Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΘΕΑΤΡΟ > ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΜΗΔΕΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4628

Η έκδοση αυτή επιδιώκει, τουλάχιστον εν μέρει, να αντικαταστήσει τη μνημειώδη σχολιασμένη έκδοση της «Μήδειας» από τον D. L. Page (Οξφόρδη, 1938). Ενσωματώνει τα πορίσματα της σύγχρονης φιλολογικής και παπυρολογικής έρευνας και περιλαμβάνει το αρχαίο κείμενο σε αναθεωρημένη έκδοση, συνοδευόμενο από σύντομο κριτικό υπόμνημα. Η εισαγωγή του συγγραφέα αναλύει την τραγωδία ως ιστορία εκδίκησης, αξιολογεί τα κίνητρα που ωθούν την ηρωίδα στην επιμονή της να θανατώσει τα παιδιά της και ερευνά τον αντίκτυπο που θα είχε στη συμπάθεια του αθηναϊκο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0857

Το "Λεξικό του Θεάτρου" του Patrice Pavis είναι το πλέον έγκυρο, διαδεδομένο εργαλείο της σύγχρονης θεατρολογίας. Μεταφρασμένο σε πάνω από δώδεκα γλώσσες, έρχεται τώρα να καλύψει μέγα κενό και στην ελληνική θεατρολογική μείζονα κοινότητα. Το ευρύτατο και εξαντλητικό φάσμα του λημματολογίου του πάνω στα θεωρητικά, ιδεολογικά, πρακτικά, σκηνικά και τεχνικά θέματα και στα ιστορικά και αισθητικά προβλήματα της θεατρικής ιστορίας το καθιστά μοναδικό συνοδοιπόρο στην αναζήτηση, την έρευνα και τη σπουδή κάθε θεατρόφιλου. (Κώστας Γεωργουσόπουλος, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΕΥΡΟΜΥΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0385

Το εγχειρίδιο αυτό είναι το αποτέλεσμα και η καταγραφή της νευρολογικής έρευνας της συγγραφέως πάνω στην υποκριτική, αποτελώντας έτσι την πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδο υποκριτικής για ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία στην Ελλάδα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η νευρολογική παρατήρηση είναι, διότι η νευρομυϊκή λειτουργία, και κατ' επέκταση η εξωτερική εκδήλωσή της, έχουν πολλά περισσότερα κοινά (παρά διαφορές) μεταξύ των ανθρώπων απ' ό,τι φανταζόμαστε. Στόχος του εγχειριδίου αυτού, είναι ν' αποτελέσει ένα βήμα πιο κοντά στη συνολική θε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΥΤΙΚΟ ΗΓΕΜΟΝΙΚΟ «ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ» ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΔΥΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2240

Τι σημαίνει σκηνική αναμέτρηση με το αρχαιοελληνικό δράμα για έναν μη δυτικό σκηνοθέτη ή παραγωγό; Σημαίνει αναμέτρηση με το κανονιστικό πρότυπο του δυτικού θεάτρου, την "τράπεζα γονιδίων" του δυτικού πολιτισμού ή αναμέτρηση με τη σκηνική πολιτιστική ετερότητα μιας αρχαίας κοινωνίας της οποίας "σπάραγμα" συνιστά το διασωθέν αρχαιοελληνικό κείμενο; Τι σημαίνει σκηνική αναμέτρηση με το αρχαιοελληνικό δράμα για έναν Έλληνα σκηνοθέτη, κάτοικο της δυτικής περιφέρειας και ορισθέντα μέσω του ρομαντικού δυτικού φαντασιακού ως κληρονόμου, αν όχι απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ
THE ART OF ACTING
Εκδότης: ΙΝΔΙΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2020-0251

Όταν η Στέλλα Άντλερ έμπαινε σε μία αίθουσα διδασκαλίας, οι ηθοποιοί της Νέας Υόρκης σηκώνονταν όλοι μαζί, χωρίς δεύτερη σκέψη, και χειροκροτούσαν: είχαν μπροστά τους ένα μέλος της πνευματικής αριστοκρατίας. Τα μαθήματα αυτής της ηγετικής μορφής του αμερικανικού θεάτρου του 20ού αιώνα, της ηθοποιού του Group Theatre, που μαθήτευσε δίπλα στον Στανισλάφσκι και μετέπειτα δασκάλας κάποιων από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου, εξέδωσε μετά τον θάνατό της ο Χάουαρντ Κίσσελ. Στα μαθήματα αυτά, η Στέλλα Άντλερ, γεμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΜΕ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0047

Το «Παράδοξο...» θεωρείται (και είναι) ένα από τα κυριότερα κείμενα της θεατρικής αισθητικής. Της αισθητικής εν γένει. Αποτελεί, επιπλέον, μια από τις συστηματικότερες απόπειρες προσέγγισης του μυστηρίου της ηθοποιίας. Γι ' αυτό και τίθεται κατά καιρούς υπό την κριτική βάσανο των πρακτικών της σκηνής - καλή ώρα -, οι οποίοι καλούνται να απαντήσουν στο ευθέως ή εμμέσως διατυπούμενο ερώτημα: «Είναι έτσι όπως τα λέει ο Diderot; Τι λέτε εσείς που ζείτε τα πράγματα από πρώτο χέρι;». Νομίζω ότι μια τέτοια πρακτική χωλαίνει σε δύο τουλάχιστον σημ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1768

Στόχος του βιβλίου είναι η θεωρητική προσέγγιση του θεατρικού κειμένου και ειδικότερα η μελέτη εκείνων των διαδικασιών μέσω των οποίων το κείμενο υπερβαίνει το επίπεδο του πρόδηλου νοήματος και "ανοίγεται" στον κόσμο του βιώματος και του λόγου, ενδιάθετου και εκπεφρασμένου. Κάθε κείμενο (κυρίως δε το θεατρικό) εκλαμβάνεται ως προϊόν μιας κοινωνίας, μιας συλλογικότητας που διανύει μια ιστορική της φάση και προσπαθεί να κατανοήσει την ταυτότητά της ιχνηλατώντας τόσο τα εγνωσμένα στοιχεία της δομής και της ιστορίας της, όσο και εκείνα τα στοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ CARLO GOZZI
Η ΣΚΙΑΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΡΑΙΩΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΟΔΡΑΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΕΝΕΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3555-0150

Η σκιαγράφηση της μακραίωνης διαδρομής του παραμυθοδράματος από τις βενετικές σκηνές του 18ου στην όπερα του 21ου αιώνα Ο Ιταλός δραματουργός Κόμης Κάρλο Γκότσι (Conte Carlo Gozzi) που καθόρισε τις θεατρικές και πολιτιστικές εν γένει εξελίξεις στη Βενετία του 18ου αιώνα, έχει γίνει γνωστός στη χώρα μας μόνο διαμέσου δύο παραμυθοδραμάτων του που διασκευάστηκαν κατά τη σύγχρονη εποχή σε λιμπρέτα όπερας. Ο λόςος για τις όπερες «Τουραντώ» του Giacomo Puccini, σε λιμπρέτο των Giuseppe Adami και Renato Simoni, και «Η αγάπη για τα τρία πορτοκάλι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΕ ΜΕΙΖΟΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΣΣΟΝΑ
ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0653

Δραματικές περιπλανήσεις εν χώρω και εν χρόνω. Από τον Lessing στον Camus, από τον Βερναδάκη στον Στάικο, από τον Σουρή στον Μποστ. Από τα χθεσινά δεδομένα το δράματος στις σημερινές διανοίξεις του θεατρικού φαινομένου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΜΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΛΗ ΑΝΔΡΕΑΔΗ (+2DVD)
Κωδ. Πολιτείας: 2149-0113

"Τι παράξενο, τι γοητευτικό το παιχνίδι του θεάτρου, η ανηλεής έκθεση των γυμνών σωμάτων, μήπως και εμφανιστεί κάπου, κάπως, αυτό το σκοτεινό αγρίμι που ονομάζουμε ψυχή. . . Και πόσο βαθιά, πόσο βαθιά) οφείλει κανείς να σκάψει στο χώμα μήπως και κάπου, κάπως εμφανιστεί ένα κομμάτι αμόλυντου ουρανού. Γιατί, εντέλει, σημαντικό δεν είναι να σύρεις ένα κομμάτι ουρανού στο παλκοσένικο. Το σημαντικό είναι να πείσεις το κοινό από κάτω πως ό,τι βλέπουν είναι ουρανός. Και όχι μόνον αυτό. Να πιστέψει απόλυτα, αυτό το συχνά δύσπιστο κοινό, πως τώρα β...
Διαβάστε περισσότερα...
Πέγκα: Άπαντα τα θεατρικά (πρώτος τόμος)
Πρώτα έργα
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0761

Η Έλενα Πέγκα είναι μια συγγραφέας και σκηνοθέτις ενεργή, που το έργο της ακόμη διαμορφώνεται, μεταλλάσσεται και εξελίσσεται, γεγονός που καθιστά δύσκολη τη συνολική του εκτίμηση. Ωστόσο, ο τόμος που κρατάμε στα χέρια μας και που συγκεντρώνει τη δραματουργική της εσοδεία από τα πρώτα της βήματα μέχρι και το 2000, καθώς και η ασφάλεια που μας παρέχει η απόσταση του χρόνου από το 2000 μέχρι σήμερα, μας εξασφαλίζουν το δικαίωμα να μιλήσουμε για μία γραφή που συνέβαλε καθοριστικά στην αλλαγή του τοπίου της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας. [....
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΤΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΛΟΥΛΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0220

Η πολιτική και η κοινωνική διάσταση της νεότερης ιστορίας της Ελλάδας διατρέχουν τον δραματικό κόσμο των ηρώων της Λούλας Αναγνωστάκη όχι ως περιγεγραμμένες πληροφορίες και αναγνωρίσιμες μεταβλητές, αλλά ως εκδοχές της αλήθειας με ιδεολογικό φίλτρο. Ένα σταθερό δραματουργικό χαρακτηριστικό του θεάτρου της Αναγνωστάκη είναι η διεμβόλιση ενός κλειστού, ιδιωτικού χώρου από εξωτερικά ερεθίσματα και πολιτικές παρεμβολές, που δηλώνονται ως ηχητικά ή οπτικά σημεία. Σχεδόν πάντα, η δραματική λογική και ο δραματικός λόγος των προσώπων ενεργοποιούντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΙΑΛΕΓΜΕΝΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2700

Ο Γιώργος Διαλεγμένος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους λίγους εγχώριους μεταπολεμικούς δραματικούς συγγραφείς -από τους σημαντικότερους της εποχής του- το έργο του οποίου εντρυφά εμμονικά στα ζητήματα της μνήμης και των εκφάνσεών της: τον χρόνο που περνά, τα τραύματα του παρελθόντος και το στοίχειωμα των ζωντανών από τα φαντάσματά του. Έτσι, το ανά χείρας βιβλίο ασχολείται με το διεπιστημονικό πεδίο της μνήμης και τους περίπλοκους τροπισμούς της, επιχειρώντας να εφαρμόσει στη δραματουργία του Διαλεγμένου τις διάφορες αναλυτικές προοπτικές που ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0585

Η σκηνογραφία είναι η τέχνη που οργανώνει το χώρο της θεατρικής μυθοπλασίας, αλλά επίσης και τον ευρύτερο χώρο της συνάντησης και της συναλλαγής μεταξύ του κοινού και των ηθοποιών. Ενώ είναι ένα εργαλείο της αναπαράστασης, εκφράζει παράλληλα και μια θέαση του κόσμου. Από την ελληνική αφετηρία του δυτικού θεάτρου, οι κώδικες της αναπαράστασης έχουν εξελιχθεί άλλες σημασίες τους έχουν χαθεί και άλλες επιβίωσαν μέσα από το μετασχηματισμό τους. Η σκηνογραφία είναι ένα από τα ελάχιστα ίχνη που μας πληροφορούν για το πώς ήταν μια θεατρική παράσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ
ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΕΣΤΙΑΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2402

Η σκηνή μπορεί όντως να γίνει ο κοινός και κεντρικός τοπολογικός όρος τόσο της φιλοσοφίας, όσο και του θεάτρου, ένα ενδιάμεσο δυναμικό πεδίο της εφαρμοσμένης φιλοσοφίας και του στοχαστικού θεάτρου (λες και υπάρχει γνήσιο θέατρο που δεν στοχάζεται). Η ελληνική θεατρολογία δεν μπορεί πλέον να λησμονεί την ισχυρή φιλοσοφική παράδοση που στρέφεται, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, προς το θέατρο από τα χρόνια του Διαφωτισμού και εντεύθεν, ούτε να παραβλέπει τις εξίσου ισχυρές τάσεις της σύγχρονης βιβλιογραφίας και της αντίστοιχης έρευνας κατά τι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΥΓΩΔΙΑΣ
ΟΚΤΩ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΩΜΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1273

Οκτώ ερμηνευτικές διαδρομές στο αχανές πεδίο του θεάτρου καταγράφει ο παρών τόμος οκτώ προσωπικές διαδρομές στα εύφορα πάντα εδάφη της τραγωδίας και της κωμωδίας, άλλοτε εξαντλητικότερες και άλλοτε πιο βραχείες, που επιχειρήθηκαν κάποτε στο παρελθόν ή στο πρόσφατο παρόν και που τώρα έρχονται - επεξεργασμένες και τοπογραφημένες - να προταθούν επί χάρτου στον αναγνώστη-συνοδοιπόρο που θα ήθελε να τις ακολουθήσει, είτε αυτός γνωρίζει ήδη καλά είτε αγνοεί εντελώς το περιβάλλον τοπίο, τις ευκολίες και τις κακοτοπιές του. Σ' αυτή την περιήγηση,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΑΣ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΟΝΤΣΕΛΕΖΕ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0293

Ένας χάρτης κειμένων που απλώνεται γεωγραφικά από τη Γαλλία και τη Γερμανία μέχρι την Ιταλία και την Ελλάδα, εκτείνεται χρονικά από τους ύστερους μεσαιωνικούς χρόνους μέχρι την εποχή του Μπαρόκ, του Μοντερνισμού και τη σύγχρονη εποχή (τέλη του 20ού αιώνα) και περιλαμβάνει αρκετά λογοτεχνικά είδη της ευρωπαϊκής γραμματείας: λαϊκό παραμύθι της προφορικής παράδοσης (Ελλάδα), παραμύθι λογοτεχνικά επεξεργασμένο (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία), συμβολιστικό δράμα (Γαλλία), συναξαριακή αφήγηση (Ελλάδα), δραματικά κείμενα λαϊκών-θρησκευτικών παραστάσεω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΑΣΙΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0117-0084

Αρχετυπικοί μυθικοί ήρωες, αλλά και αθηναίοι πολίτες, γυναίκες, μέτοικοι, ξένοι, δούλοι ανεβαίνουν στη σκηνή του αρχαίου θεάτρου. Οι μοίρες τους διαπλέκονται μέσα σε έναν βίαιο κόσμο, καθώς αναζητούν εναγωνίως ασφάλεια, προστασία, χώρο και υπόσταση μέσα στη διαρκώς αυτορρυθμιζόμενη πόλιν. Οι άνθρωποι δημιουργούν νόμους και πολιτικούς θεσμούς και εφευρίσκουν διαδικασίες για να αυτοκυβερνηθούν, να ρυθμίσουν τη βία, να παγιώσουν ειρηνικούς τρόπους επίλυσης διαφορών, να καταστήσουν εφικτή την πραγμάτωση των ατομικών και συλλογικών επιδιώξεων κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2688

Η σύγχρονη ελληνική δραματουργία, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, πορεύεται προς ένα θέατρο ουσίας, μακριά από τη σαγηνευτική αναχώρηση και τους αληθοφανείς αντικατοπτρισμούς που παρέχει εν δαψιλεία η τηλεοπτική εικόνα. Η κριτική που ασκεί το ελληνικό θέατρο, αλλά και η περιπλάνησή του στον κόσμο της ετερότητας, ενδέχεται να επαναφέρουν στο προσκήνιο τη συμβολική διάσταση, η οποία μεσολαβεί πάντα ανάμεσα στο φανταστικό και στο πραγματικό, στη φαντασμαγορία και στη συμβαντολογία. Μόνο μέσα στη διάσταση αυτή καθίσταται δυνατή η καλλιτε...
Διαβάστε περισσότερα...
Επικλήσεις και επωδές στην αρχαία ελληνική τραγωδία
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0459

Το πρώτο εκτεταμένο και συνθετικό κείμενο του Ρολάν Μπαρτ έχει ως θέμα την αρχαία ελληνική τραγωδία, και συγκεκριμένα τις επικλήσεις και τις επωδές, δηλαδή τους τελετουργικούς και λεκτικούς τρόπους μέσω των οποίων οι άνθρωποι επιχειρούν να επηρεάσουν τη βούληση των θεών και των νεκρών. Το αδημοσίευτο μέχρι σήμερα κείμενο, που έχει γραφεί μέσα στη δίνη του πολέμου και των περιπετειών της υγείας του Μπαρτ, συνδέεται με την προσπάθεια για αναβίωση της σκηνικής παρουσίασης του αρχαίου δράματος εκ μέρους της Θεατρικής Ομάδας της Σορβόννης, η οπ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΠΡΩΤΗ ΑΓΑΠΗ
TURGENEV S. IVAN
€12.72 €6.36
(-50%)
Κερδίζετε €6.36
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
MOSSE CLAUDE
€12.72 €5.72
(-55%)
Κερδίζετε €7.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS