Περιεχόμενα
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΛΥΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΛΙΑΔΗΣ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΕΙΔΙΚΟ» ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Ν. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ
FOSTERING READING COMPREHENSION IN STUDENTS WITH LEARNING DISABILITIES
ELMAR SOUVIGNIER
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙ ΕΝΤΑΞΗΣ: ΣΤΡΕΒΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑΘΗΝΑ ΖΩΝΙΟΥ-ΣΙΔΕΡΗ
ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ: ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΑΒΑΖΟΓΛΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΛΒΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ
ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΟΥΛΗΣ
ΓΝΩΣΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ»
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗΣ
«Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» ΩΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΒΑΣΙΚΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΡΜΠΕΤΗΣ, ΕΛΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ ΣΙΜΨΑ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΑΡΡΗΣ, ΒΑΣΩ ΤΣΑΡΟΥΧΑ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ / ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΛΑΧΟΣ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΓΑΠΗΤΟΥ, ΙΟΥΛΙΑ ΝΗΣΙΩΤΟΥ
ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ASPERGER ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΟΥΔΗ
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΠΟΛΥΑΝΑΠΗΡΑ ΑΤΟΜΑ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΟΡΦΑΝΟΣ
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.