Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3152-0044

Ο κινηματογράφος δεν υπήρξε ποτέ "βωβός". Από τους πρώτους κιόλας βηματισμούς των "κινούμενων εικόνων", η μουσική και ο κινηματογράφος μοιράστηκαν μία κοινή πορεία. Όμως, παρά την άμεση σύνδεσή τους, οι κλασικές προσεγγίσεις στις κινηματογραφικές σπουδές υιοθετούν μία οπτικοκεντρική ανάλυση των ταινιών, υποβιβάζοντας συχνά τη μελέτη της μουσικής και, εν γένει, του ήχου. Στο βιβλίο αυτό, ο (εθνο)μουσικολόγος Νίκος Πουλάκης προτείνει μία κριτική "μουσικολογία του κινηματογράφου", μέσω της οποίας είναι δυνατό να κατανοήσουμε βαθύτερα τα νοήμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΙΤΣΚΟΚ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0096

Σήμερα σ' ολόκληρο τον κόσμο θαυμάζουν το έργο του Άλφρεντ Χίτσκοκ, και οι νέοι που ανακαλύπτουν τώρα το Rear Window (Σιωπηλός μάρτυς), το Vertigo (Δεσμώτης του ιλίγγου) ή το North by Northwest (Στη σκιά των τεσσάρων γιγάντων), χάρη στις επανεκδόσεις, θα φαντάζονται πως αυτό συνέβαινε πάντοτε. Κι όμως δεν είναι έτσι. Στη δεκαετία του '50 και του '60 ο Χίτσκοκ βρισκόταν στο αποκορύφωμα της δημιουργικότητας και της επιτυχίας του. Διάσημος κιόλας χάρη στη δημοσιότητα που του είχε εξασφαλίσει ο Ντέιβιντ Σέλτζνικ στη διάρκεια των τεσσάρων με πέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0025

Υπάρχει κάτι που μπορούμε να το ονομάσουμε κινηματογραφική ομορφιά. Η ομορφιά αυτή μπορεί να εκφραστεί μόνο με τις ταινίες, αλλά και πρέπει να είναι παρούσα σ’ αυτές, αν οι δημιουργοί τους θέλουν να μας συγκινούν. Όταν εκφράζεται πολύ καλά σε μια ταινία, οι θεατές βιώνουν μια ιδιαίτερα βαθιά συγκίνηση στη διάρκεια της προβολής της. Πιστεύω πως αυτό ακριβώς είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα που τραβάει τους ανθρώπους να δουν μια ταινία και η ελπίδα του σκηνοθέτη είναι από την αρχή να καταφέρει η ταινία του να αποκτήσει το χαρακτηριστικό αυτό...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2699

Παρότι υπάρχουν πολλά βιβλία που εξερευνούν το ταξίδι του εμπορικού κινηματογραφιστή, με σχετικές συμβουλές και καθοδήγηση, καθώς και πολλά βιβλία για το ταξίδι του ανεξάρτητου κινηματογραφιστή, επίσης με συμβουλές και καθοδήγηση για τον δύσβατο δρόμο της ανεξαρτησίας, ελάχιστα βιβλία εξερευνούν τον τρίτο δρόμο. Ο δρ Παναγόπουλος επιδιώκει να εντάξει τον κινηματογραφιστή στη γλώσσα και στον σκοπό της έρευνας και δείχνει πώς μπορεί η πρακτική της παραγωγής ταινιών να παράσχει δημιουργικές μεθόδους έρευνας, για να προκύψουν νέες αντιλήψεις μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5471

Το βιβλίο «Κινηματογράφος και φεμινισμός» εισάγει τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου ως «λόγο», ο οποίος έχει αποκτήσει μια πολιτισμική αξία από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 έως σήμερα. Η Janet McCabe εξετάζει το ευρύ γνωστικό πεδίο που παράχθηκε από τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου, από τις φορμαλιστικές αναγνώσεις και τις ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις έως το θεωρητικό διάλογο που ξεκίνησαν οι θεωρητικές σπουδές, η θεωρία του φύλου και η queer θεωρία. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0028

Η ειλικρίνεια επιβάλλει να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το βιβλίο που κρατάει στα χέρια του δεν περιέχει όλα όσα ενδεχομένως περιμένει αυτός να του δώσει. (. . .) Αποκλειστικό αντικείμενό του είναι η μαυρόασπρη ταινία, όπως εξελίχθηκε από τη φωτογραφία. Ο λόγος που περιορίζομαι σ' αυτό το θέμα είναι μάλλον προφανής: Επειδή ο κινηματογράφος δεν είναι ένα μέσο πολύ περίπλοκο, η καλύτερη μέθοδος για να διεισδύσει κανείς στον πυρήνα του είναι ν' αντιπαρέλθει, τουλάχιστο προσωρινά, τις λιγότερο ουσιώδεις ιδιότητες και παραλλαγές του. (. . .)...
Διαβάστε περισσότερα...
Φιλαράκια, εραστές και το μεγάλο φριχτό πράγμα
Εκδότης: ΑΘΕΝS BOOKSTORE
Κωδ. Πολιτείας: 5164-0016

"[Μία] ωμή, γενναία αυτοβιογραφία που ήθελε κότσια για να γραφτεί. Όπως φαίνεται, ο Μάθιου Πέρι έχει κότσια. Μας μιλάει για τις εξαρτήσεις του, για τις ασθένειες του, και για την παραλυτική μοναξιά του... Στην ουσία του, το βιβλίο αυτό είναι γεμάτο ελπίδα για το μέλλον. Αν θέλετε να μάθετε ποιος είναι ο Μάθιου Πέρι, αφήστε τις φυλλάδες και διαβάστε αυτό". (ΜΑΡΤΑ ΚΑΟΥΦΜΑΝ, συνδημιουργός της σειράς του NBC Τα Φιλαράκια)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ελληνική κινηματογραφική παραγωγή (1942-1990)
Πολιτισμικές και παραγωγικές μεταβολές
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0757

Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση, η περιγραφή και ο σχολιασμός της κινηματογραφικής παραγωγής στον ελληνικό κινηματογράφο την περίοδο 1942 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Η έρευνα σε αυτό το πλαίσιο στην παραγωγή, αναπόφευκτα, επεκτείνεται και σε πτυχές της, όπως η καθετοποίηση ή η ευελιξία της, η τυποποίηση ή η διαφοροποίηση των προϊόντων της, οι εταιρικές δομές, η απασχόληση, η διανομή και εκμετάλλευση, οι επαγγελματικές πρακτικές και, γενικότερα, η μαζική παραγωγή (περίοδος Παλαιού Ελληνικού Κινηματογράφου) ή η ανεξά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0872

Ο Pierre Sorlin, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον μεταπολεμικό ιταλικό κινηματογράφο -ο οποίος επιτρέπει την αναμέτρηση με τα κοινωνικά προβλήματα καλύτερα από κάθε άλλον στην Ευρώπη- , προτείνει μια μέθοδο «ανάγνωσης» που λαμβάνει υπόψη την ιδιαιτερότητα του φιλμικού φαινομένου. Δίνοντας μεγάλη προσοχή στις δεσμευτικές οικονομικές παραμέτρους (η ταινία πρώτα απ' όλα είναι εμπορικό αγαθό, και έτσι εδώ αποσαφηνίζεται ο ρόλος των παραγωγών και των διανομέων), ο συγγραφέας αναλύει πώς συντάσσεται μια ταινία, τις διαφορετικές οπτικές γωνίες π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΕΙΚΟΝΑ-ΚΙΝΗΣΗ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0128

Το έργο του Ντελέζ δεν είναι μόνο μια φιλοσοφική μελέτη για τον κινηματογράφο, αλλά, κατά κάποιον τρόπο, και μια κινηματογραφικής ματιάς σπουδή στη φιλοσοφία. Η καινοτομία του ως φιλοσοφικού έργου συνίσταται στην αντίληψη του Ντελέζ ότι η φιλοσοφία δεν είναι μια αντανάκλαση κάποιου πράγματος, αλλά παραγωγή εννοιών-εικόνων που μπορούν να κατανοηθούν με τους δικούς τους όρους. Ως μελέτη του κινηματογράφου, η δουλειά του Ντελέζ χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφική και κριτική εξέταση των εννοιών και των εικόνων που από την πλευρά του παράγει το κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0361

Θα ήταν ενδιαφέρον ν' ανιχνεύσουμε τα διάφορα μονοπάτια που ακολούθησαν οι εργάτες του κινηματογράφου, από τις δημιουργικές τους αρχές μέχρι τη σημερινή τους κατάληξη, τα οποία συναποτελούν το πολύχρωμο φόντο του σοβιετικού κινηματογράφου. Στις αρχές της δεκαετίας του '20 όλοι μας ήρθαμε στον σοβιετικό κινηματογράφο σαν σε κάτι που ακόμη δεν υπήρχε. Δεν ήρθαμε σε μια πόλη ήδη χτισμένη δεν υπήρχαν πλατείες, ούτε δρόμοι ούτε καν μικρά στριφογυριστά δρομάκια κι αδιέξοδα, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε σήμερα στην κινηματογραφική μας μητρό...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
ΔΥΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
Εκδότης: ΚΟΒΑΛΤΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 7337-0018

Το 1984, το St. James Festival διοργανώνει μία αναδρομική παρουσίαση των ταινιών του Αντρέι Ταρκόφσκι. Ο ίδιος, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων προς τιμήν του, δίνει δύο διαλέξεις στο Λονδίνο και δράττεται της ευκαιρίας να απευθυνθεί στο δυτικό κοινό. Διαυγής, ετοιμόλογος, κατατοπιστικός, ανυποχώρητος και ενίοτε αιχμηρός, σε αυτές τις δύο "συναντήσεις" ο Ταρκόφσκι μιλάει ανοιχτά για τον σκοπό του κινηματογράφου και της τέχνης και προβαίνει σε μια ενδελεχή, αποκαλυπτική ανασκόπηση της κοσμοθεωρίας, του καλλιτεχνικού αισθητηρίου και των φιλοδοξιώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΧΡΟΝΟΕΙΚΟΝΑ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0152

Με τον δεύτερο τόμο "Κινηματογράφος ΙΙ. Η χρονοεικόνα" ολοκληρώνεται η επαναξιολόγηση του κινηματογράφου από τον Ντελέζ, η οποία ξεκίνησε με τον πρώτο τόμο "Κινηματογράφος Ι. Η εικόνα - κίνηση". Αντλώντας από τη φιλοσοφία του Ανρί Μπερξόν, το έργο αυτό προσφέρει μια συναρπαστική ανάλυση για την αναπαράσταση του χρόνου στο φιλμ και την κινηματογραφική αντιμετώπιση της μνήμης, της σκέψης και του λόγου. Ο Ντελέζ χρησιμοποιεί παραδείγματα από σπουδαίους δημιουργούς όπως οι: Ρομπέρ Μπρεσόν, Σεργκέι Αϊζενστάιν, Φεντερίκο Φελίνι, Ζαν-Λικ Γκοντάρ,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣ ΘΕΟΣ
47ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0405

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΟΥΖΑΚΗ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΕΡΣΑΝΙΔΗ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΕΡΣΑΝΙΔΗ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΟ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΟΥ ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΕΡΓΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΡΕΙ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
Ο ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΔΡΟΜΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1232-0458

Τον Δεκέμβρη του 2021 συμπληρώνονται τριάντα πέντε χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου Ρώσου σκηνοθέτη Αντρέι Ταρκόφσκι. Παρόλο, ότι δεν πρόλαβε να σκηνοθετήσει παρά επτά ταινίες και 2 φιλμ μικρού μήκους, η αγάπη του για την ζωή, η βαθιά του θρησκευτικότητα, η προσήλωσή του σε απόλυτα μεγέθη όπως η τέχνη ή ο Θεός, για τον Ταρκόφσκι αυτά τα δύο κάποιες φορές συμπίπτουν, τον καθιέρωσαν στις συνειδήσεις του κινηματογραφόφιλου κοινού σαν μεγάλο δημιουργό. Πολλοί έχουν μιλήσει για την ποιητικότητα της εικόνας του. Η αμεσότητα της επικοινωνίας της...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΗΧΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5995

Σε μια εποχή όπου οι κινηματογραφικές αίθουσες αντηχούν από την εξάπλωση του πολυκάναλου στερεοφωνικού ήχου, ο Μichael Chion προσεγγίζει τον κινηματογράφο ως ηχητική τέχνη. Εστιάζοντας στους ήχους του περιβάλλοντος και στη μουσική, το βιβλίο αυτό αναπτύσσει έναν πρωτότυπο προβληματισμό, αναθεωρώντας κάποιες διαδεδομένες ιδέες. Αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει ηχητική μπάντα ούτε κινηματογραφική μουσική (αλλά μουσική στον κινηματογράφο), αμφισβητεί τις προκαταλήψεις πάνω στον σύγχρονο και τον μεταηχογραφημένο ήχο και, παρουσιάζοντας τον ήχο σαν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3382

«Το βιβλίο του σινεμά» συγκεντρώνει στις σελίδες του 500 + 10 ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο, που άφησαν έντονη τη σφραγίδα τους στην ιστορία του κινηματογράφου. Από του πιονέρους του βωβού μέχρι τα σύγχρονα αστέρια τα οθόνης, το βιβλίο αυτό καλύπτει στα μέτρα του δυνατού, όλη την ιστορία της κινηματογραφικής βιομηχανίας φιλοξενώντας στις σελίδες του ηθοποιούς, τους σκηνοθέτες, παραγωγούς και μεγιστάνες των μεγάλων στούντιο, μουσικοσυνθέτες και διευθυντές φωτογραφίας, σχεδιαστές κουστουμιών και καλλιτέχνες του μακιγιάζ, δημιουργούς ειδικών ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΕΝΑΡΙΟ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0252

"Εν αρχή ην ο λόγος", και τον λόγο σε ένα θεατρικό, ή κινηματογραφικό, ή τηλεοπτικό έργο υπηρετεί το σενάριο. Ακολουθώντας πιστά τους "κανόνες" που αιώνες πριν όρισε ο Αριστοτέλης στην Ποιητική του -παρότι στην τέχνη όλα είναι ρευστά και υπό αναίρεση-, ο σύγχρονος σεναριογράφος, και κυρίως ο νεοεμφανιζόμενος, υπηρετεί το δικό του όραμα, αναζητώντας το προσωπικό του στίγμα. Στην προσπάθειά του αυτή το Σενάριο: Από τη θεωρία στην πράξη έχει να προσφέρει πολλά, τόσο με τη θεωρητική του ανάλυση και τα ποικίλα πρακτικά παραδείγματα που παραθέτε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΙΝΤΕΟΤΕΧΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0726

Η βιντεοτέχνη ανήκει στις εικαστικές τέχνες. Σ' αυτό το βιβλίο θα την πραγματευτώ σ' αυτό το πλαίσιο. Με την πάροδο του χρόνου ο καλλιτέχνης όλο και περισσότερο και όλο και πιο συνειδητά χρησιμοποιεί τα βασικά χαρακτηριστικά του βίντεο ως μέσου και κατ' αυτόν τον τρόπο έχει προσδώσει στη βιντεοτέχνη τον δικό της χαρακτήρα. Ελπίζω ότι αυτό θα το αποδείξω προσεγγίζοντας την ανάπτυξη της βιντεοτέχνης από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της. Μια και είμαι πεπεισμένος ότι οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί ή αναγκάζεται να λειτουργεί η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0403

Η μελέτη ταινιών και η σύγκρισή τους με τα μυθιστορήματα, από τα οποία προέρχονται, αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο των κινηματογραφικών σπουδών, τις τελευταίες δύο δεκαετίες στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου. Στόχοι του συγγράμματος αυτού είναι η εισαγωγή του φοιτητή του κινηματογράφου, αλλά και του κάθε φίλου της μεγάλης οθόνης, στην έννοια της μεταφοράς, η ιστορική αναδρομή του φαινομένου και οι θεωρητικές και μεθοδολογικές έρευνες γύρω από το εν λόγω πεδίο, που πλέον έχουν αποδυναμώσει τις φωνές εκείνων που εμμένουν στην «πισ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ
KADARE ISMAIL
€8.48 €3.39
(-60%)
Κερδίζετε €5.09
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΕΤΡΟΧΕΙΛΟΥ ΑΝΝΑ
€10.45 €3.66
(-65%)
Κερδίζετε €6.79

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS