Μουντιάλ του 1982- όπως και κάποιες περιηγήσεις στην Ομόνοια, στον Εθνικό Κήπο, στη Γλυφάδα και στον Ιππόδρομο, που τότε στεγαζότα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0041

Στην αυγή της νεότερης κοινωνίας ο ντ’ Αλαμπέρ ζητούσε την ίδρυση ενός θεάτρου στη Γενεύη που θα διαπαιδαγωγούσε διασκεδάζοντας τους αυστηρούς πολίτες της. Απαντώντας του, ο Ρουσσώ επέκρινε τα θεάματα που αποσπούν τον άνθρωπο από τον εαυτό του και τους οικείους του και τον προσδένουν στη σκηνή. Τον επόμενο αιώνα ο Άρνολντ έλπιζε σε μια κουλτούρα που θα εισήγαγε όλους τους ανθρώπους σε μια ατμόσφαιρα γλυκύτητας και φωτός. Ενώ στον αντίποδα ο Νίτσε κατακεραύνωνε τη δημοσιογραφία που διαβρώνει τις επιστήμες και τις τέχνες, καταλύοντας την αλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0268

Σήμερα, στην εποχή των Νέων Μέσων και της ψηφιακής τεχνολογίας, με τη σχεδόν καθολική επικράτηση του Διαδικτύου, η τηλεόραση ακόμα αποτελεί ένα βασικό μέσο επηρεασμού της κοινής γνώμης στις δυτικές κοινωνίες. Μάλιστα, σε αρκετές από αυτές, οι επιδράσεις της στο κοινό προσφέρουν ευρύ πεδίο μελέτης εδώ και χρόνια, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το ενημερωτικό της πρόγραμμα. Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία πρόσληψης μηνυμάτων πολιτικού περιεχομένου από το κοινό μέσω της τηλεόρασης. Η πρωτογενής έρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΙΤΗ ΑΛΕΞΗ
Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Εκδότης: ΠΥΞΙΔΑ
Κωδ. Πολιτείας: 3647-0008

Η Καίτη Αλέξη γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Χανιά. Γονείς της ο Κωνσταντίνος και η Ειρήνη Βαρουδάκη. Τελείωσε το 1ο Γυμνάσιο Θηλέων Χανίων και την Αγγλική γλώσσα στο Βρετανικό Ινστιτούτο. Παρακολούθησε σεμινάρια Δημοσιογραφίας. Παιδί ακόμη, στο Δημοτικό Σχολείο, είχε δείξει έντονα ικανότητες και δεξιότητες ως προς τα εκφραστικά της μέσα. Αργότερα, στο Γυμνάσιο, πρωτοστάτησε στις διάφορες εκδηλώσεις. Ακριβώς τη χρονιά που αποφοίτησε, το Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας διενήργησε διαγωνισμό για την πρόσληψη εκφωνήτριας στον νέο-ιδρυθέντα Ραδιοφωνικό ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΤΕΧΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0437

"Ενώ λοιπόν "βάζαμε τις τελευταίες πινελιές" πριν το βιβλίο πάρει τον δρόμο για το τυπογραφείο, μάθαμε το θλιβερό γεγονός. Ο Γιώργος Δελαστίκ, ο δάσκαλος, ο φίλος, ο σύντροφός μας έφυγε από τπ ζωή. Άφατη η θλίψη αλλά και η θέλησή μας να μείνει ζωντανό το σπουδαίο έργο του. Μέσα σε φορτισμένο κλίμα, σε συνεννόηση πάντα με τους οικείους του, θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να προχωρήσει ως έχει η τελική έκδοση του βιβλίου, χωρίς μεταβολές, αλλαγές ή προσθήκες. Έχουμε επίγνωση πως το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, και το οποίο διαμορφώθηκε στις συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΕΡΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
Εκδότης: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1360-0019

Το σπίτι ανέκαθεν ταλαιπωρήθηκε από τον άλλο, από τον καλεσμένο, από την απειλή της απαλλοτρίωσης. Δεν συγκροτήθηκε παρά εντός αυτής της απειλής. Σήμερα, ωστόσο, παρατηρείται μια απαλλοτρίωση, μια απεδαφοποίηση, ένας εκτοπισμός, ένας διαχωρισμός του πολιτικού και του τοπικού, του εθνικού, του Κρατο-εθνικού και του τοπικού, τόσο ριζική που η απάντηση, θα έπρεπε να πούμε η αντίδραση, είναι τελικά: θέλω να είμαι σπίτι μου, θέλω να είμαι επιτέλους σπίτι μου, με τους δικούς μου κοντά στους συγγενείς μου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΩΣ ΤΑ «ΜΝΗΜΟΝΙΑ»
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1648

Το βιβλίο συζητά τις μεταβολές στη μορφή και τους συμβολισμούς της γλώσσας των ΜΜΕ που συνδέθηκαν με τη λαϊκοποίησή της από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Αποκαλύπτει το πώς απεικόνισε η ελληνική γλώσσα τις σημαντικές οικονομικοπολιτικές αλλαγές που καθόρισαν την πορεία της κοινωνίας τα τελευταία χρόνια. Μια γλώσσα που έγινε πιο λαϊκή, γιατί αυτό εξυπηρετούσε το κλίμα της αποκατάστασης της δημοκρατίας. Προσέλαβε προοδευτικές υποδηλώσεις μέσα από την απομάκρυνσή της από την επισημοφάνεια, γιατί αυτό διευκόλυνε τις συσπειρώσεις σε κομματικά ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΝΕΩΤΕΡΙΚΑ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΑ
Εκδότης: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2230-0391

Το βιβλίο αυτό, που έχει τίτλο "Έντυπα Μέσα Επικοινωνίας και Λαϊκός Πολιτισμός. Νεωτερικά Λαογραφικά", περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια - μελετήματα με κοινή λαογραφική οπτική. Το υλικό τους προέρχεται, κατά βάση, από τα Έντυπα Μέσα Επικοινωνίας στην ευρύτερή τους έννοια. Έχει αντληθεί από εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία, λευκώματα, καρτ ποστάλ, φωτογραφήματα και διάφορα άλλα δημοσιεύματα. Άλλωστε, όπως είναι γνωστό, από τη διεθνή και Ελληνική βιβλιογραφία, η Λαογραφία, στη σύγχρονη και νεωτερική διάστασή της, προσεγγίζει θέματα που παρουσιάζοντα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0939

Το βιβλίο εστιάζει στην ερμηνεία της εικόνας από την πλευρά του θεατή, ο οποίος καλείται να αναχθεί σε κριτική δύναμη της εικόνας, προσαποκτώντας ικανότητα κριτικού ή αυτού που ονομάζουμε αρχι-θεατή. Δια της εναλλαγής αναλυτικής μεθόδου και εμπειρικής παρατήρησης, επιχειρείται μία εν γένει θεώρηση και εποπτεία της εικόνας ως γενικής και αφηρημένης έννοιας, ως εικονικού σημείου, ως στοιχείου διατύπωσης, διαμόρφωσης και αποτύπωσης πολλαπλών εκφράσεων και σημασιοδοτήσεων στον πολιτισμικό τομέα και ως συνολική λειτουργία που "διαπραγματεύεται"...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0484

Τα μέσα επικοινωνίας, ως φορείς ταυτοτήτων και υποστάσεων συμβολικού χαρακτήρα, διαχέουν μηνύματα που καθορίζουν κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές πρακτικές. Πέρα από τον καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα που έχουν, λειτουργούν επίσης και σε ένα επίπεδο συμβολικής κατασκευής αναπαραστάσεων, αναγνώρισης και θέασης που συγκροτούν έναν ιδεολογικό χαρακτήρα και συνιστούν κουλτούρα, τόσο στο πλαίσιο συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας όσο και σ' αυτό της σύστασης του ιδιαίτερου, της ιδιωτικής σφαίρας. Μέσω των πρακτικών επικοινωνίας, τα μηνύματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ
Η ΓΕΝΝΗΣΗ, Η ΑΝΘΗΣΗ, Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΣΟΚ, 17Ν, ΚΟΣΚΩΤΑ, MEGA. Ο «ΜΥΘΟΣ»ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΙΑΣ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-1416

Ποιος σκότωσε την "Ελευθεροτυπία"; Όχι, το βιβλίο αυτό δεν είναι αστυνομικό θρίλερ. Είναι ένα ντοκουμέντο για την ιστορία του Τύπου. Αναφέρεται στην εφημερίδα η οποία πρωταγωνίστησε στον εκδοτικό χώρο από τη Μεταπολίτευση μέχρι την οικονομική κρίση. Ο Ντένης Αντύπας εργάστηκε εκεί 13 χρόνια. Από απλός συντάκτης ύλης έως αρχισυντάκτης και διευθυντής συντάξεως. Γράφει, λοιπόν, από πρώτο χέρι, για όσα έκαναν θρύλο, αλλά και όσα στοίχειωσαν την εφημερίδα. Πώς προδόθηκε το όνειρο της αυτοδιαχείρισης; Πώς χτίστηκε και γκρεμίστηκε η σχέση με το Π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΞΙΝΓΚΤΟΝ
ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0540

