Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0020

Στα χρόνια που ακολούθησαν αμέσως μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η Γερμανία βρέθηκε αντιμέτωπη με ασυνήθιστες γι' αυτήν καταστάσεις. Το γερμανικό μυαλό συναντούσε δυσκολίες να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το όνειρο για την αυτοκρατορία είχε καταρρεύσει και στα πρώτα χρόνια της σύντομης ζωής της η Δημοκρατία της Βαϊμάρης είχε να επιτελέσει το δυσχερές έργο από τη μια μεριά να ανταποκριθεί στις εξωτερικές απαιτήσεις (τους βαρείς όρους που είχαν επιβληθεί στη Γερμανία κατά τη συνθήκη των Βερσαλλιών) και από την άλλη να διατηρήσει την ισορροπί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΔΟΜΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0140

Πώς γράφεται ένα σενάριο; Τι είναι ο κινηματογραφικός ήρωας και σε τι διαφέρει από το χαρακτήρα; Ποια είναι τα σημαντικότερα αφηγηματικά μοτίβα; Με πόσους τρόπους μπορούμε να δομήσουμε μια κινηματογραφική ιστορία; Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχημένης σκηνοπλασίας; Είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά αυτό το βιβλίο, που είναι μια μελέτη της δομής και της τεχνικής συγγραφής ενός κινηματογραφικού έργου και επιλέχτηκε ως βοήθημα σε δύο πανεπιστημιακές σχολές (Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Πάντειος Σχολή). Γραμμένο από το συγγραφέα και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΑΡΧΕΙΟ
Η ΠΛΗΡΗΣ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-3923

Η "Καραγιάννης - Καρατζόπουλος" ήταν η τελευταία μεγάλη κινηματογραφική εταιρεία που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Αυτό έγινε το 1966, ένα περίπου χρόνο πριν το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, που επέβαλε αυστηρότερη λογοκρισία απ' ότι ήδη υπήρχε, κάνοντας έτσι ακόμα δυσκολότερη τη δουλειά των ανθρώπων, κάθε μορφής τέχνης και λόγου, και 2-3 χρόνια πριν ξεσπάσει η κρίση στον εγχώριο κινηματογράφο, που οδήγησε στο να μπει, σταδιακά μεν οριστικά δε, ταφόπλακα στο λεγόμενο "εμπορικό" κινηματογράφο. Αυτά βεβαίως δεν στάθηκαν εμπόδιο για...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ
ΜΙΑ QUEER ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (1900-2020)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0682

Το βιβλίο -προϊόν συστηματικής έρευνας σε πρωτογενείς πηγές- έχει τον χαρακτήρα βιβλιογραφικού κριτικού οδηγού και χαρτογραφεί/τεκμηριώνει τις αποτυπώσεις του ομοερωτισμού στον χώρο της Τέχνης (γράμματα, θέατρο, κινηματογράφος, μουσική, εικαστικά, τηλεόραση), κατά τον εικοστό και εικοστό πρώτο αιώνα. Η ανά έτος οργάνωση των στοιχείων περιλαμβάνει, υπό μορφή χρονολογίου, τις υποενότητες: (1) Κοινωνική και πολιτική ζωή· (2) Κινηματογράφος· (3) Θέατρο· (4) Γράμματα/ποίηση· (5) Γράμματα/πεζογραφία· (6) Γράμματα/μαρτυρίες-μελέτες· (7) Γράμματα/...
Διαβάστε περισσότερα...
SCHOOL MOVIES
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΦΥΣΗ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0680

Στο βιβλίο τούτο αναδεικνύεται η παγκόσμια φύση των κινηματογραφικών ειδών, εστιάζοντας στην τεκμηρίωση του είδους των School Movies. Η τεκμηρίωση αυτή γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις σημαντικότερες από τις θεωρίες του κινηματογραφικού είδους, και έτσι εντοπίζονται τα βασικά σημασιολογικά και συντακτικά στοιχεία των School Movies που, συνδυαζόμενα με τα στοιχεία της κινηματογραφικής παραγωγικής διαδικασίας και της αλληλεπίδρασης των πολλαπλών χρηστών του κινηματογραφικού μέσου, δίνουν μια ολιστική ερμηνεία της παγκόσμιας φύσης του είδους και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΟ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0707

Το μέχρι πρότινος ανώνυμο μαζικό κοινό διεκδικεί και η ευρωπαϊκή διανόηση βρίσκεται σε κρίση. Η ρήση του Walter Benjamin ότι "η μοντερνικότητα ήταν γεννημένη κάτω από το άστρο της αυτοκτονίας" έμελλε να αποδειχθεί πέρα για πέρα επαληθεύσιμη. Το κίνημα του μεταμοντερνισμού σήμανε την ισοπέδωση των φραγμάτων μεταξύ "υψηλής" και "χαμηλής" τέχνης, αλλά και κάθε διαχωρισμού και διάκρισης που η άλλοτε περιορισμένη επικοινωνία του κοινού με το έργο, ή και του κοινού με το υπόλοιπο κοινό, επέβαλε σε πομπούς και δέκτες. Και κάπως έτσι επήλθε η τομή...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΝΙΝ ΣΤΟΝ ΒΕΡΣΑΤΣΕ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0384

«Ένα καλό βιβλίο για μένα είναι μια σειρά ιστορίες που μπλέκονται μεταξύ τους», έλεγε η Αλίκη Γεωργούλη χρόνια πριν αρχίσει να γράφει η ίδια το δικό της βιβλίο. Όσο το έγραφε, ρωτούσε συγγενείς και φίλους αν ήταν καλό, αν «άξιζε τίποτα» ή μήπως σ' όλους φαινόταν τόσο όμορφο επειδή την ξέραμε και την αγαπούσαμε. Το βιβλίο ΕΙΝΑΙ όμορφο, όπως ήταν κι η Αλίκη. Είναι ιστορίες που μπλέκονται μεταξύ τους και αφηγούνται όχι τόσο τη ζωή της, όσο περιστατικά που έχουν πλάκα, ενδιαφέρον, συγκινήσεις και εικόνες από άλλες εποχές, κι ακόμα απ' την εποχ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0608

Αιμοδιψής δολοφόνος ή αφελές «θύμα», επαναστάτης ή νοητικά καθυστερημένος, ταλαντούχος ή αξιολύπητος, ο κινηματογραφικός τρελός διαμορφώνει τις κατεξοχήν στερεοτυπικές δομές στη συλλογική συνείδηση των δυτικών, κυρίως, κοινωνιών. Το αποτέλεσμα; Σύγχυση, στιγματισμός, διακρίσεις, επιδείνωση της νόσου. Εν τούτοις, όταν η φιλμική αποτύπωση της ψυχικής διαταραχής γίνεται σε αισθητική φόρμα μέτρου και σεβασμού, τότε ο κινηματογράφος αποστιγματίζει, διαφωτίζει και «θεραπεύει» ρίχνει φως στον κόσμο της ψυχής και της ψυχιατρικής. Στο βιβλίο επιχε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΜΕΤΑΞΥ ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1985

Το συλλογικό αυτό έργο, "Οι πολιτικές της εικόνας: Μεταξύ Εικονολατρίας και Εικονομαχίας", φιλοδοξεί να καλύψει ένα κενό στον προβληματισμό για τη σχέση Τέχνης και Πολιτικής, και πιο συγκεκριμένα, θέματα που αφορούν την εικόνα και τις επιδράσεις της τόσο στον χώρο της Τέχνης (ζωγραφική, κινηματογράφος, εικαστικές τέχνες) όσο και των Κοινωνικών Επιστημών, αλλά και θεωρώντας τα ταυτόχρονα ως αναπόσπαστο κομμάτι του σημερινού οπτικοακουστικού πολιτισμού. Η κυκλοφορία αυτού του τόμου περιέχει εισηγήσεις οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ημερίδα πο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5471

Το βιβλίο «Κινηματογράφος και φεμινισμός» εισάγει τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου ως «λόγο», ο οποίος έχει αποκτήσει μια πολιτισμική αξία από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 έως σήμερα. Η Janet McCabe εξετάζει το ευρύ γνωστικό πεδίο που παράχθηκε από τη φεμινιστική θεωρία του κινηματογράφου, από τις φορμαλιστικές αναγνώσεις και τις ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις έως το θεωρητικό διάλογο που ξεκίνησαν οι θεωρητικές σπουδές, η θεωρία του φύλου και η queer θεωρία. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5999

Από την πρώτη έκδοση του βιβλίου στο εξωτερικό, το 1976, πρόθεση του συγγραφέα ήταν να βοηθήσει όσους ασχολούνται με κινηματογραφικές σπουδές, και ιδίως τους φοιτητές, να αναπτύξουν ικανότητες αξιολόγησης και παράλληλα να διαμορφώσουν μια κριτική αντίληψη για τον κινηματογράφο, μέσω ενός σύντομου, απλού και ευχάριστου στην ανάγνωση εγχειριδίου. Το βιβλίο παρουσιάζει το κινηματογραφικό έργο ως ένα είδος κειμένου, το οποίο μπορεί να "διαβαστεί", όπως ακριβώς οποιοδήποτε άλλο κείμενο. Επιπρόσθετα, βοηθά τους φοιτητές να προσδιορίσουν όλα τα σ...
Διαβάστε περισσότερα...
MASTER CLASS - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5366

Κάθε σπουδαίος σκηνοθέτης έχει μια μυστική μέθοδο δουλειάς αλλά του καθενός είναι διαφορετική. Ο Martin Scorsese αρέσκεται να προετοιμάζει κάθε του πλάνο με πολύ μεγάλη ακρίβεια εκ των προτέρων, έτσι ώστε να έχει την ευκαιρία να αλλάξει τα πάντα αν νιώσει την ανάγκη. Ο Lars von Trier, από την άλλη, αρνείται να σκεφτεί ένα πλάνο πριν από τη στιγμή του γυρίσματος. Και ο Bernardo Bertolucci προσπαθεί να ονειρεύεται τα πλάνα του το προηγούμενο βράδυ. Κι αν αυτό δε λειτουργήσει, περιπλανιέται στο πλατό μόνος του με ένα βιζέρ, φανταζόμενος τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5430

«Σκηνοθέτης», «κινηματογραφιστής», «realisateur»: τρεις όροι σχεδόν ταυτόσημοι στην τρέχουσα γλώσσα, στην πραγματικότητα όμως προερχόμενοι από τρεις πολύ διαφορετικές, αντίθετες μάλιστα, αντιλήψεις περί κινηματογραφικής δημιουργίας, των οποίων το βιβλίο αυτό διευκρινίζει τη φύση και εξετάζει την αντιπαράθεση. (. . .) Αυτό το βιβλίο αναφοράς, στο εσωτερικό του οποίου η προβληματική αναπτύσσεται με τη βοήθεια μιας όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ποικιλίας παραδειγμάτων, προτείνει στην πραγματικότητα μια ερμηνεία του φαινομένου της κινηματογραφική...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0028

Η ειλικρίνεια επιβάλλει να προειδοποιήσω τον αναγνώστη ότι το βιβλίο που κρατάει στα χέρια του δεν περιέχει όλα όσα ενδεχομένως περιμένει αυτός να του δώσει. (. . .) Αποκλειστικό αντικείμενό του είναι η μαυρόασπρη ταινία, όπως εξελίχθηκε από τη φωτογραφία. Ο λόγος που περιορίζομαι σ' αυτό το θέμα είναι μάλλον προφανής: Επειδή ο κινηματογράφος δεν είναι ένα μέσο πολύ περίπλοκο, η καλύτερη μέθοδος για να διεισδύσει κανείς στον πυρήνα του είναι ν' αντιπαρέλθει, τουλάχιστο προσωρινά, τις λιγότερο ουσιώδεις ιδιότητες και παραλλαγές του. (. . .)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0010

Έχουμε πολλές μορφές επικοινωνίας και έκφρασης. Η κινηματογραφική ταινία ως τεχνολογική δυνατότητα, γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1890. Στο πρώτο μισό του 20ου αι., αποτέλεσε μία από τις κυρίαρχες μορφές της λαϊκής κουλτούρας σε όλο τον κόσμο. Σήμερα ο κινηματογράφος συνεχίζει να ελκύει εκατομμύρια θεατές στις αίθουσες και φτάνει σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους μέσω της τηλεόρασης και του βίντεο. Οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν χιλιάδες ταινίες κατά τη διάρκεια της παιδικής και εφηβικής ηλικίας τους και χιλιάδες ακόμη μετά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0023

Ο κινηματογράφος είναι μια γλώσσα, μια «παγκόσμια γλώσσα» όπως έλεγε και ο Ζαν Επστάιν. Τους κανόνες της «γραμματικής» και του «συντακτικού» αυτής τη γλώσσας έχει ως στόχο του να παραθέσει το βιβλίο αυτό, το οποίο δεν έχει πρόθεση να προβεί σε αισθητικές, φιλοσοφικές, ή άλλου είδους αναλύσεις, καθώς μάλιστα πλούσια είναι η βιβλιογραφία σε θεωρητικές μελέτες για την ιστορία, τη φιλοσοφία, την αισθητική, τη σημειολογία αλλά και την τεχνική του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, στις οποίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέξει. Μέσα από τις σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ - ΤΕΧΝΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΘΕΩΡΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1580

Από την πρώτη έκδοση του 1977 ως αυτή εδώ, την τέταρτη, ο James Monaco συγγράφει και συμπληρώνει αδιάκοπα το πώς διαβάζουμε μια ταινία παρατηρώντας τις κατακλυσμιαίες μεταλλάξεις που υφίστανται η δημιουργία, η διανομή και η κατανάλωση μιας ταινίας στην οπτικοακουστική βιομηχανία, στη σφαίρα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και στα επόμενα στάδια της ψηφιακής εποχής που φαίνονται μπροστά. Ανάμεσα στα λιγοστά μεταφρασμένα βιβλία θεωρητικών που ασχολούνται με ολόκληρη την έννοια «ταινία» (film) το "Πώς διαβάζουμε μια ταινία" είναι το πλέον πανο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0331

Στα ασφυκτικά πλαίσια, της φαρσοκωμωδίας μα κι έξω από αυτά, σαν δαιμονική φιγούρα που διασχίζει ασταμάτητα το κινηματογραφικό κάδρο, ο Βέγγος σήκωσε στην πλάτη το μαρτύριο του θεατή του και έπαιξαν μαζί το ρόλο του θύματος. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η εξοικείωση με τη συμφορά, που για μια ακόμα φορά καραγκιοζοποιήθηκε κι από παράγοντας δεινών έγινε παράγοντας γέλιου. Ο Βέγγος, παίζοντας το ρόλο του στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, έγινε ο κλόουν της Ιστορίας μας ο πιο αγαπητός, που σκορπάει το γέλιο στα πρόσωπα που τον περιστοιχίζουν, μήπως και ...
Διαβάστε περισσότερα...
101 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΕΙΣ
Εκδότης: ΟΞΥ
Κωδ. Πολιτείας: 0160-0554

Όλοι μας έχουμε κάνει αυτή τη σκέψη. Είτε καθισμένοι στη θέση μας, σε κάποιον κινηματογράφο της γειτονιάς μας, ενώ στη μεγάλη οθόνη γίνονται πράγματα και θάματα, είτε βυθισμένοι στην αναπαυτική πολυθρόνα του σαλονιού μας, μπροστά σε μία 60άρα (ή και πιο μεγάλη) οθόνη, τηλεοπτική ή μη, στην οποία όσα συμβαίνουν έχουν πάψει να μας αφορούν. Οι κακές ταινίες είναι πολλές, πάρα πολλές. Περισσότερες απ' όσες μπορεί κανείς να φανταστεί. Και μέρα με την ημέρα, σ' αυτές προστίθενται δεκάδες άλλες, απ' όλα τα μέρη του κόσμου. Τις πιο πολλές τις έχου...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0035

Γενικός σκοπός της συγγραφής αυτού του βιβλίου είναι η πρόταση μερικών νέων τρόπων προσέγγισης των μεγάλων προβλημάτων της κινηματογραφικής αισθητικής, έτσι ώστε κι η έρευνα νάναι συστηματικότερη και τ' αποτελέσματα εγκυρότερα. Καθοδηγητική αρχή υπήρξε η πεποίθηση ότι η μελέτη του κινηματογράφου δεν πρέπει να γίνεται μέσα σ' έναν κόσμο δικό του, μέσα σ' ένα κλειστό κινηματογραφικό σύμπαν απ το οποίο όλες οι ξένες αντιλήψεις και μέθοδοι είναι αποδιοπομπαίες. Η μελέτη του κινηματογράφου πρέπει να συμβαδίζει και ν' ανταποκρίνεται στις αλλαγές...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΑΡΧΑΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ
KRUG ANTJE
€21.20 €9.54
(-55%)
Κερδίζετε €11.66
ΡΗΤΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ Β' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
ΒΟΛΟΝΑΚΗ ΕΛ. Μ.
€22.00 €7.70
(-65%)
Κερδίζετε €14.30

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS