Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΘΕΑΤΡΟ > ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1927-1933
Κωδ. Πολιτείας: 1998-0085

Η Διοικούσα Ειδική Επιτροπή τον υπό την αιγίδα της Ακαδημίας Αθηνών "Ιδρύματος Κώστα και Ελένης Ουράνη" αποφάσισε να εκδώσει σε δύο τόμους τη σειρά των θεατρικών κριτικών τον Άλκή Θρύλου-φιλολογικό ψευδώνυμο, όπως είναι γνωστό, της αείμνηστης Ελένης Ουράνη. Η υψηλοστόχαστη και μεγαλόδωρη δημιουργός του Ιδρύματος περαιώνει τη διαθήκη της (15 Ιουνίου 1969) με την εξής τελευταία παράγραφο: " Ίσως μια έκδοση των κριτικών μου που αφορούν το θέατρο και παρουσιάζουν την ελληνική θεατρική ζωή πολλών ετών να μπορούσε να είναι εξυπηρετική και ωφέλι...
Διαβάστε περισσότερα...
MAURICE MAETERLINCK
Εκδότης: ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1595-0065

Δραματικός συγγραφέας, δοκιμιογράφος, πεζογράφος και ποιητής, ο Maurice Maeterlinck (Γάνδη, 1862 - Νίκαια, 1949) υπήρξε ένα από τα φωτεινότερα πνεύματα του καιρού του. Τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ (1911) και δέχθηκε πολλούς άλλους τιμητικούς τίτλους στη χώρα του και στη Γαλλία. Σφράγισε με τη λογοτεχνική του προσωπικότητα την ευρωπαϊκή λογοτεχνία, και κυρίως τον χώρο του Συμβολισμού. Εραστής της γνώσης αλλά και της ζωής, ο Βέλγος λογοτέχνης και στοχαστής ήταν προικισμένος με μια ιδιαίτερη σοφία και μια σπάνια ειλικρίνεια, που προσδίδουν σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΝΗΜΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1579

Μέχρι σήμερα, εκτός από τα «Ανατρεπτικά» του Λεωνίδα Κύρκου, δεν έχω διαβάσει κανένα άλλο βιβλίο πολιτικού στελέχους του αριστερού κινήματος. Τούτο δε σημαίνει ότι υποβαθμίζω τη συμβολή των κειμένων αυτών για την ιστορική έρευνα, ούτε ότι αμφισβητώ την αντικειμενικότητα όσων από τους συγγραφείς υπήρξαν και πρωταγωνιστές της αριστερής παράταξης. Κράτησα και κρατώ τις «μνήμες» μου χωρίς να επιχειρώ να κρίνω το παρελθόν. Άλλωστε ούτε καν σήμερα, το 1996, είμαι σε θέση να ασκήσω οποιαδήποτε κριτική για το «τότε», καθώς δεν έχω πάρει ποτέ τις α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟ (ΔΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-0686

Το Κωμειδυλλιακό κίνημα του 1889 - 1896 είναι αδιάρρηκτα συνυφασμένο με την πρώτη άνθιση του νεοελληνικού θεάτρου. Σημαδεύει την ανάδυση του Έλληνα θεατρικού συγγραφέα στον χώρο των επαγγελματιών της σκηνής και την έξοδο της θεατρικής συντεχνίας από το γκέτο της ανυποληψίας μέσα στο οποίο την κρατούσαν αποκλεισμένη μέχρι τότε τα πιο εξελιγμένα στρώματα της αθηναϊκής κοινωνίας. Από καθαρά καλλιτεχνική άποψη, σημαδεύει την παρακμή των ρομαντικών ιδεωδών και το ξεκίνημα μιας στοιχειώδους προσπάθειας ανίχνευσης της σύγχρονης εγχώριας πραγματικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3555-0013

Τι σηματοδοτεί ο Μπρεχτ σήμερα, στη χαραυγή του 21ου αιώνα, σ’ έναν κόσμο βαθύτατων αλλαγών ( αν και όχι προς την κατεύθυνση που ο ίδιος επεδίωξε ); Τι έχει χαθεί και τι ενσωματώθηκε στην παγκόσμια θεατρική παράδοση από τη θεωρία και την πρακτική του για το θέατρο; Πώς διαγράφεται η συνέχεια και πού εκδηλώνονται οι ρήξεις στη σημερινή του πρόσληψη, αν υποβάλλουμε στη δοκιμασία της «ιστορικοποίησης» την εξέλιξη της συνάντησης μαζί του ανθρώπων και κινημάτων, που συντάραξαν τον προηγούμενο αιώνα; Με τι όρους θα μπορούσαν ν’ αποτιμηθούν οι π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ - ΥΠΕΡ ΛΟΥΙ ΝΤΕ ΦΥΝΕΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0624

Όταν υπάρχει περίσσεια εικόνων του ανθρώπου παντού, όταν οι εικόνες του πολλαπλασιάζονται, όταν υπάρχουν πάρα πολλές ιδέες περί του ανθρώπου, πολλά κέντρα μελετών για τον άνθρωπο, πολλές επιστήμες του ανθρώπου, ο άνθρωπος πρέπει να το βουλώνει, να διαγράφει την κεφαλή του, να εξαλείφει την εικόνα του, να απολακτίζει το πρόσωπό του, να ξαναρχίζει από το μηδέν, να απαλλάσσεται απ΄αυτά που νομίζει πώς ξέρει για τον εαυτό του, και να επιστρέφει στο θέατρο, να παίζει, να κλείνει τα μάτια, να ακούει εκ νέου, να βλέπει τον εαυτό του να αναγεννάτα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΤΩΡΑ!
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5183

Μια ομάδα νέων παιδιών δημιουργεί έναν πρωτοπόρο θίασο που κερδίζει τη νεολαία και το κοινό από την πρώτη κιόλας παράσταση. Μπαίνει δυναμικά στο θεατρικό προσκήνιο αναζητώντας το καινούργιο, μια άλλη αισθητική στη μορφή και ένα άλλο νόημα στο περιεχόμενο. Αλλάζει τις δομές και τον τρόπο παραγωγής του θεάματος, βάζοντας ως στόχο την απόλυτη ομαδοποίηση, και αποσπά την εκτίμηση και την αγάπη του κόσμου. Ταυτόχρονα μπαίνει στο μάτι της Ασφάλειας των δικτατόρων, που παρακολουθούν κάθε της βήμα. Τα μέλη του θιάσου, ζώντας σε μια εποχή σκληρή κα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1287

Το τελετουργικό θέατρο του Θεόδωρου Τερζόπουλου αφηγείται την ιστορία του αθηναϊκού θεάτρου Άττις και του τρόπου με τον οποίο ο ιδρυτής και διευθυντής του Θεόδωρος Τερζόπουλος εισάγει στη σκηνή μια βιοενεργητική εκδοχή του σώματος, σε μια προσπάθεια αναθεώρησης και επανεκτίμησης του τι σημαίνει σήμερα όχι μόνο να έχεις σώμα άλλα και να είσαι, ολοκληρωτικά, σώμα. Με αφετηρία την -ιστορική- πρώτη παραγωγή των "Βακχών", που συγκλόνισε το κοινό το 1986, ο Τερζόπουλος εφαρμόζει τη μέθοδό του σε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοελληνικών τραγωδιών άλλα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΩΜΕΙΔΥΛΛΙΟ
ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΣΟΚΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3890-0017

«Υπαίθρια θέατρα»: Η εφημερίδα "Μέλλον" του Δήμου Παπαθανασίου, νωρίς είχε καταπιαστεί με τα νέα θέατρα του Ιλισού (στήλες Ολυμπίου Διός, Μετς κ.λ.π.) Και άλλοι έγραψαν γι' αυτά, ο Στέφανος Ξένος πήγε περισσότερο σε βάθος, και το πιο σημαντικό, πριν ακόμα παρουσιαστεί το ελληνικό κωμειδύλλιο. Το "Μέλλον" στην έρευνά του με τον τίτλο "Τα εν Αθήναις θερινά θέατρα" (αριθ. φύλλου 1087/11.7.1874) σημειώνει πως η νυχτερινή πρωτεύουσα από το καλοκαίρι του 1873 άλλαξε όψη. Τα δημόσια θεάματα πριν από τρία χρόνια, μοιάζαν με σπάνιο καρπό προσιτό στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΜΠΡΙΤΖ
Κωδ. Πολιτείας: 3351-0314

Η αρχαία ελληνική τραγωδία έχει πάντοτε εξαιρετικά μεγάλη επίδραση ως δημιουργικό μέσο: πολλά από τα έργα που έχουν διασωθεί αποτελούν μέχρι σήμερα μέρος του θεατρικού ρεπερτορίου, και κείμενα όπως ο Αγαμέμνων, η Αντιγόνη και η Μήδεια έχουν επηρεάσει βαθιά τον δυτικό πολιτισμό. Ο Οδηγός αυτός δεν αποτελεί συμβατικό εισαγωγικό εγχειρίδιο, αλλά είναι μια απόπειρα επτά διακεκριμένων επιστημόνων να παρουσιάσουν το σύνολο των κειμένων που γνωρίζουμε, στο πλαίσιο των αναγνώσεων, της θεατρικής κριτικής και των θεατρικών παραστάσεων των αρχαίων ελ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3766

Τα θεατρικά έργα είναι αναμφίβολα το πιο ζωντανό και το πιο προσιτό τμήμα της αρχαίας ελληνικής κληρονομιάς. Οι τραγωδίες του Αισχύλου, του Σοφοκλή και του Ευριπίδη, καθώς και οι κωμωδίες του Αριστοφάνη, εξακολουθούν να ερμηνεύονται και να προσεγγίζονται με νέους τρόπους, όπως συμβαίνει με τα πραγματικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας. Τι γνωρίζουμε όμως για το ρόλο του θεάτρου στην αρχαιοελληνική κοινωνία; Τι επιδίωκαν οι συγγραφείς; Ποιοι συμμετείχαν στις παραστάσεις; Πώς γινόταν η σκηνοθεσία στην αρχαιότητα; Πώς εξελίχτηκε η αρχιτεκτονικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0012

Η προσωπικότητα, η σκηνοθετική δημιουργία και οι θεωρητικές αναζητήσεις του Βσέβολοντ Εμίλεβιτς Μεγιερχόλντ σφράγισαν βαθιά την ιστορία όχι μόνο του ρωσικού και του σοβιετικού, αλλά και του παγκόσμιου θεάτρου του 20ου αιώνα. Και είναι ευτύχημα για τους μεταγενέστερους ότι ο ίδιος ο δημιουργός, διαθέτοντας ένα υψηλό επίπεδο θεωρητικής συνειδητοποίησης της καλλιτεχνικής πρακτικής του και λαμπρά συγγραφικά προσόντα, άφησε ένα εξαιρετικό πλούτο κειμένων. Τα κείμενα αυτά μας δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε "από πρώτο χέρι" το δημιουργικό του...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΡΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΙΞΠΗΡ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΔΟΚΙΜΙΟ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0715

Ο Τρελός του Σαίξπηρ δεν είναι μια πραγματεία ούτε ένα δοκίμιο με τη γνωστή έννοια, αλλά ένα κείμενο που, ενώ ακουμπά με τις άπειρες γνώσεις του, τις συγκρίσεις και τις αναφορές σ' αυτά τα γραμματειακά θεμέλια, διαπνέεται από μια λογοτεχνική μανία, βρίσκεται δηλαδή σε στενή συγγένεια με τη συγγραφική νοοτροπία του ίδιου του Σαίξπηρ. Με δυο λόγια έχει όλα τα στοιχεία μιας πραγματείας και συγχρόνως τη ροή ενός αναγνώσματος προσιτού στον πολύν κόσμο. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2129

Στο ανά χείρας βιβλίο επιχειρούμε να επανεξετάσουμε τις κρατούσες αντιλήψεις, τις σχετικές με την πρόσληψη των σοφιστικών επιρροών στο αριστοφανικό κείμενο, διότι κατά την άποψή μας έχουν συντελεστεί σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται πλέον και η σοφιστική κίνηση και η προσφορά της στον ανθρώπινο πολιτισμό. Οι νέες αυτές προσεγγίσεις στη σοφιστική δράση δεν στηρίζονται πια στο αναχρονιστικό στερεότυπο ότι οι σοφιστές υπήρξαν αμοραλιστές και πολέμιοι της αλήθειας. Τουναντίον, η σύγχρονη οπτική λαμβάνει σοβαρά υπόψη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0118

Καρπό πολυετούς ερευνητικής, διδακτικής και συγγραφικής ενασχόλησης με το θέατρο αποτελούν τα μελετήματα που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο, με γενικό τίτλο Θεατρική Αγωγή και Παιδεία. Δομημένα σε έξι αυτοτελείς ενότητες, ξεκινούν από το αρχαίο δράμα και τη θεωρία του θεάτρου δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο νεοελληνικό θέατρο, προχωρούν στην προσέγγιση του θεάτρου για παιδιά και νέους και άπτονται του θεάτρου στην εκπαίδευση και την παιδαγωγική του θεάτρου, παρέχοντας στον αναγνώστη πολύτιμες γνώσεις, εμπεριστατωμένη πληροφόρηση και εποπτικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΩΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0505

(. . .) Τα δραματικά έργα που παρουσιάζονται στην ανθολογία αυτή, δειγματοληπτικά και με αποσπάσματα των κειμένων τους, μικρότερα ή μεγαλύτερα, επιλέχθηκαν με τα εξής βασικά κριτήρια: αντιπροσωπευτικότητα για την εποχή και το είδος, λογοτεχνική αξία, θεατρική επιτυχία, αλλά και επειδή για κάποιο συγκεκριμένο λόγο θεωρούνται μοναδικά ή αποτελούν παραδείγματα για την εξέλιξη της ελληνικής δραματουργίας και θεατρικής γλώσσας. Η παρουσίαση στο σύνολό της αποβλέπει στο να δώσει ασφαλή και καθολική εικόνα του πλούτου και της έκτασης της νεοελλην...
Διαβάστε περισσότερα...
SAMUEL BECKETT
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗΣ ΟΔΥΝΗΣ - ΜΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ
Εκδότης: ΕΝΑΣΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1511-0083

«ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ του Jacques LACARRIERE»: «Γιατί το δοκίμιο αυτό πάνω στο έργο του Samuel Beckett δεν είναι μόνο μια ανάλυση δυναμική, ακριβής των πηγών και των δομών του έργου, δεν είναι μόνο μια μελέτη εμβριθής και τεκμηριωμένη πάνω σ' ένα θέατρο και τις απηχήσεις του. Είναι περισσότερο ένα ποίημα, μια μουσική υπόκρουση που συνοδεύει το έργο. Χωρίς αμφιβολία υπάρχει εκεί μία οδός για να φωτίσουμε την άβυσσο, θα έλεγα, μάλλον, ένα εύθραυστο φως, μνήμη από την πρώτη φλόγα του αληθινού κόσμου. Ευχαριστώ, αγαπητή Μαρία, γι' αυτό το δοκίμιό σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-1064

- Μέσα στις συνθήκες που δημιούργησε η Λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης, υπάρχει θεατρική πρωτοπορία; - Μπορεί να επιβιώσει ο αιρετικός λόγος όταν όλα είναι ενταγμένα εντός των τειχών του συστήματος; - Υπάρχει σήμερα πολιτικό θέατρο ή μήπως φτάσαμε στο "τέλος" της πολιτικής σκέψης; - Που οφείλεται η απομάκρυνση της σύγχρονης θεατρικής πρακτικής από τις αρχές του μιμητικού θεάτρου; - Ποια είναι η θέση της τεχνολογίας στο θέατρο και πως διαμορφώνει τις σχέσεις θεατή/θεάματος; - Σε μια εποχή που κινείται με τέτοια ταχύτητα, πως δικαιολογούντα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ (ΔΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0005

Είχα πια δεθεί με τον Στανισλάβσκι και αποφάσισα να εκδόσω την αυτοβιογραφία μου στην Τέχνη, με τον τίτλο "Η Ζωή μου στην Τέχνη", μάλιστα προανάγγειλα την έκδοση. Τότε με βρήκε η Κα Ντόρα Βολανάκη, η διαλεχτή ηθοποιός του Θεάτρου μας, η οποία είχε μεταφράσει το βιβλίο από τα Γαλλικά. Αγόρασα την μετάφραση, χωρίς να ξέρω ότι οι Γάλλοι είχαν περικόψει το κείμενο, ειδικότερα στα σημεία που αναφέρονταν στα παιδικά χρόνια του Στανισλάβσκι. Μόλις κατάλαβα τις περικοπές ανάμεσα την μετάφραση της αγγλικής έκδοσης Μόσχας στον Άγγελο Νίκα. Εκείνος σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΗΘΟΠΟΙΙΑΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1236

Πως μπορεί ένας ηθοποιός να μάθει: να ανακαλεί ένα συναίσθημα, να χτίζει ένα χαρακτήρα, να είναι πάντα σε ετοιμότητα; Στο κλασικό αυτό εγχειρίδιο περιλαμβάνονται σαφείς και αναλυτικές οδηγίες για την απόκτηση αυτών των βασικών τεχνικών υποκριτικής. Ο Μάικλ Τσέχοφ, με βάση την απλή και πρακτική μέθοδο που δημιούργησε και την οποία χρησιμοποιούν με μεγάλη επιτυχία επαγγελματίες ηθοποιοί σε όλο τον κόσμο, βοηθά τους ηθοποιούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις εκφραστικές τους δυνατότητες μέσα από την άσκηση της φαντασίας και του σώματός τους. (Α...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

CHE
OESTERHELD HECTOR-GERMAN
€16.00 €6.40
(-60%)
Κερδίζετε €9.60
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΙΣΠΑΝΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΣΦΗΚΑΣ Δ. ΘΑΝΑΣΗΣ
€21.20 €10.60
(-50%)
Κερδίζετε €10.60

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Jon Mcgrecor: Υπήρχαν ερωτήσεις που δεν έγιναν Μαζεύτηκαν στο πάρκινγκ λίγο πριν χαράξει και περίμεναν να τους πουν τί να κάνουν. Έκανε κρύο και δεν ακούγονταν πολλές κουβέντες. Υπήρχαν ερωτήσεις π...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS