ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΤΕΥΧΟΣ 170, ΑΠΡΙΛΙΟΣ - ΜΑΙΟΣ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2019
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
-Κωδ. Πολιτείας: 3435-4136
Περιεχόμενα
ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣχολιογραφία
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΕ ΑΦΟΡΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- Χαράλαμπος Κουργιαντάκης, Ακαδημαϊκή vs σχολική ιστορία: Η περίπτωση των νέων προγραμμάτων
- Χρυσάνθη Κουμπάρου, Ένα διετές εκπαιδευτικό "Πείρ@μα": πορεία και αποτίμηση
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Ευαγγελία Φρυδάκη, Από την ερμηνεία και τον διάλογο στον ερμηνευτικό διάλογο
- Μαρία Νέζη, Από τον μαθητή-αναγνώστη στον μαθητή-δημιουργό κειμένων: Ερμηνευτική ενδυνάμωση και αναστοχαστικό γράψιμο
- Λεωνίδας Γαλάζης, Λογοτεχνικός γραμματισμός και λογοτεχνική επάρκεια: Όροι, όρια, διδακτικές στρατηγικές
- Κωνσταντίνα Κατσαρή, Παρασκευή Συρίγα, Λογοτεχνία και τέχνες στο σύγχρονο σχολείο
- Χρύσα Κουλιάκη, Μια "ανάγνωση"... της "Σονάτας του Σεληνόφωτος" του Ρίτσου στα ΣΔΕ Φυλακών
- Μαρία Νιώτη, "Τα χταποδάκια" του Μ. Καραγάτση ως διδακτικό υλικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Με ή χωρίς ιστορική φόρτιση;
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Ελένη Κατσιγιάννη, Αμαλία Α. Υφαντή, Εκπαιδευτικές πολιτικές για το ρόλο του διευθυντή σχολείου στη σχολική βελτίωση στην Ελλάδα
- Αικατερίνη Σαΐτη, Αστερία Ράπτη, Ανδρέας Μητσάγγας, Απόψεις εκπαιδευτικών για τη διαχείριση κρίσεων σε δημοτικά σχολεία της εκπαιδευτικής περιφέρειας της Κρήτης
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
- Walter, Hemiette: Η περιπέτεια των γλωσσών της Δύσης. Η προέλευσή τους, η ιστορία τους, η γεωγραφία τους - (Γράφει η Χαρούλα Χατζημιχαήλ)
- Λίτσα Ψαραύτη, Ποτέ μα ποτέ ξανά - (Γράφει η Γωγώ Τσατσάνη)
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.