Τα «Γράμματα από το Λέξινγκτον» αποτελούν ένα μάλλον μοναδικό στο είδος του έργο στη βιβλιογραφία του Τσόμσκι, καθώς πρόκειται για μία συλλογή αναλύσεων του τρόπου με τον οποίο τα μέσα ενημέρωσης καλύπτουν τα γεγονότα της επικαιρότητας. Διαβάζοντας τα γράμματα αυτά, μας κάνει εντύπωση η μεγάλη συνάφειά τους με γεγονότα που διαδραματίζονται σήμερα, με ιδιαίτερη έμφαση, μεταξύ άλλων, στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και τον ρόλο τους, στο Ιράκ, στον Αραφάτ, τον Σαρόν και την «ειρηνευτική διαδικασία», στην «αμυντική επίθεση», στη «λαχτάρα για δη...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) MEMES IN DIGITAL CULTURE
Εκδότης: MIT PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 2615-0390

Taking "Gangnam Style" seriously: what Internet memes can tell us about digital culture. In December 2012, the exuberant video "Gangnam Style" became the first YouTube clip to be viewed more than one billion times. Thousands of its viewers responded by creating and posting their own variations of the video - "Mitt Romney Style," "NASA Johnson Style," "Egyptian Style," and many others. "Gangnam Style" (and its attendant parodies, imitations, and derivations) is one of the most famous examples of an Internet meme: a piece of digital content...
Διαβάστε περισσότερα...
Μιντιακές λειτουργίες
Μια κριτική προσέγγιση
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0598

Τα Μέσα Επικοινωνίας αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της καθημερινής μας ζωής. Αλλά πώς μπορούμε να κατανοήσουμε τη σημερινή εποχή των υπερβολών, όταν τα μέσα έχουν ένα βάρος και μια σημασία που υπερβαίνει την καθημερινότητα; Σε μια εποχή κρίσης ή θριάμβου, πώς σφυρηλατούν τα μέσα το δημόσιο αίσθημα κοινότητας και πώς διαμορφώνουν τις ιδιωτικές ζωές των ανθρώπων ή μας κάνουν να πιστέψουμε ότι το κάνουν; Οι "Μιντιακές Τελετουργίες" μας καλούν να ξανασκεφτούμε τις αποδεκτές έννοιες της τελετουργικής συμπεριφοράς σε μια εποχή μιντιακού κορεσμού. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0050

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει στον κόσμο των δημοσιογράφων μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και σημαντική πλευρά της δραστηριότητάς τους, την πλευρά εκείνη που ασχολείται με τη δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης με το κοινό τους. Μια βαθειά και τεκμηριωμένη ανάλυση σύγχρονων θεμάτων Δημοσίων Σχέσεων που αφορούν τον δημοσιογράφο, δίνει μια ολιστική εικόνα για μια πιο αποτελεσματική και κοινωνική έκβαση των προβλημάτων του, στις σχέσεις του με το κοινό. Το θέμα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ελληνική βιβλιογραφία από ένα αναγνωρισμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ
ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Ή ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ;
Εκδότης: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3710-0792

Συχνά λέγεται ότι ζούμε την «επανάσταση της πληροφορίας». Πράγματι, τα τελευταία χρόνια υπήρξαν πολύ σημαντικές εξελίξεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Χάρη στην καλωδιακή, τη δορυφορική και την ψηφιακή τεχνολογία είναι πια εφικτή η πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφορία. Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται διάφορα θέματα που σχετίζονται με τα ΜΜΕ: ποιοι κατέχουν τα ΜΜΕ και κατά πόσο τα χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων; Πώς μπορεί να διασφαλιστεί ο πλουραλισμός και η αντικειμενικότητα της πληροφόρησης; Θα πρέπει να χρησιμοπ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
ELIAS NORBERT
€16.00 €8.00
(-50%)
Κερδίζετε €8.00
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ
JAMES PETER
€9.90 €4.95
(-50%)
Κερδίζετε €4.95

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS