Αποτελέσματα από σύνθετη αναζήτηση:
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΤΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 3554-0020
Πώς ένα μουσείο μπορεί να εξασφαλίσει στους επισκέπτες του γόνιμη και υψηλής ποιότητας εμπειρία; Με άλλα λόγια, πώς ένα μουσείο μπορεί να γίνει ελκυστικό μέσω και της συμμετοχής του επισκέπτη; Ο Graham Black, με μακρόχρονη πείρα στο πεδίο της πολιτισμικής διαχείρισης, εστιάζει στον τρόπο προσέλκυσης και τη διαδικασία ικανοποίησης του επισκέπτη, και κυρίως στην προσπάθεια να υπάρξει «εμπλοκή» του κοινού με τα εκθέματα. Έτσι, αυτό το κατεξοχήν πρακτικό βιβλίο μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο βοήθημα και εργαλείο, τόσο για σπουδαστές της μουσειο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ
Εκδότης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 3554-0004
Τα μουσεία έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της γνώσης κατά τα τελευταία 600 περίπου χρόνια. Ποια είναι, ωστόσο, η θέση τους στη σημερινή κοινωνία; Στην εποχή μας, οπότε, εκτός των άλλων, τα μουσεία αντιμετωπίζουν και σοβαρά προβλήματα χρηματοδότησης, τα ερωτήματα που συνδέονται με το ρόλο τους και με τη λειτουργία τους είναι πολλά και επιτακτικά. Τα σημερινά μουσεία προσπαθούν να επινοήσουν νέους τρόπους επικοινωνίας με το ευρύτερο κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον τους, να αξιοποιήσουν νέες μεθόδους και πρακτικές, ικανές να ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: ΕΤΒΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ Κωδ. Πολιτείας: 3545-0063
Τα τελευταία τριάντα χρόνια το τοπίο στο πεδίο των ευρωπαϊκών μουσείων έχει αλλάξει πολύ. Η ραγδαία αύξηση και ανάπτυξη των μουσείων επιχείρησης είναι, αναμφισβήτητα, ένα από τα χαρακτηριστικά αυτού του νέου τοπίου. Το Εγχειρίδιο μουσειολογίας για τα μουσεία επιχείρησης του Massimo Negri, με συνεργασίες του αείμνηστου Kenneth Hudson, δημιουργού του European Museum Forum, και της Cristina Menegazzi, απευθύνεται σε όλους εκείνους (ιδιοκτήτες και στελέχη επιχειρήσεων, συλλέκτες, ειδικούς της επιχειρησιακής επικοινωνίας, κ.ά.) που διευθύνουν, ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 3554-0046
Τα μουσεία ανήκουν στα κτήρια-σύμβολα των αρχών του 21ου αιώνα, τόσο για την αρχιτεκτονική ετερογένειά τους όσο και για το εύρος των πολιτιστικών στόχων που υπηρετούν. Τα ερωτήματα που θέτει το βιβλίο είναι: Πώς η αρχιτεκτονική επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τα μουσεία; Πώς σχετίζεται με την "τέχνη του εκθεσιακού σχεδιασμού"; Η απάντηση, κατά τη συγγραφέα, είναι εν πολλοίς "μέσω του χώρου". Προσεγγίζοντας τον χώρο ως κοινή γλώσσα του κτηρίου και της έκθεσης, και επομένως ως κοινό σημείο αναφοράς αρχιτεκτονικής και μουσειολογίας,... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 3554-0042
Το βιβλίο "Μουσείο και μουσειακές σπουδές": ένας πλήρης οδηγός συνιστά καινοτόμο, πολυπρισματική προσέγγιση στην ανάπτυξη, τους ρόλους και τη σημασία των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία. Διευρύνοντας τις μουσειακές σπουδές και παρουσιάζοντας ευρύ φάσμα θεωρητικών οπτικών, ο ανά χείρας τόμος συγκεντρώνει πρωτότυπα δοκίμια, γραμμένα από έγκυρους γνώστες και μελετητές πεδίων όπως η ανθρωπολογία, η ιστορία της τέχνης, η ιστορία, η φιλολογία, η κοινωνιολογία, οι πολιτισμικές σπουδές, και βέβαια οι μουσειακές σπουδές. Το βιβλίο πραγματεύεται θέμα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ
ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΟΜΙΛΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κωδ. Πολιτείας: 3554-0051
Στις μέρες μας, η παγκοσμιοποίηση, οι εξελίξεις στο πεδίο της επικοινωνίας και η εμπορευματοποίηση του πολιτισμού επιδρούν ολοένα και περισσότερο στη λειτουργία των μουσείων - οργανισμών παραδοσιακά ανεπηρέαστων από τις "δυνάμεις της αγοράς" και σαφώς ενταγμένων στον μη κερδοσκοπικό τομέα. Καθώς τα μουσειακά ιδρύματα μετασχηματίζονται σε υβριδικούς οργανισμούς που ταλαντεύονται ανάμεσα στην παροχή δημόσιων υπηρεσιών και την ένταξη στην αγορά, ο επιστήμονας μεταλλάσσεται σε "μάνατζερ", ο λόγιος σε υπεύθυνο στρατηγικού σχεδιασμού, ο διανοούμ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 6 από 6
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής