Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

Αποτελέσματα από σύνθετη αναζήτηση:

Ταξινόμηση κατά:   
TV, Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1722

Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΝΟΜΟΣ, ΠΟΛΙΣ, ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0434

Στον τόμο αυτό, που πραγματεύεται -όπως και ο πρώτος τόμος- ζητήματα πολιτισμού και πολιτισμικών σπουδών, επικεντρώνομαι σε τρεις παραμέτρους: Στον νόμο του οίκου σε σχέση με τον νόμο της πόλεως. Όταν, φερ' ειπείν, ο νόμος της πόλεως για την ηρωίδα του Σοφοκλή, την Αντιγόνη, δεν έχει καμία εξουσία επί του νεκρού, όταν δηλαδή δεν τηρεί το πένθος, τότε ο νόμος του οίκου είναι ριζικά αυτό-νομος [...]. Στο ζήτημα της πόλεως και την αντινομία όσων αμφισβητούν τη "νομολογία" της και επιδιώκουν να την αλλάξουν και όσων επιθυμούν να διατηρήσουν το...
Διαβάστε περισσότερα...
Μ.Μ.Ε. ΚΑΙ ΒΙΑ
ΕΜΦΥΛΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0072

Στο βιβλίο "Μ.Μ.Ε. και βία" συλλέγονται τα προϊόντα μιας πολυσχιδούς έρευνας, με έμφαση στην παραγωγή, το περιεχόμενο και την κατανάλωση των αναπαραστάσεων έμφυλης βίας. Η Karen Boyle παρέχει ένα πλαίσιο για την κατανόηση των τρόπων κατά τους οποίους η βία αναπαρίσταται και καταναλώνεται. Εξετάζει τη σχέση Μέσων, φύλου και πραγματικής βίας, τις αναπαραστάσεις της βίας στην οθόνη, τις συζητήσεις για τις επιπτώσεις των βίαιων οπτικοακουστικών προϊόντων στους καταναλωτές, καθώς και τις αρχές και έμφυλες πολιτικές των διαδικασιών παραγωγής της...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΙ, ΣΕΞ ΚΑΙ ΜΜΕ
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ;
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0056

(. . .) Τι ρόλο παίζουν τα ΜΜΕ στη σεξουαλική συμπεριφορά των εφήβων; Τι λένε οι έφηβοι και οι γονείς τους για τα ΜΜΕ που προβάλλουν υπέρμετρα το σεξ; Έχουν βλαπτική επίδραση τα ΜΜΕ ή έχουν μια θετική δυναμική στους νέους; Στα παραπάνω ερωτήματα προσπαθούν να απαντήσουν ο David Buckingham και η Sara Bragg μέσα από μία μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησαν στη Μεγάλη Βρετανία. Η παρούσα έρευνα ενδιαφέρει τους γονείς, τους δασκάλους, τους εκπαιδευτικούς και τους πολιτικούς φορείς επειδή μιλάει για ένα θέμα που συζητιέται πολύ αλλά είναι ιδιαίτερ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-0734

Αν διαβάσετε αυτό το βιβλίο από απλή περιέργεια, θα μάθετε πώς δουλεύουν οι συγγραφείς της Τηλεόρασης θα είναι μια εύκολη ανάγνωση, που θα σας αποκαλύψει αρκετά γύρω από το πώς σκέφτονται οι σεναριογράφοι, πώς δουλεύουν, πώς πετυχαίνουν ή αποτυγχάνουν. Αν σκέφτεστε την πιθανότητα να γίνεται σεναριογράφος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να σχηματίσετε σωστή αντίληψη για το τι σημαίνει να γράφετε για την Τηλεόραση και, ενδεχομένως, να πάρετε μια οριστική απόφαση. Αν, όμως, έχετε αυτό το βιβλίο μπροστά σας, επειδή θέλετε σοβαρά να μάθετε να ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1236-0003

Ο Παύλος είναι μια ξεχωριστή περίπτωση ανθρώπου, με ιδιόρρυθμο χαρακτήρα και ατσάλινη θέληση, που πετυχαίνει κάθε στόχο στη ζωή του. Παρά την επικίνδυνη εμπλοκή του στον γοητευτικό κόσμο της νύχτας, ξεφεύγει, ερωτεύεται και φτιάχνει τη ζωή του στο πρότυπο του ανθρώπου και οικογενειάρχη που είχε υποσυνείδητα ενστερνιστεί από μικρός. Όταν όμως το παρελθόν επιστρέφει απρόσμενα και τον συνθλίβει ψυχικά και σωματικά, απομονώνεται και οργανώνει τη μοναχική ζωή του με άμυνα την ψυχρή λογική και την απουσία συναισθημάτων. Ωστόσο, τίποτα δεν είναι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΗΜΕΡΟ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΛΟΓΟ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0067

Το βιβλίο της Σοφίας Ασλανίδου αφορά κείμενα που δημοσιεύτηκαν στον ημερήσιο Τύπο της Θεσσαλονίκης και διαπραγματεύονται θέματα με τα οποία ασχολείται η έρευνα για την τηλεόραση. Η σχέση βίας και τηλεόρασης, η σχέση ποιότητας και τηλεόρασης, η ταυτότητα του τηλεθεατή, η τηλεοπτική σκηνοθεσία, η αξιοπιστία της τηλεόρασης, η τηλεθέαση, είναι μερικά από τα θέματα που προσπαθεί να αναλύσει η συγγραφέας. Η επί μακρόν ενασχόλησή της με την πάσης φύσεως εικόνα (κινητή ή σταθερή) τόσο στον τομέα της έρευνας όσο και στον τομέα της διδακτικής δικαιο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0101

"...Ακόμη και να ήθελα ν' αγιάσω, δεν θα με άφηναν οι συνεχείς προκλήσεις, με πρώτη και καλύτερη την πρόκληση να έχω τη δυνατότητα του να επανέρχομαι κάθε εβδομάδα από Τα Νέα. Έτσι, στο άθλιο παιχνίδι της πολεμικής, τη νομιμότητα των θέσεών μου αντλώ από την περιοδικότητα. Noli me tangere λοιπόν. Την τέχνη της προσβολής την ξέρω, όντας στη θέση του αμυνόμενου όχι από σύμπτωση αλλά από "θέση", ξέρω πως δύο στις τρεις φορές στον μπακαρά κερδίζει η μπάνκα. Εάν, παρ' όλα αυτά, προτάσσω το βέλτσιστο από το βέλτιστο εσωτερικά έγκυρο επιχείρημα, ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-0732

Με ζωντανό ύφος και ρεαλιστική γλώσσα το βιβλίο «Η τεχνική της συνέντευξης» καλύπτει κάθε πτυχή του θέματος: υποβολή ερωτήσεων, διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας, τρόπο αντιμετώπισης του συνομιλητή, αποφυγή λαθών και δύσκολων καταστάσεων στη διάρκεια μιας συνέντευξης, σημειώσεις, μαγνητοφώνηση, αντιμετώπιση δύσκολων συνομιλητών, αξιολόγηση του τελικού υλικού της συνέντευξης, επαλήθευση και διασταύρωση των στοιχείων και σύνταξη του τελικού κειμένου που θα δημοσιευτεί. Ο Μπρέιντι έχει περιλάβει στο βιβλίο του δεκάδες ανέκδοτες ιστορίες, κατα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΙΝΤΕΡΟ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Εκδότης: ΔΡΟΜΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1230-0009

Το βιβλίο αυτό ακολουθεί σελίδα-σελίδα την ιστορική διαδρομή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας από το 1751 ώς τα χρόνια του Ίντερνετ και των πληροφοριοδρόμων. Το σημαινόμενο του όρου Μ.Μ.Ε. είναι ευρύ. Ξεκινά από το βιβλίο και τον Τύπο για να καταλήξει, τον 20ό αιώνα, στην εικόνα και τον ήχο: Τον κινηματογράφο και το ραδιόφωνο ήδη από το 1940, την τηλεόραση αλλά επίσης και το βίντεο, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, την τηλεματική και τα δίκτυα από το δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Οι συγγραφείς εστίασαν στις εξής δύο παραμέτρους: Αφενός ενδιαφέρθηκα...
Διαβάστε περισσότερα...
TV.. - Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0042

Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0068

Είναι βίαιες οι εικόνες; Πρέπει να απαγορεύσουμε την τηλεόραση; Ευθύνονται για την παραβατικότητα των παιδιών οι τηλεοπτικές εικόνες; Ποια θέση υιοθετούμε απέναντι στη βία ως γονείς, ως εκπαιδευτικοί, ως φορείς που έχουν παιδαγωγική σχέση με τα παιδιά; Ποια η δύναμη των εικόνων στη ζωή μας; Σε αυτά τα ερωτήματα προσπαθεί να απαντήσει ο Serge Tisseron. Δεν καταδικάζει τις εικόνες αλλά αντίθετα υποστηρίζει ότι, όπως ένα φάρμακο μπορεί να δηλητηριάζει αλλά και να θεραπεύει, έτσι και οι εικόνες αποκτούν σημασία ανάλογα με την ευαισθησία και τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
Η ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-0735

Δύο δημοσιογραφικές έρευνες που πραγματοποίησε ο Τάκης Ψαράκης το φθινόπωρο του 1985 και το πρώτο εξάμηνο του 1986 στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Λευκωσία έρχονται να συνεισφέρουν χρήσιμο κατά τη γνώμη μας πρωτογενές υλικό για την ιστορική διαδρομή των εφημερίδων στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Λευκωσία. Υλικό εμπλουτισμένο με τις μαρτυρικές ενθυμήσεις και απόψεις διευθυντικών στελεχών και συντακτών αυτών των εντύπων. Το "πορτρέτο" κάθε εφημερίδας "φιλοτεχνήθηκε" βάσει του υλικού που μας παραχωρήθηκε ή προέκυψε από τις στιχομυθίες, μα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΠΑΙΔΩΝ
Η ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0057

Πώς μπορεί ένας μαθητής του λυκείου να είναι ο εαυτός του στο πλαίσιο της ομάδας; Να δηλώνει τις πολιτισμικές του προτιμήσεις χωρίς να κινδυνεύει να γελοιοποιηθεί; Να ανοίγεται στους άλλους χωρίς να δείχνεται αδύναμος; Σ' αυτά και σε πολλά άλλα ερωτήματα απαντά η εκτεταμένη έρευνα που έκανε η Dominique Pasquier με ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις σε τρία λύκεια της περιοχής του Παρισιού. Άκουσε τους λυκειόπαιδες να μιλάνε για το πώς περνάνε τον ελεύθερο χρόνο τους και για τα πράγματα που τους παθιάζουν: μουσικές, βιντεοπαιχνίδια, τηλεοπτικέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1236-0001

1470 μ.Χ. Χρόνια σκοτεινά και δύσκολα. Ένα αγόρι, ο μικρός Ιάσονας γεννιέται και μεγαλώνει χωρίς γονείς στη μικρή Χάλκη της Δωδεκανήσου. Ο παππούς του ο γερο-Διονύσης στέκεται δίπλα του καλύτερος από πατέρα και μητέρα θέλοντας να γαλουχήσει τον μικρό Ιάσονα με την κατάλληλη παιδεία αφού αυτή θεωρεί ότι είναι το παν στη ζωή. Αυτός πια είναι ο προστάτης και δάσκαλός του στη ζωή. Και όταν ο θάνατος τους χωρίζει τότε κραυγάζοντας με πόνο θα τον αποχαιρετίσει (. . .). Ο Ιάσονας όμως έχει τα δικά του οράματα μέσα στα ταραγμένα αυτά χρόνια της ισ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-0736

(. . .) Σ' αυτό το κείμενο, που συνέλεξε ο Giancarlo Bosetti λίγο πριν από το θάνατο του φιλόσοφου, ο Karl Popper μας προειδοποιεί για ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της κοινωνίας μας. Απέναντι στη μετριότητα και την ασυδοσία της βίας των τηλεοπτικών προγραμμάτων, ποιες επιλογές έχουμε; Δεν είναι επείγον να φέρουμε προ των ευθυνών τους τους παραγωγούς της τηλεόρασης, οι οποίοι δικαιολογούν τις επιλογές τους επικαλούμενοι τον ιερό νόμο των μετρήσεων τηλεθέασης; Ο συγγραφέας δίνει την απάντηση σ' αυτό το κείμενο: «Τίποτα μέσα στη δημοκρατί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1236-0000

«Σ’ αγαπώ Γιώργο» ήταν τα τελευταία λόγια που ψιθύρισε η Νίκη, λίγο πριν τον τραγικό θάνατό της, στον άνδρα που την έκανε να νιώσει αυτό που χρόνια πάλευε μέσα της να καταλάβει, σ’ έναν γάμο που η φθορά του χρόνου την είχε αγγίξει περισσότερο από εκείνον που προσπαθούσε απεγνωσμένα για να σώσει την οικογένειά του. Συγκλονισμένος και γεμάτος πόνο, ο Γιώργος, ορκίστηκε πάνω από το σώμα της νεκρής πια γυναίκας του να προσφέρει αγάπη και στοργή στο μονάκριβο παιδί τους, τον Δημήτρη, αλλά και της μάνας που δεν θα ξανάβλεπε ποτέ πια αλλά θα ζούσ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΤΗΛΕΘΕΑΤΗ
Εκδότης: ΔΡΟΜΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1230-0015

(...) Η παρούσα μελέτη αποδεικνύει πειραματικά ότι ο τηλεθεατής είναι ζων οργανισμός που σκέφτεται και αντιδρά, μοναδικός και όχι συμπαγής μάζα που άγεται και φέρεται απο κακόβουλες διαθέσεις. Η μελέτη αυτή, που εγγράφεται μέσα στα πλαίσια μιας γενικότερης αντίληψης που αφορά την Εκπαίδευση στα Μ.Μ.Ε. και την Εκπαίδευση με τα Μ.Μ.Ε., κινείται σε 4 άξονες: 1. Κάνει μια περιγραφή - καταγραφή της κατάστασης των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα. 2. Μια στατιστική έρευνα αναλύει τη σχέση των νέων 15-18 ετών με την πληροφόρηση και τα τρία μέσα πληροφόρησης...
Διαβάστε περισσότερα...
T.V. - Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΔΡΟΜΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1230-0014

Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΜΕ. ; ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΕΣΥ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ
ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ.
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-1643

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
SEKUNDA NICKOLAS-VICTOR
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37
ΕΥΡΩΠΗ
€9.90 €3.47
(-65%)
Κερδίζετε €6.43

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS