Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

Αποτελέσματα από σύνθετη αναζήτηση:

Ταξινόμηση κατά:   
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ: ΤΡΑΧΙΝΙΑΙ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3385

Το έργο έλαβε τον τίτλο του από το χορό, που τον αποτελούν κορίτσια από την Τραχίνα, όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα. Η τραγωδία αυτή είναι γεμάτη εναλλαγές. Η χαρά και η λύπη, η ευτυχία και η δυστυχία εναλλάσσονται η μια με την άλλη. Το μέλλον του ανθρώπου είναι απρόβλεπτο και αβέβαιο, οργανωμένο από μια ανώτερη δύναμη. Ο άνθρωπος, όσες προσπάθειες κι αν κάνει, αδυνατεί να αποφύγει το πεπρωμένο του. Η ανθρώπινη επιφανειακή γνώση και η τυφλή ψευδαίσθηση υποχωρούν μπροστά σ’ αυτό που έχουν σχεδιάσει και ορίσει οι θεοί κι εκδηλώνεται μέσα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΚΡΙΤΩΝ - ΦΑΙΔΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0044

Τα δυο έργα που περιλαμβάνονται στον παρόντα τόμο, ο «Κρίτων» και ο «Φαίδων», περιέχουν τις συζητήσεις που έγιναν τις τελευταίες ημέρες της ζωής του Σωκράτη στο χώρο του Δεσμωτηρίου. Και είναι φυσικό τα θέματά τους να έχουν άμεση σχέση με τα γεγονότα, ο «Κρίτων» με το δίκαιο και τη νομιμότητα ή μη της απόδρασης παρά τη βούληση των Αθηναίων, που με απόφασή τους τον καταδίκασαν σε θάνατο ο «Φαίδων» με την αθανασία της ψυχής και την ηθικότητά της, χάρη στην οποία εξασφαλίζεται η ευδαιμονία κοντά στους θεούς του κάτω Κόσμου. Οι διάλογοι όμως ...
Διαβάστε περισσότερα...
«ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ»
ΣΥΝΟΨΗ ΤΗΣ ΣΤΩΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0130

Το "Εγχειρίδιο" αποτελεί απάνθισμα και σύνοψη των Διατριβών και ομιλιών του Επίκτητου. Αποτελείται από πενηντατρείς παραγράφους ή κεφάλαια. Συντάχθηκε από τον Φλάβιο Αρριανό, μαθητή του φιλοσόφου, και θεωρείται μία από τις σημαντικότερες και ασφαλέστερες πηγές για την μελέτη της ηθικής φιλοσοφίας της Στοάς. Μέσα στις σελίδες του Εγχειριδίου γίνεται αμέσως αντιληπτή η θαρραλέα απόπειρα του Επίκτητου να επιβάλλει την φιλοσοφία στην ψυχολογία, να εξηγήσει και να καθοδηγήσει λογικά όλες τις δράσεις και τις εκφάνσεις του ψυχικού κόσμου, ν' αναλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3899

Η "Ελένη" ξεχωρίζει από τις άλλες σωζόμενες τραγωδίες χάρη στο ύφος της, που σε αρκετά σημεία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ελαφρό και έχει οδηγήσει αρκετούς μελετητές να θεωρήσουν ότι το έργο ανοίγει το δρόμο για την εμφάνιση της Νέας Κωμωδίας. Για τον Ευριπίδη, η Ελένη δεν είναι η πρωταρχική αιτία του Τρωικού Πολέμου. Στην εκδοχή του μύθου που υιοθετείται στο έργο, η Ελένη δεν έφτασε ποτέ στην Τροία, παρά μόνο το "είδωλό" της. Ο Ευριπίδης έτσι τονίζει τον παραλογισμό του πολέμου, ένα μήνυμα ιδιαίτερα επίκαιρο την εποχή που διδάχτηκε η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΑΙ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3300

Οι «Θεσμοφοριάζουσαι» είναι το μοναδικό σωζόμενο έργο του Αριστοφάνη στο οποίο συναντάμε καθαρά δείγματα παρωδίας. Ο ποιητής παρωδεί σε αυτό, τραγωδίες του Ευριπίδη που είχαν παιχτεί πρόσφατα («Παλαμήδης», «Ελένη», «Ανδρομέδα»), αλλά επιτίθεται και σε άλλα πρόσωπα της τότε επικαιρότητας, όπως λ.χ. στον τραγικό ποιητή Αγάθωνα. Η υπόθεση της τραγωδίας περιστρέφεται γύρω από την προσπάθεια του Ευριπίδη να μεταπείσει τις γυναίκες που μετέχουν στη γιορτή των Θεσμοφορίων, οι οποίες έχουν αποφασίσει να τον εξοντώσουν επειδή στα έργα του κακολογ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΕΙΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΑΣ
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΧΟΗΦΟΡΕΣ, ΣΟΦΟΚΛΗΣ: ΗΛΕΚΤΡΑ, ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΗΛΕΚΤΡΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-9828

"Η αντιμετώπιση του ίδιου μύθου με τρεις διαφορετικούς τρόπους από ισάριθμους κορυφαίους δημιουργούς αποτελεί εξ ορισμού πρόκληση... Επιδίωξα λοιπόν να αφομοιώσω τον λόγο τους παρεμβάλλοντας στίχους σύγχρονων ποιητών παρά να τον εμφανίσω κατά τεχνητό τρόπο διαφοροποιημένο από τη σημερινή γλώσσα" γράφει στην εισαγωγή του ο μεταφραστής ο οποίος, μετά τον "θηβαϊκό κύκλο" του Σοφοκλή (Ο Οιδίποδας τύραννος, Ο Οιδίποδας στον Κολωνό, Αντιγόνη), συνεχίζει τις τριαδικές προσεγγίσεις του στο αρχαίο δράμα, τη φορά αυτή με άξονα την εμβληματική μορφή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ: ΠΛΟΥΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0106

Ένας πατέρας -ο Χρεμύλος- πηγαίνει στους Δελφούς να ρωτήσει τον θεό Απόλλωνα τι ακριβώς πρέπει να κάνει ώστε ο γιος του να έχει καλύτερη από αυτόν τύχη στη ζωή του. Ο θεός του απαντάει πως πρέπει να ακολουθήσει τον πρώτο άνθρωπο που θα συναντήσει βγαίνοντας από τον ναό. Αλλά αυτός είναι ένας κουρελής και τυφλός! Ώστε πρέπει να ακολουθήσει έναν τυφλό, που δεν ξέρει ούτε ποιος είναι ούτε ποιο είναι το όνομα του. Αργότερα θα μάθει πως είναι ο ίδιος ο θεός Πλούτος, δηλαδή αυτός που μοιράζει τα πλούτη - χωρίς να βλέπει που και σε ποιον τα δίνει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΟΓΟΝΙΑ
Η ΓΕΝΕΣΙΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1335-0058

Εμπνεόμενος από τις Ελικωνιάδες Μούσες - που τον διαφωτίζουν, τον καθοδηγούν και τον ενδυναμώνουν - ο Ησίοδος ασχολείται κυρίως με την καταγωγή και την γέννηση των Θεών, με τη δημιουργία του Κόσμου, με τη διαχρονική πορεία του ανθρώπινου γένους και με την Τιτανομαχία. Η βασική θεματολογία του έπους του είναι εκείνη που το κατατάσσει στο χώρο της καλούμενης «κοσμογονικής ποίησης», ενώ επάξια τοποθετεί τον ίδιο τον Ησίοδο μεταξύ των αρχαιότερων και επιφανέστερων θεολόγων της Ευρώπης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
[Ο ΘΗΒΑΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ]
Ο ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ, Ο ΟΙΔΙΠΟΔΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΛΩΝΟ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-9392

Ο Δημήτρης Καλοκύρης μεταφράζει τις τρεις τραγωδίες του Σοφοκλή που αντλούν την έμπνευσή τους από τον θηβαϊκό κύκλο. Στο βιβλίο αυτό, οι τραγωδίες του μυθικού θηβαϊκού κύκλου για τον οίκο των Λαβδακιδών συνομιλούν με κείμενα του Πλουτάρχου, του Εμπειρίκου και του Μπόρχες. «Στη μετάφραση δεν υπάρχουν λυμένα προβλήματα. Το μέλημα είναι συνήθως το τι λένε οι άνθρωποι των αρχαίων έργων· κυρίως, όμως, πώς το λένε. Αλλά και οι ραγδαίες ψυχικές μεταπτώσεις των προσώπων αποκτούν υφολογικά για τον μεταφραστή ξεχωριστό ενδιαφέρον: η καφκική σχεδόν "...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΟΥΣ ΝΕΦΕΛΑΙ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5146

Πιστεύεται πως η κωμωδία αυτή είναι η πιο σημαντική από λογοτεχνική άποψη και η λιγότερο αθυρόστομη σε σχέση με τις άλλες που σώζονται. Ο ίδιος ο Αριστοφάνης μάλιστα υποστηρίζει πως η κωμωδία Νεφέλαι είναι το καλύτερό του έργο μέχρι την κωμωδία «Σφήκες» (στ.1047), αλλά είναι αμφίβολο αν είναι η καλύτερη από όλες τις σωζόμενες κωμωδίες του. Ενώ η παράδοση αυτού του είδους δράματος είχε μια ροπή προς το χοντροκομμένο αστείο και το άσεμνο, ο ποιητής προσπάθησε να το εξευγενίσει και να προσφέρει στους θεατές κάτι ποιοτικά ανώτερο, στο οποίο όμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3543

Στην τραγωδία αυτή περιγράφεται η δραματική σύγκρουση ανάμεσα σε δύο γυναίκες, την Ανδρομάχη, χήρα του Έκτορα και τώρα σκλάβα του γιου του Αχιλλέα Νεοπτόλεμου, και την Ερμιόνη, γυναίκα, του Νεοπτόλεμου. Η Ερμιόνη κατηγορεί την Ανδρομάχη, η οποία έχει ήδη ένα παιδί από το Νεοπτόλεμο, ότι εξαιτίας της ο Νεοπτόλεμος δεν επιθυμεί την ίδια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει παιδί μαζί του. Η σύγκρουση οδηγείται στα άκρα όταν ο Μενέλαος, ο βασιλιάς της Σπάρτης και πατέρας της Ερμιόνης, αποφασίζει να θανατώσει το γιο της Ανδρομάχης. Η τραγωδί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΤΡΩΑΔΕΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1268

Ένα θεατρικό κείμενο, ανεξάρτητα από το πότε, που και σε ποια γλώσσα γράφτηκε, έχει σαν πρωταρχικό προορισμό του να ζωντανέψει και να δικαιωθεί σκηνικά και υποκριτικά. Αν πετύχει, τότε το πιθανότερο είναι να επιζήσει και στη γραπτή μορφή του και να υποστεί τις ερμηνείες, αναλύσεις και αξιολογήσεις των σχολιαστών και των λογίων, που, με ελάχιστες εξαιρέσεις, διαθέτουν ελάχιστη θεατρική γνώση ή πείρα. Ο Ευριπίδης, με του οποίου το έργο έχω καταπιαστεί επανειλημμένως από το 1962 και μετά δουλεύοντας κατά το πλείστον πάνω σε δικές μου μεταφράσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΚΥΚΛΩΨ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3077

Ο «Κύκλωψ» του Ευριπίδη είναι το μοναδικό σατυρικό δράμα που σώζεται ολόκληρο. Τα σατυρικά δράματα αντλούσαν το υλικό τους, όπως και οι τραγωδίες, από το χώρο της μυθολογίας, με τη διαφορά ότι σε αυτά συχνά παρωδούνταν πρόσωπα και καταστάσεις ενώ η παρουσία χορού Σατύρων εγγυόταν τη δημιουργία μίας εύθυμης και εορταστικής ατμόσφαιρας. Στο συγκεκριμένο έργο ο Ευριπίδης δραματοποιεί τα γεγονότα της ραψωδίας ι της Οδύσσειας, όπου ο Οδυσσέας παγιδεύεται στην σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ: ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-1996

Η μετάφραση της «Αλκήστιδος» από το σπουδαίο λόγιο, λογοτέχνη, δραματουργό και ιδρυτή της «Νέας Σκηνής» Κωνσταντίνο Χρηστομάνο (1867-1911) γράφτηκε και παραστάθηκε το Νοέμβριο του 1901. Αποτέλεσε μια από τις πρώτες μεταφράσεις αρχαίου δράματος στη δημοτική. Έκτοτε ελάνθανε, μέχρι τη δημοσίευση, το 1986, ευρέων αποσπασμάτων από τον Κώστα Γεωργουσόπουλο. Στην παρούσα έκδοση δημοσιεύεται για πρώτη φορά ολόκληρη. Η «Αλκηστις» είναι η παλαιότερη σωζόμενη τραγωδία του Ευριπίδη. Πρόκειται για ένα έργο που χαρακτηρίζεται από εναλλαγή συναισθημάτων...
Διαβάστε περισσότερα...
Ευριπίδου Ίων
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4418

Ο "΄Ιων" είναι ένα από τα αμφίσημα έργα του μεγάλου τραγωδού Ευριπίδη. Αν και τραγωδία, περιέχει κωμικοτραγικά στοιχεία και απλούς - αντιηρωικούς χαρακτήρες. Υπόθεση: Η Κρέουσα αποπειράται να δολοφονήσει το γιο της, τον Ίωνα, αγνοώντας πως πρόκειται για το χαμένο της παιδί. Η απόπειρα τελικά αποτυγχάνει και, παραδόξως, η τραγωδία έχει αίσιο τέλος. (Από την ιστοσελίδα του εκδότη)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ευριπίδου Βάκχαι
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3677

Όπως είναι γνωστό, οι «Βάκχαι» είναι το μόνο σωζόμενο έργο με θέμα σχετικό με το θεό Διόνυσο. Εδώ μύθος και ιστορία συνενώνονται και ανάγονται με ποιητικό τρόπο. Η λατρεία του θεού Διονύσου παρουσιάζεται στην πρωτόγονή της μορφή, με τη μορφή εκείνη που συνδέεται με το διθύραμβο, το χορικό άσμα του θεού από το οποίο γεννήθηκε η τραγωδία. Οι «Βάκχαι» αποτελούν ένα από τα πληρέστερα και πιο ολοκληρωμένα έργα της παγκόσμιας δραματουργίας, γιατί συνενώνουν τρία βασικά στοιχεία: το τραγικό, το δραματικό και το θεατρικό. Ο Ευριπίδης με το έργο αυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ: ΑΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5772

Από όλους τους ήρωες της αττικής τραγωδίας η εποχή μας περισσότερο θαυμάζει τον σοφόκλειο Αίαντα. "Ευγενής" αποκαλείται και "λαμπρός" και πολλοί αναγνωρίζουν, και ανάμεσά τους και ο Kitto, ότι είναι "η ασύγκριτα καλύτερη μορφή από όλους". Αυτή η σπουδαία μορφή είχε ένα σκοτεινό και ντροπιαστικό τέλος. Επειδή στερήθηκε τα όπλα του Αχιλλέα, ξεκίνησε τη νύχτα να σκοτώσει τους Ατρείδες και τον Οδυσσέα. Η Αθηνά όμως τον αποτρέλανε και ο Αίας έπεσε πάνω στα κοπάδια των Αχαιών σφάζοντάς τα. Όταν συνήλθε, μη αντέχοντας την ντροπή, αυτοκτόνησε. Παρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ: ΙΣΤΟΡΙΑΙ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ)
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-6468

Ο σύγχρονος άνθρωπος που θα θελήσει να διαβάσει ή να μελετήσει την Ιστορία του Θουκυδίδη θα διαπιστώσει ότι το έργο αυτό είναι η πνευματική κληρονομιά που άφησε ένας παρατηρητής με εκπληκτική οξυδέρκεια, ένας ερμηνευτής των γεγονότων με αυστηρή αντικειμενικότητα και εξαιρετική διορατικότητα και ταυτόχρονα ένας μεγάλος τεχνίτης του λόγου. Στο έργο του όλα είναι τέλεια διαρθρωμένα: κάθε λέξη, κάθε φράση, κάθε παρατήρηση, ακόμα και παράλειψη, συμβάλλει στην παρουσίαση μιας ερμηνείας που θέλησε να προβάλει. Το δεύτερο βιβλίο της Ιστορίας περιλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΟΡΕΣΤΗΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5093

Το έργο θεωρείται συνέχεια της «Ηλέκτρας» του Ευριπίδη, αλλά στη σύλληψή του είναι πολύ διαφορετικό: Ο «Ορέστης» είναι πολύ πιο κοντά στην τραγωδία και χαρακτηρίζεται από έναν έλεγχο του δραματικού ρυθμού που είναι πιο έντονος από ό,τι στην «Ηλέκτρα». Η «Ηλέκτρα» ξεκινά από μια τραχιά δυσαρέσκεια και φτάνει μέχρι το αφύσικο μίσος, ενώ ο «Ορέστης» προχωρεί από τη διάψευση και την αφροσύνη στην εγκληματικότητα και τη μανία. Μπορεί όμως κανείς να ανιχνεύσει μέσα στο έργο αξίες όπως η αγνή, ανιδιοτελής και ανυπόκριτη φιλία, (. . .) η εντιμότητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ: ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3900

Οι "Φοίνισσαι", η εκτενέστερη από τις σωζόμενες τραγωδίες του Ευριπίδη, περιγράφουν τις ολέθριες συνέπειες της άφιξης του Πολυνείκη στη Θήβα, με σκοπό να απαιτήσει από τον αδελφό του Ετεοκλή το μερίδιο της εξουσίας που δικαιούται. (. . .) Οι "Φοίνισσαι" συγγενεύουν θεματικά με την τραγωδία "Επτά επί Θήβας" του Αισχύλου, και η συγκριτική ανάγνωση των δύο έργων προσφέρεται για τη μελέτη του ξεχωριστού ύφους που υιοθετούν οι δύο μεγάλοι τραγικοί, καθώς και του τρόπου που πραγματεύεται ο καθένας το μύθο. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΜΙΚΡΗ ΒΙΤΣΙΟΖΑ
ARDEM
€4.80 €1.92
(-60%)
Κερδίζετε €2.88
ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ;
MORRISON BLAKE
€13.00 €3.90
(-70%)
Κερδίζετε €9.10

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS