Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες Δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 150000 τίτλους

CREATIVE REVIEW Τ. 34/9 - SEPTEMBER 2014

CREATIVE REVIEW, VOLUME 34, ISSUE 9, SEPTEMBER 2014

-
Τιμή Πολιτείας
€7.59

- Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.
- Διευκρινίσεις σχετικά με τους χρόνους αποστολής και παράδοσης.

Περιεχόμενα

MONTH IN REVIEW
- The stories that got us talking this month / Including: Russ Coleman and Kirk Teasdale on how they brought artist Jim Lambie's concrete record collection path to life in Glasgow; The fictional Grand Budapest Hotel appears on TripAdvisor; Stefan Sagmeister's problem with the phrase 'storyteller'; Airbnb's new logo; an unexpected cover for Penguin's new edition of Charlie and the Chocolate Factory; and an ad of the month from Ikea.
- This Designer's Life / Designers are so rarely portrayed in film that it's time to write a screenplay
- Logo Log / Bespoke fonts can easily establish a new identity, so are logos themselves under threat?
FEATURES
- CR Grad Guide / Creative studio Shellsuit Zombie and its collective of writers and illustrators offer a ten-point plan for your next step in a creative career
- When I Grow Up I Want To Be... / Interviews with six people with unusual and inspiring jobs in the creative industries. Including: Jess Crombie, head of visual creative at Save the Children; Gemma Jackson, production designer for Game of Thrones; Clair Battison, senior preservation conservator at the V&A Museum; Rachel Louis, arts participation manager, Vital Arts; Brad Silby, lead animator for Guardians of the Galaxy; and Simon Henwood, creative director for Kanye West and Rihanna
- At last, the true story of the Woolmark / Mark Sinclair's new book, TM: The Untold Stories Behind 29 Classic Logos, reveals the full story behind the creation of the Woolmark
- Advertising Does Good / Nils Leonard, ECD at Grey London and William Fowler, Headspace creative director and CR columnist, discuss the trend for advertising with a social conscience, and why it is winning so many awards
CRIT
- All realities are here / Rick Poynor reviews the Rencontres D'Arles photography festival
- Rip it up and start again / Sarah Snaith on an exhibition of the work of graphic designer Ivan Chermayeff in Bexhill-On-Sea
FINAL WORD
- Paul Belford on Art Direction / How a deceptively simple ad for The Guide Dogs For The Blind Association is full of great moments
Λεπτομέρειες
ΕκδότηςΞΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
Χρονολογία ΈκδοσηςΑύγουστος 2014
Αριθμός σελίδων232
Διαστάσεις25x25
Κωδικός Πολιτείας3437-1760
Θέμα

Κριτικές για το προϊόν

Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ
HUGO VICTOR
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00
ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΟ
FITZGERALD FRANCIS-SCOTT
€6.50 €2.60
(-60%)
Κερδίζετε €3.90

Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα

Hermann Hesse, 2/7/1877 – 9/8/1962, Nobel λογοτεχνίας 1946

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Γιώργος Χειμωνάς: Ο εχθρός του ποιητή Από καιρό, από χρόνια πολλά ακολουθεί τον ποιητή ένας μυστηριώδης πρίγκιπας του πολέμου. Κανένας δεν γνωρίζει ποιος είναι. Τη γενιά του το όνομά του τ...

Βρείτε μας στο...

Ασφαλείς Συναλλαγές

Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank
Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank