ΞΕΝΟΦΩΝ, ΤΕΥΧΟΣ 4, ΙΟΥΝΙΟΣ 2019
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
-Κωδ. Πολιτείας: 3435-4124
Περιεχόμενα
EDITORIAL: Market FailureΗ Οικονομική Επιστήμη στο πέρασμα του χρόνου, ΗΛΙΑΣ ΜΗΝΑΣ
Η συμβολή των ρητόρων στην προαγωγή της οικονομικής σκέψης,
ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑΚΟΣ
Για μια βαθύτερη κατανόηση της Εκπαίδευσης στην Οικονομία, ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΚΡΗ
Οικονομική επιστήμη και Εκπαίδευση για την Αειφορία, ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΥΖΑΞΑΚΗΣ
Ο μηχανισμός της αγοράς και οι αποτυχίες του, ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΝΟΤΗΣ
Η οικονομική εκπ/ση στην Α'βάθμια και Β'βάθμια εκπ/ση, Δρ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ
Μέτρηση του βαθμού Εξοικείωσης των μαθητών με τους τηλεοπτικούς οικονομικούς όρους, ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σύγχρονα Πρότυπα Ηγεσίας, ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΤΡΙΦΤΑΡΑΣ
Μέθοδοι παρακίνησης των εργαζομένων στον Ελληνικό τουριστικό τομέα, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕΤΡΑΚΟΣ
Σύντομη αναφορά στον Samuelson, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΜΠΗΤΡΟΣ
ΗΣΙΟΔΟΣ & ΞΕΝΟΦΩΝ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Π. ΛΙΑΝΟΣ
Η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γ. ΛΑΓΟΣ
Πόσο και πως αλλάζει το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή;, ΣΕΡΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
Η ευθύνη της επιχειρηματικότητας και η έξυπνη Μικρομεσαία Επιχείρηση, Δρ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΙΡΗΣ
Τα συσσίτια των ελληνικών πόλεων και τα κοινά δείπνα αγάπης, ΧΡΗΣΤΟΣ Π. ΜΠΑΛΟΓΛΟΥ
Ρηγίνος Δ. Θεοχάρης , ΧΡΗΣΤΟΣ Π. ΜΠΑΛΟΓΛΟΥ
Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Εκπαίδευση στην επιχειρηματικότητα, ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΕΤΟΥ
Επιχειρηματικότητα, Εκπαίδευση και Πολιτισμός, Δρ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΔΡ ΜΑΙΡΗ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ
Η Πολιτεία του Πλάτωνα και ο Pικαρδιανός Νόμος του Συγκριτικού Πλεονεκτήματος, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΕΣΠΕΡΗ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: MIX. ΜΠΕΛΕΓΡΗΣ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΜΑΡΙΝΟ
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.