ΒΑΜΒΟΥΚΑ Μ. ΙΩΑΝΝΑ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0850
Στα αρχικά στάδια μάθησης του γραπτού λόγου οι μεταφωνημικές δεξιότητες, η γνώση του φθόγγου των γραμμάτων και κυρίως η γνώση του ονόματός τους παίζουν σημαντικό ρόλο στη μάθησή του. Η γνώση του ονόματος των γραμμάτων και η δεξιότητα της γρήγορης ονομασίας τους φαίνεται ότι είναι σημαντικές παράμετροι στη διαδικασία μάθησης του γραπτού λόγου. Επιβάλλεται, επομένως, να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στη μάθηση των γραμμάτων κατά την εκπαίδευση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο. Η μάθηση αυτή αφορά τόσο στο όνομα όσο και στο φθόγγο των γραμμάτων, στην ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΜΕ 400 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0391
(. . .) Με σκοπό να βοηθήσουμε τους μαθητές να συλλαμβάνουν τη σημασία του περιεχομένου των παροιμιών, να ιδιοποιούνται τις ηθικές και κοινωνικές αξίες στις οποίες αναφέρονται να κάνουν δικό τους αυτόν τον εκφραστικό θησαυρό της γλώσσας μας, συγκεντρώσαμε 400 παροιμίες και παροιμιώδεις φράσεις τις οποίες παρουσιάζουμε στο βιβλίο αυτό. Κάθε μία από τις 400 παροιμίες ή παροιμιώδεις φράσεις ακολουθείται από τρεις φράσεις ή προτάσεις, που τις ερμηνεύουν. Από αυτές μία και σπάνια δύο εκφράζει ή εκφράζουν το βαθύτερο περιεχόμενο της παροιμίας. Π... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ
Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0673
Για να κατανοεί ένα κείμενο, ο αναγνώστης οφείλει αφενός να εγκαθιστά σχέσεις μεταξύ των κειμενικών πληροφοριών και αφετέρου να συνδυάζει τις πληροφορίες αυτές με προγενέστερες γνώσεις του (γνώσεις εννοιολογικές, γλωσσικές, εγκυκλοπαιδικές), ώστε να δομεί μια πλήρη και συνεκτική αναπαράσταση των όσων εκτίθενται στο κείμενο. Οφείλει να μη μένει στις ρητές και επιφανειακές πληροφορίες του κειμένου, αλλά να συναγάγει και τους άρρητους δεσμούς μεταξύ των προτάσεων και των μερών του κειμένου, να συλλογίζεται και να παράγει συμπερασμούς. Η στρατ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΗΜΑΣΙΩΝ ΛΕΞΕΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-0594
Το συγκεκριμένο σύγγραμμα ασχολείται κατεξοχήν με τις σημασιακές σχέσεις των λέξεων, δηλαδή τη συνωνυμία και την αντωνυμία. Εφόσον μάλιστα οι σημασιολογικές συσχετίσεις είναι απαραίτητες για την παραγωγή λόγου, η διδασκαλία των συνώνυμων και των αντιθέτων αναδεικνύεται σε πρωτεύουσα στρατηγική για τη λεξική κατάκτηση. Η καλή γνώση των συνώνυμων και των αντιθέτων πλουτίζει το λεξιλόγιο, διευρύνει τη σκέψη και αυξάνει τις επικοινωνιακές δυνατότητες του χρήστη. Χάρη στις σημασιακές σχέσεις των λέξεων, επιτυγχάνεται σαφήνεια και ακρίβεια στο ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής