Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΘΕΑΤΡΟ (ΕΒΔΟΜΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ. H ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΑΞΗ. ΜΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2436

Ως σήμερα έχω αποφύγει να μιλήσω για ζώντα άνθρωπο. Κάθε παρόμοια ομιλία κρύβει δύο παγίδες. Πρώτη παγίδα είναι ότι ο δημιουργός βρίσκεται σε μια αέναη τροχιά. Είναι δύσκολο να επιβάλλεις την στάση στο έργο, να πεις κρίνω ως εδώ, την ώρα που ο δημιουργός μπορεί να υπερβεί και να φωτίσει αλλιώς το πριν, με τα μεταγενέστερα έργα του. Ο δεύτερος λόγος που ως σήμερα απέφυγα να μιλήσω είναι γιατί στην χώρα μας ο δημοσιογράφος τείνει να γίνει ένα είδος παντογνώστη, που αποφαίνεται επί παντός του επιστητού, από τις τελευταίες τεχνολογικές ανακαλύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-0456

Στις 5 του Μάη, λίγο πριν απ' το μεσημέρι, ένα θεόρατο αμερικάνικο τανκ, καπνισμένο και σημαδεμένο απ' τον πόλεμο, γκρέμισε την πύλη του Μαουτχάουζεν και μπήκε στον περίβολο. Κι αυτό το θεόσταλτο άρμα της ελευθερίας ήταν, λέει, ένα από τα αμέτρητα και ακατανίκητα της ενδέκατης ταξιαρχίας αρμάτων της τρίτης αμερικανικής στρατιάς, που διοικούσε κάποιος σπουδαίος στρατηγός ονόματι Τζορτζ Πάττον!...Τι ωραία λόγια, τι ουράνιες ειδήσεις... Οι πολεμιστές μας κοίταζαν σαστισμένοι, περήφανοι, περίλυποι... Καλά που κάνανε και μείνανε εκεί ψηλά, στη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΟΓΔΟΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ - Ο ΕΧΘΡΟΣ ΛΑΟΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-4620

Μέσα στη Μαύρη Επταετία, η πολιτική, απαγορευμένη από τη δικτατορία για το λαό, αναζητούσε κι έβρισκε παράπλευρους τρόπους για να εκφρασθεί. Γεννήθηκε έτσι ένα ιδιαίτερο σύστημα συμβολισμών, ένας ιδιαίτερος κρυπτογραφικός λόγος, που κάθε φορά εσήμαινε όχι μόνο το λεγόμενο αλλά και κάτι άλλο. Το άλλο αυτό έμενε ουσιαστικά πάντα το ίδιο κι απαράλλαχτο, μέσα στις εναλλασσόμενες συγκαλύψεις τους: η Ελευθερία σαν πίστη, σαν ελπίδα, σαν προσκλητήριο αγώνα. Έτσι υποδεχτήκαμε "Το μεγάλο μας τσίρκο" - στιγμές από το παρελθόν μας, κινητοποιημένες γι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΣΤΕΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΜΕΣΑ. Ο ΕΠΙΚΗΔΕΙΟΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1716

Στα χρόνια 1953 και 1954, χρόνια δύσκολα, τα μόνα και λίγα χρήματα που κατάφερα να βγάζω προέρχονταν από συνεργασία με την Ραδιοφωνία - το Ε.Ι.Ρ. Θα μπορούσα να κερδίζω περισσότερα αν έγραφα πρωτότυπα κείμενα για τις διάφορες εκπομπές, αλλά προτιμούσα με πάθος τις διασκευές θεατρικών έργων. Αυτό, έστω και από ραδιοφώνου, ήταν "θέατρο". Επειδή σύντομα εκτιμήθηκε η δουλειά μου, απέκτησα το προνόμιο να διαλέγω το έργο που θα ήθελα να καταπιαστώ. Υπεύθυνοι στον τομέα θεάτρου στο Ε.Ι.Ρ. ήταν ο καλός κι αξέχαστος Δημ. Κωσταντινίδης. Η διασκευή δ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΕΒΔΟΜΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ. Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1317

1955. Η μορφή του κόσμου που ζούμε αλλάζει μέρα με τη μέρα. Όμως η αλλαγή αυτή δεν είναι καθολική, και δεν γίνεται προς την ίδια κατεύθυνση. Για τις μεγάλες και πλούσιες χώρες ή άπλα της γης ίσως να στένεψε με την υπερηχητική κατάκτηση των αποστάσεων και τα δαιμονικά δίχτυα των τηλεπικοινωνιών. Με τις αδιάκοπες επιστημονικές και τεχνικές έρευνες και τις αποκαλύψεις που τόσο συχνά εισβάλλουν στα άδυτα των μυστικών δυνάμεων που κρύβονται στη φύση, με την υποταγή τους στον ανθρώπινο νου, οι πλούσιοι και εξελιγμένοι λαοί δίνουν μια διέξοδο στη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ. ΒΙΒΑ ΑΣΠΑΣΙΑ. ΟΔΥΣΣΕΑ ΓΥΡΙΣΕ ΣΠΙΤΙ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1318

Όταν η Πηνελόπη Δέλτα, έγραφε "Το Παραμύθι χωρίς όνομα" ίσως να ενόμιζε πώς έγραφε ένα βιβλίο για παιδιά. Ασφαλώς το βιβλίο της διαβάζεται και αγαπιέται από τα Ελληνόπουλα όσο κανένα άλλο. Να όμως που το "Παραμύθι" της, το διαβάζουμε και μεγάλοι, κι εξακολουθεί να 'χει την ίδια γοητεία. Η ποίηση, η σάτιρα, η αδρή -αλλά ποτέ καταθλιπτική- οραματικότητα, ολ' αυτά σ' ένα κόσμο παραμυθιού, που όμως έχει αντίκρισμα σε αλήθεια, δίνουν στο "Παραμύθι" ομορφιά και ζωντάνια που δε θα πάψουν ποτέ να συγκινούν. Το πρόβλημα της διαδοχής που θέτει, με τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΙΑ ΒΙΟΛΙ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ. ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΟΥ. Ο ΜΠΑΜΠΑΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1319

Τα πρόσωπα για βιολί και ορχήστρα είναι μια ιστορία πολύ γνωστή σε όλους μας, που μας την αφηγούνται κάποιοι πολύ γειτονικοί μας χαρακτήρες, που διαμορφώθηκαν και συμπεριφέρθηκαν μέσα στην τελευταία δεκαετία, έτσι όπως θα τους δείτε σε λίγο επί σκηνής. Αν καταπιάστηκα με τους χαρακτήρες αυτούς που κάλλιστα θα μπορούσα να τους ονομάζω "οι δικοί μας άλλοι" είναι γιατί το 'βρισκα συναρπαστικό να τους δώσω την ευκαιρία να με εμπιστευθούν, να μου αποκαλυφθούν, να αυτοβιογραφηθούν. Γι' αυτό παρ' όλο που τα πρόσωπα του έργου είναι κατασκευασμένα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΟΔΟΣ. ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΑΛΟΝΙ ΤΟΥ. Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΘΙΑΣΟΣ. Ο ΓΟΡΙΛΑΣ ΚΑΙ Η ΟΡΤΑΝΣΙΑ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1320

Παρ' όλο που "Η Οδός..." είναι σπ' τα πρώτα έργα μου και, ακόμη, ένα μονόπρακτο, μάλλον μικρού μήκους, νομίζω πως έχει μια σημαδιακή θέση στην όλη δουλειά μου. Αυτό το διαπιστώνω τώρα μετά από τριάντα έξι χρόνια, γράφτηκε το 1951. Πριν απ' την "Οδό..." είχα γράψει δύο τρίπρακτα, το "Άνθρωποι και ημέρες" και το "Χορός πάνω στα στάχυα". Το πρώτο ήταν και η πρώτη απόπειρα να γράψω θέατρο. Έχει σαν δραματικό υλικό το γυρισμό, από ένα χιτλερικό στρατόπεδο συγκεντρώσεως, κάποιον νέου που κρατήθηκε εκεί χρόνια. Στην προσδοκία της απελευθέρωσής το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΟΡΕΣΤΗ. Ο ΔΕΙΠΝΟΣ. ΠΑΡΟΔΟΣ ΘΗΒΩΝ. ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΙΨΕΝ. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ...; Ο ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΚΛΩΠΕΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2005

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης γεννήθηκε στη Νάξο και μεγάλωσε στην Αθήνα όπου και σπούδασε σχεδιαστής στη Βιοτεχνική Σχολή. Στα χρόνια του πολέμου έμεινε κρατούμενος στο στρατόπεδο Συγκεντρώσεως Ές-Ές του Μαουτχάουζεν, από τις αρχές του 1943 ως τον Μάη του 1945. Όταν γυρίζει στην Αθήνα, οι παραστάσεις του θεάτρου Τέχνης του Καρόλου Κουν, το χειμώνα του 1945 - 46, τον συναρπάζουν... "εκεί ανακάλυψα τον εαυτό μου και τον προορισμό μου". Η έλλειψη απολυτηρίου του Γυμνασίου τον εμποδίζει να σπουδάσει ηθοποιός και... "μη έχοντας άλλη λύση για ν' ανοίξε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΚΟΥΣΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΙ ΕΛΑ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-5621

Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης είχε μια μακροχρόνια σχέση με τον εύρυθμο λόγο, το τραγούδι γενικά. Πρώτ' απ' όλα με τα τραγούδια που άκουγε στο σπίτι του και στο νησί του, τη Νάξο, αλλά και μετά, κυρίως με το έντεχνο λαϊκό, που άκουγε όταν το 1932 ήρθε με την οικογένειά του στην Αθήνα. Έναν συνδυασμό αυτών των δύο υπηρέτησε με συνέπεια για πενήντα περίπου χρόνια. Η συγκεντρωτική συλλογή "Άκουσε τη φωνή μου κι έλα" περιλαμβάνει, για πρώτη φορά, όλα τα ποιήματα και τα τραγούδια του, που πολλά μάλιστα ακούμε και τραγουδάμε μέχρι σήμερα. Όσα συμπεριλαμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ (ΕΝΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ, Η ΑΠΟΙΚΙΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΩΝ, ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΩΜΑ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-5023

Ήδη συμπληρώθηκαν τρία χρόνια αφότου "έφυγε" από κοντά μας ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, κι όμως είναι σαν να μην έλειψε ούτε μία μέρα. Τα έργα του, παρά την παγκόσμια οικονομική αφαίμαξη και την έντονη κοινωνική κρίση που μαστίζει όλη την Ευρώπη, γεμίζουν τα θέατρα στην Αθήνα και στην επαρχία. Ομιλίες και αφιερώματα διοργανώνονται για τη ζωή και το έργο του σε διάφορα σημεία της Ελλάδας και του εξωτερικού. Ο λόγος δεν είναι μόνο για την απώλεια του ανθρώπου. Κατά μια τραγική ειρωνεία η θεματολογία και ο κοινωνικός προβληματισμός των θεατρικών το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-5872

Σκέφτομαι κάπου κάπου πόσο μοιάζει το θέατρο μ' αυτό που κάνουμε καμιά φορά στη ζωή όταν καλούμε κάποιον με τον οποίο έχουμε μια διαφορά για «να κουβεντιάσουμε το θέμα». Και πόσο, ακόμα πιο πολύ, μοιάζει με το θέατρο μια τέτοια δράση όταν τον καλούμε για «να το ξανακουβεντιάσουμε». Τι κάνουμε τότε μ' αυτό τον άλλο, ή μ' αυτούς τους άλλους, αν η διαφορά είναι ανάμεσα σε πιο πολλούς; Συναντιόμαστε στο μέρος που ορίζουμε και εκεί ο καθένας έρχεται (περίπου) έτοιμος για την αντιπαράθεση. Παίρνει ή ξαναπαίρνει ο καθένας τη θέση που υποστηρίζει,...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΜΠΑΝΕΛΛΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ
Εκδότης: ΜΙΛΗΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2801-0639

Κυκλοφόρησε από το Σύλλογο Φιλωτιτών Νάξου η εισήγηση του Γιώργου Ανωμερίτη για την ποίηση του Ιάκωβου Καμπανέλλη, έτσι όπως αυτή διαχέεται και καταγράφεται μέσα από συνολικό θεατρικό έργο του. Ο Ι. Καμπανέλλης, όπως γράφει στον πρόλογό του ο Γ. Ανωμερίτης, υπήρξε υπόδειγμα συνεπούς δημιουργού και ανθρώπου, χωρίς εξαρτήσεις από κέντρα εξουσιών και δικαίως αποκαλείται "πατέρας" του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου. Αφορμή για την έκδοση αυτού του βιβλίου έδωσαν οι εκδηλώσεις μνήμης που έγιναν για τον Ιάκωβο Καμπανέλλη στη γενέτειρα πατρίδα του τ...
Διαβάστε περισσότερα...
SIX PIECES EN UN ACTE ET MONOLOGUES
Εκδότης: ΗΡΟΔΟΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1900-0489
MAUTHAUSEN
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2401

Beginning with the liberation of Mauthausen concentration camp by the Americans and continuing through the months that followed before the prisoners were repatriated, lakovos Kambanellis' Mauthausen tells the story of a remarkable love affair between two former prisoners. The events of the story are all true, but they read like a strange fairy-tale. The euphoria of the first days of the Liberation, the slow awakening of the inmates to the possibilities of love and normalcy, the beauty of the spring landscape in which the lovers walk hand-i...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-0633

Από τη ζωή του Οιδίποδα ο Σοφοκλής παίρνει και φέρνει στη σκηνή την ημέρα κρίσεως του ήρωά του. Τις ημέρες κρίσεως του Άμλετ μας φανερώνει και ο Σαίξπηρ και το ίδιο συμβαίνει σε όλα τα μεγάλα και σημαντικά θεατρικά έργα, αρχαία, παλιά και σύγχρονα. Αυτές οι ημέρες κρίσεως των θεατρικών προσώπων εμένα μου θυμίζουν το «εν ημέρα κρίσεως» της χριστιανικής θρησκείας μας. Αυτήν την ημέρα που ονομάζεται και «δευτέρα παρουσία». Γιατί όμως «δευτέρα παρουσία»; Αν η πρώτη είναι η εδώ στη γη, στη ζωή, και η «δευτέρα» στον άλλο κόσμο, η μετά θάνατον, τ...
Διαβάστε περισσότερα...

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS