Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ Ι. ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0042

Οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ οι ΜΕΘΟΔΟΙ της επιστήμης του μάρκετινγκ έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, στα καταναλωτικά προϊόντα. Το μάρκετινγκ όμως δεν περιορίζεται μόνο στα καταναλωτικά προϊόντα, αλλά αποτελεί μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων εκείνων που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές επιχειρήσεις, τις βιοτεχνίες, τις δημόσιες επιχειρήσεις, τα ιδρύματα και άλλους οικονομικούς οργανισμούς. Όταν ο πελάτης είναι μια βιομηχανική επιχείρηση ή ένας άλλος οικονομικός οργανισμός, κε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: UNIBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 6685-0006

Μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες της επιχείρησης είναι αυτή των πωλήσεων, καθώς αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχείρησης και αγοράς, επηρεάζει άμεσα τόσο τα έσοδα όσο και το κόστος της επιχείρησης, παίζει καταλυτικό ρόλο στην υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής και συνδέεται άμεσα με την επίτευξη των στόχων της. Λόγω της μεγάλης λοιπόν σημασίας των πωλήσεων για τη λειτουργία μιας επιχείρησης, τα τελευταία 40 κυρίως χρόνια έχει διεξαχθεί ένας μεγάλος αριθμός ερευνών με σκοπό τόσο τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0019

[...] Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Εξετάζονται οι επιδράσεις του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων που δημιουργούνται με αυτές, στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται, και περιγράφονται οι τρόποι οργάνωσης του Μάρκετινγκ, ανάλογα με τους εναλλακτικούς προσανατολισμούς της επιχείρησης (Κεφάλαιο 1). Η επιχείρηση διεθνοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 5326-0012

Μέχρι τις αρχές της τελευταίας δεκαετίας του περασμένου αιώνα, η έννοια του μάρκετινγκ των υπηρεσιών αποτελούσε μια έννοια χωρίς ιδιαίτερη αξία αφού, πρακτικά, ήταν ανύπαρκτη. Για την απουσία ενδιαφέροντος για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών υπάρχουν πολλοί λόγοι στους οποίους θα μπορούσε κανείς να αναφερθεί. Ωστόσο αξίζει να σταθούμε ιδιαίτερα σε κάποιους συγκεκριμένους. Ένας πρώτος βασικός λόγος της έλλειψης συστηματικού ενδιαφέροντος για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών είναι η μεγάλη εστίαση σε θέματα που σχετίζονται με τις διαδικασίες (operati...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0083

(...) Η πρώτη έκδοση του βιβλίου με τίτλο «Εισαγωγή στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ» το 1988 απέβλεπε στο να συμβάλει σε μια προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Ενώ οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι, στη δεύτερη αυτή έκδοση έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές που αφορούν κυρίως τη διάρθρωση και το περιεχόμενο των κεφαλαίων, καθώς και τον τίτλο του βιβλίου. Οι αλλαγές αυτές αντανακλούν απ’ τη μία πλευρά την πλούσια και τη συνεχώς αυξανόμενη βιβλιογραφία γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0185

Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλες τις προϊοντικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μιας επιχείρησης, αλλά και τις αντίστοιχες αποφάσεις που αφορούν το χώρο των υπηρεσιών. Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε αφ' ενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και αφ' ετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτικ...
Διαβάστε περισσότερα...
MARKETING PLANS
ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0460

Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing Plan) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το "πού βρίσκεται τώρα", "πού θέλει να πάει στο μέλλον" και "πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει". Το βιβλίο Marketing Plans αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ. Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0124

(. . .) Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση σχετικά με τον ζωτικό χώρο της οργάνωσης και διοίκησης των πωλήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, περιγράφει τις πλέον πρόσφατες πρακτικές και τεχνικές που χρησιμοποιούν οι υπεύθυνοι/διευθυντές πωλήσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η Β΄ έκδοση του παρόντος βιβλίου ακολουθεί τις ίδιες γενικές αρχές και την ίδια φιλοσοφία που χαρακτήρισαν την επιτυχημένη Α΄ έκδοση. Τα κύρια στοιχεία της παρούσας έκδοσης, δηλαδή η συστηματική και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΥΛΩΝΙ . . .
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0044

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Όσα χάσαμε στις φλόγες
ENRIQUEZ MARIANA
€12.20 €4.88
(-60%)
Κερδίζετε €7.32
TIDELAND
CULLIN MITCH
€12.41 €5.58
(-55%)
Κερδίζετε €6.83

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS