Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ ΡΕΒΕΚΚΑ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΜΟΥΣΙΚΗ, ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0032

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΡΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ (ΠΕΡΙΕΧΕΙ DVD-ROM)
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0012

Μια διασκεδαστική ιστορία μέσα από την οποία τα παιδιά μαθαίνουν την αξία της σωστής διατροφής και το πόσο αυτή συμβάλλει στην άρτια και ισορροπημένη ανάπτυξή τους. Το μικρό, στρουμπουλό γουρουνάκι, ο Λαλάκης, ζούσε μαζί με την οικογένειά του σε μια ονειρεμένη φάρμα, λίγο έξω από την πόλη. Η ζωή του ήταν πολύ όμορφη, ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε, αφού το φαγητό ήταν άφθονο κι έτρωγε όποτε και όσο ήθελε. Όμως ξαφνικά μια μέρα ένιωσε πολύ άσχημα που λαχάνιαζε κι αγκομαχούσε στο παιχνίδι, ενώ οι φίλοι του έτρεχαν κι έπαιζαν ακούραστοι όλη μέρα. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΤΑ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ (ΠΕΡΙΕΧΕΙ DVD-ROM)
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0013

Μια διαπολιτισμική ιστορία που μιλά για τη διαφορετικότητα, το σεβασμό και την αποδοχή του άλλου. Πριν πολλά χρόνια αμέτρητα χρωματιστά σύννεφα ζούσαν στον ουρανό. Κάποτε όμως για κάποιους λόγους χωρίστηκαν. Από τότε τα όμοια σύννεφα ζούσαν μαζί στις ίδιες πολιτείες. Χρόνια αργότερα, κάποια σύννεφα άρχισαν να ταξιδεύουν σ' άλλους τόπους. Εκεί που πήγαιναν διαπίστωναν ότι δεν ήσαν καλοδεχούμενα. Ήσαν παντού οι "ξένοι" οι "διαφορετικοί". Νοιώθοντας μοναξιά στους νέους τόπους αποτραβιόντουσαν, κάνοντας παρέα μόνο με τους δικούς τους, τους "ομ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0012

[...] Το βιβλίο αυτό δεν στοχεύει να δώσει ένα πρόγραμμα-συνταγή για την εφαρμογή του μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου. Στόχος του είναι να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς, με τα στοιχεία που προτείνει, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν το δικό τους πρόγραμμα, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις εμπειρίες, τις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών της τάξης τους, και επίσης, θα είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές της διαθεματικότητας. Επιδιώκει να αποτελέσει ένα υποστηρικτικό υλικό σ' αυτή την προσπάθεια. Άλλωστε, τόσο η δυναμική της ομάδας όσο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΚΡΙΕΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0018

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β'/13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0025

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΩΝΟΥΛΕΣ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0011

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β'/ 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0035

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0013

[...] Το βιβλίο αυτό δεν στοχεύει να δώσει ένα πρόγραμμα-συνταγή για την εφαρμογή του μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου. Στόχος του είναι να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς, με τα στοιχεία που προτείνει, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν το δικό τους πρόγραμμα, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις εμπειρίες, τις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών της τάξης τους, και επίσης, θα είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές της διαθεματικότητας. Επιδιώκει να αποτελέσει ένα υποστηρικτικό υλικό σ' αυτή την προσπάθεια. Άλλωστε, τόσο η δυναμική της ομάδας όσο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0009

[...] Το βιβλίο αυτό δεν στοχεύει να δώσει ένα πρόγραμμα-συνταγή για την εφαρμογή του μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου. Στόχος του είναι να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς, με τα στοιχεία που προτείνει, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν το δικό τους πρόγραμμα, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις εμπειρίες, τις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών της τάξης τους, και επίσης, θα είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές της διαθεματικότητας. Επιδιώκει να αποτελέσει ένα υποστηρικτικό υλικό σ' αυτή την προσπάθεια. Άλλωστε, τόσο η δυναμική της ομάδας όσο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0029

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0033

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0034

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΥΛΛΟ... ΜΕΤΡΩ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0010

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β'/ 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0008

[...] Το βιβλίο αυτό δεν στοχεύει να δώσει ένα πρόγραμμα-συνταγή για την εφαρμογή του μέσα στην τάξη του νηπιαγωγείου. Στόχος του είναι να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς, με τα στοιχεία που προτείνει, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν το δικό τους πρόγραμμα, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις εμπειρίες, τις γνώσεις και τις ανάγκες των παιδιών της τάξης τους, και επίσης, θα είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές της διαθεματικότητας. Επιδιώκει να αποτελέσει ένα υποστηρικτικό υλικό σ' αυτή την προσπάθεια. Άλλωστε, τόσο η δυναμική της ομάδας όσο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0030

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0036

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΟΙΞΗ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0010

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' / 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0015

Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης καθιερώνεται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Φ.Ε.Κ. 303/304, τεύχος β' / 13-3-2003). Σκοπός του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ αλλά και το Νόμο 1566/85, είναι να βοηθήσει τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των στόχων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έννοια της διαθεματικότητας θέτει σε αμφισβήτηση τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, οι οποίες είχαν ως σκοπό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΣΧΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ) ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2620-0016

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Μπορεί όμως να χρησιμοποιηθεί και στο σπίτι με τη βοήθεια του γονιού. Η ύλη του καλύπτει έννοιες από τις ενότητες "Παιδί και γλώσσα, ανάγνωση, γραφή, γραπτή έκφραση" "Παιδί και Μαθηματικά". Δημιουργήθηκε σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) και το νεό Οδηγό Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS