Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΘΕΑΤΡΟ

Ταξινόμηση κατά:   
ΤΖΟΝ ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ ΜΠΟΡΚΜΑΝ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0219

Ο ιδεολόγος όσο και φιλόδοξος γιός μεταλλωρύχου Τζον Γκαμπριέλ Μπόρκμαν διαλύει τον ερωτικό δεσμό που είχε με την Έλλα Ρέντχαϊμ, παντρεύεται την αδελφή της Γκούνχιλντ και μαζί της αποκτά έναν γιο, τον Έρχαρτ. Γίνεται διευθυντής τράπεζας, στιγματίζεται από οικονομικές ατασθαλίες και οδηγείται για μερικά χρόνια στη φυλακή. Όταν επανέρχεται στο σπίτι του έχει να αντιμετωπίσει την ψυχρότητα της γυναίκας του, την κριτική της νύφης του και την αδιαφορία του γιου του. Το έργο βασίζεται στο γνωστό ιψενικό ερωτικό τρίγωνο (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ
ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΔΩΡΟ 2 ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ! (ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΑΚΗΣ ΜΕΛΑΧΡΗΣ)
Εκδότης: ΑΓΚΥΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0010-1712

Ο Ταχήρ Μπέης αποφασίζει να εκδώσει μια εφημερίδα για να μαθαίνουν οι ντόπιοι τα νέα του τόπου. Ζητάει λοιπόν από τον Χατζηαβάτη να του βρει κάποιον τολμηρό, έξυπνο και γραμματιζούμενο για να την αναλάβει. Ο Χατζηαβάτης σκέφτεται ότι ο ιδανικότερος γι' αυτή τη δουλειά δεν είναι άλλος από τον Καραγκιόζη, που δέχεται σχεδόν αμέσως. Έλα, όμως, που ο αξιωματικός Σελήμ ζητάει στη συνέχεια από τους δυο τους να αρπάξουν κάποια έγγραφα κατά τη διάρκεια ενός πολεμικού συμβουλίου, προσφέροντάς τους μεγάλη αμοιβή. Έτσι, αντί για δημοσιογράφος, ο Καρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ ΡΑΙΧ
Εκδότης: ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7716-0000

Ένα επίκαιρο βιβλίο, σε μια νέα προσεγμένη μετάφραση από τα Γερμανικά. Ο Μπρεχτ μας μεταφέρει στα χρόνια πριν τον Β' Π. Πόλεμο, στα "έργα και τις ημέρες" των ναζί. Πριν τον "εξωτερικό εχθρό" οι ναζί πολέμησαν, τρομοκράτησαν και εξόντωσαν τον "εσωτερικό", αρχικά τους Εβραίους, και μετά το εργατικό και το λαϊκό κίνημα της Γερμανίας. Ο "Τρόμος και Αθλιότητα του Τρίτου Ράιχ", περιλαμβάνει είκοσι τέσσερα μονόπρακτα, που έγραψε ο Μπρεχτ εξόριστος στην περίοδο 1935 - 1939. Το υλικό το άντλησε μέσα από ανθρώπινες μαρτυρίες, όπως αυτές παρουσιάστη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΩΝ ΚΑΜΠΩΝ ΜΕ ΒΑΜΒΑΚΙ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0139

"Ο ΝΤΗΛΕΡ: Αν βαδίζετε έξω, αυτήν την ώρα και σ' αυτό το μέρος, είναι επειδή ποθείτε κάποιο πράγμα που δεν έχετε, κι αυτό το πράγμα, εγώ, μπορώ να σας το προμηθεύσω· διότι αν είμαι σ' αυτή τη θέση πολύ περισσότερο χρόνο πριν από σας και για πολύ περισσότερο χρόνο από σας, κι αν ακόμη αυτήν την ώρα που είναι η ώρα των άγριων σχέσεων ανάμεσα στους ανθρώπους και το ζώο δεν με διώχνει από δώ, είναι επειδή έχω αυτό που χρειάζεται για να ικανοποιώ τον πόθο που περνά μπροστά μου, κι αυτό είναι σαν ένα βάρος που πρέπει να το ξεφορτώσω πάνω σ' οποι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΤΣΟΥΚΚΟ
ΤΑΜΠΑΤΑΜΠΑ - ΕΝΑ ΥΠΟΣΤΕΓΟ, ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0207

"Το όνομά του ήταν Roberto Zucco: είχε σκοτώσει τους γονείς του σε ηλικία δεκαπέντε ετών, έπειτα "λογικεύτηκε" πάλι ώς τα εικοσιπέντε του, απότομα για άλλη μια φορά "εκτροχιάζεται", σκοτώνει έναν αστυνομικό, επί πολλούς μήνες επιδίδεται σε πράξεις βίας, με συλλήψεις ομήρων, φόνους, εξαφανίσεις μέσα στη φύση, χωρίς κανείς να ξέρει ποιος ήταν ακριβώς ο δράστης. Μετά, ύστερα από την παράσταση που έδωσε πάνω στις στέγες των φυλακών, κλείνεται στο ψυχιατρικό νοσοκομείο και αυτοκτονεί με τον ίδιο τρόπο που είχε σκοτώσει τον πατέρα του. Μια απίστ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΝΤΙΑΡΝΤΡΗ ΤΩΝ ΘΛΙΨΕΩΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0771

[...] «Η Ντίαρντρη των θλίψεων» πρωτοπαίχτηκε το 1910 μετά το θάνατό του [...]. Ένας κέλτικος μύθος του δίνει την αφορμή για μια μεγαλειώδη, απλή, κυνική, αλλά και ρομαντική και ζοφερή τραγωδία. Δεν πρόλαβε να τη χτενίσει τελειωτικά, όμως όπως είναι θα «πλησιάσει τη μεγαλοφυΐα του Σαίξπηρ» όπως λέει ο Αλλαρντάις Νίκολλ, και «όπως τα χρόνια θα περνούν, θα προβάλλει όλο και πιο πολύ σαν ένας από τους κυριότερους δραματικούς συγγραφείς του αιώνα». Είναι κρίμα που πέθανε τόσο νέος στην άνθηση της τέχνης του. Πάντως στάθηκε ένας από τους πρωτερ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0408

Οι σχέσεις των ιψενικών τριγώνων ξεκινούν σαν παιχνίδι, με απώτερο σκοπό την απόρριψη των παρωπίδων που πνίγουν τις συνειδητές και ασυνείδητες επιλογές. Στο παρόν έργο οι ήρωες κινούνται πέρα από την κοινωνική ηθική, τις εποχές, τους προορισμούς και τα καθήκοντα, διότι ήδη κουβαλάνε με κόπο το βαρύ φορτίο της ύπαρξής τους και το μόνο που επιζητούν είναι να ξορκίσουν την προσωπική τους ερημία καταφεύγοντας σε ακραίες λύσεις. Ως και το παιχνίδι εδώ αποδείχτηκε αυταπάτη, ως και η επιδίωξη ενός απώτερου σκοπού -της δημιουργίας ενός έργου τέχνη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΡΟΒΑ
Ή Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0697

"ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ, Εικόνα Α'": Σαλόνι. Μπαίνουν η Κόμισσα κι ο κύριος Νταμιέν. Κοστούμια εποχής Λουδοβίκου 15ου. Η ΚΟΜΙΣΣΑ: Κύριε Νταμιέν, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που μου δανείσατε τη βαφτιστικιά σας. ΝΤΑΜΙΕΝ: Να σας εξυπηρετήσω, κυρία Κόμισσα, είναι το πρώτο μου καθήκον και το πιο ευχάριστο. Μόλις μου είπανε, πως τη χρειάζεστε, ήταν φυσικό να τη φέρω αμέσως στον πύργο σας. Η ΚΟΜΙΣΣΑ: Θεέ μου! Τι θα γινόμαστε χωρίς αυτήν;.. Η καημένη μου η θεία, η μαρκησία, δεν ζούσε παρά με χίμαιρες. Μας κληροδότησε τον πύργο του Φερμπρόκ, με τον όρο, όπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΟΙΧΟΣ - Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1498

Ο ΤΟΙΧΟΣ "ΥΣΤΕΡΙΚΗ: Αχ που είναι; Γιατί δε βλέπω; Αυτοί μας βλέπουν; ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ: Πού είστε ρε καριόληδες; Τι θέλετε από μας; ΟΡΙΑΚΗ: Εγώ τους βλέπω, αλλά όχι καθαρά. ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΗΣ: Εγώ βλέπω μόνο τον εαυτό μου. ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ: Εγώ βλέπω μόνο ψεγάδια. ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ: Κάπου εδώ θα βρίσκονται. Βλέπω κάτι σκιές". Έξι χαρακτήρες που υποφέρουν από αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν "διαταραχές προσωπικότητας" βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην ίδια συνθήκη, πίσω από έναν αόρατο τοίχο. Πώς βρέθηκαν εκεί χωρίς να το καταλάβουν; Θα μπορέσουν να βρουν κάποια κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΛΗΡ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1454

Η στιβαρή ποίηση του Βασιλιά Ληρ, η ποικιλία και το εύρος της ανθρώπινης εμπειρίας που περικλείει, το μέγεθος των αισθημάτων που ενεργοποιεί και ασφαλώς το αδυσώπητο τέλος του τον καθιστούν ένα από τα σκοτεινότερα, τα πιο ανήσυχα και ανησυχητικά έργα που γράφτηκαν ποτέ για το θέατρο. Και μόνο το τεράστιο δραματικό φάσμα του Ληρ προξενεί δέος. Στις σκηνές του, που διαδραματίζονται σε κλειστά δωμάτια ή στο ύπαιθρο, σε αίθουσες ανακτόρων ή στην καλύβα ενός ερημότοπου, διαβαίνουν βασιλείς και ζητιάνοι, άρχοντες και υπηρέτες, γνωστικοί και τρελ...
Διαβάστε περισσότερα...
Λόλικε: Κλινικές πόνου: Υπηρεσίες αυτοκτονιών ήτοι εις αυτόχειρας κεκοιμημένους
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-1026

Κλινικές Πόνου: Υπηρεσίες Αυτοκτονιών ήτοι εις αυτόχειρας κεκοιμημένους Το έργο ασχολείται με την πιο δύσκολη απόφαση στη ζωή. Οκτώ αυτόχειρες αποτυπώνουν όσα τους ώθησαν στην τελική τους πράξη. Και μαζί αναδεικνύουν τις σκιές της κοινωνίας. Μετά τον θάνατο, ανασταίνονται για να συζητήσουν το δικαίωμα στον θάνατο. Το έργο βασίζεται σε πραγματικές ιστορίες και υλικά. Αυτή η οικογένεια μιλάει για όλα, ανοιχτά Ο Christian Lollike ασχολείται με το κλασικό οικογενειακό δράμα και μας προσκαλεί σε ένα οικογενειακό δείπνο που όλα μπαίνουν κάτω απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0038

Η αρχική ιδέα για την Όπερα της Πεντάρας προέρχεται από τον Τζόναθαν Σουίφτ, τον συγγραφέα του Γκιούλιβερ, ο οποίος έγραψε στις 30 Αυγούστου του 1716 στον Αλεξάντερ Πόουπ: «...τι θα έλεγες για ένα Παστοράλε ανάμεσα στους κλέφτες και τις πόρνες του Νιούγκεητ;». Ο φίλος τους, ο Τζον Γκέι, σκέφτηκε πως μια σάτιρα θα ήταν προτιμότερη από μια Όπερα Παστοράλε και το 1728, διακόσια χρόνια πριν της δώσει ο Μπέρτολτ Μπρεχτ τη σημερινή μορφή της, έγραψε την "Όπερα του Ζητιάνου", που είχε μάλιστα ιστορικό υπόβαθρο: τον 18ο αιώνα υπήρχε πράγματι στο Λ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΧΝΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ
Εκδότης: ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3369-0062

ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΡΕΧΕΙ. Η ξερή κόκκινη σκόνη στροβιλίζεται στο αρχαϊκό ελληνικό τοπίο και πέφτει πάνω σε μια σχολική αυλή της δεκαετίας του 1970 στη Σουηδία. Τρέχει να γλιτώσει από μαχητές, δυνάστες και άνδρες δασκάλους. Η ιστορία του κοριτσιού είναι πανάρχαιη και αδιάλειπτη. Είναι ιστορία φόβου που εμφυτεύεται στο κοριτσίστικο σώμα, αποκτά ρίζες και μεγαλώνει εκεί. Η ιστορία του κοριτσιού πλέκεται με την ιστορία της Αντιγόνης, της αδερφής, του αδερφού και του πολέμου, του πολέμου που σκότωσε τον αγαπημένο αδερφό, αλλά που συντελείται στο σώμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΑΙΟΘΕΜΟΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-1012

Σύμφωνα με τον ακαδημαϊκό και ελληνιστή Francois Jouan «Το κοινό, μέσα σε έναν κόσμο όλο και λιγότερο βιώσιμο, έχει διαιρεθεί ανάμεσα σε δύο επιθυμίες: αναζητά στο θέατρο τη νοσταλγία και το όνειρο, και θέλει να του μιλούν για τον εαυτό του. Κινείται μεταξύ κόπωσης και έλξης για την ίδια του την εποχή. Δεν είναι λοιπόν από αδυναμία που οι καλύτεροι σύγχρονοι δραματουργοί στρέφονται στον αρχαίο μύθο. Η μυθική παρωδία τούς επιτρέπει να πηγαίνουν ως το βάθος των αγωνιωδών ερωτημάτων που θέτουν οι άνθρωποι, από τη στιγμή που βλέπουν την ανατρο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1287

Το τελετουργικό θέατρο του Θεόδωρου Τερζόπουλου αφηγείται την ιστορία του αθηναϊκού θεάτρου Άττις και του τρόπου με τον οποίο ο ιδρυτής και διευθυντής του Θεόδωρος Τερζόπουλος εισάγει στη σκηνή μια βιοενεργητική εκδοχή του σώματος, σε μια προσπάθεια αναθεώρησης και επανεκτίμησης του τι σημαίνει σήμερα όχι μόνο να έχεις σώμα άλλα και να είσαι, ολοκληρωτικά, σώμα. Με αφετηρία την -ιστορική- πρώτη παραγωγή των "Βακχών", που συγκλόνισε το κοινό το 1986, ο Τερζόπουλος εφαρμόζει τη μέθοδό του σε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοελληνικών τραγωδιών άλλα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0117

Όταν ο Ίψεν εξέδωσε τους Βρικόλακες το 1881, δεν φανταζόταν πως η αντίδραση του αναγνωστικού κοινού και των κριτικών θα ήταν τόσο αρνητική και απορριπτική. Στο πρωινό φύλλο της Ny lllustrerad Tidning, στις 31 Δεκεμβρίου του 1881, έγραφε: "Ανάμεσα στα ποικίλα δώρα που αντάλλαξαν φέτος μεταξύ τους οι άνθρωποι, παρεισέφρησαν, κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο ευυπόληπτων οικογενειών, οι Βρικόλακες του καθ' όλα αξιοσέβαστου συγγραφέα Χένρικ Ίψεν. Εκ πρώτης όψεως το βιβλίο δεν μοιάζει επικίνδυνο. Πρόκειται για έναν μικρό τόμο τον εκδόσεων Cy...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0235

Το διασημότερο έργο του Ρίτσαρντ Νας και υπόδειγμα θεατρικής γραφής και τρυφερότητας. Σε ένα χωριό κάποιας δυτικής πολιτείας των Η.Π.Α. ζουν ο χήρος Χάρρυ Κάρρυ, οι δυο γιοι του και η ανύπαντρη κόρη του. Παρ’ όλες τις προσπάθειες των τριών αντρών της οικογένειας, η Μόλλυ δεν θέλει ούτε βρίσκει σύντροφο. Την ανιαρή ζωή του χωριού έρχεται να ταράξει ο Αστρολέων, ένα κράμα θαυματοποιού και απατεώνα, ο οποίος υποστηρίζει ότι μπορεί, έναντι αμοιβής, να φέρει βροχή στη δοκιμαζόμενη από παρατεταμένη ξηρασία περιοχή. Ο ξένος διανυκτερεύει στο σπίτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0986

Ο Ρίτσαρντ, η Μπέρθα, η Μπεατρίς και ο Ρόμπερτ· το μοναδικό θεατρικό έργο του Τζέιμς Τζόις αφορά τη σχέση αυτών των τεσσάρων προσώπων προσεγγίζοντας το ζήτημα της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας. Ο Ρίτσαρντ, συγγραφέας, μετά από εννιά χρόνια αυτοεξορίας στη Ρώμη, γυρίζει στην πατρίδα του την Ιρλανδία, χωρίς να είναι σίγουρος αν θα παραμείνει. Οι σκιές-φωνές του τόπου που τον έδιωξε, της θρησκείας που δεν τον κέρδισε, της μητέρας που τον εγκατέλειψε, τον ακολουθούν, ενισχύοντας το αίσθημα της κόπωσης και της δυστυχίας του, παρά την α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0044

Το Σαν περάσουν πέντε χρόνια είναι ένα έργο "αναμονής" ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, δύο αναμονών: ο κεντρικός ήρωας του έργου, ο Νεαρός, υποχρεώνεται σε πενταετή διαστήματα αναμονής προκειμένου να κατακτήσει τα διαδοχικά αντικείμενα του πόθου του. Ο Λόρκα δεν δίνει εξηγήσεις σχετικά με το γιατί των αναμονών, απομακρυνόμενος, όπως προείπαμε, από οποιαδήποτε ρεαλιστική ή νατουραλιστική παράδοση του θεάτρου. Όσον αφορά στην "ιστορία" του έργου, αυτή μπορεί να έχει δύο τουλάχιστον αναγνώσεις που μοιάζουν αντίθετες μεταξύ τους, αλλά μπορούν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ - Ο ΠΑΡΙΑΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0457

Υπάρχει κοινός άξονας στα δύο έργα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο αυτό: ένα περίπου ρεαλιστικό πλαίσιο, που γρήγορα μετατρέπεται σε σχόλιο της κοινωνίας στα τέλη του 19ου αιώνα. Είναι μια συνομιλία του ονείρου με τον εφιάλτη, που σαρκάζει την ίδια την πλοκή των έργων, απογυμνώνει τους χαρακτήρες τους και με την ηθελημένη μελοδραματική έξαρσή τους μας οδηγεί σ' ένα δυσδιάκριτο μεν, αληθινό δε όριο: το σύνορο μεταξύ τραγωδίας και παρωδίας. Στον χώρο όπου διαδραματίζονται αυτά τα δύο έργα λιγοστεύει το φως και αρχίζει να κυριαρχεί το σκοτάδι,...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS