Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

SARTRE JEAN-PAUL (NOBEL 1964)

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-1757

Οι «Στοχασμοί για το εβραϊκό ζήτημα» του Ζαν-Πωλ Σάρτρ γράφτηκαν κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και πρωτοεκδόθηκαν αμέσως μετά το τέλος του (1946). Το βιβλίο προκάλεσε μεγάλες συζητήσεις και έντονες διαφωνίες, παραμένει πάντως ως σήμερα ακλόνητο στον πυρήνα του: ο αντισημιτισμός δεν είναι μια εβραϊκή υπόθεση, είναι απλούστατα ζήτημα δημοκρατίας. Ο Εβραίος (ή ο ξένος) έχει έναν φίλο: το δημοκράτη και έναν εχθρό: τον αντιδημοκράτη. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0668

Ο Σαρτρ δημοσίευσε τις ΛΕΞΕΙΣ το 1964, η σύνθεσή του τον απασχόλησε τουλάχιστον μια δεκαετία. Στο βιβλίο αυτό (μέσα απ' το οποίο του απονεμήθηκε το βραβείο Νόμπελ, που το απέρριψε), αφηγείται την παιδική του και εξηγεί πως, μέσα από τις λέξεις και την ανάγνωση, ανακάλυψε την ύπαρξη. Σταδιακή οικοδόμηση μιας εικόνας του εαυτού όπου κυριαρχεί μια ναρκισσιστική προβληματική, την οποία ωστόσο ο συγγραφέας αρνείται, ενώ οι έννοιες του ατομικού και του καθολικού αποτελούν τις θεμελιώδεις ιδέες του πονήματος. Οι λέξεις του Ζαν-Πωλ Σαρτρ θεωρούντα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΜΥΓΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0652

Οι Μύγες είναι έργο με πολλαπλές αναγνώσεις η ανανέωση του μύθου των Ατρειδών, αλλά και της τραγωδίας εν γένει, η οδύσσεια του ατόμου προς τη διάρρηξη κάθε δεσμού στο όνομα της προσωπικής επιλογής και της ατομικής ελευθερίας, αλλά και η συγγραφική αντίσταση απέναντι σε κάθε μορφή εξουσίας, κληροδότησαν στην παγκόσμια δραματουργία ένα ξεχωριστό θεατρικό έργο, πολύτιμο σε νοήματα και περιεχόμενο. Το έργο γράφτηκε το 1943 και είναι βασισμένο στις Χοηφόρους του Αισχύλου. Η σπουδαιότητά του έγκειται όχι μόνο στην αποσαφήνιση των φιλοσοφικών στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0213

ΙΝΕΣ: Μεταξύ δολοφόνων. Είμαστε στην κόλαση, μικρούλα μου, και δε γίνεται ποτέ λάθος. Δεν καταδικάζουν ποτέ τους ανθρώπους για το τίποτα. ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... ΙΝΕΣ: Στην κόλαση... καταδικασμένοι... κολασμένοι... ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... Πάψτε επιτέλους, σας απαγορεύω να μεταχειρίζεστε χοντροκομμένες λέξεις. ΙΝΕΣ: Κολασμένη η μικρή αγία. Κολασμένος ο ήρωας ο ανεπίληπτος. Όλοι μας κάποια στιγμή κάναμε το κέφι μας, δεν είναι έτσι; Υπάρχουν άνθρωποι που υπέφεραν εξαιτίας μας, που πέθαναν κι αυτό μας διασκέδαζε πολύ. Τώρα πρέπει να πληρώσουμε. ΓΚΑΡΣΕΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΩ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΜΙΑΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0789

Για τους περισσότερους φιλοσόφους το Εγώ είναι ένας "κάτοικος" της συνείδησης. Ορισμένοι διαπιστώνουν την τυπική παρουσία του στην καρδιά των βιωμάτων σαν μια κενή αρχή ενοποίησης. Άλλοι, ψυχολόγοι ως επί το πλείστον, νομίζουν ότι ανακαλύπτουν την υλική παρουσία του, ως κέντρου επιθυμιών και ενεργημάτων, σε κάθε στιγμή του ψυχικού μας βίου. Εμείς θα θέλαμε να δείξουμε εδώ ότι το Εγώ δεν είναι ούτε τυπικά ούτε υλικά μες στη συνείδηση: βρίσκεται έξω από αυτήν, στον κόσμο είναι ένα όν του κόσμου, όπως το Εγώ του άλλου. (Από την παρουσίαση στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΟΥΣΣΕΡΛ - ΦΩΚΝΕΡ - ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ
ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0751

Όλα ξεκίνησαν μ' ένα ποτήρι ξανθιά παγωμένη μπύρα. Το 1932, σ' ένα καφέ του Παρισιού, ο ανερχόμενος τότε διανοούμενος Ρεϊμόν Αρόν εξηγεί σε έναν συνομήλικο φίλο του, εκπαιδευτικό, πως, αν καταλάβει τί είναι η φαινομενολογία, θα μπορεί να φιλοσοφεί για κάθε ποτό που απολαμβάνει. Ο φίλος, με νεανικό ενθουσιασμό, αποφασίζει να μάθει περισσότερα γι' αυτή τη νέα διανοητική τάση· ωστόσο, αρχικός στόχος της μελέτης του είναι να βρει υλικό για μια νουβέλα που σχεδίαζε να γράψει. Η ανάγνωση όμως των φαινομενολογικών κειμένων θα τον οδηγήσει σε πολύ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΔΩΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1247-0014

Ο Σαρτρ έδωσε τη διάλεξη Ο υπαρξισμός είναι ένας ανθρωπισμός τον Οκτώβριο του 1945, θέλοντας να παρουσιάσει σε συνοπτική μορφή τις βασικές θέσεις της φιλοσοφίας του και να την υπερασπιστεί απέναντι σε ορισμένες συχνές παρανοήσεις. Η διάλεξη δόθηκε από στήθους και κυκλοφόρησε ως βιβλίο λίγο αργότερα, ελάχιστα επανεπεξεργασμένη. Το βιβλίο αναδείχτηκε στο πιο πολυδιαβασμένο, πιθανότατα, φιλοσοφικό κείμενο του 20ού αιώνα. Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος, λέει ο Σαρτρ, αλλά θέλει να φαντάζεται τον εαυτό του δέσμιο. Το κάνει αυτό, γιατί θέλει ν' αποπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΥΠΑΡΞΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0180

Ο μεγάλος φιλόσοφος, ο πατέρας του Υπαρξισμού Ζαν - Πωλ Σαρτρ, πέθανε το 1980. Ο άνθρωπος που το 1964 αρνήθηκε το Νόμπελ λογοτεχνίας αδιαφορώντας για το χρηματικό ποσό. Στο μεταξύ, όλη η ζωή του είναι συνδεδεμένη με τη Γαλλίδα φιλόσοφο και μυθιστοριογράφο, Σιμόν ντε Μπωβουάρ. Αχώριστοι πάνω από μισό αιώνα σ' ένα καθεστώς απόλυτης ελευθερίας στη σχέση τους, δεν έκρυβαν ποτέ ο ένας από τον άλλο τις ερωτικές τους σχέσεις σε τρίτα πρόσωπα. Σαρτρ, πάντα βαθιά υπαρξιστής, συγκαταλέγεται στην κορυφή αυτού του είδους φιλοσοφίας και αφιέρωσε όλη το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ;
Εκδότης: ΠΛΑΝΗΤΗΣ 70
Κωδ. Πολιτείας: 3479-0006

Όχι δεν θέλουμε να "στρατεύσουμε επίσης" την ζωγραφική, την γλυπτική και την μουσική, ή τουλάχιστον, όχι κατά τον ίδιο τρόπο. Και γιατί να το θέλαμε; Όταν ένας συγγραφέας των περασμένων αιώνων εξέφραζε μια γνώμη πάνω στην δουλειά του, μήπως του ζητούσανε να κάνη αμέσως την ίδια εφαρμογή στις άλλες τέχνες; Αλλά είναι κομψό σήμερα να "μιλάς για ζωγραφική" με το λεξιλόγιο μουσικού ή φιλόλογου και "να μιλάς για φιλολογία" σε λεξιλόγιο ζωγράφου σαν να μην υπήρχε στο βάθος παρά μια και μόνον τέχνη που να εκφράζεται αδιάκριτα στην μια ή στην άλλη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ (ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ-ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΡΣΕΝΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0470-0068

Η Ίβιτς χαμήλωσε τα μάτια της μ’ ένα ύφος αφηρημένο. «Κάτι θα μου συμβεί». «Ξέρω. . .», είπε ο Ματιέ, «η γραμμή της ζωής στο χέρι σας είναι κομμένη στα δυο. Μου είπατε όμως πως αυτά τα πράγματα δεν τα πιστεύετε». «Όχι, βέβαια, δεν τα πιστεύω. Κι έπειτα, συμβαίνει να μη μπορώ να φανταστώ το μέλλον μου. Είναι κλειστό από παντού». Η Ίβιτς σώπασε και ο Ματιέ την κοίταζε σιωπηλός. Χωρίς μέλλον. . . Ξαφνικά, μια άσχημη γεύση του γέμισε το στόμα κι αγκάλιασε την Ίβιτς με όλη του τη δύναμη. Ναι, ήταν αλήθεια. Η Ίβιτς δεν είχε μέλλον: η Ίβιτς τριάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΔΕΝ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
ΔΟΚΙΜΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1309

"Ανάμεσα στον κόσμο και στη συνείδηση δεν υπάρχει τίποτα, αλλά αυτό το τίποτα, είναι αδιαπέραστο, είναι ο πιο ριζικός χωρισμός. Δεν είμαι αυτός ο κόσμος, όπως δεν είμαι και το παρελθόν μου, ή το μέλλον μου. Χρειάζεται να είμαι όλα αυτά χωρίς ποτέ να τα κατέχω οριστικά, διότι ως συνείδηση είμαι αυτή η άρνηση που εμφανίζει τον κόσμο σαν κόσμο και εμένα σαν καθορισμένη κατάσταση μέσα στον κόσμο" (Ζαν Ιπολίτ) "Ενίοτε στο Είναι και το Μηδέν εκφράζεται ο μάταιος χαρακτήρας της ύπαρξης, όπως με τη φράση "ο άνθρωπος είναι ένα άχρηστο πάθος". Αν μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΜΕ
Εκδότης: ΑΡΣΕΝΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0470-0030

Τρεις άνθρωποι συζητούν. Οι δύο νέοι, νεώτατοι. Ο άλλος, γέρος πια, σχεδόν παλαίμαχος. Οι δύο είναι οι εκπρόσωποι του νέου πνεύματος που φυσά μετά τα γεγονότα του Μάη του ’68 στο Παρίσι. Ο τρίτος είναι ο πασίγνωστος «νεαρός γέρος» Ζαν Πωλ Σαρτρ. Ένα τέταρτο πρόσωπο λαβαίνει μέρος σ’ όλη αυτή την πλούσια συζήτηση: ο ευσυνείδητος αναγνώστης που, κι αυτός, μεσ’ από αντεγκλήσεις και έντονες αψιμαχίες που διεξάγονται παντού στον κόσμο, αναζητά το δρόμο του για τον σοσιαλισμό, για την ελευθερία, το συνειδητοποιημένο άτομο που αμφισβητεί ταυτόχρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Εκδότης: ΑΡΣΕΝΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0470-0152

Το "Φανταστικό", φαινομενολογική ψυχολογία της φαντασίας, ολοκληρώνει, επεκτείνοντας σε παράπλευρους τομείς έρευνας, τις θεωρητικές και φιλοσοφικές απόψεις που έχουν εκτεθή στο έργο του Σαρτρ: "Φαντασία", και αποτελεί με αυτό τη μεγάλη εισαγωγή στο θεμελιακό φιλοσοφικό του έργο "Το Ον και το Μηδέν". Η φιλοσοφική αυτή τριλογία συνοψίζει τη συνολική θεωρία του κυριότερου εκπροσώπου του γαλλικού υπαρξισμού. [...] "ΠΡΟΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ": Το έργο τούτο έχει σκοπό να περιγράψη τη μεγάλη "απραγματωτική" λειτουργία της συνείδησης ή "φ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΕΓΚΛΕΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΑΛΤΟΝΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0217

Οικογενειακό συμβούλιο στο σπίτι των φον Γκέρλαχ. Ο πατέρας προσκάλεσε την κόρη του Λένι, τον μικρότερο γιο του Βέρνερ και τη νύφη του Γιοχάνα, για να τους υπαγορεύσει τις τελευταίες του θελήσεις. Του μένουν μόνο έξι μήνες ζωή γιατί οι γιατροί τον έχουν καταδικάσει. Μετά το θάνατό του, ο Βέρνερ θ' αναλάβει τη διεύθυνση της βιομηχανικής αυτοκρατορίας των φον Γκέρλαχ, με την υποχρέωση να μην εγκαταλείψει ποτέ την Αλτόνα. Ο όρος αυτός μπαίνει για να προστατέψει τον Φραντς, τον μεγαλύτερο γιο, που εδώ και δεκατρία χρόνια είναι κλεισμένος στο δ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΝΑΥΤΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4125

Η Ναυτία (1938), το πρώτο μυθιστόρημα του Ζαν Πωλ Σαρτρ, είναι ένα έργο σύνθετο, ένα μυθιστόρημα μεταφυσικό, το χρονικό ενός απωθητικού κόσμου από τη ματιά ενός υποκειμενικού αφηγητή. Η αποκάλυψη του παραλόγου γίνεται μέσω μιας αφήγησης με φιλοσοφική βάση η οποία προσφεύγει στην παρωδία, τη γελοιοποίηση, ακόμη και την απομίμηση. Σ' αυτό το «μυθιστόρημα ρήξης» με το οποίο παίρνει τις αποστάσεις του από τις λογοτεχνικές συμβάσεις, ο Σαρτρ αμφισβητεί ριζικά την κληρονομιά της αστικής παιδείας χρησιμοποιώντας μια γραφή ειρωνική και αποστασιοπο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΟΙΧΟΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-6383

Ο Τοίχος (1939) η συλλογή Πέντε διηγημάτων του Ζ. - Π. Σαρτρ τα οποία ο ίδιος ο συγγραφέας χαρακτήρισε "πέντε μικρές πανωλεθρίες της Ύπαρξης, τραγικές και κωμικές", γνώρισε ενθουσιώδη υποδοχή από το κοινό και την κριτική της εποχής του, προκαλώντας ταυτόχρονα σκάνδαλο στην αστική τάξη, λόγω της προκλητικότητας της γραφής και των θεμάτων που πραγματεύεται. Κοινός παρονομαστής των πέντε ηρώων είναι η ανικανότητα να κατακτήσουν την ελευθερία τους, να δραπετεύσουν από το ψέμα και να αποδεχτούν την αληθινή ύπαρξη. Τα διηγήματα, γραμμένα σε διαφ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΗ ΠΟΡΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0214

ΛΙΖΙ: (σχεδόν με θαυμασμό. Είσαι σιχαμένος σαν γυναίκα. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως μπορεί ένας άντρας να είναι τόσο σιχαμένος. ΤΖΟΝ: Αποφάσισε. Ή υπογράφεις ή σε κλείνω μέσα. ΛΙΖΙ: Προτιμώ να με κλείσεις μέσα. Δε θέλω να πω ψέματα. ΦΡΕΝΤ: Δε θέλει να πει ψέματα η τσούλα. Και τι έλεγες όλη τη νύχτα; Όταν μου 'λεγες "αγάπη μου" και "μικρούλη μου" και "ψυχή μου", δεν έλεγες ψέματα; Όταν αναστέναζες και λιγωνόσουνα για να με κάνεις να πιστέψω πως φχαριστιόσουνα, δεν έλεγες ψέματα; ΛΙΖΙ: (με προκλητικότητα). Θα σε βόλευε, έτσι; Ε, λοιπόν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΟΡΝΗ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ
Εκδότης: ΔΑΜΙΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1020-0106

Το λουλούδι της ανθρωπιάς που ανθίζει στη συνείδηση μιας γυναίκας του δρόμου δεν έχει την τύχη να νικήσει με το μύρο του την αποφορά του κοινωνικού βούρκου που το ζώνει. Ξεγελιέται και παραδίνεται στη μοίρα. Η απόγνωση φεύγει από την πληγωμένη ψυχή μιας ταπεινωμένης γυναίκας και τη θέση της παίρνει μια ψευδαίσθηση: η αποκατάσταση της κουρελιασμένης αξιοπρέπειας. Ωστόσο η σκοτεινή ατμόσφαιρα τούτου του φαύλου κύκλου ξαστερώνει με τις προεκτάσεις που παίρνουν στον ψυχικό μας κόσμο οι αρετές του έργου. (Από την παρουσίαση του εκδότη)...
Διαβάστε περισσότερα...
LES MOTS
Εκδότης: GALLIMARD
Κωδ. Πολιτείας: 0903-0022
ΟΙ ΜΥΓΕΣ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0333

"Οι Μύγες και η Οδύσσεια της Ελευθερίας": Στα 1943 Οι Μύγες φανερώνουν τη βαθιά αλλαγή που ο πόλεμος, η αιχμαλωσία και η αντίσταση έφεραν στη σκέψη του Σαρτρ. Μέχρι τότε πίστευε απόλυτα, ότι η ελευθερία του ατόμου μπορεί μεν να απόδιωχνε την ψευτιά που την παγιδεύει και την καταπνίγει, δεν μπορούσε όμως να προσδιορίσει το δρόμο της πνευματικής αναζήτησης. Η θέση του ήταν μόνο μια πνευματική εγρήγορση που κινδύνευε να παραμείνει κριτική, αρνητική και στην πραγματικότητα μάταιη. Γιατί πόσο μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι δεν παίζουμε κάποιο...
Διαβάστε περισσότερα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS