Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΘΕΑΤΡΟ > ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ
ΠΕΡΙ (ΥΠΟ) ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ (ΔΙΑ) ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0186

«Ένα φάντασμα πολιορκεί την Ευρώπη: το φάντασμα του κομμουνισμού». K. Marx (1848) «Ένα φάντασμα περιφέρεται στην Ευρώπη: το μεταμοντέρνο». P. Portoghesi (1983) «Ένα φάντασμα στοχειώνει τη σύγχρονη σκέψη: το φάντασμα του υποκειμένου». Ferry (1990) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΘΕΑΤΩΝ
Εκδότης: ΗΡΟΔΟΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1900-0319

Στον παρόντα τόμο συγκεντρώνονται μελετήματα που αναφέρονται στη νεοελληνική δραματουργία, στην ιστοριογραφία του θεάτρου και στην κειμενική ανάλυση. Εξετάζεται μια σημαντική πτυχή της νεοελληνικής δραματουργίας που σχετίζεται με τη θέση της στο πολιτιστικό συγκείμενο του τέλους του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα. Δραματογράφοι όπως ο Δημήτριος Βερναρδάκης και ο Σπυρίδων Βασιλειάδης της Ρομαντικής Σχολής αλλά και μεταγενέστεροι συγγραφείς ενέγραψαν στη θεατρική παραγωγή τους αισθητικές θέσεις και επιδράσεις, αλλά και κλυδωνισμούς και ζυ...
Διαβάστε περισσότερα...
LA REUNIFICATION DES DEUX COREES DE JOEL POMMERAT
ENTRE LE PARADOXE ET LE CONFLIT
Εκδότης: LIBERAL BOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 7490-0033
Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ
ΧΡΗΣΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3351-0145

Ύστερα από την κριτική έκδοση της Θυσίας του Aβραάμ του 1996, δημοσιεύεται τώρα η παρούσα, μικρότερη, χρηστική έκδοση, που απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό των μη ειδικών. H Θυσία προσφέρεται στους αναγνώστες σε μια καινούργια μορφή: το κείμενο χωρίς κριτικό υπόμνημα, μια λιγότερο εκτενής εισαγωγή, μόνο αυτά από τα σχόλια που είναι απαραίτητα για μια επαρκή κατανόηση του κειμένου, το "Γλωσσάριο" της μεγάλης έκδοσης σε πιο απλή μορφή, και η βιβλιογραφία ενημερωμένη για να περιλαμβάνει και τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα γύρω από το έργο. (Από τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, 30 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ, 80 ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ, 22 ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0322

[...] Το Θέατρο των Αλλαγών έδωσε την ευκαιρία σε αναρίθμητους νέους να γνωρίσουν μια τεράστια ποικιλία δασκάλων και μεθόδων - και, βεβαίως, να δοκιμάσουν αν το θέατρο κάνει γι' αυτούς. [...] Σ' εμάς τους δασκάλους, το Θέατρο των Αλλαγών έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε από τους μαθητές μας και, μέσω των μαθητών, απ' τους συναδέλφους μας. Εγώ όλα αυτά τα χρόνια δεν έπαψα να μαθαίνω απ' τον Ευδόκιμο. Πέρα απ' την υποκριτική, η απόλυτη καθαρότητα με την οποία διευθύνει την σχολή του αποτελεί παράδειγμα που εξακολουθώ να προσπαθώ να μιμηθώ ως επ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0146

Οι θεατές των κινηματογραφικών λεσχών μπορούν να δουν σήμερα τον Αρτώ στο φιλμ Fait-Divers του Ωτάν - Λαρά (1922). Μια ευαίσθητη, σεραφική εφηβική μορφή. Ο Αντονέν Αρτώ γεννήθηκε στη Μασαλία στα 1896, και πέθανε στο Παρίσι στα 1948. Ύστερα από μια εφηβεία που την έσκιαζαν συμπτώματα σοβαρών νευρικών διαταραχών (αργότερα θα εκδηλωθούν αγριώτερα και με άγρια αποτελέσματα), ο Αρτώ φτάνει στα 1920 στο Παρίσι, όπου γνωρίζεται με το Θέατρο, τον Κινηματογράφο και τον κόσμο τους. Είχε την τύχη να συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα: τον Ντυλλέν, τους Πι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1470-1919

Ο θεατρικός λόγος του Πάρι Τακόπουλου είναι τόσο αναγνωρίσιμος και διαφέρων, όσο και το γέλιο του. Στα κείμενά του, είτε ποίηση είναι αυτά, μυθιστόρημα, διήγημα, είτε δοκίμιο-κριτική, υπάρχει ένας διαρκής διάλογος. Δηλαδή είναι όλα θέατρο. Ακόμα και η, λαμβάνουσα διαστάσεις "Μεγάλου Ανατολικού", δίτομη προς το παρόν, "Κενή Διαθήκη" του, το πιο αν-αρχικό, γλωσσο-λογικά και παραλογο-τεχνικά, ελληνικό μυθιστόρημα-Ιλισσός, το τόσο ευκόλως κατανοητό όσο και το "Finnegans Wake" του Joyce, από τον άλλο ποταμό Liffey, θέατρο είναι και αυτό. Κάτι ά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ - ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 ΩΣ ΤΗ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0511

Ο Β' τόμος της «Ανθολογίας νεοελληνικής δραματουργίας» καλύπτει το χρονικό φάσμα 1821-1922, τον αιώνα δηλαδή ανάμεσα σε δύο ορόσημα της ιστορίας της Ελλάδας που επηρέασαν, όχι αμέσως αλλά συν τω χρόνω, κατά τρόπο ουσιαστικό και το θεατρικό γίγνεσθαι. Η δημιουργία του ελεύθερου ελληνικού βασιλείου και η καθιέρωση της Αθήνας ως πρωτεύουσας δεν εξαφάνισαν αμέσως το θέατρο της Διασποράς, που μόλις στην προεπαναστατική περίοδο, από τις αρχές του 19ου αιώνα, είχε πάρει σάρκα και οστά (με εξαίρεση τα Επτάνησα). Οι πιο δραστήριες θεατρικές δυνάμει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΡΡΑΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0735

(. . .) Η μονογραφία της κας Γιούλης Πεζοπούλου για το θεατρικό έργο του Στρατή Καρρά, το εκδεδομένο αλλά και το ανέκδοτο, είναι μια από τις λίγες συνολικές παρουσιάσεις και συστηματικές αποτιμήσεις θεατρικού συγγραφέα της μεταπολεμικής περιόδου. Φαίνεται πως ο καιρός είναι πλέον ώριμος να αντιμετωπιστούν και να μελετηθούν οι μεγαλύτεροι εκπρόσωποι της μεταπολεμικής δραματογραφίας με τρόπο εμπεριστατωμένο, πάντως πιο συστηματικό απ' ό,τι αυτό έγινε ως τώρα, και να ενταχθεί το θεατρικό τους έργο σε μια πρώτη, δοκιμαστική ακόμα, απόπειρα σύν...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗΣ, Η ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΔΟΥΚΙΣΣΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 8485-0002

Οι επτανήσιοι -ζακυνθινής καταγωγής- ηθοποιοί Διονύσιος Ταβουλάρης και Ευαγγελία Παρασκευοπούλου υπήρξαν από τους πρωτοπόρους του νεοελληνικού "σοβαρού" θεάτρου, σε μια περίοδο έντονων ζυμώσεων όπως ο 19ος αιώνας. Η αλληλογραφία τους με τον συγγραφέα και διπλωμάτη Κλέωνα Ραγκαβή αφορά την προσπάθειά τους να παρουσιάσουν ο καθένας με τον δικό του θίασο το έμμετρο πεντάπρακτο δράμα η Δούκισσα των Αθηνών του Ραγκαβή, κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896. Οι επιστολές της Παρασκευοπούλου εστιάζουν κυρίως σε διαδικαστικά θέματα που α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΥΠΟΔΟΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4345-0026

«Η Ιστορία του Θεάτρου» της Φ. Χάρτνολ είναι μια ιστορία τόσο της θεατρικής φιλολογίας όσο και της ηθοποιίας, της σκηνοθεσίας, της σκηνογραφίας, κ.λπ. Ξεκινώντας από το θέατρο στην Αρχαία Ελλάδα, η συγγραφέας εξιστορεί και αναλύει την εξέλιξη του θεάτρου από την αρχαία τραγωδία ως το Θέατρο του Παράλογου και τα άλλα πρωτοποριακά και εικονοκλαστικά ρεύματα της εποχής μας. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΙΚΟΝΑΣ
Εκδότης: ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3060-0105

"Άρχισα να περιγράφω την εικόνα. Μετά, προεκτάσεις της εικόνας, που εκκινούσαν ουσιωδώς από τις ανακρίβειες του σχεδίου: τα λάθη λειτουργούσαν ως ελεύθεροι χώροι κίνησης για τη φαντασία. (...) Η περιγραφή μετουσιώνει [την εικόνα] σε ένα άλλο μέσο. Δέντρο, γυναίκα, άντρας, σπίτι: αυτές ήταν οι σταθερές του σχεδίου. Μπορούσες να δημιουργήσεις ένα στρόβιλο, επειδή ακριβώς υπήρχαν αυτά τα σταθερά σημεία. Η δομή του κειμένου είναι η εξής: η μία εικόνα θέτει την άλλη υπό αίρεση. Το ένα επίπεδο ακυρώνει κάθε φορά το προηγούμενο και οι οπτικές αλλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΙΨΕΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0623

Τα θεατρικά έργα του Χένρικ Ίψεν είναι βεβαίως πολύ γνωστά στην Ελλάδα και έχουν όλα μεταφραστεί στα ελληνικά. Η πρώτη παράσταση θεατρικού έργου του Ίψεν στην Ελλάδα παρουσιάστηκε πριν έναν αιώνα και, έκτοτε, έργα του παίζονται τακτικά. Τα τελευταία δύο χρόνια είδα τρεις διαφορετικές παραστάσεις σε αθηναϊκά θέατρα. Την ίδια περίοδο δύο έργα του παρουσιάστηκαν στην ελληνική τηλεόραση. Χωρίς αμφιβολία, η διεισδυτική ανάλυση από τον Μπέρναρντ Σω του Ίψεν ως θεατρικού συγγραφέα δίνει στον αναγνώστη της "Η Πεμπτουσία του Ιψενισμού" τη δυνατότητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0147

(...) «Η γνωριμίας μας με τα κείμενα είναι ένα είδος παρήγορης συντροφιάς: συλλογισμοί και προβλήματα που καμαρώνουμε πως τ' ανακαλύψαμε εμείς σήμερα, ο καθένας μόνος του, διαπιστώνουμε πως έχουν ανακινηθεί δεκαετίες ολόκληρες πριν γεννηθούμε. Πράγμα που ίσως μας κάνει να πειραχτούμε για μία στιγμή, επειδή κάποιος άλλος σφετερίστηκε τις ανακαλύψεις μας ή βασανίστηκε με τα ίδια προβλήματα που κι εμείς έχουμε άλυτα ακόμη. Ταυτόχρονα, όμως, η γνωριμία μας μαζί τους επιβεβαιώνει την ορθότητα της σκέψης μας και της πορεία μας, και μας βοηθάει ν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1287

Το τελετουργικό θέατρο του Θεόδωρου Τερζόπουλου αφηγείται την ιστορία του αθηναϊκού θεάτρου Άττις και του τρόπου με τον οποίο ο ιδρυτής και διευθυντής του Θεόδωρος Τερζόπουλος εισάγει στη σκηνή μια βιοενεργητική εκδοχή του σώματος, σε μια προσπάθεια αναθεώρησης και επανεκτίμησης του τι σημαίνει σήμερα όχι μόνο να έχεις σώμα άλλα και να είσαι, ολοκληρωτικά, σώμα. Με αφετηρία την -ιστορική- πρώτη παραγωγή των "Βακχών", που συγκλόνισε το κοινό το 1986, ο Τερζόπουλος εφαρμόζει τη μέθοδό του σε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοελληνικών τραγωδιών άλλα ...
Διαβάστε περισσότερα...
BLOODY SARAH
BLASTED, ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ SARAH KANE
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0009

Τη Σάρα Κέιν μου τη σύστησε μια παλιά φίλη ηθοποιός. Τότε συζητούσαμε γεμάτοι φιλοδοξίες και όνειρα για το ανέβασμα ενός θεατρικού έργου. Δίχως να εννοούμε τις δυσκολίες που σιγά-σιγά γίνονται αξεπέραστες, μετεωριζόμαστε ανάμεσα στο "Θάψτε τους Νεκρούς" και κάποιο από τα έργα της Κέιν. Τουλάχιστον όσα λανθασμένα θεωρούσαμε πως μπορούσαν να παιχτούν στις ελληνικές σκηνές, κερδίζοντας το χειροκρότημα ή ανανεώνοντας, τόσο ριζοσπαστικά το διαρκώς ανακυκλούμενο ρεπερτόριο. Τόσο ο Ίρβιν Σόου όσο και η Βρετανίδα δημιουργός απαιτούσαν -τώρα το νι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟΥ
1. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0309

Στην Ιστορία Ευρωπαϊκού Δράματος και Θεάτρου η Έρικα Φίσερ-Λίχτε αναδομεί την ευρωπαϊκή θεατρική ιστορία από την εποχή της ελληνικής τραγωδίας μέχρι τον Χάινερ Μίλλερ. Κάθε κεφάλαιο αναδεικνύει και ένα μέρος της ανάπτυξης, της κατάστασης και των λειτουργιών του θεάτρου στο κοινωνικό πλαίσιο της αντίστοιχης εποχής. Η μελέτη της συνοδεύεται από παραδειγματικές αναλύσεις έργων αντιπροσωπευτικών συγγραφέων. Εμπλουτισμένος με καινούριο πρόλογο, ο πρώτος τόμος καλύπτει την περίοδο από το θρησκευτικό θέατρο μέχρι τις δραματικές μορφές της κλασική...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: LIBERAL BOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 7490-0030

Η Σημειωτική, μαζί με άλλες επιστήμες, εξυπηρετεί τη μελέτη του θεατρικού γίγνεσθαι και είναι σημαντικότατος κλάδος του ευρύτερου φάσματος της επιστήμης της Θεατρολογίας. Αν και "υπέρ-επιστήμη", η Σημειωτική τίθεται στην υπηρεσία και της Θεατρολογίας κατέχοντας σημαίνουσα θέση στη δημιουργία ενός στέρεου θεωρητικού υπόβαθρου. Η Σημειωτική του Ολικού Θεατρικού λόγου προωθεί τη γνώση γύρω από το πολυσημικό αντικείμενο της Θεατρολογίας, δηλαδή γύρω από τα πολλαπλά επίπεδα αναλύσεως που προτάσσουν τόσο το κείμενο, όσο και η παράσταση. Το αντικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0008

Ο Κονσταντίν Σεργκιέγεβιτς Αλεξέγιεφ (Στανισλάβσκι), ιδρυτής και διευθυντής, μαζί με τον Νεμίροβιτς-Νταντσένκο, του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας, έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγάλους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και θεωρητικούς της θεατρικής τέχνης. Από την ίδρυση του Θεάτρου Τέχνης το 1898, ο Στανισλάβσκι επηρέασε ζωτικά και ριζικά το θέατρο στη Ρωσία, ενώ άσκησε μεγάλη επιρροή στο διεθνές θεατρικό δραματολόγιο, κυρίως μετά το θάνατό του. Στο αναγνωρισμένο ως μεγάλη προσφορά στο θέατρο βιβλίο Ένας Ηθοποιός Δημιουργείται, ο Στανισλάβσκι περιγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0257

Το να μαθαίνεις υποκριτική μέσα στην τάξη είναι σα να μαθαίνεις να πετάς μέσα σε έναν προσομοιωτή πτήσης. Όσο έξυπνες και ζωντανές κι αν είναι οι προειδοποιητικές ενδείξεις που αναβοσβήνουν στην οθόνη του υπολογιστή, ο νέος πιλότος πρέπει να νιώθει κάποιο σοκ, όταν έχει να αντιμετωπίσει μια πραγματική πτήση. Το ίδιο και όλοι οι νέοι ηθοποιοί αντιμετωπίζουν εκείνη την τρομερή και δυσάρεστη στιγμή που όλες οι θεωρίες και οι ασκήσεις στα πρώτα μαθήματα της υποκριτικής περνούν από τη σκληρή πρακτική δοκιμασία της πρόβας και της παράστασης ενός...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

Η ΑΝΑΚΩΧΗ
LEVI PRIMO
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
BOTTON ALAIN. DE
€12.50 €5.62
(-55%)
Κερδίζετε €6.88

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Eric Lichtblau: Στην πραγματικότητα, είχε διατελέσει ένοπλος φρουρός σε τρία στρατόπεδα συγκέντρωσης Για να καταφέρουν να σωθούν έπρεπε να εφεύρουν μια νέα ταυτότητα και να σχεδιάσουν ένα καινούργιο μέλλον σαν υποτιθέμενοι πρόσφυγες. Δεν θα ήταν πια Ν...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS