Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΘΕΑΤΡΟ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΝΤΑ ΓΚΑΜΠΛΕΡ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0982

Θερμός υποστηρικτής του γυναικείου ζητήματος και ιδιαίτερα διεισδυτικός στην παρατήρηση της γυναικείας προσωπικότητας, ο Ίψεν δημιούργησε μια πινακοθήκη αρχετυπικών ηρωίδων, των οποίων η ερμηνεία αποτελεί συνεχές αντικείμενο σκηνικής έρευνας μέχρι σήμερα. Η «Μαντάμ Μποβαρύ» του αστικού δράματος, όπως έχει χαρακτηριστεί, η μοιραία, εκδικητική, δέσμια ενός άκαμπτου ιδεαλισμού Έντα Γκάμπλερ, είναι ίσως η σκληρότερη, η πιο κυκλοθυμική, η καταστροφικότερη όλων. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΤΣΟΥΚΚΟ
ΤΑΜΠΑΤΑΜΠΑ - ΕΝΑ ΥΠΟΣΤΕΓΟ, ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0207

"Το όνομά του ήταν Roberto Zucco: είχε σκοτώσει τους γονείς του σε ηλικία δεκαπέντε ετών, έπειτα "λογικεύτηκε" πάλι ώς τα εικοσιπέντε του, απότομα για άλλη μια φορά "εκτροχιάζεται", σκοτώνει έναν αστυνομικό, επί πολλούς μήνες επιδίδεται σε πράξεις βίας, με συλλήψεις ομήρων, φόνους, εξαφανίσεις μέσα στη φύση, χωρίς κανείς να ξέρει ποιος ήταν ακριβώς ο δράστης. Μετά, ύστερα από την παράσταση που έδωσε πάνω στις στέγες των φυλακών, κλείνεται στο ψυχιατρικό νοσοκομείο και αυτοκτονεί με τον ίδιο τρόπο που είχε σκοτώσει τον πατέρα του. Μια απίστ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΜΠΑΛΩΜΑΤΟΥ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0232

Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Σεβαστό κοινό... (Παύση.) Όχι, όχι "σεβαστό" κοινό - κοινό σκέτα. Κι αυτό δε σημαίνει πως ο συγγραφέας δε θεωρεί το κοινό σεβαστό. Κάθε άλλο. Πίσω όμως απ' αυτή την προσφώνησή του φαίνεται πως υπάρχει κάποιο χτυποκάρδι ή, ας πούμε, μια έκκληση για να φανεί το ακροατήριο μεγαλόψυχο για την υπόκριση των ηθοποιών και με τη μαστοριά του θεατρικού παιχνιδιού. Ο ποιητής δε ζητάει επιείκεια, ζητάει προσήλωση - μιας κι έχει πηδήξει πια, εδώ και πολύν καιρό, τον αγκαθωτό φράχτη του φόβου, που χωρίζει το συγγραφέα απ' τους θεατές. Ο αν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟΥ (1870-1938)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1765

Έχει ο Καραγκιόζης αδελφό και δεν το ξέραμε; Αν υπάρχει, πώς λέγεται; Αυτή την αδικία την αποκαθιστά ο Απ. Μαγουλιώτης με το παρόν βιβλίο "Ιστορία του Νεοελληνικού Κουκλοθέατρου (1870-1938)" και μάλιστα με τον πρωταγωνιστή του, το Φασουλή, που ήταν εξίσου σημαντικός ως λαϊκό θέαμα σε πόλεις και κωμοπόλεις, όπως ο Καραγκιόζης. Ο συγγραφέας δείχνει ότι έχει συγκεντρώσει έναν επιβλητικό όγκο υλικού και τεκμηρίων από τον καθημερινό και περιοδικό Τύπο, που αποδεικνύει περίτρανα τη σημαντική υπόσταση του είδους στο θεατρικό γίγνεσθαι της εποχής....
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΚΟΑΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2360-0126

Η "Ιστορία του Θεάτρου" των Όσκαρ Μπρόκετ και Φράνκλιν Χίλντυ, γνωστή, στους ανθρώπους του χώρου ως "Η Βίβλος", είναι η πιο ολοκληρωμένη και ευρέως χρησιμοποιούμενη έρευνα της θεατρικής ιστορίας που κυκλοφορεί στην παγκόσμια βιβλιογραφία. Επί τέσσερις δεκαετίες μετά την πρώτη της έκδοση, το ενδιαφέρον του θεατρόφιλου κοινού σε όλο τον κόσμο όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτο, αλλά αυξάνεται σημαντικά με κάθε της επανέκδοση. Οι Εκδόσεις ΚΟΑΝ προσφέρουν στον έλληνα αναγνώστη για πρώτη φορά το μνημειώδες αυτό έργο σε τρεις τόμους. Η ελληνική έκδοση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ - ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0572

Πόσα πράγματα αλήθεια ξέρουμε για την τέχνη του κουκλοθέατρου πέρα από το ότι απευθύνεται κυρίως σε μικρά παιδιά χρησιμοποιώντας κωμικά τις περισσότερες φορές μέσα; Οι συγγραφείς αυτού του τόμου αναγιγνώσκουν μέσα από τη ματιά της επιστήμης, ή/και της τέχνης, πτυχές του συναρπαστικού αυτού θεατρικού είδους που ασκεί γοητεία σε παιδιά αλλά και σε ενήλικες. Προερχόμενοι από διαφορετικούς χώρους, από το χώρο της λογοτεχνίας, της κοινωνικής ανθρωπολογίας, του κινηματογράφου, της παιδαγωγικής και των εικαστικών, καταθέτουν τις σκέψεις τους σε θ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΥΚΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1296

Ο "Κυκλισμός του τετραγώνου" δεν εξαντλείται σε μια μεταφορά για την κοινοτοπία του πόθου ως ορμή του αδύνατου, του άτοπου, του ανεκπλήρωτου. Περισσότερο παρά ποτέ στο θέατρο του Δημητριάδη, το ερώτημα της δυνατότητας διαφυγής απ' τον κύκλο -με τετελεσμένη βέβαια την απουσία του θεού και ίσως μάλιστα χάρη σ' αυτήν-εδώ παραμένει ανοιχτό. Γι' αυτό ακριβώς κινητοποιείται η επανάληψη: ο ρόλος της είναι άλλος από το να επιβεβαιώσει απλώς την κυριαρχία του Μοιραίου. Αντίθετα, διαμέσου της επανάληψης των ίδιων λαθών, συμπεριφορών, παθογενειών -α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ ΜΗΧΑΝΗ
ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0912

«Ο Ζαν Κοκτώ και η "Καταχθόνια μηχανή" του»: Δεν είναι η μόνη φορά που ο Ζαν Κοκτώ ασχολείται με την Αρχαία Ελλάδα. Το 1927 γράφει τον "Ορφέα" και το 1928 ακολουθεί ο "Οιδίποδας τύραννος". Το 1934 επανέρχεται στην τραγική Ελλάδα, αναπλάθει την ιστορία του Οιδίποδα και γράφει για τον Λουί Ζουβέ, την "Καταχθόνια μηχανή". Το 1938 την "Αντιγόνη" και τον "Βάκχο" το 1952. Στο αρχικό σχεδίασμα της "Καταχθόνιας μηχανής" συμπεριελάμβανε τη συνάντηση του Οιδίποδα και της Σφίγγας. Κατά τη διάρκεια όμως της επεξεργασίας του έργου η συνάντηση έγινε στ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΦΑΙΔΡΑΣ
Εκδότης: BIBLIOTHEQUE
Κωδ. Πολιτείας: 5340-0040

Η φύση της αμαρτίας αποκλείει την ομολογία. Δεν θα μπορούσα να εξομολογηθώ ακόμη κι αν ήθελα. Δεν θέλω. Αυτό είναι το αμάρτημά μου. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΚΟΑΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2360-0129

Η Ιστορία του Θεάτρου των Όσκαρ Μπρόκετ και Φράνκλιν Χίλντυ, γνωστή στους ανθρώπους του χώρου ως "Η Βίβλος", είναι η πιο ολοκληρωμένη και ευρέως χρησιμοποιούμενη έρευνα της θεατρικής ιστορίας που κυκλοφορεί στην παγκόσμια βιβλιογραφία. Επί τέσσερις δεκαετίες μετά την πρώτη της έκδοση, το ενδιαφέρον του θεατρόφιλου κοινού σε όλο τον κόσμο όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτο, αλλά αυξάνεται σημαντικά με κάθε της επανέκδοση. Οι Εκδόσεις ΚΟΑΝ προσφέρουν στον έλληνα αναγνώστη για πρώτη φορά το μνημειώδες αυτό έργο σε τρεις τόμους. Η ελληνική έκδοση βα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΕΤ' ΕΜΠΟΔΙΩΝ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥΡΟ ΟΥΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0482

Η μακάβρια φάρσα "Η μετ' εμποδίων άνοδος του Αρτούρο Ούι", όπου παρουσιάζεται η πιο ολοκληρωμένη εικόνα του Φύρερ του Τρίτου Ράιχ, δεν είναι παρά ένας παραλληλισμός της ιστορίας της ανόδου του ναζισμού στη Γερμανία μέχρι την κατάληψη της εξουσίας στην Αυστρία από τον Χίτλερ. Μ' αυτό το έργο ο Μπέρτολτ Μπρεχτ επιθυμούσε να κατακτήσει την αμερικάνικη θεατρική σκηνή, γι' αυτό και αποπειράται να εξηγήσει την άνοδο του Χίτλερ στον καπιταλιστικό κόσμο μεταφέροντάς την στο γκανγκστερικό περιβάλλον του Σικάγο. Ο χαρακτήρας του αποτρόπαιου επώνυμου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ
Εκδότης: ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3369-0062

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙ. Η ξερή κόκκινη σκόνη στροβιλίζεται στο αρχαϊκό ελληνικό τοπίο και πέφτει πάνω σε μια σχολική αυλή της δεκαετίας του 1970 στη Σουηδία. Τρέχει να γλιτώσει από μαχητές, δυνάστες και άνδρες δασκάλους. Η ιστορία του κοριτσιού είναι πανάρχαιη και αδιάλειπτη. Είναι ιστορία φόβου που εμφυτεύεται στο κοριτσίστικο σώμα, αποκτά ρίζες και μεγαλώνει εκεί. Η ιστορία του κοριτσιού πλέκεται με την ιστορία της Αντιγόνης, της αδερφής, του αδερφού και του πολέμου, του πολέμου που σκότωσε τον αγαπημένο αδερφό, αλλά που συντελείται στο σώμ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΜΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ
Εκδότης: BIBLIOTHEQUE
Κωδ. Πολιτείας: 5340-0091

"Τα ανθρώπινα αισθήματα, πάθη", έγραφε ο νεαρός Μαρξ, "σε καμιά περίπτωση δεν έχουν απλά και μόνον έναν τρόπο επιβεβαίωσης, αλλά κατά μείζονα λόγο ο διακριτός χαρακτήρας της ύπαρξής τους, της ζωής τους, συνίσταται στον διακριτό τρόπο της επιβεβαίωσής τους. Ο τρόπος με τον οποίο το αντικείμενο υπάρχει γι' αυτά είναι ο ιδιαίτερος τρόπος ικανοποίησής τους". Και παρακάτω: "Το νόημα της ατομικής ιδιοκτησίας είναι η ύπαρξη ουσιωδών αντικειμένων για τον άνθρωπο, ως αντικείμενα που μπορούν να του προσφέρουν απόλαυση, αλλά και ως αντικείμενα μέσω τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ
ΜΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΡΟΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3690-0523

Η κωμωδία "Οι φυσικοί του Ντύρρενματτ" εστιάζει στις καταστροφικές συνέπειες που μπορεί να έχει η επιστήμη, όχι μόνο για την ανθρωπότητα αλλά και για τους ίδιους τους θεράποντές της. Το έργο πραγματεύεται ξεκάθαρα το ζήτημα της ευθύνης του επιστήμονα, ωστόσο ο πυρήνας του καθώς και ο προβληματισμός τον οποίο εγείρει αφορούν όλους τους τομείς της συλλογικής ζωής. Ο Ντύρρενματτ ανάγει το θέμα της ευθύνης του επιστήμονα σε πρόβλημα συλλογικό και πιστεύει ότι ως τέτοιο θα πρέπει να αντιμετωπιστεί - τόσο αυτό όσο και κάθε είδους ζήτημα που αφορ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΟΥΛΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡΑΣ
ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3872

Την υπόθεση του Ιούλιου Καίσαρα - που, όπως φαίνεται, γράφτηκε στο τέλος του 1598, ή στις αρχές του 1599- ο Σαίξπηρ την πήρε από εγγλέζικη μετάφραση του Πλούταρχου και, συγκεκριμένα, από τους βίους του Καίσαρα και του Βρούτου. (. . .) Η τραγωδία αυτή θα μπορούσε να έχει για τίτλο Καίσαρας και Βρούτος. Ο Ιούλιος Καίσαρας, με τις λίγες εμφανίσεις ως την πρώτη σκηνή της τρίτης πράξης, όπου σκοτώνεται από τους συνωμότες, δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε από τους πρώτους ρόλους. Ο χαρακτήρας του περιγράφεται περισσότερο από τους συνωμότες, και πολ...
Διαβάστε περισσότερα...
HISTORIA DE UN AMOR 'Η ΤΑ ΜΥΡΜΗΓΚΙΑ
ΔΕΙΛΙΝΟ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΡΑΞΕΙΣ
Εκδότης: ΕΥΡΑΣΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1703-0064

Το κείμενο που ακολουθεί είναι μια αφήγηση προορισμένη για να διαβαστεί - με τον ίδιο τρόπο που διαβάζουμε ένα μυθιστόρημα ή ένα παραμύθι. Όπως συνέβη και με το προηγούμενο "θεατρικό έργο" μου, το La ultima noche ή οι καρχαρίες (https://www.triaridis.gr/noche/, 2010, έντυπη έκδοση: δήγμα/Ευρασία 2011) αλλά και με αυτό που ακολούθησε (Μένγκελε, ηλεκτρονική έκδοση: https://www.triaridis.gr/mengele/, 2012) έτσι και στα "Μυρμήγκια" χρησιμοποίησα τη φόρμα του θεατρικού έργου ως αφηγηματικό μέσο, καθώς μέσα σε αυτήν σκέφτηκα (:συνέλαβα) την ιστορί...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΓΡΙΟΠΑΠΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1572

Ο Ίψεν είναι μια απ' τις σημαντικώτερες πνευματικές προσωπικότητες του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Όχι μόνο στον περιωρισμένο χώρο του θεάτρου, αλλά και στο ευρύτερο πεδίο των νεωτερικών ιδεών. Ζώντας στον πυρήνα του καπιταλισμού που τρέφεται απ' την ηθική του προτεσταντισμού, έγινε ο καταλύτης που διάλυσε τους αστικούς μύθους, τη σεμνοτυφία, την υποκρισία, την ιεροποίηση της εργασίας και την αποθέωση της κερδοσκοπικής συσσώρευσης πλούτου. Η πινακοθήκη των ηρώων του είναι πλέον μια παγκόσμια πινακοθήκη της αστικής παθογένειας που ενάμισυ αιώνα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ
ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Εκδότης: ΕΡΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1670-0166

Το πρώτο ανέβασμα του έργου αυτού έγινε το καλοκαίρι του 1944, από το θίασο Μαίρης Αρώνη - Δημήτρη Χορν, στο θέατρο Ακροπόλ. Για δεύτερη φορά παρουσιάστηκε το 1955 από το θίασο Τιτίκας Νικηφοράκη - Νίκου Χατζίσκου. Το κείμενο που δημοσιεύεται εδώ είναι εκείνο που ο συγγραφέας είχε ετοιμάσει για τη δεύτερη παρουσίαση. Από το Θεατρικό Μουσείο μάς παραχωρήθηκε το κείμενο της πρώτης παρουσίασης, και ευχαριστούμε θερμά και από δω τον κ. Γ. Σιδέρη. Η παραβολή των δύο κειμένων έδειξε πως υπάρχουν βασικές διαφορές ανάμεσα στα δύο κείμενα, αλλά λί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΟΛΟΓΩΝ
ΞΕΝΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Εκδότης: ΦΙΛΝΤΙΣΙ
Κωδ. Πολιτείας: 9432-0029

Περιλαμβάνονται σε χρονολογική διαδοχή: -14 Εισαγωγές στα ιστορικά και καλλιτεχνικά χαρακτηριστικά της διαδρομής του θεάτρου από το Ρωμαϊκό μέχρι το Ευρωπαϊκό και Αμερικάνικο του 20ού αιώνα. -54 Βιογραφικά σημειώματα θεατρικών συγγραφέων στα οποία συμπεριλαμβάνεται η εργογραφία -κατά το δυνατό- κάθε συγγραφέα καθώς και η καταγραφή των Ελλήνων μεταφραστών που έχουν ασχοληθεί με το θεατρικό έργο τους και η εργασία τους έχει εκδοθεί και είναι προσβάσιμη στο κοινό. -110 Συνοπτικές παρουσιάσεις των έργων, από τα οποία επιλέχθηκαν οι μονόλογοι, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΘΕΛΛΟΣ (ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ)
Κωδ. Πολιτείας: 2941-0014

"Οθέλλος. Ο Μαύρος της Βενετίας". Ας προσέξουμε τον υπότιτλο: Ο Μαύρος της Βενετίας, και όχι, φερειπείν, Ο ζηλιάρης Μαύρος. Έτσι σήμερα, το 2006, καταλαβαίνουμε: ο Μαύρος, ο διαφορετικός, ο ξένος σε μια κοινωνία λευκών. Μέχρι σήμερα επικρατεί η ρομαντική αντίληψη του 19ου αιώνα ότι το έργο είναι η τραγωδία της ζήλιας του Οθέλλου, αντίληψη που παραγνωρίζει το κυρίαρχο: τη ζήλια, το μίσος, το φθόνο του Ιάγου. Αυτός που πριν απ' όλους ζηλεύει είναι ο Ιάγος, και σπρώχνει στον ίδιο δρόμο και τους άλλους. Ο Σαίξπηρ για να πει αυτά που θέλει δημι...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

THE WORKING DEAD
ΖΑΧΑΡΗΣ ΠΑΝΟΣ
€11.00 €5.50
(-50%)
Κερδίζετε €5.50
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΓΛΥΚΑΤΖΗ-ΑΡΒΕΛΕΡ ΕΛΕΝΗ
€14.40 €7.20
(-50%)
Κερδίζετε €7.20

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καχτίτσης: Μὲ σηκωμένο τὸ γιακὰ τοῦ πανωφοριοῦ καὶ στραβὰ τὸ καβουράκι Θὰ ἔχετε παρατηρήσει ὅτι ὅταν κανεὶς φοβᾶται γιὰ κάτι, ἀκόμα καὶ ὅταν πρόκειται γιὰ ἀρρώστια, τότε εἶναι ποὺ συμμαχοῦν ὅλες οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις, μὲ ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS