Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
(H/B) STAR WARS TIMELINES
FROM THE TIME BEFORE THE HIGH REPUBLIC TO THE FALL OF THE FIRST ORDER
Εκδότης: DORLING KINDERSLEY
Κωδ. Πολιτείας: 1645-0324

Chart the history of Star Wars in this stunning guide, from the time before the High Republic to the end of the First Order. An indispensable companion for all Star Wars fans, this premium quality book displays visual timelines that chronologically map key events, characters, and developments, and mark their significance. Track crucial conflicts across the years that affect the galaxy in profound ways. Follow the Skywalker lightsaber as it passes through the generations and witness the evolution of the iconic TIE fighter across different e...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2629

Το παρόν σύγγραμμα εστιάζει στη Διδακτική της ιστορίας σε συνάρτηση με την ιστορική κουλτούρα και ειδικότερα με την τέχνη του κινηματογράφου, στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών. Στόχος της έρευνάς μας είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο οι μαθητές/ριες αποκτούν δεξιότητες ιστορικού γραμματισμού, με τη συμβολή του οπτικού γραμματισμού, και διαμορφώνουν στάσεις. Οι δυσκολίες που παρατηρούνται στην κατανόηση της ιστορίας οδήγησαν στη χρήση νέων μέσων (ταινία μυθοπλασίας ιστορικού περιεχομένου) και την εφαρμογή νέας μεθόδου διδασκαλίας, η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0753

Ένα βιβλίο για τον κινηματογράφο αλλά και για τη ζωή, τον κόσμο, τις ιδέες, τα συναισθήματα, την αίσθηση των πραγμάτων και τις σκέψεις που γεννούν, την ομορφιά και την αγωνία τους. Μια συλλογή κινηματογραφικών κειμένων που είναι, κυρίως, ένα μεγάλο ευχαριστώ στις ταινίες· όχι μόνο στις ταινίες οι οποίες έγιναν αφορμή να γραφτούν αυτά τα κείμενα, στις ταινίες γενικά: που για τον συγγραφέα αυτού του βιβλίου, υπήρξαν πάντα πολύτιμοι ξεναγοί στα συναρπαστικά μυστήρια της ζωής. Ένα ταξίδι στις μαγικές περιοχές της έβδομης τέχνης, εκεί όπου βρίσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4746

Η αφήγηση υπήρχε πολύ πριν την εμφάνιση του κινηματογράφου, ο οποίος πήρε δάνεια από όλες τις άλλες τέχνες για να επινοήσει τους δικούς του τρόπους αφήγησης ιστοριών. Εξάλλου, είναι γνωστό ότι κινηματογράφος χωρίς αφήγηση δεν υπάρχει. Ωστόσο, η κινηματογραφική αφήγηση διαφοροποιείται ριζικά από την λογοτεχνική. Το έργο έρχεται αντιμέτωπο με προκαταλήψεις που πολλές φόρες υποβιβάζουν την κινηματογραφική αφήγηση στο επίπεδο του σεναρίου. Η αφήγηση μιας ταινίας περνά από όλα τα στάδια της δημιουργίας της δεύτερης. συμπεριλαμβανομένων των γυρι...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) THE CINEMA OF TARKOVSKY
LABYRINTHS OF SPACE AND TIME
Εκδότης: I.B. TAURIS
Κωδ. Πολιτείας: 3743-0191

The phenomenon of time was a central preoccupation of Tarkovsky throughout his career. His films present visions of time by temporal means - that is, in time. Tarkovsky does not represent time through coherent argument, Nariman Skakov proposes, rather he presents it and the viewer experiences the argument. This book explores the phenomenon of spatio-temporal lapse in Tarkovsky's cinema - from Ivan's Childhood (1962) to Sacrifice (1986). Dreams, visions, mirages, memories, revelations, reveries and delusions are phenomena which present alte...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΡΕΙ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0353

Καμιά άλλη τέχνη δεν συγκρίνεται με τον κινηματογράφοο στη δύναμη, την ακρίβεια και την πληρότητα με την οποία εκφράζει τη συνειδητοποίηση γεγονότων και αισθητικών δομών που υπάρχουν και αλλάζουν στο χρόνο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, Ο ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΙΑΚΟΦΣΚΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0085

Με μια πρώτη ματιά ο κινηματογράφος, που γεννήθηκε πριν μερικά χρόνια, μπορεί να φαίνεται φουτουριστικός ήδη, χωρίς παρελθόν και ελεύθερος από παραδόσεις. Στην πραγματικότητα, με το να εμφανίζεται με τη μάσκα του βωβού θεάτρου κληρονόμησε τα πιο παραδοσιακά σκουπίδια του φιλολογικού θεάτρου. Συνεπώς, όλα όσα έχουμε πει και κάνει για το θέατρο ισχύουν και για τον κινηματογράφο... Ο κινηματογράφος είναι μια αυτόνομη τέχνη. Συνεπώς δεν πρέπει ποτέ να αντιγράφει το θέατρο. Ο κινηματογράφος, με το να είναι ουσιαστικά οπτικός, πρέπει πάνω απ' όλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΥΣΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΛΥΤΡΩΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0504

Στο βιβλίο επιχειρείται η αναζήτηση του ρομαντικού κοσμοειδώλου στον κινηματογράφο και η μελέτη της εκάστοτε δραματοποίησης της συγκεκριμένης προοπτικής. Μιας στοχαστικής εικόνας για το σύμπαν, τη ζωή, το ανθρώπινο υποκείμενο και την έγχρονη εμπειρία που διαμορφώθηκε από την ευρωπαϊκή ρομαντική λογοτεχνία και φιλοσοφία και, περνώντας μέσα από τη μορφή του ρομαντικού ήρωα, αρθρώθηκε σε έναν συνολικό θεωρητικό και καλλιτεχνικό προσανατολισμό, σε μια ιδιάζουσα κοσμοαντίληψη που διέτρεξε τη νεωτερικότητα και συναντάται επίσης στην ιδεολογική π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΜΑΝΕΛΗΣ
Ο ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΜΠΟΥΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
Εκδότης: ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3060-0259

. . .Κωμικός ηθοποιός του κινηματογράφου ο Μανέλης, υποδύθηκε στις ταινίες του κάποια άλλα πρόσωπα, αλλά ήταν ταυτόχρονα και ο εαυτός του. Ανάλογα με το ποια από τις δύο περσόνες επικρατεί στο παίξιμό του, διακρίνουμε και δυο βασικούς τύπους κωμικότητας σ' αυτόν: τον μπουφονικό Μανέλη, αυτόν που μετέφερε από ταινία σε ταινία την ίδια προκατασκευασμένη προσωπικότητα και τον καθαρά κωμικό ηθοποιό, αυτόν δηλαδή που προσαρμόστηκε στους χαρακτήρες και στις ιδιαίτερες αποχρώσεις που απαιτούσε ο κάθε ρόλος ξεχωριστά. Οι προκατασκευασμένες προσωπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0035

Γενικός σκοπός της συγγραφής αυτού του βιβλίου είναι η πρόταση μερικών νέων τρόπων προσέγγισης των μεγάλων προβλημάτων της κινηματογραφικής αισθητικής, έτσι ώστε κι η έρευνα νάναι συστηματικότερη και τ' αποτελέσματα εγκυρότερα. Καθοδηγητική αρχή υπήρξε η πεποίθηση ότι η μελέτη του κινηματογράφου δεν πρέπει να γίνεται μέσα σ' έναν κόσμο δικό του, μέσα σ' ένα κλειστό κινηματογραφικό σύμπαν απ το οποίο όλες οι ξένες αντιλήψεις και μέθοδοι είναι αποδιοπομπαίες. Η μελέτη του κινηματογράφου πρέπει να συμβαδίζει και ν' ανταποκρίνεται στις αλλαγές...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3152-0044

Ο κινηματογράφος δεν υπήρξε ποτέ "βωβός". Από τους πρώτους κιόλας βηματισμούς των "κινούμενων εικόνων", η μουσική και ο κινηματογράφος μοιράστηκαν μία κοινή πορεία. Όμως, παρά την άμεση σύνδεσή τους, οι κλασικές προσεγγίσεις στις κινηματογραφικές σπουδές υιοθετούν μία οπτικοκεντρική ανάλυση των ταινιών, υποβιβάζοντας συχνά τη μελέτη της μουσικής και, εν γένει, του ήχου. Στο βιβλίο αυτό, ο (εθνο)μουσικολόγος Νίκος Πουλάκης προτείνει μία κριτική "μουσικολογία του κινηματογράφου", μέσω της οποίας είναι δυνατό να κατανοήσουμε βαθύτερα τα νοήμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΙΤΣΚΟΚ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0096

Σήμερα σ' ολόκληρο τον κόσμο θαυμάζουν το έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ, και οι νέοι που ανακαλύπτουν τώρα το Rear Window (Σιωπηλός μάρτυς), το Vertigo (Δεσμώτης του ιλίγγου) ή το North by Northwest (Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων), χάρη στις επανεκδόσεις, θα φαντάζονται πως αυτό συνέβαινε πάντοτε. Κι όμως δεν είναι έτσι. Στη δεκαετία του '50 και του '60 ο Χίτσκοκ βρισκόταν στο αποκορύφωμα της δημιουργικότητας και της επιτυχίας του. Διάσημος κιόλας χάρη στη δημοσιότητα που του είχε εξασφαλίσει ο Ντέιβιντ Σέλτζνικ στη διάρκεια των τεσσάρων με πέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0025

Υπάρχει κάτι που μπορούμε να το ονομάσουμε κινηματογραφική ομορφιά. Η ομορφιά αυτή μπορεί να εκφραστεί μόνο με τις ταινίες, αλλά και πρέπει να είναι παρούσα σ’ αυτές, αν οι δημιουργοί τους θέλουν να μας συγκινούν. Όταν εκφράζεται πολύ καλά σε μια ταινία, οι θεατές βιώνουν μια ιδιαίτερα βαθιά συγκίνηση στη διάρκεια της προβολής της. Πιστεύω πως αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα που τραβάει τους ανθρώπους να δουν μια ταινία και η ελπίδα του σκηνοθέτη είναι από την αρχή να καταφέρει η ταινία του να αποκτήσει το χαρακτηριστικό αυτό...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2699

Παρότι υπάρχουν πολλά βιβλία που εξερευνούν το ταξίδι του εμπορικού κινηματογραφιστή, με σχετικές συμβουλές και καθοδήγηση, καθώς και πολλά βιβλία για το ταξίδι του ανεξάρτητου κινηματογραφιστή, επίσης με συμβουλές και καθοδήγηση για τον δύσβατο δρόμο της ανεξαρτησίας, ελάχιστα βιβλία εξερευνούν τον τρίτο δρόμο. Ο δρ Παναγόπουλος επιδιώκει να εντάξει τον κινηματογραφιστή στη γλώσσα και στον σκοπό της έρευνας και δείχνει πώς μπορεί η πρακτική της παραγωγής ταινιών να παράσχει δημιουργικές μεθόδους έρευνας, για να προκύψουν νέες αντιλήψεις μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5471

Το βιβλίο «Κινηματογράφος και φεμινισμός» εισάγει τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου ως «λόγο», ο οποίος έχει αποκτήσει μια πολιτισμική αξία από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 έως σήμερα. Η Janet McCabe εξετάζει το ευρύ γνωστικό πεδίο που παράχθηκε από τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου, από τις φορμαλιστικές αναγνώσεις και τις ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις έως το θεωρητικό διάλογο που ξεκίνησαν οι θεωρητικές σπουδές, η θεωρία του φύλου και η queer θεωρία. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ελληνική κινηματογραφική παραγωγή (1942-1990)
Πολιτισμικές και παραγωγικές μεταβολές
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0757

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση, η περιγραφή και ο σχολιασμός της κινηματογραφικής παραγωγής στον ελληνικό κινηματογράφο την περίοδο 1942 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Η έρευνα σε αυτό το πλαίσιο στην παραγωγή, αναπόφευκτα, επεκτείνεται και σε πτυχές της, όπως η καθετοποίηση ή η ευελιξία της, η τυποποίηση ή η διαφοροποίηση των προϊόντων της, οι εταιρικές δομές, η απασχόληση, η διανομή και εκμετάλλευση, οι επαγγελματικές πρακτικές και, γενικότερα, η μαζική παραγωγή (περίοδος Παλαιού Ελληνικού Κινηματογράφου) ή η ανεξά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0872

Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο -ο οποίος επιτρέπει την αναμέτρηση με τα κοινωνικά προβλήματα καλύτερα από κάθε άλλον στην Ευρώπη- , προτείνει μια μέθοδο «ανάγνωσης» που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δίνοντας μεγάλη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), ο συγγραφέας αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΕΙΚΟΝΑ-ΚΙΝΗΣΗ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0128

Το έργο του Ντελέζ δεν είναι μόνο μια φιλοσοφική μελέτη για τον κινηματογράφο, αλλά, κατά κάποιον τρόπο, και μια κινηματογραφικής ματιάς σπουδή στη φιλοσοφία. Η καινοτομία του ως φιλοσοφικού έργου συνίσταται στην αντίληψη του Ντελέζ ότι η φιλοσοφία δεν είναι μια αντανάκλαση κάποιου πράγματος, αλλά παραγωγή εννοιών-εικόνων που μπορούν να κατανοηθούν με τους δικούς τους όρους. Ως μελέτη του κινηματογράφου, η δουλειά του Ντελέζ χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφική και κριτική εξέταση των εννοιών και των εικόνων που από την πλευρά του παράγει το κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0361

Θα ήταν ενδιαφέρον ν' ανιχνεύσουμε τα διάφορα μονοπάτια που ακολούθησαν οι εργάτες του κινηματογράφου, από τις δημιουργικές τους αρχές μέχρι τη σημερινή τους κατάληξη, τα οποία συναποτελούν το πολύχρωμο φόντο του σοβιετικού κινηματογράφου. Στις αρχές της δεκαετίας του '20 όλοι μας ήρθαμε στον σοβιετικό κινηματογράφο σαν σε κάτι που ακόμη δεν υπήρχε. Δεν ήρθαμε σε μια πόλη ήδη χτισμένη δεν υπήρχαν πλατείες, ούτε δρόμοι ούτε καν μικρά στριφογυριστά δρομάκια κι αδιέξοδα, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε σήμερα στην κινηματογραφική μας μητρό...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
ΔΥΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
Εκδότης: ΚΟΒΑΛΤΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 7337-0018

Το 1984, το St. James Festival διοργανώνει μία αναδρομική παρουσίαση των ταινιών του Αντρέι Ταρκόφσκι. Ο ίδιος, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων προς τιμήν του, δίνει δύο διαλέξεις στο Λονδίνο και δράττεται της ευκαιρίας να απευθυνθεί στο δυτικό κοινό. Διαυγής, ετοιμόλογος, κατατοπιστικός, ανυποχώρητος και ενίοτε αιχμηρός, σε αυτές τις δύο "συναντήσεις" ο Ταρκόφσκι μιλάει ανοιχτά για τον σκοπό του κινηματογράφου και της τέχνης και προβαίνει σε μια ενδελεχή, αποκαλυπτική ανασκόπηση της κοσμοθεωρίας, του καλλιτεχνικού αισθητηρίου και των φιλοδοξιώ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS