Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΘΕΑΤΡΟ > ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ταξινόμηση κατά:   
ΙΟΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1004

Ο ηθοποιός, σκηνοθέτης, ποιητής και θεατρικός συγγραφέας Γιάννης Κοντραφούρης πέθανε τον Σεπτέμβριο του 2007 σε ηλικία 39 ετών αφήνοντας πίσω του ένα συγγραφικό έργο δυσβάστακτης για τα ελληνικά κατεστημένα διαφορετικότητας. Η πορεία του εξάλλου ήταν προδιαγεγραμμένη, αφού η χώρα στην οποία έζησε ήταν αποκλειστικά και μόνο ικανή να ξεπροβοδίζει νεκρούς. Ο Κοντραφούρης πολεμήθηκε από τους γνωστούς - αγνώστους ειδήμονες, αρνούμενος φανατικά να αποδεχτεί τις νεοελληνικές κανονικότητες. Υπέκυψε πολύ νωρίς στα τραύματά του, όμως ο καταραμένος μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΥΤΙΚΟ ΗΓΕΜΟΝΙΚΟ «ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ» ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΔΥΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2240

Τι σημαίνει σκηνική αναμέτρηση με το αρχαιοελληνικό δράμα για έναν μη δυτικό σκηνοθέτη ή παραγωγό; Σημαίνει αναμέτρηση με το κανονιστικό πρότυπο του δυτικού θεάτρου, την "τράπεζα γονιδίων" του δυτικού πολιτισμού ή αναμέτρηση με τη σκηνική πολιτιστική ετερότητα μιας αρχαίας κοινωνίας της οποίας "σπάραγμα" συνιστά το διασωθέν αρχαιοελληνικό κείμενο; Τι σημαίνει σκηνική αναμέτρηση με το αρχαιοελληνικό δράμα για έναν Έλληνα σκηνοθέτη, κάτοικο της δυτικής περιφέρειας και ορισθέντα μέσω του ρομαντικού δυτικού φαντασιακού ως κληρονόμου, αν όχι απ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1768

Στόχος του βιβλίου είναι η θεωρητική προσέγγιση του θεατρικού κειμένου και ειδικότερα η μελέτη εκείνων των διαδικασιών μέσω των οποίων το κείμενο υπερβαίνει το επίπεδο του πρόδηλου νοήματος και "ανοίγεται" στον κόσμο του βιώματος και του λόγου, ενδιάθετου και εκπεφρασμένου. Κάθε κείμενο (κυρίως δε το θεατρικό) εκλαμβάνεται ως προϊόν μιας κοινωνίας, μιας συλλογικότητας που διανύει μια ιστορική της φάση και προσπαθεί να κατανοήσει την ταυτότητά της ιχνηλατώντας τόσο τα εγνωσμένα στοιχεία της δομής και της ιστορίας της, όσο και εκείνα τα στοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3555-0013

Τι σηματοδοτεί ο Μπρεχτ σήμερα, στη χαραυγή του 21ου αιώνα, σ’ έναν κόσμο βαθύτατων αλλαγών ( αν και όχι προς την κατεύθυνση που ο ίδιος επεδίωξε ); Τι έχει χαθεί και τι ενσωματώθηκε στην παγκόσμια θεατρική παράδοση από τη θεωρία και την πρακτική του για το θέατρο; Πώς διαγράφεται η συνέχεια και πού εκδηλώνονται οι ρήξεις στη σημερινή του πρόσληψη, αν υποβάλλουμε στη δοκιμασία της «ιστορικοποίησης» την εξέλιξη της συνάντησης μαζί του ανθρώπων και κινημάτων, που συντάραξαν τον προηγούμενο αιώνα; Με τι όρους θα μπορούσαν ν’ αποτιμηθούν οι π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΑΙΟΘΕΜΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-1012

Σύμφωνα με τον ακαδημαϊκό και ελληνιστή Francois Jouan «Το κοινό, μέσα σε έναν κόσμο όλο και λιγότερο βιώσιμο, έχει διαιρεθεί ανάμεσα σε δύο επιθυμίες: αναζητά στο θέατρο τη νοσταλγία και το όνειρο, και θέλει να του μιλούν για τον εαυτό του. Κινείται μεταξύ κόπωσης και έλξης για την ίδια του την εποχή. Δεν είναι λοιπόν από αδυναμία που οι καλύτεροι σύγχρονοι δραματουργοί στρέφονται στον αρχαίο μύθο. Η μυθική παρωδία τούς επιτρέπει να πηγαίνουν ως το βάθος των αγωνιωδών ερωτημάτων που θέτουν οι άνθρωποι, από τη στιγμή που βλέπουν την ανατρο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1287

Το τελετουργικό θέατρο του Θεόδωρου Τερζόπουλου αφηγείται την ιστορία του αθηναϊκού θεάτρου Άττις και του τρόπου με τον οποίο ο ιδρυτής και διευθυντής του Θεόδωρος Τερζόπουλος εισάγει στη σκηνή μια βιοενεργητική εκδοχή του σώματος, σε μια προσπάθεια αναθεώρησης και επανεκτίμησης του τι σημαίνει σήμερα όχι μόνο να έχεις σώμα άλλα και να είσαι, ολοκληρωτικά, σώμα. Με αφετηρία την -ιστορική- πρώτη παραγωγή των "Βακχών", που συγκλόνισε το κοινό το 1986, ο Τερζόπουλος εφαρμόζει τη μέθοδό του σε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοελληνικών τραγωδιών άλλα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΤΡΕΣ ΑΠΟ ΝΕΡΟ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΟΝΤΙΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0976

Το βιβλίο αυτό καταγράφει την εμπειρία μιας ηθοποιού από μια επαγγελματική και ταυτόχρονα γυναικεία σκοπιά. Η Julia Varley είναι μέλος του θεάτρου Οντίν για περισσότερα από σαράντα χρόνια, και οι Πέτρες από Νερό. Σημειώσεις μιας ηθοποιού του θεάτρου Οντίν είναι μια βιογραφική, αναλυτική και εμβριθής αποτύπωση της συνεργασίας της με τον Εουτζένιο Μπάρμπα μέσα στα πλαίσια αυτού του παγκοσμίου φήμης θεατρικού οργανισμού. Το Πέτρες από Νερό ανοίγει ένα μοναδικό παράθυρο κατόπτευσης και διείσδυσης στις καθημερινές τεχνικές ασκήσεις και βιωματικ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΣΑΙΞΠΗΡ ΟΡΙΖΟΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0663

Ο Σαίξπηρ οριζοντίως και καθέτως, στη σκηνή και στο πανί. Πώς παίρνουν σάρκα και οστά τα έργα του μεγάλου ελισαβετιανού δραματουργού στο οριζόντιο επίπεδο της θεατρικής σκηνής και στο κάθετο της κινηματογραφικής οθόνης; Το βιβλίο αυτό διερευνά την απόδοση των σαιξπηρικών έργων σε τρεις ή δύο διαστάσεις, περιλαμβάνοντας μια ενότητα για το θέατρο και μια για τον κινηματογράφο, καθώς κι ένα παράρτημα με θεατρικές κριτικές. Αποτελείται ως επί το πλείστον από κείμενα που αρχικά δημοσιεύτηκαν ή παρουσιάστηκαν στα αγγλικά, κυρίως στο εξωτερικό. Ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΡΟΤΟΦΣΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
Μ' ΕΝΑΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΙΟ " ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΟΧΗΜΑ " ΤΟΥ ΓΙΕΡΖΥ ΓΚΡΟΤΟΦΣΚΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0303

Θεωρώ αυτό το βιβλίο μια πολύτιμη έκθεση η οποία επιτρέπει σε κάποιον να αφομοιώσει μερικές από εκείνες τις απλές και βασικές αρχές τις οποίες ο αυτοδίδακτος συνειδητοποιεί μετά από πολύν καιρό, ύστερα από χρόνια ψηλαφίσματος και λαθών. Το βιβλίο παρέχει πληροφορίες σχετικά με «ανακαλύψεις» τις οποίες ο ηθοποιός μπορεί να κατανοήσει στην πράξη χωρίς να πρέπει να ξεκινήσει κάθε φορά από το μηδέν. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ
ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΕΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2821

Ο βραβευμένος δραματουργός, σκηνοθέτης και δάσκαλος Ντέιβιντ Μάμετ έχει συγκεντρώσει σ' αυτό το βιβλίο χρήσιμες συμβουλές για όσους ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την υποκριτική. Χωρίς να κρύβει τίποτα, με αμεσότητα και ειλικρίνεια ο συγγραφέας αποκρούει τις καθιερωμένες αντιλήψεις και πληροφορεί το νέο ηθοποιό για όλα όσα οφείλει να γνωρίζει: πώς να προσεγγίζει το ρόλο, πώς να συνδιαλέγεται με το κείμενο, πώς να αντιμετωπίζει τις οντισιόν και τις πρόβες, πώς να αντιλαμβάνεται την κάθε σκηνή, πώς να αντιμετωπίζει την επαγγελματική πλευρά τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ποιητής και ο τύραννος
Η αναμέτρηση του Φρήντριχ Χαίλντερλιν με τον Σοφοκλή
Κωδ. Πολιτείας: 4105-0186

1802. Με τα σημάδια της επερχόμενης διανοητικής κατάρρευσης ο Φρήντριχ Χαίλντερλιν (1770-1843) αποφασίζει να μεταφράσει ολόκληρο τον Σοφοκλή. Έχει διαβάσει και εννοήσει τον Αθηναίο τραγικό υπό την οπτική γωνία ενός θεμελιώδους λάθους που ο μεταφραστής όφειλε να φέρει στο φως. Είναι η αντιδικία του με τον ιδεώδη κλασικισμό του Βίνκελμανν, την απόλυτη λατρεία του κλασικού έργου τέχνης. Κατ' αυτόν ο κλασικός αιώνας είναι αιώνας της κρίσης, της λήθης. Οι λέξεις έχουν χάσει την απολλώνια λάμψη και φλόγωση. Είναι το "καλλιτεχνικό λάθος" του Σοφο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ VIEWPOINTS
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΩΝ VIEWPOINTS ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-9171

Εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια, η εκπαίδευση Viewpoints εξάπτει τη φαντασία χορογράφων, ηθοποιών, σκηνοθετών, σκηνογράφων, δραματολόγων και συγγραφέων. Αν και τα Viewpoints διδάσκονται ανά τον κόσμο και χρησιμοποιούνται από αμέτρητους θεατρικούς καλλιτέχνες στη διαδικασία της πρόβας, η θεωρία και η εφαρμογή τους σπανίως έχουν καταγραφεί. Τώρα, η Αν Μπόγκαρτ και η Τίνα Λάνταου, δύο από τις πιο χαρισματικές και καινοτόμους σκηνοθέτιδες του χώρου, δημιούργησαν ένα βιβλίο που διυλίζει τη φιλοσοφία των Viewpoints και παρέχει μια βήμα προς βήμα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΑΛΙΣΜΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-0202

Ο Μπέρτολτ Μπρεχτ (1898-1956), παράλληλα με το άφθονο ποιητικό έργο του, μας άφησε και ένα πλήθος από θεωρητικά δοκίμια και σημειώσεις. Η συλλογή αυτή περιέχει κείμενα όπου, σε διάφορες εποχές και με διάφορες ευκαιρίες, ο Μπρεχτ διατυπώνει τις απόψεις του για το ρεαλισμό: Σ' αυτή την εποχή των αποφάσεων πρέπει ακόμη και η τέχνη ν' αποφασίσει. Μπορεί να γίνει όργανο των λίγων, εκείνων που καθορίζουν τη μοίρα των πολλών και απαιτούν μια πίστη, που πάνω απ' όλα πρέπει να 'ναι τυφλή, και μπορεί ακόμη να πάει με το μέρος των πολλών, εναποθέτοντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΘΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΡΟΛΟ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0003

(...) Στο βιβλίο του "Πλάθοντας ένα ρόλο" - συνέχεια του "Ένας ηθοποιός δημιουργείται" - ο Στανισλάβσκι εξηγεί την τεχνική του για το πλάσιμο του ρόλου και τη διέγερση της δημιουργικής φαντασίας. Εξετάζει την απόδοση του ρόλου με τα διάφορα εκφραστικά μέσα που έχει στη διάθεσή του ο ηθοποιός, όπως η κίνηση, η χειρονομία, η φωνή και ο λόγος. Μιλά για την εκφραστικότητα του σώματος, την άρθρωση, το ρυθμό στην κίνηση και το λόγο, την αληθινή μεταμφίεση. Η γοητεία της σκηνής και το ήθος στο θέατρο είναι μερικά ακόμη από τα θέματα που τον απασχ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΛΕΣΗΣ
Εκδότης: ΤΕΛΕΘΡΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4150-0011

Αναθεωρημένη έκδοση, με καινούργια εισαγωγή από το συγγραφέα "Η Θεωρία της Επιτέλεσης αποτελεί την κλασική συνεισφορά του Richard Schechner στις τέχνες της επιτελεστικές (performing arts) και την κριτική θεωρία. Πρόκειται για ένα έργο που χαρακτηρίζεται από ευρυμάθεια και κομψότητα και εκτείνεται σε διάφορους κλάδους, πολιτισμούς και ιστορίες, φωτίζοντας μερικά από τα πλέον θεμελειώδη σύμβολα και τις τελετουργίες μέσω των οποίων αποδίδουμε νόημα στον κόσμο στον οποίο ζούμε. Πρόκειται επίσης για ένα εύγλωττο επιχείρημα υπέρ της σημασίας της...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0116

Η κορυφαία αρχαιοελληνική δραματική ποίηση ανήκει σε μια συγκεκριμένη ιστορική περίοδο, τότε που ανθούσε και ο θεσμός της πόλης-κράτους. Από την ελληνιστική εποχή παρατηρείται μια διάσπαση των επί μέρους τεχνών, που απαρτίζουν την τέχνη του θεάτρου. Σε τοπικούς αγώνες εμφανίζονται πλέον επώνυμα οι υποκριτές κωμωδίας ή τραγωδίας, κωμωδοί και τραγωδοί, χορευτές και χοροδιδάσκαλοι, αυλωδοί, κιθαριστές, κροταλίστριες και τυμπανίστριες, φωνασκοί μίμοι και ορχηστές - παντόμιμοι. Αυτός ο θίασος των σκηνικών τεχνιτών αποκτά υπόσταση με το άνοιγμα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Κάτοικοι της σκηνής
Λεκτικές δράσεις και άλλα εργαλεία ηθοποιών
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0674

Ο Πήτερ Μπρουκ μας έχει προειδοποιήσει εγκαίρως: «Όποτε χρησιμοποιούμε λόγια, κάνουμε ζημιά στον εαυτό μας». Είναι αλήθεια. Γι' αυτό η εν σιωπή επικοινωνία είναι συνήθως αποτελεσματική, γοητευτική και ενίοτε εξόχως ερωτική. Μια εκπνοή εδώ, ένα τραύλισμα εκεί, μια λέξη που εκφέρεται μισή, ένα αγκομαχητό, μια τεράστια σιωπή, μια μετέωρη χειρονομία είναι σημάδια της λεκτικής δράσης του ηθοποιού που μαρτυρούν τη σχέση του με το ανείπωτο. Ας ορίσουμε λοιπόν τη λεκτική δράση ως τη σκηνική συνθήκη μέσω της οποίας ο ηθοποιός διαχειρίζεται την ομιλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Το θεατρικό έργο του Δημήτρη Δημητριάδη
Ένα δοκίμιο για τον θεατρικό μεταμοντερνισμό
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1537

Ο Δημήτρης Δημητριάδης (γεννημένος το 1944 στη Θεσσαλονίκη) είναι χωρίς άλλο μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προσωπικότητες του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου: πολυσχιδής λογοτέχνης σε όλα τα είδη, μεταφραστής, δοκιμιογράφος, στοχαστής και σχολιαστής του πνευματικού βίου και των πολιτισμικών γεγονότων, από τους πολυγραφότερους λογοτέχνες και δραματουργούς, ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εξαιτίας της ασύμμετρης πρόσληψης των έργων του, καθώς μόλις μετά το millenium αποκτά μια κάπως μονιμότερη σχέση με τη θεατρική σκηνή. Ταυτόχρονα...
Διαβάστε περισσότερα...
PERFORMANCE - ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1991

Το βιβλίο "Performance. Μια Κριτική Εισαγωγή" αποτελεί το πρώτο μελέτημα που παρέχει μια ολοκληρωμένη ματιά στη σύγχρονη έννοια της Performance και την εξέλιξή της στα διάφορα γνωστικά πεδία. Η προσεκτικά αναθεωρημένη έκδοση αναλύει τις σύγχρονες εξελίξεις, καθώς επίσης αναφέρεται στις αλλαγές που έχουν συμβεί στον τρόπο προσέγγισης της περφόρμανς, από την πρώτη έκδοση (1996) και έπειτα. Ο Marvin Carlson καθοδηγεί τον αναγνώστη στη διαδρομή από τον αμφιλεγόμενο ορισμό της περφόρμανς ως θεατρικής δραστηριότητας μέχρι τις πολυάριθμες ερμηνε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2378-0085

Γιατί κάνουμε τέχνη; Για να παραβιάσουμε τα όριά μας, να επεκτείνουμε τα όριά μας, να καλύψουμε το κενό μας, να ολοκληρωθούμε. Αυτό δεν αποτελεί συνθήκη, αλλά συνιστά μια πορεία, όπου, εκείνο που είναι σκοτεινό μέσα μας, φωτίζεται σιγά σιγά. Σε αυτό τον αγώνα με τις προσωπικές μας αλήθειες, σ' αυτή την προσπάθεια να ξεφλουδιστεί κομμάτι κομμάτι η μάσκα της ζωής, το θέατρο, με την πληρότητα της έρευνάς του, μου φαινόταν πάντα σαν ένας χώρος πρόκλησης. Έχει την ικανότητα να προκαλεί την ίδια του τη φύση, καθώς και το ακροατήριό του, παραβιάζ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ 324-1453 (ΕΠΙΤΟΜΟ)
VASILIEV ALEXANDROVICH ALEXANDRE
€60.00 €30.00
(-50%)
Κερδίζετε €30.00
ΑΣΤΡΟΘΕΟΛΟΓΙΑ
ΓΟΥΔΗΣ Δ. ΧΡΙΣΤΟΣ
€7.10 €2.48
(-65%)
Κερδίζετε €4.62

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS