ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΜΕΖΕΣ
Εκδότης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Κωδ. Πολιτείας: 3999-0038
|
||||||
ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΜΕΖΕΣ
Εκδότης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Κωδ. Πολιτείας: 3999-0039
|
||||||
ΟΥΖΟ ΚΑΙ ΜΕΖΕΣ
Εκδότης: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Κωδ. Πολιτείας: 3999-0004
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται ένας μεγάλος αριθμός διαφορετικών εδεσμάτων, που σερβίρονται όλα μαζί ως μεζέδες και συνοδεύουν το ούζο. Συνδυασμένες σε 40 διαφορετικές πιατέλες-ποικιλίες, όλες οι συνταγές που θα βρείτε εδώ χαρακτηρίζονται από πλήθος γεύσεων, θερμοκρασίας και υφής, σύμφωνα με τους κανόνες της υγιεινής μεσογειακής διατροφής, έτσι ώστε να αντισταθμίζουν την έντονη γεύση του ούζου και να αυξάνουν την όρεξη χωρίς να την κορέσουν. Συνιστούν, παράλληλα, μία από τις κλασικές γαστρονομικές εμπειρίες, που χαρακτηρίζουν όλους τους Έλλ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Εκδότης: ΤΕΛΕΘΡΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 4150-0016
Χρειάστηκαν πλέον των δυο ετών για να ολοκληρωθεί το παρόν βιβλίο, αφού η συλλογή των απαραίτητων στοιχείων ήταν επίπονη και χρονοβόρα σε ένα χώρο όπως είναι αυτός του ποδοσφαίρου. Γίνεται μια θεωρητική-πρακτική προσέγγιση με παράθεση παραδειγμάτων από τις μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομοσπονδίες της Ευρώπης. Αναμφίβολα, η διεισδυτικότητα του ποδοσφαίρου σε όλες τις εκφάνσεις του δημόσιου βίου είναι πολύ μεγαλύτερη απ' ό,τι μπορεί να υποτεθεί εκ πρώτης όψεως. Αυτό το ομαδικό άθλημα έχει οικονομικές, κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις. Ως εκ ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ (ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ)
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. Κωδ. Πολιτείας: 3830-0445
Οι νέες επιχειρηματικές συνθήκες που διαμορφώνονται καθιστούν επιτακτική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού του ρόλου και των στόχων κάθε επιχείρησης. Οι ποδοσφαιρικές ομάδες λειτουργούν πλέον ως επιχειρήσεις και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να προσαρμόζονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Το ανταγωνιστικό αυτό περιβάλλον θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με επιχειρηματικό σχεδιασμό, αποτελεσματική διοίκηση και ολοκληρωμένες προτάσεις μάρκετινγκ, που να μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση της παραγωγικότ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής