Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΘΕΑΤΡΟ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΑΝΤΟΝ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0940

«Τι είναι αυτό μέσα μας που ασελγεί, ψεύδεται, κλέβει και σκοτώνει; Μαριονέτες είμαστε που τις τραβούν απ' το κορδόνι, τίποτα, τίποτα δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι! Σπαθιά με τα οποία μάχονται φαντάσματα, μόνο που δεν φαίνονται τα χέρια που τα κρατούν, όπως στα παραμύθια». Ο Γκέοργκ Μπύχνερ (Georg Buchner), γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 1813 στην Γκοντελάου της Γερμανίας. Ως γιος στρατιωτικού γιατρού, σπουδάζει ιατρική στο πανεπιστήμιο του Στρασβούργου. Από πολύ νεαρή ηλικία όμως γράφει ποιήματα και μικρά διηγήματα. Επηρεασμένος από την παρισιν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΓΑ ΜΑΥΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0235

"Οι κριτικές ήταν ένας ύμνος. Όταν κανείς διαβάσει αυτό το κείμενο, τότε καταλαβαίνει γιατί το μόνο που έχει να πει είναι "πάρτε αυτό το βιβλίο και διαβάστε το". Γνώριμη η πένα του Διονύση Χαριτόπουλου, διαβασμένα πολύ τα μυθιστορήματά του. Όμως εδώ ο αναγνώστης μένει στην κυριολεξία άφωνος, καρφωμένος στις λέξεις, ανήμπορος να κλείσει το βιβλίο πριν το διαβάσει και δεύτερη φορά". (Π. ΚΡΗΜΝΙΩΤΗ Διαβάζω) "Υπάρχουν φορές που η κριτική νιώθει αμήχανη: τι να πει για ένα έργο και μια παράσταση που τα λένε όλα; Πρόκειται όντως για κάτι νέο στο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΚΒΕΘ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2295

Δράμα σε πέντε πράξεις και είκοσι οχτώ σκηνές. Τον Μάκβεθ του Σαίξπηρ διαβάσαμε με μεγάλη ευχαρίστηση στην υποδειγματική και βαθύτατη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά. Ο Μάκβεθ είναι η συντομότερη τραγωδία του Σαίξπηρ. Συνίσταται στις πέντε πράξεις ενός "εφιάλτη", που αρχίζουν και τελειώνουν εν ριπή οφθαλμού. Ο Μάκβεθ είναι στρατηγός στον στρατό του Σκότου βασιλιά Ντάνκαν και θέλει να καταλάβει την εξουσία για να το πετύχει αυτό θα διαπράξει μια σειρά από φόνους -τον έναν μετά τον άλλον-, ύστερα από προτροπή της γυναίκας του, της Λαίδης Μάκ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΠΕΜΠΑ
ΑΠΛΟ ΘΕΑΤΡΟ - ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ, 2009-2010
Εκδότης: ΕΞΑΡΧΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1616-0003

Το σκηνικό: Ένα παράξενο "παιδικό" δωμάτιο. Πολλά παιχνίδια, κοριτσίστικα και αγορίστικα, κούκλες, μπάλες, αυτοκινητάκια, σιδηρόδρομοι, ένα μικρό καροτσάκι, στρατιωτάκια κ.λπ. Ένας ή δύο καθρέφτες επίσης στον χώρο, ένα τραπέζι και δύο καρέκλες με πολλά βιβλία και περιοδικά, άλλα κλειστά και άλλα ανοιγμένα, μία κλεψύδρα, ένα δοχείο με στάχτη, ίσως κάπου μία μεγάλη αντρική κούκλα από αυτές που υπάρχουν στις βιτρίνες των καταστημάτων, ένα ρολόι τοίχου. Ένας κάδος απορριμμάτων. Κρεμάστρες με ρούχα γυναικεία. Τα περισσότερα από αυτά χάρτινα ρο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ω, ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ
& ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0261

Κομμένο χόρτο σε σχήμα χαμηλού λόφου. Προς τα πίσω μια κατωφέρεια πιο απότομη. Θαμμένη μέχρι ψηλά στη μέση, μέσα στο λόφο, η ΟΥΪΝΝΥ. Στα δεξιά της και πίσω της, ξαπλωμένος κατάχαμα, κοιμισμένος, κρυμμένος από το λόφο, ο ΟΥΪΛΛΥ. ΟΥΪΝΝY, ... (ευτυχισμένη). Ω, ωραία μέρα που θα είναι και πάλι! (Παύση. Η ευτυχισμένη έκφραση σβήνει. Χαμηλώνει τα γυαλιά της πάνω στη μύτη και ξαναρχίζει να βάφει τα χείλη της. Ο ΟΥΊΛΛΥ ξεδιπλώνει μια εφημερίδα, χέρια αόρατα. Τα κιτρινισμένα φύλλα, το πάνω μέρος, πλαισιώνουν το κεφάλι του. Η ΟΥΪΝΝΥ τελειώνει τα χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1481

Είναι γνωστά τα δύο αρχαία προσωπεία, που το ένα γελά και το άλλο κλαίει. Στην αρχαιότητα μπορούν και τα δύο να συμβολίζουν την Κωμωδία: Ο Αριστοφάνης γράφει τα έργα του από προβληματισμό για την πατρίδα του, την Αθήνα, την λανθασμένη πολιτική της και τους διεφθαρμένους ηγέτες της. Έτσι, τελικά υπερτερεί περισσότερο η θλίψη παρά το κέφι στις σκηνές του. Οι κωμωδίες του Μενάνδρου, με το γέλιο και το κλάμα, αποτελούν καθρέφτη της καθημερινής ζωής. (. . .) Σε συνεπτυγμένη μορφή ο Gregor Maurach επεξεργάζεται, μέσα από τα έργα των βασικών εκπρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1138

Για γουρούνα πρόκειται, αλλά όχι για τη συγκεκριμένη. - Κύριε Όσκαρ, να χαρείτε, μην το παίρνετε τόσο κατάκαρδα, αυτό με την πρώην σας δεσποινίς αρραβωνιαστικιά, γυναίκες υπάρχουν να φάνε κι οι σκύλοι! Κάθε σακάτης, ακόμα και συφιλιδικός, βρίσκει μια γυναίκα. Και στο βασικό σημείο όλες οι γυναίκες είναι ίδιες, πιστέψτε με, σας το λέω ειλικρινά! Οι γυναίκες δεν έχουν ψυχή, είναι μόνο εξωτερικό κρέας! Κάτι τέτοιες δεν πρέπει να τις μεταχειρίζεσαι με το γάντι, είναι λάθος. Αυτές πρέπει να τις γδέρνει αμέσως ζωντανές, έτσι λέω εγώ! (Από την πα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΚΟΛΦΩ FOREVER
ΕΙΔΥΛΛΙΑΚΗ ΠΑΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΑΝΗΣ
Εκδότης: ΚΨΜ
Κωδ. Πολιτείας: 2449-0042

Το 1893 ο Σπυρίδωνας Περεσιάδης έγραφε την Γκόλφω του ένα δραματικό ειδύλλιο που έμελε να γίνει σημείο αναφοράς τα επόμενα χρόνια. Έργο που αναδεικνύει την λεβεντιά της υπαίθρου σε μια εποχή που η Ελλάδα προσπαθούσε να ορθοποδήσει μετά την τουρκική κατοχή. Η φτωχή και ορφανή Γκόλφω, μια όμορφη νεαρή βοσκοπούλα γνωρίζει τον έρωτα στα μάτια ενός παλικαριού της περιοχής, του βοσκού Τάσου. Κι ενώ την πολιορκεί το αρχοντόπουλο ο Κίτσος, εκείνη αρνείται τις προτάσεις του και παραμένει πιστή στους όρκους αγάπης που έχει ανταλλάξει με τον Τάσο. Ο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΑΙΞΠΗΡ
Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2779-0036

Με αυτήν τη θαυμάσια βιογραφία ο Πήτερ Ακρόυντ επιχειρεί να διεισδύσει στον κόσμο και στην ουσία του Σαίξπηρ. Δημιουργεί μια στενή και άμεση σχέση με το θέμα του, με αποτέλεσμα το βιβλίο να διαβάζεται σαν έργο ενός σύγχρονού του μεγάλου δραματουργού. (. . .) Ο Πήτερ Ακρόυντ τον τοποθετεί στο πλαίσιο του καιρού του. Περπατά μαζί με τον αναγνώστη στο Στράτφορντ και στο Λονδίνο σαν ένας άνθρωπος του 16ου αιώνα. Αφήνεται στη γοητεία του κόσμου του θεάτρου, δίνοντας την εντύπωση πως κάθεται ανάμεσα στο ελισαβετιανό κοινό και παρακολουθεί τα έργ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΤΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-4202

"Διαθέτει πρωτοφανή αίσθηση του θεατρικού δραστικού λόγου. Το κείμενο του Προυσαλίδη είναι ανεπανάληπτος για τη νεότερη δραματουργία μας ρηματικός λόγος." - ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ, Τα Νέα "Μονόλογοι κοινωνιολογικού στοχασμού, ανθρωπιστικής ευαισθησίας, ρεαλιστικής ψυχογραφικής δύναμης, με γλώσσα άμεση, οικεία, δραστική." - ΘΥΜΕΛΗ, Ριζοσπάστης "Με έναν συγκλονιστικά λιτό τρόπο ξεδιπλώνουν την αλήθεια, που τους συντρίβει, αλήθεια που δεν μπορούν να μοιραστούν με εκείνον που θα μπορούσε να τους σώσει. Κανείς δενε΄χει απόλυτα το φταίξιμο, ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0977

«Μαζί με τον Περικλή, τον Κυμβελίνο, την Τρικυμία, και τον Ερρίκο Η΄, το "Χειμωνιάτικο παραμύθι" ανήκει στα έργα της τελευταίας συγγραφικής περιόδου του Σαίξπηρ, έργα που έχουν πολλές γλωσσικές, στιχουργικές, υφολογικές και θεματικές ομοιότητες. Ως θέμα τους έχουν ερωτικές ιστορίες ατόμων σε υψηλά αξιώματα, γεγονότα στα οποία καθοριστικό ρόλο παίζουν οι υπερφυσικές δυνάμεις και η τύχη, και ηρωικές περιπέτειες τόσο σε αυλικό όσο και σε βουκολικό περιβάλλον. Μιλούν για την αρετή, την ομορφιά, την ευτυχία, αλλά και το κακό, την ασχήμια, τη δυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΝ ΧΟΥΑΝ ΤΕΝΟΡΙΟ
Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1310-0190

(...) Η φήμη του δον Χουάν οφειλόταν κάποτε στην εξωτερική του εμφάνιση, στους νυχτερινούς περιπάτους στα μυστηριώδη στενοσόκακκα της Σεβίλλιας, στις φιλονικείες του με τ' αγάλματα των νεκρών. Στήν εποχή μας το φολκλορικό μόνο στοιχείο δεν μπορεί να ενδιαφέρει βαθύτερα, κι αυτό πού έχει σημασία στο μύθο του δον Χουάν για το ξεκίνημά του και τις ρίζες του, είναι ότι μπορούμε σήμερα να δώσουμε διάφορες ερμηνείες για τη δημιουργία του τύπου αυτού. (...) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙΤΟΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-2039
ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΤΖΟΥΛΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0097

Τον αγαπάω, πάρα πολύ, αλλά θα πρέπει και να τον μισώ, επίσης. Νομίζω ότι αυτό έγινε χωρίς να το έχω καταλάβει. Αυτός όμως μου καλλιέργησε την απέχθεια για το ίδιο μου το φύλο. . . μισή γυναίκα και μισός άντρας! Τίνος λάθος είναι αυτό που συνέβη; Του πατέρα μου. . . της μητέρας μου. . . δικό μου; Δικό μου; Γιατί, δεν έχω τίποτα που να είναι δικό μου. Ούτε μια σκέψη μου δεν υπάρχει που να μην προέρχεται από τον πατέρα μου ούτε ένα πάθος που να μην προέρχεται από την μητέρα μου και τώρα αυτό το τελευταίο -ότι όλα τα ανθρώπινα πλάσματα είνα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΤΟΥ ΦΙΓΚΑΡΟ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3374

Η κοσμογονία του 1789 προαναγγέλλεται στον «Φίγκαρο» όχι με τριγμόν οδόντων, αλλά με έναν εκστατικά χορευτικό λόγο, υπέροχης ευφυΐας απαλλαγμένης από το ευφυολόγημα, σε ένα έργο όπου κυριαρχεί η αγάπη προ το ζην, ή και το ερωτικώς ζην, με πλοκή που οδηγείται από την ευρυθμία προς την «έκστασιν». Η Γαλλική Επανάσταση θα έρθει, θα τιμωρήσει. Και θα εκδικηθεί. Στον Μπωμαρσαί, η προειδοποίηση γίνεται με μυρωμένα μαντιλάκια, σατανικά παραπλανητική για τον «αθώο». Στο έργο ο έρως νικάει, παράλληλα όμως, υποτονθορύζει προμηνύματα. Το «πολιτικό» ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΕΝΘΟΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΑ
ΤΡΙΛΟΓΙΑ : Ο ΓΥΡΙΣΜΟΣ - ΟΙ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΙ - ΟΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟΙ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0248

«ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ»: Η δράση της τριλογίας, με εξαίρεση μια πράξη του δεύτερου μέρους, λαβαίνει χώρα πότε στο εσωτερικό και πότε στο εξωτερικό του σπιτιού των Μάννον, στα περίχωρα μιας μικρής πόλης-λιμάνι στο Νιου Ήνγκλαντ (Νέα Αγγλία). Μια ειδική κουρτίνα-αυλαία δείχνει το σπίτι των Μάννον, όπως φαίνεται απ' το δρόμο. Εκεί κάθε φορά κάποιος βγαίνει έξω από το σπίτι στην Πρώτη Πράξη που αρχίζει το έργο, και ξαναμπαίνει στο εσωτερικό του σπιτιού στην επόμενη πράξη. Αυτή η κουρτίνα μας αποκαλύπτει όλη την έκταση της περιοχής - κάπου...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ
THE ART OF ACTING
Εκδότης: ΙΝΔΙΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2020-0251

Όταν η Στέλλα Άντλερ έμπαινε σε μία αίθουσα διδασκαλίας, οι ηθοποιοί της Νέας Υόρκης σηκώνονταν όλοι μαζί, χωρίς δεύτερη σκέψη, και χειροκροτούσαν: είχαν μπροστά τους ένα μέλος της πνευματικής αριστοκρατίας. Τα μαθήματα αυτής της ηγετικής μορφής του αμερικανικού θεάτρου του 20ού αιώνα, της ηθοποιού του Group Theatre, που μαθήτευσε δίπλα στον Στανισλάφσκι και μετέπειτα δασκάλας κάποιων από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου, εξέδωσε μετά τον θάνατό της ο Χάουαρντ Κίσσελ. Στα μαθήματα αυτά, η Στέλλα Άντλερ, γεμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΝΕΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0247

Το βιβλίο αυτό αποτελεί πρακτικό βοήθημα για όσους καθοδηγούν νεανικές θεατρικές ομάδες έχοντας στόχο ένα δημιουργικό θέατρο. Λέγοντας δημιουργικό θέατρο εννοούμε περισσότερο την ερευνητική εργασία και δημιουργική δράση κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας και προετοιμασίας της ομάδας, παρά την επιδίωξη του τελικού αποτελέσματος στο ανέβασμα της παράστασης (...) Τόσο τα παιχνίδισα όσο και οι πιο σύνθετες ασκήσεις και τεχνικές περιγράφονται αυτοτελώς. Ο εμψυχωτής ή ο δάσκαλος θεάτρου μπορεί να επιλέγει όσες του χρειάζονται κάθε φορά για να σχεδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΘΟΠΟΙΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΗΘΟΠΟΙΙΑΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1236

Πως μπορεί ένας ηθοποιός να μάθει: να ανακαλεί ένα συναίσθημα, να χτίζει ένα χαρακτήρα, να είναι πάντα σε ετοιμότητα; Στο κλασικό αυτό εγχειρίδιο περιλαμβάνονται σαφείς και αναλυτικές οδηγίες για την απόκτηση αυτών των βασικών τεχνικών υποκριτικής. Ο Μάικλ Τσέχοφ, με βάση την απλή και πρακτική μέθοδο που δημιούργησε και την οποία χρησιμοποιούν με μεγάλη επιτυχία επαγγελματίες ηθοποιοί σε όλο τον κόσμο, βοηθά τους ηθοποιούς να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις εκφραστικές τους δυνατότητες μέσα από την άσκηση της φαντασίας και του σώματός τους. (Α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ!...
ΚΩΜΩΔΙΑ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-3049

Ύστερα από ένα αεροπορικό δυστύχημα, οι ελάχιστοι επιζήσαντες - που πάσχουν από καθολική αμνησία - βρίσκονται σε μια ψυχιατρική κλινική όπου υποβάλλονται σε μια πρωτότυπη θεραπεία. Ο εμπνευστής της χρεώνει τον καθένα με ρόλους, που ταυτίζονται με την εικόνα και το χαρακτήρα που είχαν οι ήρωες στη ζωή τους πριν από το δυστύχημα, και στήνει θεατρικές παραστάσεις όπου αυτοί «υποδύονται», σύμφωνα με τη θεραπεία, τον ίδιο τους τον εαυτό. Η θεραπεία αυτή, ενώ φαίνεται να οδηγεί σε ένα αρμονικό αποτέλεσμα, θα υπονομευθεί τελικά από την παρουσία μ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

MENSA - ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ
ALLEN G. ROBERT
€12.80 €5.76
(-55%)
Κερδίζετε €7.04
FOCUS / Η ΕΣΤΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
GOLEMAN DANIEL
€17.90 €8.95
(-50%)
Κερδίζετε €8.95

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καχτίτσης: Μὲ σηκωμένο τὸ γιακὰ τοῦ πανωφοριοῦ καὶ στραβὰ τὸ καβουράκι Θὰ ἔχετε παρατηρήσει ὅτι ὅταν κανεὶς φοβᾶται γιὰ κάτι, ἀκόμα καὶ ὅταν πρόκειται γιὰ ἀρρώστια, τότε εἶναι ποὺ συμμαχοῦν ὅλες οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις, μὲ ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS