Περιεχόμενα
ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣχολιογραφία
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Ειρήνη Αντωναράκου, "No Hope", κυρία;
- Γιώργος Μπαγάκης, Απόπειρα αποτίμησης της δεκαεννιάχρονης εμπειρίας αυτοαξιολόγησης σχολείου στην Ελλάδα. Τι τελικά καθορίζει την αυτοαξιολόγηση;
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
- Παρασκευή Μόλαρη, Μια ενδιαφέρουσα διημερίδα: "Διδάσκοντας και συνομιλώντας με την Ιστορία στο σύγχρονο σχολείο"
- Κώστας Αγγελάκος, Ανιχνεύοντας αδιέξοδα στη διδασκαλία της Ιστορίας στο "σημερινό σχολείο της λήθης"
- Άγγελος Παληκίδης, Γιώργος Κόκκινος, Αντρέας Ανδρέου, Πέτρος Τραντάς, Μορφές βίας και πόλεμος στη διδασκαλία της ιστορίας. Μια εμπειρική έρευνα σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς
- Αντώνης Σμυρναίος, Το μεταλλείο της ιστορίας στη σχολική τάξη: στίξεις και αντιστίξεις στη διδασκαλία των ιστορικών πηγών
- Βασιλική Ειρήνη Κονιτοπούλου, Javier Rosales Pardo, Raquel de Sixte Herrera, Ο ρόλος της αυτονομίας των μαθητών σε μια Διδακτική Ενότητα. Μια εμπειρική μελέτη σε αρχάριους δασκάλους στο μάθημα της Ιστορίας
- Ηλίας Στουραΐτης, Προσεγγίζοντας την ιστορική εκπαίδευση μέσω των εμπορικών βίντεο παιχνιδιών (video games): τυπολογίες και παραδείγματα διδακτικής προσέγγισης
- Γεωργία Κουσερή, Έκφραση ιστορικής σκέψης στο σχολείο και το μουσείο
- Παρασκευή Συρίγα, Ιστορία και Λογοτεχνία. Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας της Ιστορίας στο σχολείο με θέμα: Οι πρόσφυγες του 1922
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
- Τραυματική μνήμη και λογοτεχνία. Για το μυθιστόρημα της Έλενας Χουζούρη "Ο θείος Αβραάμ μένει πάντα εδώ" (Εκδόσεις Πατάκη, Αθήνα 2016) (Γράφει ο Γιώργος Κόκκινος)
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.