AURIER PHILIPPE
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 3615-0111
Το βιβλίο αυτό είναι αποτέλεσμα της διαπίστωσης ότι τα προϊόντα διατροφής βρίσκονται στο επίκεντρο των ενεργειών του μάρκετινγκ, χωρίς ωστόσο να έχουν τη θέση που τους αξίζει στις βιβλιοθήκες. Πράγματι, τα προϊόντα διατροφής αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων συχνής αγοράς και μπορούμε εύκολα να διαπιστώσουμε ότι αποτελούν το κύριο πεδίο εφαρμογής του λεγόμενου μάρκετινγκ "μαζικής κατανάλωσης". Κατά συνέπεια, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να γραφεί ένα βιβλίο αφιερωμένο αποκλειστικά σε αυτά. Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να είναι ταυ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΡΑΣΗΣ (ΣΙΡΙΕΙΞ ΛΟΥΣΙΕ)
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 3615-0063
(. . .) Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί τη στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής. Αν και αντλεί κυρίως από τη γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαίτερα ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής