Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
VAN GOGH
Εκδότης: ORAMA - NAKAS
Κωδ. Πολιτείας: 8101-0642

Αυτή η σειρά παρουσιάζει τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη μέσα από το πολιτισμικό, κοινωνικό και πολιτικό πρίσμα της εποχής του. Για να συμβουλευτείτε εύκολα το βιβλίο, το έχουμε χωρίσει σε τρεις ενότητες, οι οποίες διακρίνονται με ένα έγχρωμο διαχωριστικό στο πλάι της σελίδας: Κίτρινο για τις σελίδες που αναφέρονται στη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη, γαλάζιο για το ιστορικό και πολιτισμικό φόντο και ροζ για την ανάλυση των κυριοτέρων έργων, του. Κάθε δισέλιδο εστιάζεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα, με ένα εισαγωγικό κείμενο και κάποιες χαρ...
Διαβάστε περισσότερα...
CEZANNE
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0024

Τροπικό προβηγκιανό καλοκαίρι του 1906, ζέστη ανυπόφορη, που αποδυναμώνει το μυαλό. Κάθε απόγευμα ένα αμάξι πηγαίνει να πάρει το γέρο Σεζάν για να τον πάει να ποτίσει το αλογάκι του στις όχθες του ποταμού Αρκ ή κοντά στο δρομάκι που οδηγεί στο Μονμπριάν. Ο δάσκαλος γράφει στον αφοσιωμένο του Εμίλ Μπερνάρ λόγια πικραμένα -«θα το είχα θελήσει κοντά μου, γιατί η μοναξιά πάντα βαραίνει λίγο»- και αναφέρεται σε πονοκεφάλους και σε «μια αναστάτωση τόσο μεγάλη», που οφείλεται -ποιος ξέρει- «στην τρομακτική ζέστη». Η πρώτη αναγγελία του φθινοπώρου...
Διαβάστε περισσότερα...
DEGAS
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0025

Δεινός ρήτορας, μισογύνης, αντισημίτης. Ένθερμος θαυμαστής του Ενγκρ, μέλος της καλλιτεχνικής παρέας του Cafe de la Nouvelle-Athenes, ο Ντεγκά διακήρυττε την αναπαράσταση της πραγματικότητας «από μνήμης» με τη βοήθεια όλων των διαθέσιμων μέσων. Γύρω από το πρόσωπό του αναπτύχθηκε με την πάροδο του χρόνου μια πλούσια ανεκδοτολογία, προερχόμενη τόσο από τους θαυμαστές όσο και από τους επικριτές του. Η Λουιζίν Χαβεμάιερ, η Αμερικανίδα συλλέκτρια που διαμόρφωσε την εικόνα του στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρέθεσε στο αυτοβιογραφικό της έργο Sixtee...
Διαβάστε περισσότερα...
MANET
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0026

Ο Μανέ είναι ένας καλλιτέχνης της δημόσιας ζωής από κάθε άποψη: η προσωπικότητά του, η ζωή του, η τέχνη του εκτυλίχτηκαν πραγματικά μπροστά στα μάτια όλων - και αντικατοπτρίζονται η μία στην άλλη με τόση λεπτομέρεια που μερικές φορές η ζωγραφική του καταλήγει να είναι δυσνόητη. «Κοιτάξτε με» λέει σε κάποιο χρονογράφο το 1876 «είμαι ένας αστός όπως κι εσείς, όπως όλοι». Πώς είναι δυνατόν, λοιπόν, αναρωτιούνται οι κριτικοί της εποχής, ένας άνθρωπος τόσο φυσιολογικός να ζωγραφίζει τόσο βάναυσα; Όλη η καλλιτεχνική και προσωπική του ζωή ερμηνεύ...
Διαβάστε περισσότερα...
RUBENS
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0034

Το Εγχειρίδιο του καλού αυλικού του Μπαλτάσαρ Καστιλιόνε αρχίζει με ένα δυνατό μήνυμα. Στο πρώτο κεφάλαιο ο συγγραφέας αναφέρεται στη σπρετσατούρα, δηλαδή την άνεση, την επιτηδευμένη ατημέλεια, την ικανότητα να κάνεις τα δύσκολα να φαίνονται εύκολα, την οποία θεωρεί το πρωταρχικό γνώρισμα του αληθινού αυλικού. Το να είναι δηλαδή κάποιος σε θέση να προσφέρει με αριστοτεχνική ευκολία τις υπηρεσίες του στον πρίγκιπα και στην Αυλή (Δημήτριος ο Φαληρεύς, 350-282 π.Χ., Περί ερμηνείας). Το Εγχειρίδιο του καλού αυλικού δημοσιεύθηκε στη Βενετία το ...
Διαβάστε περισσότερα...
REMBRANDT
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0041

Στο πλούσιο καλλιτεχνικό στερέωμα του 17ου αιώνα, και πιθανόν στη διάρκεια ολόκληρης της περιόδου πριν από την εμφάνιση των μοντέρνων καλλιτεχνικών τάσεων, ο Ρέμπραντ ήταν ο μόνος ο οποίος φιλοτέχνησε τόσο πολλές αυτοπροσωπογραφίες. Το πρόσωπό του είναι γνωστό από τουλάχιστον 30 οξυγραφίες, 12 σχέδια και περισσότερους από 40 πίνακες, που δεν ήταν προϊόν ανάθεσης ούτε προορίζονταν για προστάτες ή χορηγούς, αλλά έγιναν για προσωπική ευχαρίστηση, στο πλαίσιο μιας εσωτερικής αναζήτησης. Αυτή η μανία αποτύπωσης του προσώπου του, στα νεανικά του...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2965

Το Βυζάντιο διαδραμάτισε δημιουργικό ρόλο στον τομέα της καλλιτεχνικής έκφρασης και ιδιαίτερα στη ζωγραφική, που είχε την προτεραιότητα έναντι της μνημειώδους ολόγλυφης πλαστικής, γιατί η τελευταία είχε στενά συνδεθεί με τον ειδωλολατρικό κόσμο. Η βυζαντινή τέχνη διακρίνεται για την πρωτοτυπία της και μπορεί να συγκριθεί με την αρχαία ελληνική τέχνη. Εξάλλου, παρά τον υπερβατικό χαρακτήρα της, συνεχίζει την ανθρωποκεντρική παράδοση της αρχαιοελληνικής τέχνης, αφού η ανθρώπινη μορφή αποτελεί το κέντρο βάρους στη σύνθεση του βυζαντινού έργου...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0019

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΣΚΗΤΗΣ επειδή μόνον έτσι μπορεί να κηρύξει καλύτερα το πανευδαιμονικό του ευαγγέλιο ένας οραματιστής πού ζει καί παθαίνεται με τους μύθους του Εικοσιένα σε μια μικρή γωνιά του ελληνικού κόσμου πού έμεινε μακριά από τους αγώνες για την ανεξαρτησία του ένας μοναχικός πού ό διάλογός του με τους άλλους γίνεται αποκλειστικά σχεδόν με ζωγραφιές ο Θεόφιλος, μόνον στα χώματα μιας τέτοιας παραμυθένιας χώρας ήτανε φυσικό να βλαστήσει μια μέρα. Η παρομοίωση αυτή δεν αποτελεί ένα απλό σχήμα λόγου. Άνθρωπος ό Θεόφιλος, αλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0290

Ξαναδιαβάζοντας κείμενα-συνεντεύξεις του ζωγράφου Α. Φωκά, που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί, διαπίστωσα μια φρεσκάδα και ζωντάνια εξαιρετικά επίκαιρη. Θεώρησα πως ίσως να ενδιαφέρουν και άλλους. Με τη συγκατάθεση του ζωγράφου και την προτροπή του κ. Γ. Χατζηϊακώβου των εκδόσεων «Αρμός», επαναδημοσιεύονται συγκεντρωμένα. Ευχαριστώντας, ευχόμαστε τα καλύτερα σε όλους. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΗΝΙΑΚΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
Δ. Ζ. ΦΙΛΙΠΠΟΤΗΣ - Γ. ΧΑΛΕΠΑΣ - Ν. ΓΥΖΗΣ - Ν. ΛΥΤΡΑΣ
Εκδότης: ΕΡΙΝΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1680-0037

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΑ ΤΗΝΙΑΚΑ ΜΑΡΜΑΡΟΓΛΥΦΕΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ζ. ΦΙΛΙΠΠΟΤΗΣ Ο ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΧΑΛΕΠΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΥΖΗΣ Ο ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΛΥΤΡΑΣ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΟΡΗΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΒΗΜΟΘΥΡΑ ΑΠΟ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1756-0253

Το βιβλίο πραγματεύεται τριάντα δύο εικόνες και δύο βημόθυρα από ναούς της Αχρίδος, κατά κύριο λόγο από το ναό της Παναγίας Περιβλέπτου. Πρόκειται για αδιάψευστους μάρτυρες της ελληνικής παρουσίας στην πόλη, που έχουν καταστεί πλέον κτήμα του οικουμενικού πολιτισμού και προστατεύονται τώρα με περισσή φροντίδα. Όλες αποτελούν πραγματικά καλλιτεχνήματα, στα οποία οι αγιογράφοι γνώριζαν και τι θα αγιογραφήσουν. «Η τέχνη, χωρίς την επιστήμη, τη γνώση, δεν είναι τίποτε». «Ars sine scientia nihil», έλεγε ο Jean Mignot. Οι σχολιαζόμενες εικόνες κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΝΟΥΗΛ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ
ΕΚ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΤΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 0017-0000

(. . .) Η Αγιορειτική Εστία, ένα όραμα ψυχής, συνείδησης και πολιτισμού, ξεκίνησε ήδη την πορεία της στο νεοκλασσικό κτίριο της πρώην Κλινικής Νεδέλκου, και η πρώτη μεγάλη δραστηριότητα που πραγματοποιεί φέρνει τις δημιουργίες του αγιογράφου Μανουήλ Πανσέληνου από τον Ιερό Ναό του Πρωτάτου στη Θεσσαλονίκη. Με την έκθεση των έργων του Πανσέληνου, που πραγματοποιείται με την έγκριση της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους και την οποία οφείλω να ευχαριστήσω εκ μέρους όλων των πολιτών της Θεσσαλονίκης, ανοίγουμε ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στις ιστο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-0521

(...) «Η μέθοδος της αγιογραφίας δεν είναι δυνατόν να εξαντληθεί μόνο στο περιεχόμενο ενός τόμου. Διαπίστωσα ότι έπρεπε και τις εμπειρίες μου της τελευταίας δεκαπενταετίας να τις κάνω ευρύτερα γνωστές. Παρατηρώντας τις τοιχογραφίες σύγχρονων αγιογράφων, διαπίστωνα με θλίψη την έλλειψη μιας ουσιαστικής παιδείας. (...) Η αγιογραφία, ως τέχνη προσωπογραφική και δοξαστική της μορφής, αρθρώνεται, ακόμη και στην ποιητική της εκδοχή, στη γνώση της φυσικής ανατομίας και των αναλογιών. Στα πρόσωπα επίσης των εικόνων νέων αγιογράφων έπασχε η έκφραση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΟΡΑΛΗΣ (ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1505-0001

Επειδή φρονούμε πως το καλλιτεχνικό έργο αποτελεί όχι μόνον επίτευγμα πνευματικού πολιτισμού ενός λαού, αλλά κατ' εξοχήν όργανο της παιδείας του, εκφράζουμε χαρά και ικανοποίηση που ο Όμιλος της Εμπορικής Τράπεζας είχε την επιτυχή ιδέα να φροντίσει ώστε να συγκροτηθεί και να παρουσιασθεί σε έναν επιβλητικό τόμο ολόκληρο σχεδόν το έργο μιας εξέχουσας φυσιογνωμίας της νεοελληνικής ζωγραφικής του αιώνα μας, του καθηγητή Γιάννη Μόραλη. Μέσα στο έργο αυτό, που εντυπωσιάζει με την εσωτερική του συνέπεια και με τον εξελικτικό του δυναμισμό, οι αθ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΑΝΤΙΥΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5012-0003

Το βιβλίο "Αλληλεπίδραση των χρωμάτων" του Josef Albers είναι κάτι το μοναδικό. Στις απόπειρες τόσων σημαντικών επιστημόνων φιλοσόφων και καλλιτεχνών όπως των Newton, Goethe, Schopenhauer, von Helmholtz, Wittgenstein, Ostwald, Munsell, Itten και πολλών άλλων οι οποίοι επιχειρούν να ορίσουν το χρώμα από φυσική άποψη, να προσδιορίσουν την ψυχολογική του επιρροή, να δημιουργήσουν ορθολογικά συστήματα κατανομής και συσχετισμού, ο Albers προτάσσει την αντίληψη, τον πειραματισμό, την εξάσκηση του ματιού και την ανακάλυψη. Έναντι της στατικής τάξ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 8991-0006

Τα τελευταία δέκα χρόνια, εποχή που χαρακτηρίστηκε από την "κρίση", παρατηρείται μια αλλαγή στις παρεμβάσεις στους τοίχους και τις άλλες δημόσιες επιφάνειες της Αθήνας. Η τάση πολιτικοποίησης του γκράφιτι και της τέχνης του δρόμου συνδυάζεται με την τάση χρήσης αισθητικών μέσων στις, κατά τα άλλα, τυπικά πολιτικές παρεμβάσεις. Η δυναμική που εκφράζεται στους τοίχους αντανακλά, όμως, τη δυναμική μιας πολύπλευρης πολιτικής διεκδίκησης που αναπτύχθηκε στους δρόμους και στις γειτονιές. Η "κρίση", η ενίσχυση της ακροδεξιάς, ο φεμινισμός, η υποσ...
Διαβάστε περισσότερα...
5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ - POLITICAL STENCIL (ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΚΔΟΣΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΑΓΓΛΙΚΑ)
Κωδ. Πολιτείας: 8991-0007

Μπορεί και να μην είχαμε επισκεφθεί την Κρήτη, τα Ιωάννινα, την Θήβα ή την Πάτρα, μπορεί και να μην βολτάραμε Εξάρχεια, Κερατσίνι, Πέραμα και στις εθνικές οδούς, μπορεί και να μην κατεβαίναμε σε πορείες και κινητοποιήσεις. Μπορεί και ο Παύλος Φύσσας να μην είχε δολοφονηθεί από φασίστες, μπορεί και ο Ζακ Κωστόπουλος να μην είχε χτυπηθεί μέχρι θανάτου, μπορεί ακόμα να ζούσε και ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος εάν δεν είχε δολοφονηθεί από αστυνομικό, μπορεί να ζούσε ίσως και ο Βαγγέλης Γιακουμάκης. Μπορεί επίσης να μην υπήρχαν πόλεμοι, φτώχεια, πρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΛΙ ΓΚΡΗΓΚΟΡΟΒΙΤΣ ΜΠΑΡΣΚΙ: ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ 1725-1726
1744-1745
Κωδ. Πολιτείας: 0017-0006

(. . .) Μια από αυτές τις πηγές, στην οποία αναφέρονται συνεχώς οι Έλληνες και οι Ουκρανοί επιστήμονες και καλλιτέχνες, αποτελεί το έργο του Β. Γ. Μπάρσκι (1701 -1747), επιφανούς Ουκρανού επιστήμονα - ανθρωπιστή συγγραφέα, περιηγητή, προσκυνητή των Αγίων Τόπων, μιας από τις πιο σεβαστές στην Ουκρανία ιστορικές προσωπικότητες. Ο απόφοιτος της Ακαδημίας του Κιέβου "Petro Mohyla" Β. Γ. Μπάρσκι στο μοναδικό του έργο, το οποίο έγραφε πάνω από είκοσι χρόνια, έκανε εξαιρετικές περιγραφές των αρχιτεκτονικών μνημείων, των εθίμων, της φύσης, της θρη...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0355

Αυτό το οδοιπορικό του Θεόφιλου στην ευρύτερη περιοχή του Πηλίου - Βόλου αναβιώνει με αναφορά σε τέσσερις συγκεκριμένους ζωγραφισμένους χώρους, σε διάλογο πάντα με φορητά έργα ή αποσπάσματα τοιχογραφιών από χώρους που δεν υπάρχουν πια, καθώς επίσης και με τη γραπτή ή προφορική μαρτυρία. Σε κάθε σταθμό επιχειρώ, όσο είναι δυνατό, να αποκρυπτογραφήσω το ζωγράφο μέσα από τις εικόνες του, να απο - σκηνοθετήσω τις ζωγραφιές του, να ξαναστήσω τον ζωγραφικό του κόσμο. Στη διαδρομή αυτή αφήνω να με κατευθύνουν τα ίδια τα έργα, ως αποκλειστικοί και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Ο ΙΔΙΟΦΥΗΣ ΣΑΛΟΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0516

Άκουσα ότι ο Θεόφιλος ήταν ένας απαίδευτος ζωγράφος! Όμως παρατηρώντας προσεκτικά ορισμένους από τους «αγροτικού χαρακτήρα» πίνακές του, ιδιαίτερα εστιάζοντας στο πώς ο Θεόφιλος επιλέγει το θέμα, πώς το χαρακτηρίζει, το αντιλαμβάνεται, το συλλαμβάνει και το δουλεύει μέσα στο μυαλό του, μπορώ να πω ότι ο αλαφροΐσκιωτος αυτός γυρολόγος, ο κατατρεγμένος, ο παλαβός, όπως τον έλεγαν, διέθετε συγκροτημένη σκέψη και διεισδυτική ματιά. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΜΑΙΛΙ
CARRE JOHN. LE
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42
Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
WARD-PERKINS BRYAN
€23.32 €11.66
(-50%)
Κερδίζετε €11.66

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Pedro-Juan Gutierrez: Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ο τύπος έκανε εξάσκηση, έπαιζε σκάλες. Σε κάποια φάση άρχισε να παίζει τζαζ. Πολύ αργή...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS